προβλημα σε hirobo sceadu evolution 50
προβλημα σε hirobo sceadu evolution 50
μπορει καποιοs να βοηθηση?εχω αυτο το μοντελο,εδω και ενα χρονο με ελαχιστεs πτησειs και οταν ξεκιναω να κανω ακροβατικα cool, σφηνει στον αερα.εχω βαλει βοηθητηκο ρεζερβουαρ και σπεσειαλ εξατμιση και εξακολουθη να κανει τα ιδια.ευχαριστω
-
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 01, 2011 12:20 pm
Απάντηση: προβλημα σε hirobo sceadu evolution 50
τι κινητήρα φοράς φιλε??
Απάντηση: προβλημα σε hirobo sceadu evolution 50
YS φωραο! αν μπορειs να βοηθισειs ευχαριστο!
Απάντηση: προβλημα σε hirobo sceadu evolution 50
Τη καυσιμο δουλευεις ποσα κλικ εχεις ανοιχτη βελονα και τη συνδεσμολογια εχεις στα συλικονουχα σου?
Απάντηση: προβλημα σε hirobo sceadu evolution 50
Κραταει πιεση το δυκτιο παροχης καυσιμου?
Ειναι η βαλβιδα τοποθετημενη σωστα => ?
Εχεις σωστο (20/20 τουλαχιστον) και φρεσκο καυσιμο?
Μπουζι ΕΝΥΑ3 η και ΟS8 σε καλη κατασταση?
Αν ολα τα εχεις σωστα κα ακομα το προβλημα επιμενει, καθαρισε με πιεση αερα το καρμπυρατερ, βαλε τις βελονες στις εργοστασιακες θεσεις και ξεκινα ρυθμιση απο την αρχη.
"Kalo kouragio"
Ειναι η βαλβιδα τοποθετημενη σωστα => ?
Εχεις σωστο (20/20 τουλαχιστον) και φρεσκο καυσιμο?
Μπουζι ΕΝΥΑ3 η και ΟS8 σε καλη κατασταση?
Αν ολα τα εχεις σωστα κα ακομα το προβλημα επιμενει, καθαρισε με πιεση αερα το καρμπυρατερ, βαλε τις βελονες στις εργοστασιακες θεσεις και ξεκινα ρυθμιση απο την αρχη.
"Kalo kouragio"
Απάντηση: προβλημα σε hirobo sceadu evolution 50
σαs ευχαριστο πολυ παιδια για τιs απαντισειs που μου δοσατε! τελικα το ελικοπτερο μου φωραει οs αντι ys που σαs εγραψα! συγνωμη λαθοs. το ελικοπτερο το πηρα ετιμο σιναρμολογιμενο και δεν γνοριζο τιποτε απο ριθμισειs ειμαι αρχαριοs σε αυτα! στο καταστιμα που το πηρα το πιγα 3 φορεs και τελικα το επερνα πισω με το ειδιο προβλιμα. τελοs παντον δεν προκιτε να το ξαναπαο σε αυτον μιαs και η τσεπι μου δεν σικονι αλλο, οσο για το χομπι μαλον θα το σταματισο γιατι βρεθικε στον δρομο μου ενα ελατοματικο μοντελο! παντοs σαs ευχαριστο και παλι
Απάντηση: προβλημα σε hirobo sceadu evolution 50
giakman έγραψε: ↑σαs ευχαριστο πολυ παιδια για τιs απαντισειs που μου δοσατε! τελικα το ελικοπτερο μου φωραει οs αντι ys που σαs εγραψα! συγνωμη λαθοs. το ελικοπτερο το πηρα ετιμο σιναρμολογιμενο και δεν γνοριζο τιποτε απο ριθμισειs ειμαι αρχαριοs σε αυτα! στο καταστιμα που το πηρα το πιγα 3 φορεs και τελικα το επερνα πισω με το ειδιο προβλιμα. τελοs παντον δεν προκιτε να το ξαναπαο σε αυτον μιαs και η τσεπι μου δεν σικονι αλλο, οσο για το χομπι μαλον θα το σταματισο γιατι βρεθικε στον δρομο μου ενα ελατοματικο μοντελο! παντοs σαs ευχαριστο και παλι
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ φιλαρακι. αν το βαζεις τοσο γρηγορα κατω, καλυτερα να το σταματησεις το χομπι! αν οχι, το καλυτερο ειναι να βρεις εναν καλο ελικοπτερα στην περηοχη σου να σε βοηθηση στην αρχη. ο κηνητηρας αυτος ειναι πολυ ευκολος, και δουλευει ρολο'ι. μη τα παρατας τοσο ευκολα στη ζωη σου!@P@
Απάντηση: προβλημα σε hirobo sceadu evolution 50
χρονια πολλα και σε εσενα φιλε! δεν ειμαι απο αυτουs που τα παρατανε ευκολα αλλα το σιγκεκριμενο ελικοπτερο μονο προβληματα εχει, πρωτα το πηρα σχεδον αριθμιστο στα πτιτικατου μετα προβλιμα στο γυροσκοπιο και ενο το ειχα παει στο σερβιs του δεν βρεικαν και παλι τιποτα, μονοs μου ανακαλιψα οτι δεν εκανε καλι επαφι ενα φισακι, και τορα που εχο ξεκινισι διλα διλα ακροβατικα μολιs το γυριζο αναποδα σταματαει το μοτερ. απο τυχη και μονο μεχρι τορα δεν το εχο χτιπισι! μενω σε επαρχια δεν υπαρχει αλλοs εδω που να ασχολιτε με το ειδοs για να με καθοδιγισει! το να το κουβαλαο στιν αθηνα μου ειναι πολυ δισκολο, μπουζακι εχο αλαξι και μολιs πριν απο πτισι που εχει σταματισει το μοτερ,μπουζι χρισιμοπιο οs ν8, εχο ελενξι το τεμοζιτακι αν κραταει πιεσι και ειναι οκ, ριθμισειs στο μοτερ δεν ξερο να κανο, νιτρο χρισιμοπιο 20αρι! μπορειs μηπωs να με καθοδιγισειs βιμα βιμα για το τι να κανο? σε ευχαριστο πολυ!
εδω ειναι τα μανουαλ της ΟΣ. κατεβασε αυτο που θελεις, και κανε τις ρυθμησεις οπως ακριβος τα λεει. μετα γραψε μας τι κανει και θα σε βοηθησουμε.
ειμαι σιγουρος οτι θα δουλεψει._P_P
http://www.osengines.com/manuals/
ειμαι σιγουρος οτι θα δουλεψει._P_P
http://www.osengines.com/manuals/
Απάντηση: προβλημα σε hirobo sceadu evolution 50
Kαλημερα,
πες μας πια os max μηχανη εχεις.
ειναι ολες σχετικα ευκολες στην ρυθμιση.
πες μας πια os max μηχανη εχεις.
ειναι ολες σχετικα ευκολες στην ρυθμιση.
Απάντηση: προβλημα σε hirobo sceadu evolution 50
καλησπερα φιλε εχω την os max sx 50. με την πρωτι ευκερια θα ξεκινισο τιs ριθμισειs να δω μηπωs καταφερω κατι. Σαs ευχαριστω παιδια για το ενδιαφερον σαs
Απάντηση: προβλημα σε hirobo sceadu evolution 50
κοιταξε την μικρη βελονα την ρυθμιζεις στα ορια που δειχνω στην φωτο.
πρεπει να ειναι και τεταρτο εως και 20( συμφωνα με τους δεικτες του ρολογιου)
Την μεγαλη βελονα πρεπει να την ξεβιδωσεις 1.5 στροφη και αν χρειαστη να την κλεισεις 2-3 κλικ.
Επισης θα ηθελα να μου πεις τι εξατμιση φορας?
πρεπει να ειναι και τεταρτο εως και 20( συμφωνα με τους δεικτες του ρολογιου)
Την μεγαλη βελονα πρεπει να την ξεβιδωσεις 1.5 στροφη και αν χρειαστη να την κλεισεις 2-3 κλικ.
Επισης θα ηθελα να μου πεις τι εξατμιση φορας?
- Συνημμένα
-
- os_50sxhrh.jpg (37.45 KiB) Προβλήθηκε 168 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: προβλημα σε hirobo sceadu evolution 50
Λοιπόν, μια και έχω κι εγώ αυτόν τον κινητήρα σε ένα 600άρι "τυρί" και επειδή ,από αυτά που γράφεις ,καταλαβαίνω ότι το πρόβλημα το παρουσιάζει όταν το ελικόπτερο γυρίσει ανάποδα ,θα έλεγα ,πριν καταπιαστείς με ρυθμίσεις ,να ελένξεις πρώτα από όλα αν η παροχή καυσίμου στο μοτέρ είναι σωστή. Γιατί αν έχεις πρόβλημα με τα σωληνάκια και τις συνδεσμολογίες τους ,ότι ρύθμιση και να κάνεις τσάμπα θα παιδεύεσαι και το πρόβλημα δεν πρόκειται να λυθεί.
Καταρχήν η σωστή συνδεσμολογία. Αφού όπως γράφεις έχεις βάλει και βοηθητικό τεπόζιτο (το αποκαλούμενο header tank) η σωστή συνδεσμολογία έχει ως εξής. Το σωληνάκι του βοσκού (παροχή καυσίμου) του βοηθητικού ρεζερβουάρ καταλήγει στην είσοδο καυσίμου του καρμπυρατέρ. Το σωληνάκι εξαερισμού (πιεσης) του βοηθητικού ρεζερβουάρ πάει στο βοσκό (παροχή καυσίμου) του κύριου ρεζερβουάρ. Τέλος το σωληνάκι εξαερισμού (πίεση) του κύριου ρεζερβουάρ καταλήγει στο βύσμα πίεσης της εξάτμισης. Είναι οι συνδεσμολογίες έτσι? Αν όχι διόρθωσέ τις. Αν είμαστε εντάξει εκεί ,το επόμενο θέμα είναι η στεγανότητα. Πολλές φορές τα σωληνάκια, αν έρχονται σε επαφή με κοφτερές γωνίες ,ανοίγουν μικρές τρύπες οι οποίες δεν φαίνονται εύκολα με το μάτι αλλά είναι αρκετές για να τραβάνε αέρα και να μη δουλεύει σωστά η μηχανή.
Αν με τα σωληνάκια και τις συνδεσμολοιγίες είσαι εντάξει πρέπει να τσεκάρεις αν οι βοσκοί τόσο του κυριου όσο και του βοηθητικού ρεζερβουάρ, κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Και πρώτα πρώτα αν μπορούν να κινούνται ελεύθερα πάνω κάτω. Ενας βοσκός που βρίσκει στο πίσω τοίχωμα του ρεζερβουάρ και δεν μπορεί να "πέσει" προς την πάνω μεριά του ρεζερβουάρ όταν το ελικόπτερο γυρίσει ανάποδα δεν τραβάει καύσιμο και η μηχανή σβήνει.
Καταρχήν η σωστή συνδεσμολογία. Αφού όπως γράφεις έχεις βάλει και βοηθητικό τεπόζιτο (το αποκαλούμενο header tank) η σωστή συνδεσμολογία έχει ως εξής. Το σωληνάκι του βοσκού (παροχή καυσίμου) του βοηθητικού ρεζερβουάρ καταλήγει στην είσοδο καυσίμου του καρμπυρατέρ. Το σωληνάκι εξαερισμού (πιεσης) του βοηθητικού ρεζερβουάρ πάει στο βοσκό (παροχή καυσίμου) του κύριου ρεζερβουάρ. Τέλος το σωληνάκι εξαερισμού (πίεση) του κύριου ρεζερβουάρ καταλήγει στο βύσμα πίεσης της εξάτμισης. Είναι οι συνδεσμολογίες έτσι? Αν όχι διόρθωσέ τις. Αν είμαστε εντάξει εκεί ,το επόμενο θέμα είναι η στεγανότητα. Πολλές φορές τα σωληνάκια, αν έρχονται σε επαφή με κοφτερές γωνίες ,ανοίγουν μικρές τρύπες οι οποίες δεν φαίνονται εύκολα με το μάτι αλλά είναι αρκετές για να τραβάνε αέρα και να μη δουλεύει σωστά η μηχανή.
Αν με τα σωληνάκια και τις συνδεσμολοιγίες είσαι εντάξει πρέπει να τσεκάρεις αν οι βοσκοί τόσο του κυριου όσο και του βοηθητικού ρεζερβουάρ, κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Και πρώτα πρώτα αν μπορούν να κινούνται ελεύθερα πάνω κάτω. Ενας βοσκός που βρίσκει στο πίσω τοίχωμα του ρεζερβουάρ και δεν μπορεί να "πέσει" προς την πάνω μεριά του ρεζερβουάρ όταν το ελικόπτερο γυρίσει ανάποδα δεν τραβάει καύσιμο και η μηχανή σβήνει.
Απάντηση: προβλημα σε hirobo sceadu evolution 50
καλημερα ολα αυτα τα εχω ελενξη και ειναι ok μαλιστα πριν απο 10 μερες αλλαξα σολυνακια. κάτι αλλο που συμβαινη οταν πεταω και μετα απο καπια λεπτα που πρεπει να κατεβω για να ξαναφουλαρο καφσιμο το μοτερ ειναι λογικα ζεστω τοτε μετα βιας κραταει ρελαντι! αυτο λεει κατι? η εξατμισι που φοραω ειναι Muscle Pipes
MP5 50 SB
MP5 50 SB
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: προβλημα σε hirobo sceadu evolution 50
Αυτό με το ραλαντί, μου δίνει μια υποψία. Το ρελαντί γενικά δουλεύει σωστά ή είναι πολύ μπουκωμένο? Πριν ξεκινήσεις τα ακροβατικά ,έχεις δοκιμάσει να κάνεις γρήγορη άνοδο? Δηλαδή,, εκεί που έχεις το ελικόπτερο σε αιώρηση στο ύψος περίπου του ματιού, να του δώσεις ένα "σανίδωμα" και να το αφήσεις να πάρει ύψος για δυο-τρία δευτερόλεπτα. Αν κατά την άνοδο ακούσεις τη μηχανή να πάει να σβήσει ,σαν να μένει από καύσιμο,ενώ στην αιώρηση το μίγμα ακούγεται σωστό, συμβαίνει το εξής. Πιθανότατα η μικρή βελόνα (η χάλκινη βιδούλα που φαίνεται στη φωτογραφία) είναι πολύ πλούσια και η μικρή βελόνα έχει επίδραση όχι μόνο στο ραλαντί αλλά και στο χόβερ. Αν λοιπόν είναι πολύ πλούσια, είναι πιθανόν να έχεις κλείσει πολύ τη μεγάλη (κύρια) βελόνα για να έχεις σωστό χόβερ αλλά το αποτέλεσμα τότε είναι να έχεις πολύ φτωχό μίγμα στα πολλά γκάζια. Ετσι όταν ξεκινάς για παράδειγμα να κάνεις μία λούπα και μόλις το ελικόπτερο βρεθεί ανάποδα οπότε δίνεις μια γερή στικιά προς τα κάτω, ο κινητήρας παίρνει πολλά γκάζια και στεγνώνει.
Κάνε την εξής δοκιμή. Βάλε μπρος το ελικόπτερο. Αν με τη ρύθμιση που έχει η μεγάλη βελόινα κάνει σωστή αιώρηση άστην εκεί που είναι για την ώρα και κάνε αιώρηση για ένα, δυο λεπτά ,να ζεσταθεί και να "καθαρίσει". Κατόπιν προσγειώσου, φέρε το γκάζι στο ραλαντί, σταμάτα το στροφείο με την παλάμη και σφίξε με τα δάκτυλα το σωληνάκι που πάει στο καρμπυρατέρ. Πρέπει ,μετά από δυο τρία δευτερόλεπτα ,να ακούσεις το μοτέρ να ανεβάζει στροφές και ύστερα να αρχίσει να "πνίγεται". Αν αργήσει πάνω από τρία δευτερόλεπτα τότε η μικρή είναι πολύ πλούσια. Γύρισέ την προς τα δεξιά με ένα μικρό κατσαβίδι (είναι αρκετά σκληρή) κατά δύο λεπτά της ώρας. Σου φαίνεται λίγο αλλά η μικρή βελόνα στη συγκεκριμένη μηχανή έχει πολύ ευαίσθητη ρύθμιση. Σκέψου ότι συν πλην 90 μοίρες από τη μεσαία θέση είναι όλη και όλη της η διαδρομή. Δοκίμασε τώρα πάλι το ίδιο. Αιώρηση καναδυό λεπτά ,προσγείωση κλπ. Εξακολουθεί να είναι πλούσια? Αλλα δύο λεπτά δεξιότερα και πάει λέγοντας, μέχρι να το "φέρεις".
Αν, αντίθετα ,η μηχανή μόλις σφίξεις το σωληνάκι αρχίσει αμέσως να επιταχύνει ή ακόμη χειρότερα αρχίσει αμέσως να "πνίγεται" τότε ,η μικρή είναι πολύ φτωχή. Σε μια τέτοια περίπτωση γύρισέ την αριστερά κατά πέντε λεπτά και δοκίμασε πάλι μετά από ένα δύο λεπτά αιώρηση. Αν μετά σου βγεί πολύ πλούσια, ξαναρχίζεις τα γυρίσματα προς τα δεξιά κατά δύο λεπτά καθε φορά, μετά από ένα δύο λεπτά αιώρηση, μέχρι να τη "φερεις".
Αφού τελειώσεις με τη μικρή,ίσως να διαπιστώσεις τώρα ότι η μεγάλη είναι αρκετά φτωχή. Πολύ λογικό αν σφίξεις τη μικρή ,η οποία επηρεάζει αρκετά το μίγμα του χόβερ οπότε θα χρειαστεί η μεγάλη άνοιγμα για να έρθει το μίγμα στα ίσα του. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να έρθει σωστά και το μίγμα του φουλ, για να μη σου σβήνει στα πολλά γκάζια.
Στην πράξη τώρα. Οταν τελειώσεις με τη μικρή πήγαινε στη μεγάλη και άνοιξέ την 90 μοίρες. Πιθανότατα να είναι πολύ πλούσια μετά από αυτό αλλά θα τη φέρεις. Δοκίμασε αιώρηση για καναδυό λεπτά (να προλαβαίνει να προσαρμοστεί κάθε φορά στην καινούρια ρύθμιση) και κλείνε την από ένα με δύο κλικ τη φορά ,μέχρι που να πετύχεις μια σωστή αιώρηση. Ούτε μπουκωμένη αλλά ούτε και φτωχιά (πολύ τσιριχτός ήχος). Κατόπιν δοκίμασε μια απότομη άνοδο. Αν τώρα το πράγμα έχει στρώσει και η μηχανή δεν πνίγεται, λογικά μπορείς να προχωρήσεις και σε ακροβατικά χωρίς να σου σβήνει.
Βέβαια, η συμπεριφορά της μηχανής ,έχει πολύ να κάνει και με τις καμπύλες γκαζιού και βήματος αλλά σε αυτό δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω δια αλληλογραφίας γιατί πολλά εξαρτώνται και από τη μηχανική συναρμολόγηση του κάθε ελικοπτέρου αλλά και από τον τρόπο που έχουν τοποθετηθεί οι ντίζες στο γκάζι και δεν θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου.
Μη σου πω δηλαδή ότι και οι οδηγίες ,που σου δίνω για τη ρύθμιση του μοτέρ, γενικές και υποθετικές είναι γιατί αν δεν έχω το ελικόπτερο μπροστά μου, να το ακούσω, όλα εικασίες είναι.
Κάνε την εξής δοκιμή. Βάλε μπρος το ελικόπτερο. Αν με τη ρύθμιση που έχει η μεγάλη βελόινα κάνει σωστή αιώρηση άστην εκεί που είναι για την ώρα και κάνε αιώρηση για ένα, δυο λεπτά ,να ζεσταθεί και να "καθαρίσει". Κατόπιν προσγειώσου, φέρε το γκάζι στο ραλαντί, σταμάτα το στροφείο με την παλάμη και σφίξε με τα δάκτυλα το σωληνάκι που πάει στο καρμπυρατέρ. Πρέπει ,μετά από δυο τρία δευτερόλεπτα ,να ακούσεις το μοτέρ να ανεβάζει στροφές και ύστερα να αρχίσει να "πνίγεται". Αν αργήσει πάνω από τρία δευτερόλεπτα τότε η μικρή είναι πολύ πλούσια. Γύρισέ την προς τα δεξιά με ένα μικρό κατσαβίδι (είναι αρκετά σκληρή) κατά δύο λεπτά της ώρας. Σου φαίνεται λίγο αλλά η μικρή βελόνα στη συγκεκριμένη μηχανή έχει πολύ ευαίσθητη ρύθμιση. Σκέψου ότι συν πλην 90 μοίρες από τη μεσαία θέση είναι όλη και όλη της η διαδρομή. Δοκίμασε τώρα πάλι το ίδιο. Αιώρηση καναδυό λεπτά ,προσγείωση κλπ. Εξακολουθεί να είναι πλούσια? Αλλα δύο λεπτά δεξιότερα και πάει λέγοντας, μέχρι να το "φέρεις".
Αν, αντίθετα ,η μηχανή μόλις σφίξεις το σωληνάκι αρχίσει αμέσως να επιταχύνει ή ακόμη χειρότερα αρχίσει αμέσως να "πνίγεται" τότε ,η μικρή είναι πολύ φτωχή. Σε μια τέτοια περίπτωση γύρισέ την αριστερά κατά πέντε λεπτά και δοκίμασε πάλι μετά από ένα δύο λεπτά αιώρηση. Αν μετά σου βγεί πολύ πλούσια, ξαναρχίζεις τα γυρίσματα προς τα δεξιά κατά δύο λεπτά καθε φορά, μετά από ένα δύο λεπτά αιώρηση, μέχρι να τη "φερεις".
Αφού τελειώσεις με τη μικρή,ίσως να διαπιστώσεις τώρα ότι η μεγάλη είναι αρκετά φτωχή. Πολύ λογικό αν σφίξεις τη μικρή ,η οποία επηρεάζει αρκετά το μίγμα του χόβερ οπότε θα χρειαστεί η μεγάλη άνοιγμα για να έρθει το μίγμα στα ίσα του. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να έρθει σωστά και το μίγμα του φουλ, για να μη σου σβήνει στα πολλά γκάζια.
Στην πράξη τώρα. Οταν τελειώσεις με τη μικρή πήγαινε στη μεγάλη και άνοιξέ την 90 μοίρες. Πιθανότατα να είναι πολύ πλούσια μετά από αυτό αλλά θα τη φέρεις. Δοκίμασε αιώρηση για καναδυό λεπτά (να προλαβαίνει να προσαρμοστεί κάθε φορά στην καινούρια ρύθμιση) και κλείνε την από ένα με δύο κλικ τη φορά ,μέχρι που να πετύχεις μια σωστή αιώρηση. Ούτε μπουκωμένη αλλά ούτε και φτωχιά (πολύ τσιριχτός ήχος). Κατόπιν δοκίμασε μια απότομη άνοδο. Αν τώρα το πράγμα έχει στρώσει και η μηχανή δεν πνίγεται, λογικά μπορείς να προχωρήσεις και σε ακροβατικά χωρίς να σου σβήνει.
Βέβαια, η συμπεριφορά της μηχανής ,έχει πολύ να κάνει και με τις καμπύλες γκαζιού και βήματος αλλά σε αυτό δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω δια αλληλογραφίας γιατί πολλά εξαρτώνται και από τη μηχανική συναρμολόγηση του κάθε ελικοπτέρου αλλά και από τον τρόπο που έχουν τοποθετηθεί οι ντίζες στο γκάζι και δεν θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου.
Μη σου πω δηλαδή ότι και οι οδηγίες ,που σου δίνω για τη ρύθμιση του μοτέρ, γενικές και υποθετικές είναι γιατί αν δεν έχω το ελικόπτερο μπροστά μου, να το ακούσω, όλα εικασίες είναι.