Βίντεο- ντοκουμέντο: Rafale Vs F-22 με νικητή το γαλλικό μαχητικό!
http://www.youtube.com/watch?v=oGuWadoTgkE&feature
Δείτε το video με ήχο
Περισσότερα ΕΔΩ
Rafale Vs F-22 Raptor σημειώσατε 1
Απάντηση: Rafale Vs F-22 Raptor σημειώσατε 1
Δε μου φαίνετε και περίεργο το ποιός βγήκε νικητής.
Σχεδιαστικά το Γαλλικό είναι περισσότερο "αεροπλάνο" ενώ το Αμερικάνικο εγώ θα έλεγα ότι είναι "σεμί" και έχει σχεδιαστεί για άλλο σκοπό.
Ετσι και αλλιώς οι Ευρωπαίοι έχουν καλύτερη ιστορία σχεδιασμού από ότι οι Αμερικάνοι πράγμα που αποδεικνύετε από την αρχή της ιστορίας του σχεδιασμού αεροσκαφών.
Ιδιαίτερα θα φέρω παράδειγμα με τα αεροπλάνα του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου που χαρακτηριστικό είναι ότι τα Γιαπωνέζικα Ζέρο είχαν μεγαλύτερη ελικτικότητα από τα Αμερικάνικα που το μόνο που τα έσωζε ήταν ότι είχαν καλύτερη αντοχή σε πυρά και ήταν πιό γρήγορα από ότι τα πρώτα λόγο των πανύσχυρων κινητήρων τους που τα έκαναν πτήσιμα και ικανά να σταθούν στον αέρα.
Εδώ θέλω να πω ότι τα περισσότερα αεροπλάνα των Ιαπώνων είχαν σαν σκελετό το κοινό καλάμι που έχει αποδειχθεί και ελαφρύ αλλά και ανθεκτικό.
Βέβαια πρέπει να πούμε ότι δεν μπορούσαν να κάνουν και αλλιώς αφού είχαν πρόβλημα
με τις πρώτες ύλες (Ατσάλι, Αλουμίνιο κ.τ.λ.) με αποτέλεσμα να μην μπορούν να κάνουν και διαφορετικά.
Δυστυχώς οι Αμερικάνοι και η νοοτροπία τους σχετικά με τον σχεδιασμό των αεροπλάνων τους ήταν ίδια με αυτή των αυτοκινήτων τους πραγμα που το έχω αναφέρει αμέτρητες φορές στο φόρουμ και είναι πάγεια άποψη μου, ότι δηλαδή τα αεροπλάνα τους πετούσαν και πετάνε λόγο των ισχυρών κινητήρων τους.
Χαρακτηριστικό αεροπλάνο της νοοτροπίας τους είναι και το Mustang που το όνομα του
υποδηλώνει την νοοτροπία τους σε αυτό (Το γνωστό σε όλους άλογο Mustang το οποίο και ανθεκτικό ήταν σε κακουχίες αλλά και πολύ πιό δυνατό από άλλα του είδους του, πράγμα που το έκανε το αγαπημένο μεταφορικό μέσο των Ινδιάνων και το υιοθέτησαν οι κατακτητές Ευρωπαίοι που ήρθαν).
Ενα άλλο θέμα που θα πρέπει να θίξω είναι ότι οι Αμερικάνοι ως γνωστόν απέκτησαν καλύτερου σχεδιασμου (αεροναυπηγική σχεδίαση) μετά το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου αφού τα περισσότερα σχέδια τα πήραν από τους Γερμανούς μαζί και τα συστήματα βαλιστικών πυραύλων (βέβαια τα μοιράστηκαν όλα αυτά μαζί με τους Ρώσσους και για τον λόγο αυτό υπήρχε και αγώνας δρόμου το ποιός θα φτάσει πρώτος στο Βερολίνο) αλλιώς σήμερα δεν θα μιλόυσαμε κάν για ταξίδια στο διάστημα που θα τους έπερνε τουλάχιστον μιά 20ετία παραπάνω!!!!!
Σχεδιαστικά το Γαλλικό είναι περισσότερο "αεροπλάνο" ενώ το Αμερικάνικο εγώ θα έλεγα ότι είναι "σεμί" και έχει σχεδιαστεί για άλλο σκοπό.
Ετσι και αλλιώς οι Ευρωπαίοι έχουν καλύτερη ιστορία σχεδιασμού από ότι οι Αμερικάνοι πράγμα που αποδεικνύετε από την αρχή της ιστορίας του σχεδιασμού αεροσκαφών.
Ιδιαίτερα θα φέρω παράδειγμα με τα αεροπλάνα του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου που χαρακτηριστικό είναι ότι τα Γιαπωνέζικα Ζέρο είχαν μεγαλύτερη ελικτικότητα από τα Αμερικάνικα που το μόνο που τα έσωζε ήταν ότι είχαν καλύτερη αντοχή σε πυρά και ήταν πιό γρήγορα από ότι τα πρώτα λόγο των πανύσχυρων κινητήρων τους που τα έκαναν πτήσιμα και ικανά να σταθούν στον αέρα.
Εδώ θέλω να πω ότι τα περισσότερα αεροπλάνα των Ιαπώνων είχαν σαν σκελετό το κοινό καλάμι που έχει αποδειχθεί και ελαφρύ αλλά και ανθεκτικό.
Βέβαια πρέπει να πούμε ότι δεν μπορούσαν να κάνουν και αλλιώς αφού είχαν πρόβλημα
με τις πρώτες ύλες (Ατσάλι, Αλουμίνιο κ.τ.λ.) με αποτέλεσμα να μην μπορούν να κάνουν και διαφορετικά.
Δυστυχώς οι Αμερικάνοι και η νοοτροπία τους σχετικά με τον σχεδιασμό των αεροπλάνων τους ήταν ίδια με αυτή των αυτοκινήτων τους πραγμα που το έχω αναφέρει αμέτρητες φορές στο φόρουμ και είναι πάγεια άποψη μου, ότι δηλαδή τα αεροπλάνα τους πετούσαν και πετάνε λόγο των ισχυρών κινητήρων τους.
Χαρακτηριστικό αεροπλάνο της νοοτροπίας τους είναι και το Mustang που το όνομα του
υποδηλώνει την νοοτροπία τους σε αυτό (Το γνωστό σε όλους άλογο Mustang το οποίο και ανθεκτικό ήταν σε κακουχίες αλλά και πολύ πιό δυνατό από άλλα του είδους του, πράγμα που το έκανε το αγαπημένο μεταφορικό μέσο των Ινδιάνων και το υιοθέτησαν οι κατακτητές Ευρωπαίοι που ήρθαν).
Ενα άλλο θέμα που θα πρέπει να θίξω είναι ότι οι Αμερικάνοι ως γνωστόν απέκτησαν καλύτερου σχεδιασμου (αεροναυπηγική σχεδίαση) μετά το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου αφού τα περισσότερα σχέδια τα πήραν από τους Γερμανούς μαζί και τα συστήματα βαλιστικών πυραύλων (βέβαια τα μοιράστηκαν όλα αυτά μαζί με τους Ρώσσους και για τον λόγο αυτό υπήρχε και αγώνας δρόμου το ποιός θα φτάσει πρώτος στο Βερολίνο) αλλιώς σήμερα δεν θα μιλόυσαμε κάν για ταξίδια στο διάστημα που θα τους έπερνε τουλάχιστον μιά 20ετία παραπάνω!!!!!