Mitsubishi Ki-15 'Babs' start from scratch 3m
Mitsubishi Ki-15 'Babs' start from scratch 3m
MITSUBISHI Ki-15 “ babs”
Τα Mitsubishi Ki-15 “Babs” ήταν τα κύρια αναγνωριστικά αεροσκάφη σε χρήση με τον αυτοκρατορικό ιαπωνικό στρατό κατά την έναρξη του Σινο-ιαπωνικό πόλεμο το 1937, και ήταν ακόμα στην πρώτη γραμμή κατά τη διάρκεια των ιαπωνικών κατακτήσεων στις αρχές του 1942.
Το Ki-15 αναπτύχθηκε ως απάντηση σε μια προδιαγραφή που εκδίδεται το 1935, που ζήτησε ένα αεροσκάφος με την τελική ταχύτητα των 280 μίλια/ώρα σε 9.845 ποδών, σε υψόμετρο λειτουργίας 6,560-13,125 πόδια και την ικανότητα να περάσει μία ώρα λειτουργίας πάνω από στόχους που ήταν 250 μίλια από τη βάση του.
Η Mitsubishi απάντησε με ένα χαμηλοπτέρυγο μονοπλάνο με ένα φτερό προβόλων. Η πτέρυγα είχε ένα επίπεδο κεντρικό τμήμα, ενώ τα εξωτερικά πάνελ είχαν κλίση προς τα πάνω. Το αεροσκάφος είχε ένα σταθερό σύστημα προσγείωσης με τις ρόδες που περιέχονται σε βελτιωμένα πα*****άκια. Το πρωτότυπο και η πρώτη έκδοση παραγωγής τροφοδοτείται από την Nakajima Ha-8 ένα ενιακύλινδρο ακτινωτό κινητήρα. Αυτή η μηχανή είχε μια αρκετά μεγάλη διάμετρο, και χρειάζεται ένα μεγάλο κάλυμμα, και θα είναι το κύριο ελάττωμα στο Ki-15-Ι,με την άσχημη μείωση της εμπρός ορατότητας.
Το πρωτότυπο Ki-15 έκανε την παρθενική του πτήση το Μάιο του 1936. Η απόδοσή του υπερέβη κατά πολύ τις προσδοκίες, κυρίως στην αντοχή του. Με μια αυτονομία 1.491 μιλίων με ταχύτητα πλεύσης του 199 μίλι/ώρα το Ki-15 μπορεί να περάσει 6,30 ώρες κατασκοπεύοντας πάνω από ένα στόχο 250 μίλια από τη βάση του. Παρά την κακή ορατότητα προς τα εμπρός, και τον απροσδόκητα μεγάλο διάδρομο απογείωσης και προσγείωσης , το Ki-15 διατάχθηκε να βγεί στην παραγωγή.
Το πρώτο αεροσκάφος παραγωγής παραδόθηκε τον Μάιο του 1937, και δόθηκε η ονομασία του Στρατού τύπου Command 97 Αεροπλάνο αναγνώρισης. Το Ki-15-Ι ακολούθησε το Ki-15-ΙΙ, η οποία άρχισε την παραγωγή το Σεπτέμβριο του 1939, και από δύο πρωτότυπα του Ki-15-ΙΙΙ, η ταχύτερη έκδοση του αεροσκάφους. Ένα σύνολο από 439 Ki-15s χτίστηκαν για τον ιαπωνικό αυτοκρατορικό στρατό.
Τα Ki-15-I ήταν τα κύρια αναγνωριστικά αεροσκάφη Στρατού κατά την έναρξη του δεύτερου Σινο-ιαπωνικού πολέμου το 1937. Η κινεζική πολεμική αεροπορία λειτουργούσε με παλαιότερους τύπους αεροσκαφών, τα περισσότερα των οποίων δεν θα μπορούσαν να ελπίζουν ότι θα πιάσουν το ταχύτερο Ki-15 (η μόνη εξαίρεση ήταν το Σοβιετικό Polikarpov I-16). Ως αποτέλεσμα το ιαπωνικό αεροσκάφος ήταν σε θέση να κυμαίνεται ελεύθερα σε κινεζικό έδαφος, δίνοντας στον Ιαπωνικό στρατό ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Η επιτυχία αυτή προσέλκυσε την προσοχή του ιαπωνικού ναυτικού, ο οποίος διέταξε την παραγωγή ενός άλλου τύπου , το C5M.
Το Ki-15-ΙΙ ήταν ακόμα το μόνο αναγνωριστικό αεροπλάνο, όταν η Ιαπωνία εισήλθε στο Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Χρησιμοποιήθηκε κατά των Συμμάχων κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους των μαχών, αλλά η έλλειψη θωράκισης και αυτόματου κλεισίματος στις δεξαμενές καυσίμων σήμαινε ότι έγινε πολύ ευάλωτο, δεδομένου ότι οι Σύμμαχοι είχαν δημιουργήσει καλύτερη εναέρια δύναμη . Στο τέλος του 1942 το Ki-15 αποσύρθηκε από την μπροστινή γραμμή του μετωπου , και αντ 'αυτού χρησιμοποιείται ως εκπαιδευτικό προκεχωρημένης εκπαίδευσης και αεροσκάφος επικοινωνίας. Προς το τέλος του πολέμου τα εναπομείναντα αεροσκάφη χρησιμοποιήθηκαν στις επιθέσεις καμικάζι.
Το Ki-15 ήλθε για πρώτη φορά στην προσοχή του έξω κόσμου το 1937,όταν στην Asahi Shimbun, μια κορυφαία εφημερίδα, χορηγήθηκε άδεια για να αγοράσει μια πολιτική έκδοση του αεροσκάφους, και να το χρησιμοποιήσει για να δοκιμάσει και να θέσει ένα χρόνο-ρεκόρ για μια πτήση μεταξύ Ιαπωνίας και τη Βρετανίας, χρονικά με την ευκαιρία της στέψης του Γεωργίου VI. Το δεύτερο πρωτότυπο, με την ονομασία τύπου Karigane Ι (Wild Goose Ι) ολοκληρώθηκε το Μάρτιο του 1937, και να παραδοθεί στην εφημερίδα, που ονομάζεται Καμικάζι (Θείος Άνεμος), (ένα όνομα που δεν είχε ακόμα συνεργασία της με επιθέσεις αυτοκτονίας) . Το αεροσκάφος πέταξε από το Τατσικάβα στο Λονδίνο σε 94 ώρες, 17 λεπτά και 46 δευτερόλεπτα, καλύπτοντας τα 9.542 μιλίων σε μόλις πάνω από 51 ώρες στον αέρα με μέση ταχύτητα των 101,2 μίλια/ώρα. Μετά από αυτή την επιτυχία ένας μικρός αριθμός των Ki-15-Ιs και Ki-15-IIs,μπήκαν σε πολιτικές υπηρεσίες.
Ki-15-I
Κινητήρας: Nakajima Ha-8 (Στρατός Τύπος 94) εννέα κύλινδρος αερόψυκτος ακτινωτός
Ισχύς: 640hp κατά την απογείωση, 900hp στις 11.810 πόδια
Πλήρωμα: 2 (πιλοτική και ραδιο-χειριστή / παρατηρητής / οπλίτης)
Εκπέτασμα Πτερύγων: 39ft 7/16 in
Μήκος: 27ft 10 1/4 in
Ύψος: 10 πόδια 11 1/2 in
Κενό Βάρος: 3.084 lb
Φορτωμένο Βάρος: 4.482 lb
Μέγιστο Βάρος: 5.071lb
Μέγιστη ταχύτητα: 298 μίλια/ώρα σε 13.125 πόδια
Ταχύτητα: 199 μίλια/ώρα
Μέγιστο ύψος: 37.400 πόδια
Ρυθμός ανόδου 16.405 ft σε 8 λεπτά 27 δευτερόλεπτα
Εμβέλεια: 1.491 μιλίων
Οπλισμός: Ένα ευέλικτα τοποθετημένο πίσω πολυβόλο 7,7 χιλιοστά Τύπος 89
Ki-15-ΙΙ
Οι εργασίες για το Ki-15-II ξεκίνησαν το 1938, και ο κινητήρας του Nakajima Ki του-15-I αντικαθίσταται από ένα πιο ισχυρό τον Mitsubishi Χα-24 δεκατετρακύλινδρο ακτινωτό . Αυτός είχε μικρότερη διάμετρο από την προηγούμενη μηχανή, και επέτρεπε την εγκατάσταση ενός μικρότερου κάλυμμα, ίδιο σε διάμετρο με την εμπρόσθια άτρακτο . Αυτή ήταν και η σημαντική βελτίωση της ορατότητας . Ο νέος κινητήρας αύξησε επίσης την ταχύτητα, τον ρυθμό ανόδου και την οροφή των υπηρεσιών του Ki-15.
Το πρωτότυπο Ki-15-ΙΙ έκανε την παρθενική του πτήση τον Ιούνιο του 1938, αλλά ο τύπος δεν είχε διατεθεί στην παραγωγή μέχρι το Σεπτέμβριο του 1939, ως το δεύτερο αεροπλάνο αναγνώρισης …τύπος 97
Κινητήρας: Mitsubishi Χα-25-I (στρατός Τύπος Μοντέλο 99 1) 14-κύλινδρος αερόψυκτος ακτινωτός
Ισχύς: 850hp κατά την απογείωση, 900hp στις 11.810 πόδια
Πλήρωμα: 2 (πιλοτική και ραδιο-χειριστή / παρατηρητής / οπλίτης)
Εκπέτασμα Πτερύγων: 39ft 4 7/16 in
Μήκος: 28ft 6 17/32 in
Ύψος: 10 πόδια 11 1/2 in
Κενό Βάρος: 3.510 lb
Φορτωμένο Βάρος: 4.826 lb
Μέγιστο Βάρος: 5.470 lb
Μέγιστη ταχύτητα: 317 μίλια/ώρα σε 14.205 πόδι
Ρυθμός ανόδου 16.405 πόδια σε 6 λεπτά 49 δευτερόλεπτα
Οπλισμός: Ένα ευέλικτα τοποθετημένο πίσω πολυβόλο 7,7 χιλιοστά Τύπος 89
Ki-15-ΙΙΙ
Το Ki-15-ΙΙΙ ήταν η τελική έκδοση του αεροσκάφους που αναπτύχθηκε και ήταν επίσης ο ταχύτερος. Σχεδιάστηκε το 1939, και τροφοδοτείται από τον πολύ πιο ισχυρό Mitsubishi Χα-102 ακτινωτό. Αυτό του έδωσε μια κορυφαία ταχύτητα των 329 μίλια/ώρα. Αυτή ήταν παρόμοια με την ταχύτητα του νέου Mitsubishi Ki-46, αλλά τα νέα αεροσκάφη αναμένεται να έχουν καλύτερες επιδόσεις από το Ki-15-ΙΙΙ με κάθε άλλο τρόπο, και έτσι το έργο για το Ki-15-ΙΙΙ έφτασε στο τέλος.
Κινητήρας: Mitsubishi Ha-102 14-κύλινδρος αερόψυκτος ακτινωτός
Ισχύς: 1.080 ίππους κατά την απογείωση, 1.055 ίππους στις 9.185 ποδών και 950hp σε 19.030 πόδια
Πλήρωμα: 2 (πιλότος και ραδιο-χειριστής/ παρατηρητής / οπλίτης)
Μέγιστη ταχύτητα: 329 μίλια/ώρα
Τα Mitsubishi Ki-15 “Babs” ήταν τα κύρια αναγνωριστικά αεροσκάφη σε χρήση με τον αυτοκρατορικό ιαπωνικό στρατό κατά την έναρξη του Σινο-ιαπωνικό πόλεμο το 1937, και ήταν ακόμα στην πρώτη γραμμή κατά τη διάρκεια των ιαπωνικών κατακτήσεων στις αρχές του 1942.
Το Ki-15 αναπτύχθηκε ως απάντηση σε μια προδιαγραφή που εκδίδεται το 1935, που ζήτησε ένα αεροσκάφος με την τελική ταχύτητα των 280 μίλια/ώρα σε 9.845 ποδών, σε υψόμετρο λειτουργίας 6,560-13,125 πόδια και την ικανότητα να περάσει μία ώρα λειτουργίας πάνω από στόχους που ήταν 250 μίλια από τη βάση του.
Η Mitsubishi απάντησε με ένα χαμηλοπτέρυγο μονοπλάνο με ένα φτερό προβόλων. Η πτέρυγα είχε ένα επίπεδο κεντρικό τμήμα, ενώ τα εξωτερικά πάνελ είχαν κλίση προς τα πάνω. Το αεροσκάφος είχε ένα σταθερό σύστημα προσγείωσης με τις ρόδες που περιέχονται σε βελτιωμένα πα*****άκια. Το πρωτότυπο και η πρώτη έκδοση παραγωγής τροφοδοτείται από την Nakajima Ha-8 ένα ενιακύλινδρο ακτινωτό κινητήρα. Αυτή η μηχανή είχε μια αρκετά μεγάλη διάμετρο, και χρειάζεται ένα μεγάλο κάλυμμα, και θα είναι το κύριο ελάττωμα στο Ki-15-Ι,με την άσχημη μείωση της εμπρός ορατότητας.
Το πρωτότυπο Ki-15 έκανε την παρθενική του πτήση το Μάιο του 1936. Η απόδοσή του υπερέβη κατά πολύ τις προσδοκίες, κυρίως στην αντοχή του. Με μια αυτονομία 1.491 μιλίων με ταχύτητα πλεύσης του 199 μίλι/ώρα το Ki-15 μπορεί να περάσει 6,30 ώρες κατασκοπεύοντας πάνω από ένα στόχο 250 μίλια από τη βάση του. Παρά την κακή ορατότητα προς τα εμπρός, και τον απροσδόκητα μεγάλο διάδρομο απογείωσης και προσγείωσης , το Ki-15 διατάχθηκε να βγεί στην παραγωγή.
Το πρώτο αεροσκάφος παραγωγής παραδόθηκε τον Μάιο του 1937, και δόθηκε η ονομασία του Στρατού τύπου Command 97 Αεροπλάνο αναγνώρισης. Το Ki-15-Ι ακολούθησε το Ki-15-ΙΙ, η οποία άρχισε την παραγωγή το Σεπτέμβριο του 1939, και από δύο πρωτότυπα του Ki-15-ΙΙΙ, η ταχύτερη έκδοση του αεροσκάφους. Ένα σύνολο από 439 Ki-15s χτίστηκαν για τον ιαπωνικό αυτοκρατορικό στρατό.
Τα Ki-15-I ήταν τα κύρια αναγνωριστικά αεροσκάφη Στρατού κατά την έναρξη του δεύτερου Σινο-ιαπωνικού πολέμου το 1937. Η κινεζική πολεμική αεροπορία λειτουργούσε με παλαιότερους τύπους αεροσκαφών, τα περισσότερα των οποίων δεν θα μπορούσαν να ελπίζουν ότι θα πιάσουν το ταχύτερο Ki-15 (η μόνη εξαίρεση ήταν το Σοβιετικό Polikarpov I-16). Ως αποτέλεσμα το ιαπωνικό αεροσκάφος ήταν σε θέση να κυμαίνεται ελεύθερα σε κινεζικό έδαφος, δίνοντας στον Ιαπωνικό στρατό ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Η επιτυχία αυτή προσέλκυσε την προσοχή του ιαπωνικού ναυτικού, ο οποίος διέταξε την παραγωγή ενός άλλου τύπου , το C5M.
Το Ki-15-ΙΙ ήταν ακόμα το μόνο αναγνωριστικό αεροπλάνο, όταν η Ιαπωνία εισήλθε στο Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Χρησιμοποιήθηκε κατά των Συμμάχων κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους των μαχών, αλλά η έλλειψη θωράκισης και αυτόματου κλεισίματος στις δεξαμενές καυσίμων σήμαινε ότι έγινε πολύ ευάλωτο, δεδομένου ότι οι Σύμμαχοι είχαν δημιουργήσει καλύτερη εναέρια δύναμη . Στο τέλος του 1942 το Ki-15 αποσύρθηκε από την μπροστινή γραμμή του μετωπου , και αντ 'αυτού χρησιμοποιείται ως εκπαιδευτικό προκεχωρημένης εκπαίδευσης και αεροσκάφος επικοινωνίας. Προς το τέλος του πολέμου τα εναπομείναντα αεροσκάφη χρησιμοποιήθηκαν στις επιθέσεις καμικάζι.
Το Ki-15 ήλθε για πρώτη φορά στην προσοχή του έξω κόσμου το 1937,όταν στην Asahi Shimbun, μια κορυφαία εφημερίδα, χορηγήθηκε άδεια για να αγοράσει μια πολιτική έκδοση του αεροσκάφους, και να το χρησιμοποιήσει για να δοκιμάσει και να θέσει ένα χρόνο-ρεκόρ για μια πτήση μεταξύ Ιαπωνίας και τη Βρετανίας, χρονικά με την ευκαιρία της στέψης του Γεωργίου VI. Το δεύτερο πρωτότυπο, με την ονομασία τύπου Karigane Ι (Wild Goose Ι) ολοκληρώθηκε το Μάρτιο του 1937, και να παραδοθεί στην εφημερίδα, που ονομάζεται Καμικάζι (Θείος Άνεμος), (ένα όνομα που δεν είχε ακόμα συνεργασία της με επιθέσεις αυτοκτονίας) . Το αεροσκάφος πέταξε από το Τατσικάβα στο Λονδίνο σε 94 ώρες, 17 λεπτά και 46 δευτερόλεπτα, καλύπτοντας τα 9.542 μιλίων σε μόλις πάνω από 51 ώρες στον αέρα με μέση ταχύτητα των 101,2 μίλια/ώρα. Μετά από αυτή την επιτυχία ένας μικρός αριθμός των Ki-15-Ιs και Ki-15-IIs,μπήκαν σε πολιτικές υπηρεσίες.
Ki-15-I
Κινητήρας: Nakajima Ha-8 (Στρατός Τύπος 94) εννέα κύλινδρος αερόψυκτος ακτινωτός
Ισχύς: 640hp κατά την απογείωση, 900hp στις 11.810 πόδια
Πλήρωμα: 2 (πιλοτική και ραδιο-χειριστή / παρατηρητής / οπλίτης)
Εκπέτασμα Πτερύγων: 39ft 7/16 in
Μήκος: 27ft 10 1/4 in
Ύψος: 10 πόδια 11 1/2 in
Κενό Βάρος: 3.084 lb
Φορτωμένο Βάρος: 4.482 lb
Μέγιστο Βάρος: 5.071lb
Μέγιστη ταχύτητα: 298 μίλια/ώρα σε 13.125 πόδια
Ταχύτητα: 199 μίλια/ώρα
Μέγιστο ύψος: 37.400 πόδια
Ρυθμός ανόδου 16.405 ft σε 8 λεπτά 27 δευτερόλεπτα
Εμβέλεια: 1.491 μιλίων
Οπλισμός: Ένα ευέλικτα τοποθετημένο πίσω πολυβόλο 7,7 χιλιοστά Τύπος 89
Ki-15-ΙΙ
Οι εργασίες για το Ki-15-II ξεκίνησαν το 1938, και ο κινητήρας του Nakajima Ki του-15-I αντικαθίσταται από ένα πιο ισχυρό τον Mitsubishi Χα-24 δεκατετρακύλινδρο ακτινωτό . Αυτός είχε μικρότερη διάμετρο από την προηγούμενη μηχανή, και επέτρεπε την εγκατάσταση ενός μικρότερου κάλυμμα, ίδιο σε διάμετρο με την εμπρόσθια άτρακτο . Αυτή ήταν και η σημαντική βελτίωση της ορατότητας . Ο νέος κινητήρας αύξησε επίσης την ταχύτητα, τον ρυθμό ανόδου και την οροφή των υπηρεσιών του Ki-15.
Το πρωτότυπο Ki-15-ΙΙ έκανε την παρθενική του πτήση τον Ιούνιο του 1938, αλλά ο τύπος δεν είχε διατεθεί στην παραγωγή μέχρι το Σεπτέμβριο του 1939, ως το δεύτερο αεροπλάνο αναγνώρισης …τύπος 97
Κινητήρας: Mitsubishi Χα-25-I (στρατός Τύπος Μοντέλο 99 1) 14-κύλινδρος αερόψυκτος ακτινωτός
Ισχύς: 850hp κατά την απογείωση, 900hp στις 11.810 πόδια
Πλήρωμα: 2 (πιλοτική και ραδιο-χειριστή / παρατηρητής / οπλίτης)
Εκπέτασμα Πτερύγων: 39ft 4 7/16 in
Μήκος: 28ft 6 17/32 in
Ύψος: 10 πόδια 11 1/2 in
Κενό Βάρος: 3.510 lb
Φορτωμένο Βάρος: 4.826 lb
Μέγιστο Βάρος: 5.470 lb
Μέγιστη ταχύτητα: 317 μίλια/ώρα σε 14.205 πόδι
Ρυθμός ανόδου 16.405 πόδια σε 6 λεπτά 49 δευτερόλεπτα
Οπλισμός: Ένα ευέλικτα τοποθετημένο πίσω πολυβόλο 7,7 χιλιοστά Τύπος 89
Ki-15-ΙΙΙ
Το Ki-15-ΙΙΙ ήταν η τελική έκδοση του αεροσκάφους που αναπτύχθηκε και ήταν επίσης ο ταχύτερος. Σχεδιάστηκε το 1939, και τροφοδοτείται από τον πολύ πιο ισχυρό Mitsubishi Χα-102 ακτινωτό. Αυτό του έδωσε μια κορυφαία ταχύτητα των 329 μίλια/ώρα. Αυτή ήταν παρόμοια με την ταχύτητα του νέου Mitsubishi Ki-46, αλλά τα νέα αεροσκάφη αναμένεται να έχουν καλύτερες επιδόσεις από το Ki-15-ΙΙΙ με κάθε άλλο τρόπο, και έτσι το έργο για το Ki-15-ΙΙΙ έφτασε στο τέλος.
Κινητήρας: Mitsubishi Ha-102 14-κύλινδρος αερόψυκτος ακτινωτός
Ισχύς: 1.080 ίππους κατά την απογείωση, 1.055 ίππους στις 9.185 ποδών και 950hp σε 19.030 πόδια
Πλήρωμα: 2 (πιλότος και ραδιο-χειριστής/ παρατηρητής / οπλίτης)
Μέγιστη ταχύτητα: 329 μίλια/ώρα
Απάντηση: Mishubishi Ki-15 'Babs'
- Συνημμένα
-
- 585 (1).JPG (32.88 KiB) Προβλήθηκε 220 φορές
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
Η δημοσίευση αυτή που έχει γίνει εδώ και αρκετό καιρό δεν έγινε τυχαία ! Πρόκειται για μιά νέα κατασκευή μου που σιγά σιγά ξεκινά. Ένα μοντέλο με τρίμετρο εκπέτασμα πτερύγων και κινητήρα τον DLE110 cc. ο οποίος ήδη υπάρχει
σε άλλο μοντέλο ( Gloster Gladiator) και θα χρησιμοποιηθεί και εδώ.
Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα δώσω σύντομα απο αυτόν τον χώρο.
σε άλλο μοντέλο ( Gloster Gladiator) και θα χρησιμοποιηθεί και εδώ.
Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα δώσω σύντομα απο αυτόν τον χώρο.
-
- Δημοσιεύσεις: 472
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
Όμορφο μοντέλο και πιασάρικο.Μ αρέσει που είναι χωρίς retracts.Καλό κουράγιο.Από σχέδια?Διαδίκτυο?
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
Υπάρχουν τα σχέδια στην κατοχή μου! Ευτυχώς που είναι καλά και θα μου εξασφαλίσουν την κατασκευή χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα ! Μια καλή αγορά για σχέδια . Ένας από τους λόγους που το απεφάσισα ήταν και τα σκέλη που είναι σταθερά χωρίς να μπλέξω στις δαπανηρές εγκαταστάσεις πνευματικών,που για αυτό το μέγεθος θα ήταν να μας κυνηγά ο υπουργός των οικονομικών!!
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
ωραίο εγχείρημα.
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
Καλή τύχη με την κατασκευή. Βλέπω να περνάει ο χειμώνας στο πιτς φιτίλι.
Και μια διεύθυνση από το international forum σχετικά με το αεροπλάνο. Παραπεμπει σε σχέδια και για κάποια ακομα μοντέλα για όποιον ενδιαφέρεται.
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1538269&highlight=ki+15
Και μια διεύθυνση από το international forum σχετικά με το αεροπλάνο. Παραπεμπει σε σχέδια και για κάποια ακομα μοντέλα για όποιον ενδιαφέρεται.
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1538269&highlight=ki+15
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
καλο κουραγιο σε εσας κυριε Αγγελε και καλο ταξιδι σε εμας!;;)@P@.
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1538269&highlight=ki+15
Τα σχέδια είναι του Andersen και μπορεί να τα βρεί κάποιος εδώ
http://www.mnbigbirds.com/Andersen%20Plans.htm
Είναι καταπληκτικά σχέδια και αν μπείς στήν λογική της σχεδίασης είναι κατανοητά σε μοντελιστές που έχουν πείρα στίς κατασκευές.
Τα σχέδια είναι του Andersen και μπορεί να τα βρεί κάποιος εδώ
http://www.mnbigbirds.com/Andersen%20Plans.htm
Είναι καταπληκτικά σχέδια και αν μπείς στήν λογική της σχεδίασης είναι κατανοητά σε μοντελιστές που έχουν πείρα στίς κατασκευές.
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
Το 4 θέσεων σχέδιο του μοντέλου.
- Συνημμένα
-
- babski15 xxx.jpg (91.13 KiB) Προβλήθηκε 220 φορές
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
Ξεκίνησα με την κατασκευή των σκελών προσγείωσης. Στόν τόρνο η κατασκευή των καλαμιών. Υπάρχουν και έτοιμα κατασκευασμένα πλήρως τα σκέλη απο την shindinmachine στις ΗΠΑ ,με αρκετά τσουχτερή τιμή. Γύρω στα 350 δολλάρια.
- Συνημμένα
-
- IMG_2068.jpg (97.16 KiB) Προβλήθηκε 220 φορές
-
- IMG_2067.jpg (97.72 KiB) Προβλήθηκε 220 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
Ax! αυτός ο τόρνος!!!!!!!!!!
Καλή αρχή Αγγελε
Καλή αρχή Αγγελε
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
Ολοκλήρωση των σταθερών σκελών.Κατασκευάσθηκαν απο πολύ σκληρό αλουμίνιο της σειράς 7xxx ( το 7075) που χαρακτηρίζεται σαν αεροπορικό αλουμίνιο.Το μήκος τους είναι γύρω στα 30 εκ. και ο τροχός που αντιστοιχεί έχει διάμετρο 18 εκ.
- Συνημμένα
-
- IMG_2431 sml.jpg (96 KiB) Προβλήθηκε 220 φορές
-
- IMG_2430 sml.jpg (96.95 KiB) Προβλήθηκε 220 φορές
-
- IMG_2428 sml.jpg (96.62 KiB) Προβλήθηκε 220 φορές
-
- IMG_2427sml.jpg (94.96 KiB) Προβλήθηκε 220 φορές
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
Είχα παρακολουθήσει την κατασκευή του Gloster Gladiator εδώ στο φόρουμ και το είδα και από κοντά στο AFW.Απλά καταπληκτικό:/)-
Περιμένω με ανυπομονησία να παρακολουθήσω και το νέο σας εγχείρημα.
Μάλλον θα το δούμε κι αυτό από κοντά στο επόμενο AFW?
Περιμένω με ανυπομονησία να παρακολουθήσω και το νέο σας εγχείρημα.
Μάλλον θα το δούμε κι αυτό από κοντά στο επόμενο AFW?