Χρειάζομαι πληροφορίες για μοτέρ AXI 5360
Χρειάζομαι πληροφορίες για μοτέρ AXI 5360
Καλησπέρα σας,
Είμαι φοιτητής του Πολυτεχνείου Κρήτης όπου μία ομάδα φοιτητών που αναπτύσσει και εξελίσσει οχήματα πόλης χαμηλής κατανάλωσης (http://www.tucer.tuc.gr
) και ως μοτέρ χρησιμοποιείται ο AXI 5360/20 GOLD LINE (http://www.modelmotors.cz/index.php?page=61&product=5360&serie=20&line=GOLD
). Το μοτέρ χρησιμοποιείται με επιτυχία τα τελευταία χρόνια. Δυστυχώς δεν υπάρχει ιδιαίτερη γνώση σχετικά με την λειτουργία του (όπως και γενικά άλλων μοτέρ) θα ήμασταν πολύ ευγνώμονες αν μπορούσαμε να συλλέξουμε όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία περί αυτού διότι στοχεύετε η μελέτη προς βελτίωσή του. Δυστυχώς η τσέχικη εταιρία δεν έχει ανταποκριθεί στα mails που της έχουν αποσταλεί οπότε πληροφορίες αναζητούνται παντού.
Επί παραδείγματι, σε μία προσπάθεια να μετρηθεί η ενέργεια που προσφέρεται όταν το μοτέρ κινείται λόγω αδράνειας (μέχρι να σταματήσει το όχημα) ενώ φανταστίκαμε ότι τα 3 καλώδια που εξέρχονται από το κινητήρα θα έδιναν από μία φάση διαπιστώσαμε πως το ένα έπρεπε να λειτουργεί σαν γείωση και τα άλλα δύο έδιναν τάση.
Τονίζω ότι δεν έχουμε γνώσεις πάνω σε μοτέρ αυτού του είδους και θα θέλαμε πάρα πολύ να μάθουμε όσο το δυνατόν περισσότερα! Εκτιμώ κάθε είδους πληροφορίας και θα χαιρόμουν να με παραπέμψετε και σε εγχειρίδια που θα μου φανούν χρήσιμα!
Περιμένω με ανυπομονησία απάντησή σας.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αν κάποιος επίσης είναι γνώστης επί του θέματος θα χαιρόμουν να επικοινωνήσουμε και μέσω skype: aeiforos.gr
e-mail: aeiforos@hotmail.com
Είμαι φοιτητής του Πολυτεχνείου Κρήτης όπου μία ομάδα φοιτητών που αναπτύσσει και εξελίσσει οχήματα πόλης χαμηλής κατανάλωσης (http://www.tucer.tuc.gr
) και ως μοτέρ χρησιμοποιείται ο AXI 5360/20 GOLD LINE (http://www.modelmotors.cz/index.php?page=61&product=5360&serie=20&line=GOLD
). Το μοτέρ χρησιμοποιείται με επιτυχία τα τελευταία χρόνια. Δυστυχώς δεν υπάρχει ιδιαίτερη γνώση σχετικά με την λειτουργία του (όπως και γενικά άλλων μοτέρ) θα ήμασταν πολύ ευγνώμονες αν μπορούσαμε να συλλέξουμε όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία περί αυτού διότι στοχεύετε η μελέτη προς βελτίωσή του. Δυστυχώς η τσέχικη εταιρία δεν έχει ανταποκριθεί στα mails που της έχουν αποσταλεί οπότε πληροφορίες αναζητούνται παντού.
Επί παραδείγματι, σε μία προσπάθεια να μετρηθεί η ενέργεια που προσφέρεται όταν το μοτέρ κινείται λόγω αδράνειας (μέχρι να σταματήσει το όχημα) ενώ φανταστίκαμε ότι τα 3 καλώδια που εξέρχονται από το κινητήρα θα έδιναν από μία φάση διαπιστώσαμε πως το ένα έπρεπε να λειτουργεί σαν γείωση και τα άλλα δύο έδιναν τάση.
Τονίζω ότι δεν έχουμε γνώσεις πάνω σε μοτέρ αυτού του είδους και θα θέλαμε πάρα πολύ να μάθουμε όσο το δυνατόν περισσότερα! Εκτιμώ κάθε είδους πληροφορίας και θα χαιρόμουν να με παραπέμψετε και σε εγχειρίδια που θα μου φανούν χρήσιμα!
Περιμένω με ανυπομονησία απάντησή σας.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αν κάποιος επίσης είναι γνώστης επί του θέματος θα χαιρόμουν να επικοινωνήσουμε και μέσω skype: aeiforos.gr
e-mail: aeiforos@hotmail.com
Απάντηση: Χρειάζομαι πληροφορίες για μοτέρ AXI 5360
...καλημέρα ... για 'brushless motors' (κ' όχι μόνο) δες τους παρακάτω συνδέσμους , ελπίζω να βοηθήσουν ...
http://adamone.rchomepage.com/guide5.htm
(θεωρία)
http://www.springfieldrcclub.com/electricpower.htm
(υπολογισμοί)
http://www.ezonemag.com/pages/faq/a510.shtml
(#4 electric motors)
....καλή συνέχεια...
Φιλικά,
Νίκος
http://adamone.rchomepage.com/guide5.htm
(θεωρία)
http://www.springfieldrcclub.com/electricpower.htm
(υπολογισμοί)
http://www.ezonemag.com/pages/faq/a510.shtml
(#4 electric motors)
....καλή συνέχεια...
Φιλικά,
Νίκος
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Χρειάζομαι πληροφορίες για μοτέρ AXI 5360
...και εδώ ... http://www.rcuniverse.com/forum/brushed-brushless-motors-speed-controls-gear-drives-123/1558046-how-does-brushless-motor-work.html
.......
.......
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Χρειάζομαι πληροφορίες για μοτέρ AXI 5360
...και εδώ ... http://www.youtube.com/watch?v=vBS4tWQQvWM
...
...
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Χρειάζομαι πληροφορίες για μοτέρ AXI 5360
Σας ευχαριστώ πολύ Νίκο, τα μελέτησα όλα και μου φάνηκαν ιδιαίτερα χρήσιμα. Θα ήθελα κατόπιν να παραθέσω κάποιες απορίες που δημιουργήθηκαν σε περίπτωση που μπορείτε να βοηθήσετε.
Ευχαριστώ πολύ!
- Από τον speed cotroller προς το μοτέρ φεύγουν 3 φάσεις. Σε περίπτωση που επιθυμούμε να χρησιμοποιήσουμε το μοτέρ ως γεννήτρια (η αδράνεια του οχήματος θα κινεί το όχημα για αρκετή ώρα μέχρις ότου να ακινητοποιηθεί και την ενέργεια αυτή θέλουμε να εκμεταλλευτούμε) πειραματικά είδαμε πως -όπως ανέφερα- μόνο αν η μία έξοδος λειτουργήσει ως γείωση έχουμε τάση στα άλλα δύο καλώδια. Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό; Για την εφαρμογή που θέλουμε γνωρίζεται αν μπορεί να γίνει κάπως διαφορετικά;
- Λόγω του βάρους του οχήματος (140kg με τον οδηγό) το μοτέρ δυσκολεύεται να ξεκινήσει με αποτέλεσμα να κάνει βίαιες κινήσεις μέχρι ότου να "πιάσει" και να μπορέσει να ξεκινήσει. Αυτό πρακτικά λύθηκε κάπως με τη χρήση κάποιου είδους μίζας. Εξετάζεται όμως το ενδεχόμενο να χρησιμοποιηθεί ένα σύστημα αισθητήρων θέσεις ώστε να γνωρίζουμε πού "σταμάτησε" ο ρότορας την τελευταία φορά. Έχετε να προτείνετε κάποια λύση για το πού μπορούν να τοποθετηθούν οι ασθητήρες (τρεις) για τον καλύτερο έλεγχο; (Κάτι ίσως που να μοιάζει με τους αισθητήρες θέσεις που υπήρχαν πριν τα "back EMF")
- Τέλος γνωρίζεται αν είναι εφικτές αλλαγές στον ρότορα όπως αλλαγή μαγνητών από φερίτη σε νεοδημίου, για να καταλήξουμε στην καλύτερη σχέση μεταξύ στροφών και ροπής που θα είναι κατάλληλη για ένα όχημα σαν το δικό μας -δεδομένου ότι το μοτέρ αυτό προορίζεται για διαφορετική χρήση από αυτή που το χρησιμοποιούμε;
Ευχαριστώ πολύ!
-
- Δημοσιεύσεις: 177
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 07, 2011 6:34 pm
Απάντηση: Χρειάζομαι πληροφορίες για μοτέρ AXI 5360
Δες και αυτό το pdf.
- Συνημμένα
-
[Η επέκταση pdf έχει απενεργοποιηθεί και δεν μπορεί πλέον να εμφανιστεί.]
Απάντηση: Χρειάζομαι πληροφορίες για μοτέρ AXI 5360
Alexander1 έγραψε: ↑Δες και αυτό το pdf.
Χρήσιμο. ::)
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Χρειάζομαι πληροφορίες για μοτέρ AXI 5360
Το θέμα είναι πολύ ενδιαφέρον.
Μήπως να μετακομίσει (π.χ. σε moteur - speed control) ???
Να διαγραφεί το παρόν.
Μήπως να μετακομίσει (π.χ. σε moteur - speed control) ???
Να διαγραφεί το παρόν.
Απάντηση: Χρειάζομαι πληροφορίες για μοτέρ AXI 5360
Ευχαριστώ για την μετακίνηση και συγνώμη για την λάθος επιλογή ενότητας.
Απάντηση: Χρειάζομαι πληροφορίες για μοτέρ AXI 5360
...μα καλά ...χρησιμοποιείτε ένα μοτέρ που είναι για rc μοντέλα με βάρος μέχρι 15kg σε πειραματικό όχημα που το συνολικό βάρος του (με τον οδηγό) είναι 140kg..?
η ταν, η, τα πετάν...
-
- Δημοσιεύσεις: 177
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 07, 2011 6:34 pm
Απάντηση: Χρειάζομαι πληροφορίες για μοτέρ AXI 5360
Πιστεύω θα ήταν καλύτερο να σχεδιάσετε και να κατασκευάσετε ένα μοτέρ απ την αρχή για τις ανάγκες σας ή έστω να βρείτε απ το εμπόριο κάποιο, παρά να βάλετε και ένα 2ο(σαν μιζα). Simple is better
Απάντηση: Χρειάζομαι πληροφορίες για μοτέρ AXI 5360
nasa έγραψε: ↑...μα καλά ...χρησιμοποιείτε ένα μοτέρ που είναι για rc μοντέλα με βάρος μέχρι 15kg σε πειραματικό όχημα που το συνολικό βάρος του (με τον οδηγό) είναι 140kg..?
Μάλιστα.
Alexander έγραψε:Πιστεύω θα ήταν καλύτερο να σχεδιάσετε και να κατασκευάσετε ένα μοτέρ απ την αρχή για τις ανάγκες σας ή έστω να βρείτε απ το εμπόριο κάποιο, παρά να βάλετε και ένα 2ο(σαν μιζα). Simple is better
Η επιλογή του συγκεκριμένου μοτέρ έχει γίνει από παλαιότερους συναδέλφους και όλα έχουν δείξει ότι λειτουργεί άψογα δεδομένου ότι κριτήρια επιλογής είναι η ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης (45Κm/KWh) Περισσότερα: http://www.tucer.tuc.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=3&lang=el
Φυσικά εφόσον -όπως αναφέρθηκε- το μοτέρ δεν είναι κατασκευασμένο για τέτοιου είδους όχημα, πιθανόν μία βελτίωση του συγκεκριμένου μοτέρ, ή αν αυτό είναι αδύνατον, η κατασκευή ενός νέου να οδηγούσε σε καλύτερα αποτελέσματα. Αυτός είναι και ο λόγος που προσπαθούν να αποκτηθούν οι γνώσεις, όπως γίνεται μέσα από αυτό το θέμα, για την μελέτη και βελτίωση του μοτέρ.
Επιπλέον στο στάδιο που βρισκόμαστε η εξέταση του ενδεχομένου βελτίωσης του παρόν μοτέρ είναι λιγότερο χρονοβόρα και κοστοβόρα από τον επανασχεδιασμό ενός νέου μοτέρ, πόσο μάλλον όταν η εμπειρικές γνώσης για ένα τέτοιο εγχείρημα απουσιάζουν από την ομάδα.
Φιλκά,
Δημήτρης
-
- Δημοσιεύσεις: 713
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Χρειάζομαι πληροφορίες για μοτέρ AXI 5360
Απότι βλέπω από τα χαρακτηριστικά του μοτέρ, όσον αφορά την ισχύ που μπορεί να δώσει με πλήρη τάση (37 βολτς δηλαδή), μπορεί να κινήσει το όχημα αν χρησιμοποιηθεί και το κατάλληλο γρανάζωμα. Η αναλογία είναι περίπου όσο ένα 50αρι παπί. Ωστόσο, θα έπρεπε κανονικά να χρησιμοποιηθεί μοτέρ με σένσορα και φυσικά και ο ανάλογος ρυθμιστής ταχύτητας. Υπάρχουν τέτοια μοτέρ και οι αντίστοιχοι ρυθμιστές ,που έχουν υπόδοχή για σένσορα και που χρησιμοποιούνται κυρίως στα μεγάλα τηλεκατευθυνόμενα αυτικίνητα, διότι όταν ένα τέτοιο μοτέρ ξεκινάει υπό φορτίο από μηδενικές στροφές ,είναι πολύ δύσκολο για το ρυθμστή να ανιχνεύσει αξιόπιστα τη θέση του μοτέρ μόνο με βάση την αντιηλεκτρεγερτική δύναμη των περιελίξεων.
Εφόσον όμως το μοτέρ το έχετε ήδη ,δύο λύσεις υπάρχουν. Η να προσθέσετε αισθητήρες hall στο μοτέρ και με το κατάλληλο κύκλωμα να συνδεθούν σε έναν ρυθμιστή που παίρνει και σένσορα ή να χρησιμοποιήσετε το μοτέρ και το ρυθμιστή ως έχουν αλλά να προσθέσετε έναν φυγοκεντρικό συμπλέκτη ,ώστε το μοτέρ να μπορεί να πάρει πρώτα κάποιες στροφές χωρίς μηχανικό φορτίο και να συγχρονίσει με το ρυθμιστή ,πριν κομπλάρει με τα γρανάζια. Ετσι δεν θα ψάχνεται στην εκκίνηση.
Τώρα για το θέμα της αξιποίησης ενέργειας φρεναρίσματος ισχύουν τα εξής. Καταρχήν οι ρυθμστές που χρησιμοποιούνται σαν χομπίστικοι ,δεν έχουν τέτοια δυνατότητα από μόνοι τους. Ακόμη και η λειτουργία φρένου απλά βραχυκυκλώνει τις φάσεις του μοτέρ ώστε αυτό να δουλεύει σαν βραχυκυκλωμενη γεννήτρια ,παράοντας δυναμικό φρενάρισμα, χωρίς όμως να υπάρχει κύκλωμα που να αξιοποιεί αυτήν την ενέργεια για να τη γυρίσει πίσω στην μπαταρία. Υπόψη ότι, για να μετρήσετε σωστά την τάση που δίνει το μοτέρ όταν περιστρέφεται σαν γεννήτρια, πρέπει να το αποσυνδέσετε από το ρυθμιστή γιατί σε πολλές περιπτώσεις οι ρυθμιστές βραχυκυκλώνουν τις φάσεις. Ισως μάλιστα να έχετε προσέξει ότι,αν ο ρυθμιστής δεν τροφοδοτείται και προσπαθήσετε να γυρίσετε το μοτέρ, αυτό δυσκολεύεται. Αν το αποσυνδέσετε όμως από το ρυθμιστή ,ελευθερώνεται.
Πάντως, τα αποκαλούμενα brushless μοτέρ ,έχουν όλα δομή ίδια με αυτή μιας τριφασικής γεννήτριας. Για να αξιοποιήσετε την ενέργεια φρεναρίσματος θα πρέπει να, φτιάξετε ένα κύκλωμα είτε με ρελέ είτε με power mosfets ,το οποίο όταν ο οδηγός πατάει το φρένο να αποσυνδέει τις φάσεις του μοτέρ από το ρυθμιστή και να τις συνδέει στην είσοδο ενός τριφασικού ανορθωτή ,του οποίου η έξοδος μέσω ενός κατάλληλου κυκλώματος φόρτισης να καταλήγει στην μπαταρία.
Εφόσον όμως το μοτέρ το έχετε ήδη ,δύο λύσεις υπάρχουν. Η να προσθέσετε αισθητήρες hall στο μοτέρ και με το κατάλληλο κύκλωμα να συνδεθούν σε έναν ρυθμιστή που παίρνει και σένσορα ή να χρησιμοποιήσετε το μοτέρ και το ρυθμιστή ως έχουν αλλά να προσθέσετε έναν φυγοκεντρικό συμπλέκτη ,ώστε το μοτέρ να μπορεί να πάρει πρώτα κάποιες στροφές χωρίς μηχανικό φορτίο και να συγχρονίσει με το ρυθμιστή ,πριν κομπλάρει με τα γρανάζια. Ετσι δεν θα ψάχνεται στην εκκίνηση.
Τώρα για το θέμα της αξιποίησης ενέργειας φρεναρίσματος ισχύουν τα εξής. Καταρχήν οι ρυθμστές που χρησιμοποιούνται σαν χομπίστικοι ,δεν έχουν τέτοια δυνατότητα από μόνοι τους. Ακόμη και η λειτουργία φρένου απλά βραχυκυκλώνει τις φάσεις του μοτέρ ώστε αυτό να δουλεύει σαν βραχυκυκλωμενη γεννήτρια ,παράοντας δυναμικό φρενάρισμα, χωρίς όμως να υπάρχει κύκλωμα που να αξιοποιεί αυτήν την ενέργεια για να τη γυρίσει πίσω στην μπαταρία. Υπόψη ότι, για να μετρήσετε σωστά την τάση που δίνει το μοτέρ όταν περιστρέφεται σαν γεννήτρια, πρέπει να το αποσυνδέσετε από το ρυθμιστή γιατί σε πολλές περιπτώσεις οι ρυθμιστές βραχυκυκλώνουν τις φάσεις. Ισως μάλιστα να έχετε προσέξει ότι,αν ο ρυθμιστής δεν τροφοδοτείται και προσπαθήσετε να γυρίσετε το μοτέρ, αυτό δυσκολεύεται. Αν το αποσυνδέσετε όμως από το ρυθμιστή ,ελευθερώνεται.
Πάντως, τα αποκαλούμενα brushless μοτέρ ,έχουν όλα δομή ίδια με αυτή μιας τριφασικής γεννήτριας. Για να αξιοποιήσετε την ενέργεια φρεναρίσματος θα πρέπει να, φτιάξετε ένα κύκλωμα είτε με ρελέ είτε με power mosfets ,το οποίο όταν ο οδηγός πατάει το φρένο να αποσυνδέει τις φάσεις του μοτέρ από το ρυθμιστή και να τις συνδέει στην είσοδο ενός τριφασικού ανορθωτή ,του οποίου η έξοδος μέσω ενός κατάλληλου κυκλώματος φόρτισης να καταλήγει στην μπαταρία.
Απάντηση: Χρειάζομαι πληροφορίες για μοτέρ AXI 5360
bladeskiller έγραψε: ↑Απότι βλέπω από τα χαρακτηριστικά του μοτέρ, όσον αφορά την ισχύ που μπορεί να δώσει με πλήρη τάση (37 βολτς δηλαδή), μπορεί να κινήσει το όχημα αν χρησιμοποιηθεί και το κατάλληλο γρανάζωμα. Η αναλογία είναι περίπου όσο ένα 50αρι παπί. Ωστόσο, θα έπρεπε κανονικά να χρησιμοποιηθεί μοτέρ με σένσορα και φυσικά και ο ανάλογος ρυθμιστής ταχύτητας. Υπάρχουν τέτοια μοτέρ και οι αντίστοιχοι ρυθμιστές ,που έχουν υπόδοχή για σένσορα και που χρησιμοποιούνται κυρίως στα μεγάλα τηλεκατευθυνόμενα αυτικίνητα, διότι όταν ένα τέτοιο μοτέρ ξεκινάει υπό φορτίο από μηδενικές στροφές ,είναι πολύ δύσκολο για το ρυθμστή να ανιχνεύσει αξιόπιστα τη θέση του μοτέρ μόνο με βάση την αντιηλεκτρεγερτική δύναμη των περιελίξεων.
Εφόσον όμως το μοτέρ το έχετε ήδη ,δύο λύσεις υπάρχουν. Η να προσθέσετε αισθητήρες hall στο μοτέρ και με το κατάλληλο κύκλωμα να συνδεθούν σε έναν ρυθμιστή που παίρνει και σένσορα ή να χρησιμοποιήσετε το μοτέρ και το ρυθμιστή ως έχουν αλλά να προσθέσετε έναν φυγοκεντρικό συμπλέκτη ,ώστε το μοτέρ να μπορεί να πάρει πρώτα κάποιες στροφές χωρίς μηχανικό φορτίο και να συγχρονίσει με το ρυθμιστή ,πριν κομπλάρει με τα γρανάζια. Ετσι δεν θα ψάχνεται στην εκκίνηση.
Τώρα για το θέμα της αξιποίησης ενέργειας φρεναρίσματος ισχύουν τα εξής. Καταρχήν οι ρυθμστές που χρησιμοποιούνται σαν χομπίστικοι ,δεν έχουν τέτοια δυνατότητα από μόνοι τους. Ακόμη και η λειτουργία φρένου απλά βραχυκυκλώνει τις φάσεις του μοτέρ ώστε αυτό να δουλεύει σαν βραχυκυκλωμενη γεννήτρια ,παράοντας δυναμικό φρενάρισμα, χωρίς όμως να υπάρχει κύκλωμα που να αξιοποιεί αυτήν την ενέργεια για να τη γυρίσει πίσω στην μπαταρία. Υπόψη ότι, για να μετρήσετε σωστά την τάση που δίνει το μοτέρ όταν περιστρέφεται σαν γεννήτρια, πρέπει να το αποσυνδέσετε από το ρυθμιστή γιατί σε πολλές περιπτώσεις οι ρυθμιστές βραχυκυκλώνουν τις φάσεις. Ισως μάλιστα να έχετε προσέξει ότι,αν ο ρυθμιστής δεν τροφοδοτείται και προσπαθήσετε να γυρίσετε το μοτέρ, αυτό δυσκολεύεται. Αν το αποσυνδέσετε όμως από το ρυθμιστή ,ελευθερώνεται.
Πάντως, τα αποκαλούμενα brushless μοτέρ ,έχουν όλα δομή ίδια με αυτή μιας τριφασικής γεννήτριας. Για να αξιοποιήσετε την ενέργεια φρεναρίσματος θα πρέπει να, φτιάξετε ένα κύκλωμα είτε με ρελέ είτε με power mosfets ,το οποίο όταν ο οδηγός πατάει το φρένο να αποσυνδέει τις φάσεις του μοτέρ από το ρυθμιστή και να τις συνδέει στην είσοδο ενός τριφασικού ανορθωτή ,του οποίου η έξοδος μέσω ενός κατάλληλου κυκλώματος φόρτισης να καταλήγει στην μπαταρία.
Ειλικρινά ευχαριστώ για της πληροφορίες! Θα προσπαθήσουμε να τις αξιοποιήσουμε και συνεχίζουμε.
Απάντηση: Χρειάζομαι πληροφορίες για μοτέρ AXI 5360
να βιντεάκι για την δουλειά της ομάδας μέχρι τώρα για να σας εξάψω το ενδιαφέρον:
http://www.youtube.com/watch?v=QsvLBkw4sKw
Τώρα βρισκόμαστε σε στάδιο που μελετάμε ένα σύστημα φόρτισης πυκνωτών (συγκεκριμένα supercapasitors της Maxwell) και πώς θα φτιάξουμε ένα σύστημα επανατροφοδότησης. Οτι βοήθεια και ιδέες τυχόν υπάρχουν θα χαιρόμασταν να τις ακούσουμε. #**
http://www.youtube.com/watch?v=QsvLBkw4sKw
Τώρα βρισκόμαστε σε στάδιο που μελετάμε ένα σύστημα φόρτισης πυκνωτών (συγκεκριμένα supercapasitors της Maxwell) και πώς θα φτιάξουμε ένα σύστημα επανατροφοδότησης. Οτι βοήθεια και ιδέες τυχόν υπάρχουν θα χαιρόμασταν να τις ακούσουμε. #**