Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
Φυσικά και γίνεται. Μόλις το έχω έτοιμο θα σας ενημερώσω :>)
Για να σβήνει απο την τ/κ θα πρέπει να έχεις ένα ελεύθερο κανάλι όμως.
Για να σβήνει απο την τ/κ θα πρέπει να έχεις ένα ελεύθερο κανάλι όμως.
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
Σχετικά με το glow driver ύστερα από επιθυμία ενός φίλου (θεωρώ οτι έχει δίκιο) θα γίνουν κάποιες αλλαγές μόνο στο software το οποίο αναβαθμίζεται στην v3.1 και θα έχει τις εξής αλλαγές:
1. Ο διακόπτης on-off δεν έχει νόημα ύπαρξης. Αντί αυτού θα του αλλάξω τη λειτουργία και αντί on-off που είναι τώρα θα τον κάνω επιλογής reverse.
2. Εξαιτίας της παραπάνω αλλαγής η συσκευή πλέον θα τίθεται on με το που δίνεις ρεύμα.
Ευχαριστώ το φίλο που μου τα ζήτησε, υποδεικνύοντας καλοπροαίρετα τα λάθη μου με βοηθάτε να γίνω καλύτερος. (2f)
1. Ο διακόπτης on-off δεν έχει νόημα ύπαρξης. Αντί αυτού θα του αλλάξω τη λειτουργία και αντί on-off που είναι τώρα θα τον κάνω επιλογής reverse.
2. Εξαιτίας της παραπάνω αλλαγής η συσκευή πλέον θα τίθεται on με το που δίνεις ρεύμα.
Ευχαριστώ το φίλο που μου τα ζήτησε, υποδεικνύοντας καλοπροαίρετα τα λάθη μου με βοηθάτε να γίνω καλύτερος. (2f)
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
Αγαπητέ Κοσμά δεν είναι θέμα λάθους αλλά αναγκών του κάθε χρήστη. Άλλοι ίσως θέλουν όπως μου είπες οn και off, αλλά κάποιοι όπως εγώ θέλουν να ανάβει όταν ανάβει ο δέκτης. Έτσι δεν χρειάζεται να βγάζεις το φτερό για να το ανοίγεις όταν είσαι στο μοντελοδρόμιο ή να το τοποθετείς εξωτερικά. Για να το κρατάς κλειστό όταν ανοίγεις τον δέκτη και δεν εκκινείς τον κινητήρα, η λύση σε αυτή την περίπτωση είναι να τοποθετείς τον μοχλό του γκαζιού στην ανώτερη θέση. Βέβαια η μέση λύση είναι μια προέκταση με διακόπτη.
Το reverse είναι απαραίτητο διότι δεν βάζεις πάντοτε στην ίδια θέση το servo του γκαζιού και επομένως όταν κάνεις reverse στην Τ/Κ τότε η ρύθμιση στο glow driver είναι ανάποδη, δηλαδή σβήνει χαμηλά και ανάβει ψηλά.
Αυτά τα γράφω γιατί ίσως κάποιοι δεν έχουν εμπειρία με τα glow driver και δεν γνωρίζουν καλά τις δυνατότητες και τις ανάγκες χρήσης τους. Μπορεί δηλαδή να το θέλεις μόνο για να βάζεις μπρος τον κινητήρα ή πέρα από αυτό για να σου έχει αναμμένο το μπουζί στις χαμηλές στροφές και να κρατάς ρελαντί ειδικά για τους μεγάλους τετράχρονους κινητήρες.
Κατά τα άλλα συγχαρητήρια Κοσμά!!!
Το reverse είναι απαραίτητο διότι δεν βάζεις πάντοτε στην ίδια θέση το servo του γκαζιού και επομένως όταν κάνεις reverse στην Τ/Κ τότε η ρύθμιση στο glow driver είναι ανάποδη, δηλαδή σβήνει χαμηλά και ανάβει ψηλά.
Αυτά τα γράφω γιατί ίσως κάποιοι δεν έχουν εμπειρία με τα glow driver και δεν γνωρίζουν καλά τις δυνατότητες και τις ανάγκες χρήσης τους. Μπορεί δηλαδή να το θέλεις μόνο για να βάζεις μπρος τον κινητήρα ή πέρα από αυτό για να σου έχει αναμμένο το μπουζί στις χαμηλές στροφές και να κρατάς ρελαντί ειδικά για τους μεγάλους τετράχρονους κινητήρες.
Κατά τα άλλα συγχαρητήρια Κοσμά!!!
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
Ευχαριστώ Δημήτρη :)>)>) Άμεση αλλαγή όμως δεν μπορείς να πεις χεχεχε. Περιμένω_P_P
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
Κοσμα,νομιζω οτι πρεπει να ανοιξεις και ενα θεμα για το μοντελοδρομιο που φτιαχνεις στη Λημνο...
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
Μπα δεν βλέπω ενδιαφέρον. Ίσως να φταίνε οι καιροί. Ίσως πάλι να φταίει που δεν είμαι κινέζος.
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
sfyris έγραψε: ↑Μπα δεν βλέπω ενδιαφέρον. Ίσως να φταίνε οι καιροί. Ίσως πάλι να φταίει που δεν είμαι κινέζος.(/QUΟΤΕ)
Τι ακριβως θελεις να πεις με αυτην την φραση που επαναλαμβανεις συνεχως; Η συνεχης επαναληψη εχει καποιο χρηστικο ρολο;
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
Έπρεπε να είχα γεννηθεί κινέζος. Γιατί σαν Έλληνας ότι και να κάνω δεν πρόκειτε να πιάσει. Πού είναι η απορία. Ή έχω άδικο;
Στη φράση που επαναλαμβάνω στάθηκες όχι σ'αυτό που ανακοινώθηκε. Γι'αυτό το επαναλαμβάνω
Στη φράση που επαναλαμβάνω στάθηκες όχι σ'αυτό που ανακοινώθηκε. Γι'αυτό το επαναλαμβάνω
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
sfyris έγραψε: ↑Φυσικά και γίνεται. Μόλις το έχω έτοιμο θα σας ενημερώσω :>)
Για να σβήνει απο την τ/κ θα πρέπει να έχεις ένα ελεύθερο κανάλι όμως.
Ok man το γνωριζω για το καναλι και εχω ελευθερο.Περιμενω ενημερωση σου ευχαριστω παντως για τον κοπο σου
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
dimis έγραψε: ↑Ok man το γνωριζω για το καναλι και εχω ελευθερο.Περιμενω ενημερωση σου ευχαριστω παντως για τον κοπο σου
Οκ το πρόγραμμα το ετοίμασα, στην pinup πλακέτα δουλεύει τουλάχιστον όσον αφορά την αναγνώριση έλλειψης επαφής του δέκτη με τον πομπό και φυσικά στην εντολή που δέχεται για να σβήσει :>). Τώρα για να το συνεχίσω πρέπει να ξέρω αν κάποιος γνωρίζει να μου πει πόση ένταση καταναλώνει η ηλεκτρονική ενός βενζινοκινητήρα. Εντάξει θα το βρω κάποια στιγμή (ήδη θεωρώ οτι είναι γύρω στα 3-5 ampere) απλά θα με διευκόλυνε αν το ήξερε κάποιος. Πρέπει να σχεδιάσω έτσι το κύκλωμα ώστε να μη δέχεται παράσιτα από το μπουζί, άρα ο τρόπος φιλτραρίσματος πρέπει να αντέχει στην ένταση που απαιτείται.#**
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
Εδώ βάζω ένα παράδειγμα του πώς θα μπορούσε να συνδεθεί το glow driver στο αεροπλάνο. Το 2μισάρι καλώδιο αμιάντου είναι πολύ καλή επιλογή για το ρεύμα που απαιτείται να περνάει από το μπουζί (είναι βέβαια λίγο δύσκολο στο να το οδηγήσετε μέσα στον στενό χώρο του αεροπλάνου το αποτέλεσμα όμως ανταμοίβει με ένα καλά αναμμένο μπουζάκι χωρίς απώλειες στο καλώδιο). Διακρίνονται οι δυο μπανάνες που είναι συνδεμένες παράλληλα με την μπουζομπαταρία η οποία βρίσκεται μέσα στο αεροπλάνο μόνιμα, δε χρειάζεται να βγαίνει, έτσι ώστε να μπορείτε να τη φορτίζετε. Όσον αφορά τη μηχανή φροντίστε τα καλώδια αμιάντου να κάνουν καλό σώμα και καλή επαφή με το μπουζί.
- Συνημμένα
-
- 2013-05-21-593.jpg (95.34 KiB) Προβλήθηκε 220 φορές
-
- 2013-05-21-592.jpg (93.97 KiB) Προβλήθηκε 220 φορές
-
- 2013-05-21-591.jpg (93.42 KiB) Προβλήθηκε 220 φορές
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
sfyris έγραψε: ↑Οκ το πρόγραμμα το ετοίμασα, στην pinup πλακέτα δουλεύει τουλάχιστον όσον αφορά την αναγνώριση έλλειψης επαφής του δέκτη με τον πομπό και φυσικά στην εντολή που δέχεται για να σβήσει :>). Τώρα για να το συνεχίσω πρέπει να ξέρω αν κάποιος γνωρίζει να μου πει πόση ένταση καταναλώνει η ηλεκτρονική ενός βενζινοκινητήρα. Εντάξει θα το βρω κάποια στιγμή (ήδη θεωρώ οτι είναι γύρω στα 3-5 ampere) απλά θα με διευκόλυνε αν το ήξερε κάποιος. Πρέπει να σχεδιάσω έτσι το κύκλωμα ώστε να μη δέχεται παράσιτα από το μπουζί, άρα ο τρόπος φιλτραρίσματος πρέπει να αντέχει στην ένταση που απαιτείται.#**
Η ηλεκτρονική ενός βενζινοκινητήρα δεν ξεπερνά το 1 Α σε κατανάλωση ,συνήθως είναι στα 600-700 ma.
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
Εντάξει ευχαριστώ. Και να γιατί τα έχω βάλει με τους κινέζους φρέσκο φρέσκο. Σας πληροφορώ οτι έχει συμβεί πολλές φορές. Ro:o/
----- Original Message -----
From: <candy.lin@ulti-power.com>
To: <kosmasle@otenet.gr>
Sent: Tuesday, May 21, 2013 9:40 AM
Subject: Re: Re: order nearly finished
Dear Kosmas,
How are you? Hope everything's fine on your side. We shipped your order
today. But the DHL worker tell us your address is remote area, so they
charge USD45 more. My boss says hope you can pay it to our paypal account.
Hope you can kindly understand.
Thanks and looking forward to your kindly reply.
WHATTTTTTTTT?????????????????????? OK THANKS FOR COOPERATION I DON'T WANT ANYTHING ELSE FROM YOU UNTRUSTED PEOPLE!!!!!!!
----- Original Message -----
From: <candy.lin@ulti-power.com>
To: <kosmasle@otenet.gr>
Sent: Tuesday, May 21, 2013 9:40 AM
Subject: Re: Re: order nearly finished
Dear Kosmas,
How are you? Hope everything's fine on your side. We shipped your order
today. But the DHL worker tell us your address is remote area, so they
charge USD45 more. My boss says hope you can pay it to our paypal account.
Hope you can kindly understand.
Thanks and looking forward to your kindly reply.
WHATTTTTTTTT?????????????????????? OK THANKS FOR COOPERATION I DON'T WANT ANYTHING ELSE FROM YOU UNTRUSTED PEOPLE!!!!!!!
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
sfyris έγραψε: ↑Εντάξει ευχαριστώ. Και να γιατί τα έχω βάλει με τους κινέζους φρέσκο φρέσκο. Σας πληροφορώ οτι έχει συμβεί πολλές φορές. Ro:o/
----- Original Message -----
From: <candy.lin@ulti-power.com>
To: <kosmasle@otenet.gr>
Sent: Tuesday, May 21, 2013 9:40 AM
Subject: Re: Re: order nearly finished
Dear Kosmas,
How are you? Hope everything's fine on your side. We shipped your order
today. But the DHL worker tell us your address is remote area, so they
charge USD45 more. My boss says hope you can pay it to our paypal account.
Hope you can kindly understand.
Thanks and looking forward to your kindly reply.
WHATTTTTTTTT?????????????????????? OK THANKS FOR COOPERATION I DON'T WANT ANYTHING ELSE FROM YOU UNTRUSTED PEOPLE!!!!!!!
Η παραγγελία σας εχει δεσμευτεί από αφρικάνους πειρατες. Εαν θελετε να την παραλάβετε εντώς 2 ετων παρακαλώ δώστε το ακολουθο ποσο στον ακολουθο λογαριασμο...
χαχαχαχαχαχαχα
Απάντηση: Νεο on-board Glow driver Ελληνικης Κατασκευης
χαχαχαχα καθόλου απίθανο να το ακούσουμε κιαυτό μια μέρα :D