Ripmax Harmony Twin
Ripmax Harmony Twin
Χαιρετώ τους συνχομπίστες.
Ενώ μέχρι τώρα ασχολούμουν με ηλεκτρικά και ανεμόπτερα βρέθηκε στα χέρια μου το εν λόγω δικινητήριο. Δοκιμαστική πτήση σήμερα και όλα super. Άλλη η χάρη του nitro... και όταν είναι και επί δύο twin ..... διπλές οι χάρες.
Μία απορία μόνο. Εκεί που πετούσα το βλέπω να ρίχνει φτερό και να τραβάει δεξιά. Ήταν σε κάποια απόσταση και δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν σταμάτησε ο ένας κινητήρας.
Κατέβασμα τροχών και βουρ για προσγείωση. Καθώς όμως προσέγγισα έχω την εντύπωση μες τον πανικό μου ότι είδα και τους δύο κινητήρες να λειτουργούν. Δυστυχώς δίπλωσε ο μπροστά τροχός και το σκάφος έριξε μούρη κάτω και έτσι σβήσαν και οι δύο κινητήρες και δεν πρόλαβα να τσεκάρω αν δούλευαν και οι δύο μηχανές.
Ερώτηση λοιπόν. Υπάρχει περίπτωση να πήρε ο δεύτερος κινητήρας λόγω της ταχύτητας του αεροσκάφους? Οι κινητήρες είναι O.S. 40LA
Δεύτερο σκέλος......
Εκτός από το δικό μου πετάξαμε με τον ξάδερφο και ένα εκπαιδευτικό Trainer 60 στο οποίο παρατήρησα το εξής. Δοκιμή κινητήρα στο έδαφος όλα σχεδόν καλά (Το σχεδόν είναι γιατί στη ρύθμιση της βελονοειδούς βαλβίδας λειτουργούσε καλά σε λιγότερο από μία στροφή άνοιγμα ??-- παραπάνω μπούκωνε). Στον αέρα αν κρατάγαμε σταθερές στροφές στο 60% περίπου για έστω και μικρό διάστημα ακούγαμε κάτι σαν μείωση στροφών και στη συνέχεια να επανέρχονται στη σωστή ρύθμιση. Ο κινητήρας δεν έσβησε σε καμία πτήση αλλά μας έκανε αυτά τα "κοψίματα" και μας άγχωνε. Αλλάξαμε και μπουζί αλλά δεν άλλαξε κάτι. Κινητήρας Magnum 52XL με καύσιμο 10% nitro.
Καμιά ιδέα που μπορεί να οφείλεται?
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Και μερικές φωτό από την σημερινή εξόρμηση
Ενώ μέχρι τώρα ασχολούμουν με ηλεκτρικά και ανεμόπτερα βρέθηκε στα χέρια μου το εν λόγω δικινητήριο. Δοκιμαστική πτήση σήμερα και όλα super. Άλλη η χάρη του nitro... και όταν είναι και επί δύο twin ..... διπλές οι χάρες.
Μία απορία μόνο. Εκεί που πετούσα το βλέπω να ρίχνει φτερό και να τραβάει δεξιά. Ήταν σε κάποια απόσταση και δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν σταμάτησε ο ένας κινητήρας.
Κατέβασμα τροχών και βουρ για προσγείωση. Καθώς όμως προσέγγισα έχω την εντύπωση μες τον πανικό μου ότι είδα και τους δύο κινητήρες να λειτουργούν. Δυστυχώς δίπλωσε ο μπροστά τροχός και το σκάφος έριξε μούρη κάτω και έτσι σβήσαν και οι δύο κινητήρες και δεν πρόλαβα να τσεκάρω αν δούλευαν και οι δύο μηχανές.
Ερώτηση λοιπόν. Υπάρχει περίπτωση να πήρε ο δεύτερος κινητήρας λόγω της ταχύτητας του αεροσκάφους? Οι κινητήρες είναι O.S. 40LA
Δεύτερο σκέλος......
Εκτός από το δικό μου πετάξαμε με τον ξάδερφο και ένα εκπαιδευτικό Trainer 60 στο οποίο παρατήρησα το εξής. Δοκιμή κινητήρα στο έδαφος όλα σχεδόν καλά (Το σχεδόν είναι γιατί στη ρύθμιση της βελονοειδούς βαλβίδας λειτουργούσε καλά σε λιγότερο από μία στροφή άνοιγμα ??-- παραπάνω μπούκωνε). Στον αέρα αν κρατάγαμε σταθερές στροφές στο 60% περίπου για έστω και μικρό διάστημα ακούγαμε κάτι σαν μείωση στροφών και στη συνέχεια να επανέρχονται στη σωστή ρύθμιση. Ο κινητήρας δεν έσβησε σε καμία πτήση αλλά μας έκανε αυτά τα "κοψίματα" και μας άγχωνε. Αλλάξαμε και μπουζί αλλά δεν άλλαξε κάτι. Κινητήρας Magnum 52XL με καύσιμο 10% nitro.
Καμιά ιδέα που μπορεί να οφείλεται?
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Και μερικές φωτό από την σημερινή εξόρμηση
- Συνημμένα
-
- P1140107 (Small).JPG (84.1 KiB) Προβλήθηκε 94 φορές
-
- P1140106 (Small).JPG (66.4 KiB) Προβλήθηκε 94 φορές
-
- P1140104 (Small).JPG (71.13 KiB) Προβλήθηκε 94 φορές
-
- P1140105 (Small).jpg (95.34 KiB) Προβλήθηκε 94 φορές
Απάντηση: Ripmax Harmony Twin
καλημερα. μηπως εκοψες ταχυτητα και στολαρε και εριξε φτερο?
για να παρει μπρος θελει ρευμα στο μπουζι.
καλες πτησεις.
για να παρει μπρος θελει ρευμα στο μπουζι.
καλες πτησεις.
Απάντηση: Ripmax Harmony Twin
gvertical έγραψε: ↑καλημερα. μηπως εκοψες ταχυτητα και στολαρε και εριξε φτερο?
για να παρει μπρος θελει ρευμα στο μπουζι.
καλες πτησεις.
Σωστή η παρατήρηση σου. Απλά σκεφτόμουν μήπως υπάρχει περίπτωση εφόσον έχουν ζεσταθεί αρκετά μπουζί κύλινδρος να στρέψει η έλικα και να εκκινήσει. Πιθανόν να μην ισχύει κάτι τέτοιο.
Καλή σου μέρα.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Ripmax Harmony Twin
Όχι Βασίλη δεν θα πάρει μπροστά χωρίς ρεύμα στο μπουζί
Για να καταλάβεις θα σου πω ότι αν σβήσει το μοτέρ το μοντέλο στρέφει απότομα από την μία πλευρά και είναι τόσο έντονο που θα το καταλάβεις Ακόμη και αυτό το μικρό διάστημα είναι αρκετό για να χάσει θερμοκρασία το μπουζί άρα το μοτέρ δεν θα ξαναπάρει (συν αυτού που το έκανε να σβήσει)
Η πιθανότητα να το σώσεις είναι ελάχιστη και όπως λέει μία θεωρία πρέπει να σβήσεις άμεσα και το άλλο μοτέρ για να ισορροπήσει και πλανάροντας να το κατεβάσεις όπως όπως Εγώ δεν το έχω κάνει ούτε και το έχω δεί
Για να καταλάβεις θα σου πω ότι αν σβήσει το μοτέρ το μοντέλο στρέφει απότομα από την μία πλευρά και είναι τόσο έντονο που θα το καταλάβεις Ακόμη και αυτό το μικρό διάστημα είναι αρκετό για να χάσει θερμοκρασία το μπουζί άρα το μοτέρ δεν θα ξαναπάρει (συν αυτού που το έκανε να σβήσει)
Η πιθανότητα να το σώσεις είναι ελάχιστη και όπως λέει μία θεωρία πρέπει να σβήσεις άμεσα και το άλλο μοτέρ για να ισορροπήσει και πλανάροντας να το κατεβάσεις όπως όπως Εγώ δεν το έχω κάνει ούτε και το έχω δεί
Απάντηση: Ripmax Harmony Twin
vasilisp έγραψε: ↑
Μία απορία μόνο. Εκεί που πετούσα το βλέπω να ρίχνει φτερό και να τραβάει δεξιά. Ήταν σε κάποια απόσταση και δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν σταμάτησε ο ένας κινητήρας.
Βασίλη,
αν σταμάταγε ο ένας κινητήρας θα είχες ολοκληρωτική απώλεια ελέγχου μέχρι να κλήσεις και τον 2ο. (Το έπαθα σε P-38)...
Αυτό πού έγινε μάλλον είναι ότι ο δεξιός κινητήρας άρχισε να χάνει στροφές και να παράγει λιγότερη ώση. Το σύμπτωμα που περιγράφεις αυτό δείχνει. (Ίδια εμπειρία από το ME-262)...
My 2c.
Απάντηση: Ripmax Harmony Twin
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Από τα λεγόμενα συμπεραίνω ότι τελικά μάλλον κάποιο στολάρισμα μου έκανε και λαμβάνοντας υπόψη:
α. Την απειρία μου
β. Πρώτη μου πτήση με το συγκεκριμένο μοντέλο
γ. Την σχετικά μακρινή απόσταση μου από το μοντέλο τη στιγμή που συνέβη
μπερδεύτηκα και προχώρησα σε βεβιασμένη προσγείωση.
Στην επόμενη πτήση θα δοκιμάσω ένα ελεγχόμενο stall σε μεγάλο ύψος για να αρχίσω να μαθαίνω τα χούγια του.
Πάντως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε ότι το συγκεκριμένο και με ένα κινητήρα κρατιέται απλά θέλει συνεχείς διορθώσεις από rudder και aileron.
Ελπίζω να μην χρειαστεί να το διαπιστώσω...
Από τα λεγόμενα συμπεραίνω ότι τελικά μάλλον κάποιο στολάρισμα μου έκανε και λαμβάνοντας υπόψη:
α. Την απειρία μου
β. Πρώτη μου πτήση με το συγκεκριμένο μοντέλο
γ. Την σχετικά μακρινή απόσταση μου από το μοντέλο τη στιγμή που συνέβη
μπερδεύτηκα και προχώρησα σε βεβιασμένη προσγείωση.
Στην επόμενη πτήση θα δοκιμάσω ένα ελεγχόμενο stall σε μεγάλο ύψος για να αρχίσω να μαθαίνω τα χούγια του.
Πάντως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε ότι το συγκεκριμένο και με ένα κινητήρα κρατιέται απλά θέλει συνεχείς διορθώσεις από rudder και aileron.
Ελπίζω να μην χρειαστεί να το διαπιστώσω...
Απάντηση: Ripmax Harmony Twin
Άντε και εις ανώτερα Βασίλη!!!!!
Απάντηση: Ripmax Harmony Twin
Αφου κατάφερα να ρυθμίσω κινητήρες λέω .... δεν δοκιμάζω να μείνω από καύσιμο `M` .... στον αέρα.
Και έτσι μετά από μερικές βόλτες στον Ασπρόπυργο και λίγο πριν προσγειωθώ σε μια αριστερή στροφή με το αεροπλάνο στις 90 μοίρες κλίση σβήνουν ταυτόχρονα και οι δύο κινητήρες. Αφού κατέβηκα είδα ότι είχαν και οι δύο δεξαμενές λίγο καύσιμο.
Αυτό υποδηλωνει την όχι και τόσο σωστή λειτουργία των βοσκών??
Πάντως όπως θα δείτε και στο video οι κινητήρες σβήνουν πάνω στην στροφή. Τι να πω Τα σχόλια δικά σας.
http://www.youtube.com/watch?v=CFuPBSdf2tc
Και έτσι μετά από μερικές βόλτες στον Ασπρόπυργο και λίγο πριν προσγειωθώ σε μια αριστερή στροφή με το αεροπλάνο στις 90 μοίρες κλίση σβήνουν ταυτόχρονα και οι δύο κινητήρες. Αφού κατέβηκα είδα ότι είχαν και οι δύο δεξαμενές λίγο καύσιμο.
Αυτό υποδηλωνει την όχι και τόσο σωστή λειτουργία των βοσκών??
Πάντως όπως θα δείτε και στο video οι κινητήρες σβήνουν πάνω στην στροφή. Τι να πω Τα σχόλια δικά σας.
http://www.youtube.com/watch?v=CFuPBSdf2tc
Απάντηση: Ripmax Harmony Twin
Kαλημέρα φίλε.+(*)
Μια χαρά πετάει το '' Αρμονία '' και εσύ έκανες ωραία προσγείωση, με σβηστούς κινητήρες, και κοντά σου.@P@
Να σου πώ 1-2 πραγματάκια μια που ρώτάς, και ελπίζω να σε βοηθήσω.
Έλεγξε, και αντικατέστησε ( εάν χρειάζεται ) τις γραμμές καυσίμου και στους 2 κινητήρες, από τεπόζιτο μέχρι καρμπυρατέρ. _Β_Ο
Καλού κακού έλεγξε καθάρισε τα καρμπυρατέρ σου, και κάνε δοκιμές εδάφους, πρίν την επόμενη πτήση σου.
Βάζεις φρέσκο καύσιμο;
Και ποιά είναι η καμερούλα που έχεις στο σκάφος;
Καλές προσγειώσεις.
Μια χαρά πετάει το '' Αρμονία '' και εσύ έκανες ωραία προσγείωση, με σβηστούς κινητήρες, και κοντά σου.@P@
Να σου πώ 1-2 πραγματάκια μια που ρώτάς, και ελπίζω να σε βοηθήσω.
Έλεγξε, και αντικατέστησε ( εάν χρειάζεται ) τις γραμμές καυσίμου και στους 2 κινητήρες, από τεπόζιτο μέχρι καρμπυρατέρ. _Β_Ο
Καλού κακού έλεγξε καθάρισε τα καρμπυρατέρ σου, και κάνε δοκιμές εδάφους, πρίν την επόμενη πτήση σου.
Βάζεις φρέσκο καύσιμο;
Και ποιά είναι η καμερούλα που έχεις στο σκάφος;
Καλές προσγειώσεις.
Απάντηση: Ripmax Harmony Twin
vasilisp έγραψε: ↑Αφου κατάφερα να ρυθμίσω κινητήρες λέω .... δεν δοκιμάζω να μείνω από καύσιμο `M` .... στον αέρα.
Και έτσι μετά από μερικές βόλτες στον Ασπρόπυργο και λίγο πριν προσγειωθώ σε μια αριστερή στροφή με το αεροπλάνο στις 90 μοίρες κλίση σβήνουν ταυτόχρονα και οι δύο κινητήρες. Αφού κατέβηκα είδα ότι είχαν και οι δύο δεξαμενές λίγο καύσιμο.
Αυτό υποδηλωνει την όχι και τόσο σωστή λειτουργία των βοσκών??
Πάντως όπως θα δείτε και στο video οι κινητήρες σβήνουν πάνω στην στροφή. Τι να πω Τα σχόλια δικά σας.
http://www.youtube.com/watch?v=CFuPBSdf2tc
φίλε Βασίλη είναι λογικό όταν κατέβεις να έχεις λίγο καύσιμο στα ντεπόζιτα, ποτέ όταν κατεβαίνουμε δεν το έχουμε καταναλώσει όλο το καύσιμο και για αυτό σου έσβησε στη στροφή, η λύση στο πρόβλημά σου είναι μια ...πέτα λιγότερο(βάλε χρονόμετρο στην τηλ/νση και προγραμμάτισε το χρόνο πτήσης σου να είναι μικρότερος απ' ότι έχεις συνηθήσει)
Απάντηση: Ripmax Harmony Twin
Corsair έγραψε: ↑Kαλημέρα φίλε.+(*)
Βάζεις φρέσκο καύσιμο;
Και ποιά είναι η καμερούλα που έχεις στο σκάφος;
Καλές προσγειώσεις.
Τα σωληνάκια καυσίμου είναι καινούργια. Αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι το συγκεκριμένο που έβαλα έχει μικρή εσωτερική διατομή. Μήπως δεν είναι κατάλληλο για την επιστροφή από εξάτμιση σε ντεπόζιτο?
Η προσγείωση έγινε κοντά μου γιατί βοήθησε η θέση του σκάφους όταν έσβησε αλλιώς w
Απάντηση: Ripmax Harmony Twin
dgiatr έγραψε: ↑φίλε Βασίλη είναι λογικό όταν κατέβεις να έχεις λίγο καύσιμο στα ντεπόζιτα, ποτέ όταν κατεβαίνουμε δεν το έχουμε καταναλώσει όλο το καύσιμο και για αυτό σου έσβησε στη στροφή, η λύση στο πρόβλημά σου είναι μια ...πέτα λιγότερο(βάλε χρονόμετρο στην τηλ/νση και προγραμμάτισε το χρόνο πτήσης σου να είναι μικρότερος απ' ότι έχεις συνηθήσει)
Δημήτρη σε ευχαριστώ για την απάντηση. Την επόμενη θα μετρήσω χρόνο γιατί μέχρι τώρα με τα ανεμοπλάνα είχα συνηθίσει να κατεβαίνω μόλις έπεφτε η τάση της μπαταρίας. Θα κάνω και μερικές δοκιμές στο έδαφος και βλέπουμε....
Απάντηση: Ripmax Harmony Twin
Σήμερα έγινε αλλαγή προπέλας σε 10χ7 και το αεροπλάνο πέταξε πολύ καλύτερα.V:)) Ο καιρός παρά την συννεφιά ήταν άψογος ζέστη και ένα αεράκι γύρω στα 3 μποφόρ στον Ασπρόπυργο το οποίο σε έφερνε για προσγείωση ζάαααχαρη.... Το καταευχαριστηθήκαμε (2f)και εγώ και ο ξάδερφος με το εκπαιδευτικό. Κάποια στιγμή το γυρίσαμε και στην αερομαχία. Κανένα σβήσιμο κινητήρα και με αυτό το καταπληκτικό συναίσθημα που όλοι σας το γνωρίζεται να επιστρέφεις από μια ωραία πτήση με όλα σου τα τζιμπράγαλα ακέραια. Μόνο καύσιμο χαλάσαμε..
Πάντα τέτοια...:D
Το μόνο κακό ξέχασα να βάλω την κάμερα και δεν έχω βίντεο. next time..
Πάντα τέτοια...:D
Το μόνο κακό ξέχασα να βάλω την κάμερα και δεν έχω βίντεο. next time..