http://www.youtube.com/watch?v=mR3Yf_1qXfA
Ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος diesel κινητήρας στον κόσμο.
Απάντηση: Ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος diesel κινητήρας στον κόσμο.
Δυστυχώς εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσεως και υψηλής τιμής του πετρελαίου (F.O. (Fuel Oil)) τέτοια τεχνολογικά "μαργαριτάρια" δεν θα τα δούμε σύντομα μέσα στα βαπόρια τουλάχιστον για μιά ακόμα δεκαετία.
Βλέπετε η κατανάλωση είναι "υπερβολική" για ταχύτητες 27 knots ακόμα και σε Container Ships.
Στα VLCC (Very Large Crude (Oil) Carriers) που "φοράνε" παρόμοιους κινητήρες
ιπποδύναμης 45000 ίππων η ενδεικνυώμενη ταχύτητα είναι πλέον τα 10-11 knots με καταλώσεις που δεν θα πρέπει να ξεπερνάνε τους 52 τόννους ημερεσίως.
Οπως γνωρίζετε οι περισσότεροι λόγω επαγγελματος γνωρίζω καλά το αντικείμενο και
δυστυχώς με τα λύπης μου είδα τέτοιες παρόμοιες μηχανές σε container ships να δουλεύωνται πλεόν με ταχύτητες που δεν ξεπερνάνε τους 15-16 κόμβους την ώρα, δηλαδή περίπου με το τελική ιπποδύναμη στο shaft λίγο παραπάνω απο το μισό της ικανότητας τους,
Βλέπετε η κατανάλωση είναι "υπερβολική" για ταχύτητες 27 knots ακόμα και σε Container Ships.
Στα VLCC (Very Large Crude (Oil) Carriers) που "φοράνε" παρόμοιους κινητήρες
ιπποδύναμης 45000 ίππων η ενδεικνυώμενη ταχύτητα είναι πλέον τα 10-11 knots με καταλώσεις που δεν θα πρέπει να ξεπερνάνε τους 52 τόννους ημερεσίως.
Οπως γνωρίζετε οι περισσότεροι λόγω επαγγελματος γνωρίζω καλά το αντικείμενο και
δυστυχώς με τα λύπης μου είδα τέτοιες παρόμοιες μηχανές σε container ships να δουλεύωνται πλεόν με ταχύτητες που δεν ξεπερνάνε τους 15-16 κόμβους την ώρα, δηλαδή περίπου με το τελική ιπποδύναμη στο shaft λίγο παραπάνω απο το μισό της ικανότητας τους,