Mitsubishi Ki-15 'Babs' start from scratch 3m
-
- Δημοσιεύσεις: 93
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 18, 2010 12:22 pm
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
Το λαθακι...............στο rudder..............
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
Πού είναι το λαθάκι ρε συ Στέλιο ????
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
Τελικά έκανα την αντιστροφή στο ένα servo του Flap,επεμβαίνοντας στό κύκλωμα και έτσι δεν έφτιαξα τον ηλεκτρονικό αντιστροφέα. Το δοκίμασα για 6 ώρες στο tester. Δουλεύει μιά χαρά !! Τα σχέδια του ηλεκτρονικού αντιστροφέα θα τα παρουσιάσω αργότερα στίς ηλεκτρονικές κατασκευές.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/834/kvl7.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/577/rsmx.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/834/kvl7.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/577/rsmx.jpg
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
Κατασκευή των Horn του Flap απο γαλβανιζέ λαμαρίνα 1 χιλ. και των ντιζών τους απο ακτίνες 3,2 χιλ.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/690/tj7p.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/841/sf6i.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/690/tj7p.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/841/sf6i.jpg
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
Πώ πώ κατασκευές. (τι να λέμε ...τα μπράβο στέρεψαν).
Κύριε καθηγητά :)>)>) μια και εσείς είστε απασχολημένος , άμα θέλετε να φτιάξουμε πλακετίτσα servo reverse με το cmos 4001 για να τη βάλουμε στα ηλεκτρονικά ...ευχαρίστως.
Μια και κάνει λίγο κρύο τις τελευταίες μέρες και δεν πετάμε .....το κολλητήρι κι ο πάγκος είναι ότι πρέπει ...^%^
Κύριε καθηγητά :)>)>) μια και εσείς είστε απασχολημένος , άμα θέλετε να φτιάξουμε πλακετίτσα servo reverse με το cmos 4001 για να τη βάλουμε στα ηλεκτρονικά ...ευχαρίστως.
Μια και κάνει λίγο κρύο τις τελευταίες μέρες και δεν πετάμε .....το κολλητήρι κι ο πάγκος είναι ότι πρέπει ...^%^
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
Νίκο
Έφτασα σχεδόν 35 χρόνια στον πάγκο των ηλεκτρονικών. Τα βαριέμαι μέχρι εκεί που δεν φαντάζεσαι !! Θα σου δώσω ένα σχέδιο να ασχοληθείς αν έχεις τον χρόνο.
Έφτασα σχεδόν 35 χρόνια στον πάγκο των ηλεκτρονικών. Τα βαριέμαι μέχρι εκεί που δεν φαντάζεσαι !! Θα σου δώσω ένα σχέδιο να ασχοληθείς αν έχεις τον χρόνο.
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
35 χρόνια ....wowwow.
Δεν το γνώριζα Άγγελε , πράγματι πολύς καιρός .
Στείλε το σχεδιάκι όποτε και αν θέλεις ,κάτι έχω σκαρώσει και γώ #**, να τα βάλουμε όλα κάτω και ελπίζω το ΣΚ να περάσει όμορφα και ηλεκτρονικά ... (βέβαια αν ο καιρός μας κάνει το χατηράκι , μια βολτίτσα ...!@/-=}{{.πρόοος Μαραθώνα θα την έκανα ευχαρίστως .... )
Δεν το γνώριζα Άγγελε , πράγματι πολύς καιρός .
Στείλε το σχεδιάκι όποτε και αν θέλεις ,κάτι έχω σκαρώσει και γώ #**, να τα βάλουμε όλα κάτω και ελπίζω το ΣΚ να περάσει όμορφα και ηλεκτρονικά ... (βέβαια αν ο καιρός μας κάνει το χατηράκι , μια βολτίτσα ...!@/-=}{{.πρόοος Μαραθώνα θα την έκανα ευχαρίστως .... )
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
Συνάδελφοι ,δειτε και το παρακάτω σχεδιάκι. Δουλεύει με το 555 σε συνδεσμολογία μονοσταθή πολυδονητή. Το πλεονέκτημα είναι ότι το 555 έχει ένα σταθερό voltage threshhold, σε ποσοστό της τάσης τροφοδοσίας (που παίζει ρόλο στο κεντράρισμα του σερβό) ,σε σχέση με αυτό των CMOS GATES, που βρίσκεται στη λεγόμενη "απροσδιόριστη περιοχή" και εξαρτάται έντονα από τη θερμοκρασία. Ισως αυτός να είναι και ο λόγος που, πολλοί αναστροφείς του εμπορίου ,"ντριφτάρουν" το κέντρο του σερβό που συνδέεται με αυτούς.
Επίσης υπάρχουν στην ΄'εξοδο τέσσερις γρήγορες δίοδοι 1Ν4148 με πτώση τάσης η καθεμιά 0.9-1 βολτ ,σε σχέση με τα 0.7 των κοινών διόδων, για να περιορίζουν την τάση του σήματος στα 3.6-4 βολτς. Αυτό γιατί σε ορισμένα σερβό ,ειδικά ψηφιακά ,δεν τους "αρέσει" να ξεπερνάει η τάση του παλμού τα 4 βολτς.
Επίσης υπάρχουν στην ΄'εξοδο τέσσερις γρήγορες δίοδοι 1Ν4148 με πτώση τάσης η καθεμιά 0.9-1 βολτ ,σε σχέση με τα 0.7 των κοινών διόδων, για να περιορίζουν την τάση του σήματος στα 3.6-4 βολτς. Αυτό γιατί σε ορισμένα σερβό ,ειδικά ψηφιακά ,δεν τους "αρέσει" να ξεπερνάει η τάση του παλμού τα 4 βολτς.
- Συνημμένα
-
- servorever.JPG (96.01 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
Ένα μικρό video με το Flap σε λειτουργία.Η γωνία του είναι στις 60 μοίρες.
http://www.youtube.com/watch?v=A9FjJUCJuT0
http://www.youtube.com/watch?v=A9FjJUCJuT0
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
Ξεκίνησα την κατασκευή των πλαινών panels των πτερύγων. Πρώτη δουλειά η κατασκευή των δύο scale aileron τα οποία σε αυτήν την φάση στηρίζουν τις πτέρυγες ( στο wash out) πριν τελικά κοπούν για να σχηματίσουν το aileron panel,αφού η πτέρυγα δεχθεί την επένδυση.
Τα καπάκια λοιπόν σε φωτό.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/856/97et.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/823/aafj.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/811/fp38.jpg
Τα καπάκια λοιπόν σε φωτό.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/856/97et.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/823/aafj.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/811/fp38.jpg
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
Η δεξιά πτέρυγα υπό κατασκευήν. Στην δεύτερη φωτο το Jig του wash out.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/801/2gmd.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/585/vi5f.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/513/dyf5.jpg
Οι μπαταρίες είναι ένας καλός τρόπος για μένα, ως πρόσθεση βάρους στα κολλήματα της κατασκευής, όπου χρειάζεται !
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/801/2gmd.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/585/vi5f.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/513/dyf5.jpg
Οι μπαταρίες είναι ένας καλός τρόπος για μένα, ως πρόσθεση βάρους στα κολλήματα της κατασκευής, όπου χρειάζεται !
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
Συνεχίζω με το δεξιο panel. Τοποθέτηση του πρώτου rib που καθορίζει την δίεδρο στις 6 μοίρες.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/545/oh7v.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/836/u4hy.jpg
τοποθέτηση του aileron servo το οποίο θα δουλέψει με την κρυφή ντίζα spangenberg.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/593/o393.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/545/oh7v.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/836/u4hy.jpg
τοποθέτηση του aileron servo το οποίο θα δουλέψει με την κρυφή ντίζα spangenberg.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/593/o393.jpg
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
Η ειδική ντίζα για την μετάδοση κίνησης με το σύστημα Spangenberg. Η φωτογραφία είναι απο το διαδίκτυο.
http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/198/z7y2.jpg
Το σύστημα αυτο είναι σταθερότατο ,χωρίς κανένα τζόγο.Το μόνο του μειονέκτημα είναι πως δεν δίνει μεγάλες κινήσεις .Μέχρι +- 9 μοίρες ,αλλά για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι μια χαρά.
http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/198/z7y2.jpg
Το σύστημα αυτο είναι σταθερότατο ,χωρίς κανένα τζόγο.Το μόνο του μειονέκτημα είναι πως δεν δίνει μεγάλες κινήσεις .Μέχρι +- 9 μοίρες ,αλλά για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι μια χαρά.
Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'
Η συνέχεια της πτέρυγας......
- Συνημμένα
-
- IMG_2655smla.jpg (186.84 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- IMG_2654smla.jpg (177.67 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- IMG_2653smla.jpg (164.09 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές