Καύσιμο για τα Αεροπλανάκια μας .
Μεθανόλη - Νιτρομεθάνιο - Λαδάκι
Για να δούμε λίγα πραγματάκια για το νιτρομεθάνιο ή "νίτρο" (όπως το αποκαλούμε είς την μαγκιόρικη...^%^) εκ του nitrogen .(Άζωτο).
Στην ουσία το νιτρομεθάνιο λειτουργεί ως βελτιωτικό του κυρίως καυσίμου ,της μεθανόλης.
Απλώς παραθέτω το link και διάφορα αποσπάσματα με ενδιαφέρον.
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CE%B9%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B5%CE%B8%CE%AC%CE%BD%CE%B9%CE%BF
"..Το νιτρομεθάνιο ή νιτροκαρβόλιο είναι οργανική ένωση με σύντομο συντακτικό τύπο CH3NO2.
Πρόκειται για άχρωμο, ελαφρά κολλώδες, υγρό που χρησιμοποιείται ως διαλύτης σε ποικιλία βιομηχανικών εφαρμογών.....
Χρησιμοποιείται επίσης ως (κορυφαίο) πρόσθετο καυσίμου αγώνων αυτοκινήτων (με αριθμό οκτανίου 750) και τηλεκατευθυνόμενων μοντέλων
Όταν χρησιμοποιείται για τη χρήση αυτή, συνήθως αναφέρεται η παρουσία του στα σχετικά προϊόντα με την ονομασία «νίτρο» (nitro).
Το γεγονός ότι η ίδια η ένωση εμπεριέχει οξυγόνο, το κάνει να μπορεί να καεί, ακόμη και σε μίγματα φτωχότερα σε ατμοσφαιρικό οξυγόνο.
Συγκρίνοντας το νιτρομεθάνιο με τη βενζίνη ως καύσιμο, η ποσότητα αέρα που απαιτείται για να καούν 0,45 χιλιόγραμμα βενζίνης είναι 6,7 χιλιόγραμμα, ενώ για την καύση ίδιας ποσότητας νιτρομεθανίου απαιτούνται μόλις 0,77 χιλιόγραμμα αέρα.
Επειδή δε οι κύλινδροι ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης περιέχουν περιορισμένη ποσότητα αέρα ανά ανάφλεξη, αυτό σημαίνει ότι σε κάθε στροφή του κινητήρα και ανάφλεξη μπορεί να καεί 8,7 φορές μεγαλύτερη ποσότητα νιτρομεθανίου, απ' ότι βενζίνης.
Βέβαια, το νιτρομεθάνιο έχει μικρότερη ενεργειακή πυκνότητα, αφού αποδίδει μόλις 11,3 MJ/kg, έναντι 42–44 MJ/kg της βενζίνης. Επειδή όμως σε κάθε ανάφλεξη στους κυλίνδρους καίγεται μεγαλύτερη ποσότητα νιτρομεθανίου απ' ότι βενζίνης, η τελική ανάλυση δίνει ότι το νιτρομεθάνιο παράγει τελικά 2,3 φορές περισσότερη ισχύ όταν καίγεται με μια δεδομένη ποσότητα οξυγόνου, σε σύγκριση πάντα με τη βενζίνη.
***Εδώ βρίσκεται και η ουσία του ως βελτιωτικό , ότι δηλαδή στην δεδομένη ποσότητα οξυγόνου επιφέρει την καύση μεγαλύτερης ποσότητας καυσίμου και άρα μεγαλύτερης απόδοσης ενέργειας ***
Το νιτρομεθάνιο έχει στρωτή ταχύτητα καύσης, που μετρήθηκε 0,5 m/s, κάπως υψηλότερη απ' αυτήν της βενζίνης, κάνοντάς το ιδανικό καύσιμο για χρήση σε υψηλόστροφους κινητήρες.
Ακόμη, η υψηλή θερμότητα εξαέρωσής του, 0,56 MJ/kg, σε συνδυασμό με τη (σχετικά) υψηλή ρευστότητα του καυσίμου προσφέρει σημαντική ψύξη του εισερχόμενου φορτίου καύσης (περίπου τη διπλάσια σε σύγκριση με τη μεθανόλη), οδηγώντας σε χαμηλότερες θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητήρα.
(όλοι καταλαβαίνουμε την παγωνιά στα δάχτυλα όταν φύγει καύσιμο απο το
σωληνάκι και τρέξει στο χέρι. Το νίτρο(μεθάνιο) "ρουφάει " στην κυριολεξία όλη τη θερμότητα απο το δέρμα προκειμένου να εξαερωθεί.
Το νιτρομεθάνιο παράγεται βιομηχανικά με επίδραση νιτρικού οξέος σε προπάνιο στους 350–450 °C. .................."
Νιτρομεθάνιο.
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Νιτρομεθάνιο.
Δημοσίευση από sukhoi.su29 »
- Συνημμένα
-
- Nitromethane2.JPG (17.45 KiB) Προβλήθηκε 31 φορές
-
- 645px-Nitromethane-3D.JPG (16.72 KiB) Προβλήθηκε 31 φορές
Επιστροφή στο “Μηχανολογικά - Εργαλεία - Καύσιμα”
Μετάβαση σε
- WWW.PETAME.GR
- ↳ PETAME.GR_Επαναλειτουργία.
- ↳ Καλωσόρισμα στο www.petame.gr/welcome page
- ↳ Απορίες & Προτάσεις που αφορούν το www.petame.gr
- ↳ Καλώς ήρθατε/welcome
- ↳ Ο Κάδος των Αχρήστων
- ↳ Ρυθμίσεις-Οδηγίες-πλατφόρμας Χρηστών.
- ↳ Ελεύθερη συζήτηση - Διαγωνισμοί
- ↳ Διαγωνισμοί του www.petame.gr
- ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ - Αεροπλάνα/Ελικόπτερα/Ανεμόπτερα/Free Flights
- ↳ Αεροπλάνα/RC Airplanes
- ↳ Θερμικά Αεροπλάνα
- ↳ Ηλεκτρικά Αεροπλάνα
- ↳ Scale Αεροπλάνα
- ↳ Jet - Τουρμπίνες
- ↳ Αεροπλάνο ...και φωτογραφία!
- ↳ Γιγάντια Αερομοντέλα
- ↳ Ελικόπτερα/RC Helicopters/multicopter
- ↳ Θερμικά Ελικόπτερα
- ↳ Ηλεκτρικά ελικόπτερα
- ↳ Ρυθμίσεις Ελικοπτέρων
- ↳ Παρουσιάσεις Έλικοπτέρων
- ↳ FAI-F3C Ελικόπτερα
- ↳ 3D Ελικόπτερα
- ↳ Ελικόπτερο ...και φωτογραφία!
- ↳ Scale Ελικόπτερα
- ↳ multicopter
- ↳ Ανεμόπτερα/RC Gliders, Sailplanes and Slope Soaring
- ↳ Ανεμόπτερα ...και φωτογραφία
- ↳ Free Flights - Indoors - Ultra Micro
- ↳ Free flights ...και φωτογραφία!
- ↳ Μοντελισμός και παρελθόν
- ↳ FPVs - UAV/drones - on board cameras
- ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΑΓΩΝΕΣ - ΚΑΙΡΟΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ↳ Events - Αγώνες - Ο Καιρός
- ↳ Αγώνες & Αποτελέσματα
- ↳ Ο Καιρός
- ↳ Πρόγνωση METEO.GR (Auto RSS Feed)
- ↳ Γενικές εκδηλώσεις
- ↳ Εκθέσεις - Μουσεία
- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ - ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ - ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
- ↳ Παρουσιάσεις Εργαστηρίων & Προσώπων - Κατασκευές - Ιδέες
- ↳ Εργαστήρια & πρόσωπα - Χώροι κατασκευών
- ↳ Βαφές - Κατασκευές - Επισκευές - Υλικά
- ↳ Κατασκευές - Ιδέες
- ↳ Μηχανολογικά - Εργαλεία - Καύσιμα
- ↳ Ηλεκτρονικά-RC Flight Simulators
- ↳ Φορτιστές - Μπαταρίες - Φόρτιση & Αποφόρτιση
- ↳ Moteur - Speed Controls
- ↳ Γενικά ηλεκτρονικά - Ιδιοκατασκευές - Σκέψεις
- ↳ Τηλεκατεύθυνση - Πομπός - Δέκτης - Servo - accessories & Flight Simulators
- ↳ Governors - Gyro e.t.c
- ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΑ ΕΙΔΗ - ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ - ΑΓΓΕΛΙΕΣ
- ↳ Καταστήματα - Εισαγωγές/Greek RC stores
- ↳ Αγγελίες
- ↳ Πωλείται
- ↳ Ζητείται
- ↳ Ανταλλαγές
- ↳ Χαρίζεται
- ↳ Εργασία (προσφορά και ζήτηση)
- ↳ Αρχείο "ληγμένων" αγγελιών
- ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ - FLIGHT SIMULATOR
- ↳ Flight Simulator - Εικονικές Πτήσεις & Αεροπορικές Εταιρείες
- ΣΥΛΛΟΓΟΙ & ΑΕΡΟΛΕΣΧΕΣ - ΠΕΔΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝ - ΜΟΝΤΕΛΟΔΡΟΜΙΑ
- ↳ Σύλλογοι & Αερολέσχες/Greek rc clubs
- ↳ Πεδία Πτήσεων - Μοντελοδρόμια/flight fields
- ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ & ΑΕΡΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
- ↳ Αερομοντελισμός και ο αεραθλητισμός του εξωτερικού
- ΓΕΝΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ - PARAMOTEUR - PARAGLIDING
- ↳ Paragliding - Παραπέντε
- ↳ Ελαφρά αεροσκάφη - Ελικόπτερα - Υπερελαφρά - Ανεμόπτερα
- ↳ Αιωρόπτερα - μηχανοκίνητοι αετοί
- "ΠΕΤΑΞΤΕ" ...Video και Φωτογραφίες
- ↳ Video - Φωτογραφίες & Ευτράπελα
- ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ..."ΠΤΗΣΕΙΣ"
- ↳ Τεχνολογία & Εξελίξεις