MDM FOX 2.2 m
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: MDM FOX 2.2 m
πολύ όμορφο το fox σου !!!!!!!!!!!:>>>
Σίγουρα θα ήταν ποιο όμορφο με διάφανη την καλύπτρα Μπορείς να κάνεις νέα με καλούπι από αυτήν που έχεις και την μέθοδο........που περιγράφεται εδώ http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=8791
Σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί να κάνεις κάτι για το εσωτερικό μα ξέρουμε ότι αυτό είναι παιχνιδάκι για εσένα!@/-=}{{
Σε ότι αφορά την βέργα θα πρότεινα να βάλεις carbon tube και μέσα σε αυτό ένα δευτερο χωνευτό αφού το περάσεις epoxy Δοκιμασμένο και πολύ ανθεκτικό Θα μειωθεί το βάρος για ποιο ασθενείς ανέμου και έχεις στην άκρη το δικό του όταν χρειαστείς περισσότερο βάρος
Σίγουρα θα ήταν ποιο όμορφο με διάφανη την καλύπτρα Μπορείς να κάνεις νέα με καλούπι από αυτήν που έχεις και την μέθοδο........που περιγράφεται εδώ http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=8791
Σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί να κάνεις κάτι για το εσωτερικό μα ξέρουμε ότι αυτό είναι παιχνιδάκι για εσένα!@/-=}{{
Σε ότι αφορά την βέργα θα πρότεινα να βάλεις carbon tube και μέσα σε αυτό ένα δευτερο χωνευτό αφού το περάσεις epoxy Δοκιμασμένο και πολύ ανθεκτικό Θα μειωθεί το βάρος για ποιο ασθενείς ανέμου και έχεις στην άκρη το δικό του όταν χρειαστείς περισσότερο βάρος
Απάντηση: MDM FOX 2.2 m
Λοιπόν είμαι 1000 τα 100 σίγουρος ότι είναι η κατασκευή του Γιούρεκ και θα σου πω την
ιστορία και το "καζίκι" που "έφαγε" ο μοντελιστικός μου πατέρας και ο κοινός μας φίλος
(πετούσαμε παρέα) ο Αλεξανδρόπουλος και θα γελάς με την ψυχή σου για πολύ ώρα!!!
Εκείνη την εποχή όλοι τους εκτός από τον Παπαδόπουλο είχαν τρελλαθεί με το αεροπλάνο
του Γεράσις που ήταν όντως πολύ γρήγορο ενώ έκανε ότι ακροβατικό ήθελες να σου βγάλει,
με το κυριότερο ότι ήταν και το μόνο στην εποχή του μοντέλο που μπορούσε να "βγάλει"
φλατ σπιν.
Ενα όμως ήταν το μειονέκτημα του!!! Οπως όλα τα καλά ακροβατικά έτσι και αυτό δεν
συγχωρούσε λάθη!!!!
Ετσι πολλές φορές ακόμα και ο Παπαδόπουλος στην προσγείωση προσπαθούσαν να το φλεράνουν
με αποτέλεσμα να έχουν στολάρει πολλές φορές και να "τρώμε" τα Φοξ του Γεράσις σαν
να είναι "πασατέμπος"!!!!!.
Μόνο ο Κώστας και ο Αλεξανδρόπουλος είχαν εκείνη την εποχή (πριν 15 χρόνια εγώ δεν τόλμησα
να το αγοράσω και πέταγα το 3μετρο DG600 και ένα πάλι 3μετρο Junior).
Η κυριότερη ζημιά επειδή είχε πολύ λεπτή αεροτομή (γρήγορη) ήταν να τσακίζουν τα φτερά
μέχρι που στο τέλος λιώνανε !!!!
Ο Γιούρεκ λοιπόν έκανε και αυτός το "λάθος" να το αγοράσει ενώ ακόμα δεν ήταν εξοικειωμένος!!!!
Το αποτέλεσμα ήταν να τσακίζει και τα δύο φτερά του από τις πρώτες πτήσεις!!!!
Ετσι αποφάσισε να βρεί μιά πιό χοντρή αεροτομή και να "κόψει" μόνος του δυό φτερά
και να καταφέρει να είναι πιό ήρεμο από τα κανονικά.
Ενα πτητικό απόγευμα με Νότιο άνεμο συγκετρώθηκε η παρέα στη Πεντέλη έχωντας
μαζί της τα τρία τελεύταία Φοξ (Παπαδόπουλος, Αλεξανδρόπουλος, Γιούρεκ) μαζί με τους
υπόλοιπους της παρέας.
Η ιδέα λοιπόν του Αλεξανδρόπουλου ήταν να σηκωθούν και τα τρία και να πετάξουν σε
σχηματισμό κάνωντας χαμηλές διελεύσεις ταχύτητας!!
Για κανένα δεκάλεπτο όλα έβαιναν καλός αλλά κοροϊδεύωντας τον Γιούρεκ αφού λόγω
της αεροτομής έμενε συνέχεια πίσω!!!!! "Εχουμε τα πιό γρήγορα ..... από εσένα".
Οπως καταλαβαίνεις ο Γιούρεκ είχε γίνει πυρ και μανία!!!!!!
Το μοιραίο δεν άργησε να γίνει και σε μιά χαμηλή διέλευση ο Αλεξανδρόπουλος ακούμπησε
το φτερό του Παπαδόπουλου με αποτέλεσμα από την ταχύτητα που είχαν τα αεροπλάνα
να μην σπάσουν απλά αλλά να γίνει κάτι σαν έκρηξη και το μόνο που προλάβαμε να
δούμε ήταν δύο ατράκτους να περνάν με διαστρική ταχύτητα να σκάσουν στους βράχους
και να μην μείνει τίποτα στην κυριολεξία με τον Παπαδόπουλο και τον Αλεξανδρόπουλο να
έχουν μείνει "παγωτό" γνωρίζωντας ότι θα πρέπει να περιμένουν πολύ καιρό για να ξαναπαραγγήλει ο Κώστας!!!!!!
Τότε λοιπόν ο Γιούρεκ έβγαλε τα αποθυμένα του λεγοντας τους "Τώρα Κώστα μου.....
ποιός έχει το γρηγορότερο Φοξ????"
Αυτό που θα σου πώ είναι ότι δεν μας έμεινε "άντερο" από το γέλιο......
Ακόμα και τώρα που το θυμάμε με πιάνουν τα γέλια!!!
Αρα φίλε έχεις το μόνο γρηγορότερο Φοξ!!!!!!!
ιστορία και το "καζίκι" που "έφαγε" ο μοντελιστικός μου πατέρας και ο κοινός μας φίλος
(πετούσαμε παρέα) ο Αλεξανδρόπουλος και θα γελάς με την ψυχή σου για πολύ ώρα!!!
Εκείνη την εποχή όλοι τους εκτός από τον Παπαδόπουλο είχαν τρελλαθεί με το αεροπλάνο
του Γεράσις που ήταν όντως πολύ γρήγορο ενώ έκανε ότι ακροβατικό ήθελες να σου βγάλει,
με το κυριότερο ότι ήταν και το μόνο στην εποχή του μοντέλο που μπορούσε να "βγάλει"
φλατ σπιν.
Ενα όμως ήταν το μειονέκτημα του!!! Οπως όλα τα καλά ακροβατικά έτσι και αυτό δεν
συγχωρούσε λάθη!!!!
Ετσι πολλές φορές ακόμα και ο Παπαδόπουλος στην προσγείωση προσπαθούσαν να το φλεράνουν
με αποτέλεσμα να έχουν στολάρει πολλές φορές και να "τρώμε" τα Φοξ του Γεράσις σαν
να είναι "πασατέμπος"!!!!!.
Μόνο ο Κώστας και ο Αλεξανδρόπουλος είχαν εκείνη την εποχή (πριν 15 χρόνια εγώ δεν τόλμησα
να το αγοράσω και πέταγα το 3μετρο DG600 και ένα πάλι 3μετρο Junior).
Η κυριότερη ζημιά επειδή είχε πολύ λεπτή αεροτομή (γρήγορη) ήταν να τσακίζουν τα φτερά
μέχρι που στο τέλος λιώνανε !!!!
Ο Γιούρεκ λοιπόν έκανε και αυτός το "λάθος" να το αγοράσει ενώ ακόμα δεν ήταν εξοικειωμένος!!!!
Το αποτέλεσμα ήταν να τσακίζει και τα δύο φτερά του από τις πρώτες πτήσεις!!!!
Ετσι αποφάσισε να βρεί μιά πιό χοντρή αεροτομή και να "κόψει" μόνος του δυό φτερά
και να καταφέρει να είναι πιό ήρεμο από τα κανονικά.
Ενα πτητικό απόγευμα με Νότιο άνεμο συγκετρώθηκε η παρέα στη Πεντέλη έχωντας
μαζί της τα τρία τελεύταία Φοξ (Παπαδόπουλος, Αλεξανδρόπουλος, Γιούρεκ) μαζί με τους
υπόλοιπους της παρέας.
Η ιδέα λοιπόν του Αλεξανδρόπουλου ήταν να σηκωθούν και τα τρία και να πετάξουν σε
σχηματισμό κάνωντας χαμηλές διελεύσεις ταχύτητας!!
Για κανένα δεκάλεπτο όλα έβαιναν καλός αλλά κοροϊδεύωντας τον Γιούρεκ αφού λόγω
της αεροτομής έμενε συνέχεια πίσω!!!!! "Εχουμε τα πιό γρήγορα ..... από εσένα".
Οπως καταλαβαίνεις ο Γιούρεκ είχε γίνει πυρ και μανία!!!!!!
Το μοιραίο δεν άργησε να γίνει και σε μιά χαμηλή διέλευση ο Αλεξανδρόπουλος ακούμπησε
το φτερό του Παπαδόπουλου με αποτέλεσμα από την ταχύτητα που είχαν τα αεροπλάνα
να μην σπάσουν απλά αλλά να γίνει κάτι σαν έκρηξη και το μόνο που προλάβαμε να
δούμε ήταν δύο ατράκτους να περνάν με διαστρική ταχύτητα να σκάσουν στους βράχους
και να μην μείνει τίποτα στην κυριολεξία με τον Παπαδόπουλο και τον Αλεξανδρόπουλο να
έχουν μείνει "παγωτό" γνωρίζωντας ότι θα πρέπει να περιμένουν πολύ καιρό για να ξαναπαραγγήλει ο Κώστας!!!!!!
Τότε λοιπόν ο Γιούρεκ έβγαλε τα αποθυμένα του λεγοντας τους "Τώρα Κώστα μου.....
ποιός έχει το γρηγορότερο Φοξ????"
Αυτό που θα σου πώ είναι ότι δεν μας έμεινε "άντερο" από το γέλιο......
Ακόμα και τώρα που το θυμάμε με πιάνουν τα γέλια!!!
Αρα φίλε έχεις το μόνο γρηγορότερο Φοξ!!!!!!!
Απάντηση: MDM FOX 2.2 m
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑πολύ όμορφο το fox σου !!!!!!!!!!!:>>>
Σίγουρα θα ήταν ποιο όμορφο με διάφανη την καλύπτρα Μπορείς να κάνεις νέα με καλούπι από αυτήν που έχεις και την μέθοδο........που περιγράφεται εδώ http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=8791
Σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί να κάνεις κάτι για το εσωτερικό μα ξέρουμε ότι αυτό είναι παιχνιδάκι για εσένα!@/-=}{{
Σε ότι αφορά την βέργα θα πρότεινα να βάλεις carbon tube και μέσα σε αυτό ένα δευτερο χωνευτό αφού το περάσεις epoxy Δοκιμασμένο και πολύ ανθεκτικό Θα μειωθεί το βάρος για ποιο ασθενείς ανέμου και έχεις στην άκρη το δικό του όταν χρειαστείς περισσότερο βάρος
Ευχαριστω πολυ.
Πολυ καλη ιδεα Αντωνη. Αυτο θα κανω με τις βεργες.!!!
Οσο για την καλυπτρα θα το ξεκινησω ετσι και μετα βλεπουμε....
Απάντηση: MDM FOX 2.2 m
Μάριος Παπαδόπουλος έγραψε: ↑Λοιπόν είμαι 1000 τα 100 σίγουρος ότι είναι η κατασκευή του Γιούρεκ και θα σου πω την
ιστορία και το "καζίκι" που "έφαγε" ο μοντελιστικός μου πατέρας και ο κοινός μας φίλος
(πετούσαμε παρέα) ο Αλεξανδρόπουλος και θα γελάς με την ψυχή σου για πολύ ώρα!!!
Εκείνη την εποχή όλοι τους εκτός από τον Παπαδόπουλο είχαν τρελλαθεί με το αεροπλάνο
του Γεράσις που ήταν όντως πολύ γρήγορο ενώ έκανε ότι ακροβατικό ήθελες να σου βγάλει,
με το κυριότερο ότι ήταν και το μόνο στην εποχή του μοντέλο που μπορούσε να "βγάλει"
φλατ σπιν.
Ενα όμως ήταν το μειονέκτημα του!!! Οπως όλα τα καλά ακροβατικά έτσι και αυτό δεν
συγχωρούσε λάθη!!!!
Ετσι πολλές φορές ακόμα και ο Παπαδόπουλος στην προσγείωση προσπαθούσαν να το φλεράνουν
με αποτέλεσμα να έχουν στολάρει πολλές φορές και να "τρώμε" τα Φοξ του Γεράσις σαν
να είναι "πασατέμπος"!!!!!.
Μόνο ο Κώστας και ο Αλεξανδρόπουλος είχαν εκείνη την εποχή (πριν 15 χρόνια εγώ δεν τόλμησα
να το αγοράσω και πέταγα το 3μετρο DG600 και ένα πάλι 3μετρο Junior).
Η κυριότερη ζημιά επειδή είχε πολύ λεπτή αεροτομή (γρήγορη) ήταν να τσακίζουν τα φτερά
μέχρι που στο τέλος λιώνανε !!!!
Ο Γιούρεκ λοιπόν έκανε και αυτός το "λάθος" να το αγοράσει ενώ ακόμα δεν ήταν εξοικειωμένος!!!!
Το αποτέλεσμα ήταν να τσακίζει και τα δύο φτερά του από τις πρώτες πτήσεις!!!!
Ετσι αποφάσισε να βρεί μιά πιό χοντρή αεροτομή και να "κόψει" μόνος του δυό φτερά
και να καταφέρει να είναι πιό ήρεμο από τα κανονικά.
Ενα πτητικό απόγευμα με Νότιο άνεμο συγκετρώθηκε η παρέα στη Πεντέλη έχωντας
μαζί της τα τρία τελεύταία Φοξ (Παπαδόπουλος, Αλεξανδρόπουλος, Γιούρεκ) μαζί με τους
υπόλοιπους της παρέας.
Η ιδέα λοιπόν του Αλεξανδρόπουλου ήταν να σηκωθούν και τα τρία και να πετάξουν σε
σχηματισμό κάνωντας χαμηλές διελεύσεις ταχύτητας!!
Για κανένα δεκάλεπτο όλα έβαιναν καλός αλλά κοροϊδεύωντας τον Γιούρεκ αφού λόγω
της αεροτομής έμενε συνέχεια πίσω!!!!! "Εχουμε τα πιό γρήγορα ..... από εσένα".
Οπως καταλαβαίνεις ο Γιούρεκ είχε γίνει πυρ και μανία!!!!!!
Το μοιραίο δεν άργησε να γίνει και σε μιά χαμηλή διέλευση ο Αλεξανδρόπουλος ακούμπησε
το φτερό του Παπαδόπουλου με αποτέλεσμα από την ταχύτητα που είχαν τα αεροπλάνα
να μην σπάσουν απλά αλλά να γίνει κάτι σαν έκρηξη και το μόνο που προλάβαμε να
δούμε ήταν δύο ατράκτους να περνάν με διαστρική ταχύτητα να σκάσουν στους βράχους
και να μην μείνει τίποτα στην κυριολεξία με τον Παπαδόπουλο και τον Αλεξανδρόπουλο να
έχουν μείνει "παγωτό" γνωρίζωντας ότι θα πρέπει να περιμένουν πολύ καιρό για να ξαναπαραγγήλει ο Κώστας!!!!!!
Τότε λοιπόν ο Γιούρεκ έβγαλε τα αποθυμένα του λεγοντας τους "Τώρα Κώστα μου.....
ποιός έχει το γρηγορότερο Φοξ????"
Αυτό που θα σου πώ είναι ότι δεν μας έμεινε "άντερο" από το γέλιο......
Ακόμα και τώρα που το θυμάμε με πιάνουν τα γέλια!!!
Αρα φίλε έχεις το μόνο γρηγορότερο Φοξ!!!!!!!
Κατι τετοιες φασεις ειναι ολα τα λεφτα!!!! Φανταζομαι το Προσωπο του Κωστα οταν εγινε το μοιραιο....
Τελικα μου φαινεται πως εχεις δικιο...μαλλον ειναι το γρηγοροτερο....χα χα χα
Απάντηση: MDM FOX 2.2 m
Για να κλεισει καλα η ημερα τοποθετησα και τα καλυματα των σερβο κατω απο τα φτερα χρησιμοποιοντας μια ταινια για αυτο το σκοπο(ετσι τουλαχιστον εγραφε η διαφημηση).
Η δεξια( οπως φαινεται στη φωτογραφια) ειναι λιγο μικροτερη ως προς το μηκος....αλλα ηταν οτι ειχα απο παλια μοντελα..
Η δεξια( οπως φαινεται στη φωτογραφια) ειναι λιγο μικροτερη ως προς το μηκος....αλλα ηταν οτι ειχα απο παλια μοντελα..
- Συνημμένα
-
- IMG_3092.jpg (67.64 KiB) Προβλήθηκε 205 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 24, 2013 7:47 pm
Απάντηση: MDM FOX 2.2 m
Red έγραψε: ↑Ευχαριστω πολυ.
Πολυ καλη ιδεα Αντωνη. Αυτο θα κανω με τις βεργες.!!!
Οσο για την καλυπτρα θα το ξεκινησω ετσι και μετα βλεπουμε....
Ανθεκτικότερο,ελαφρύτερο και όποτε χρειάζεσαι το βάρος θα το έχεις χωρίς αλλαγές στις ρυθμίσεις σου!
Απάντηση: MDM FOX 2.2 m
Θα συμφωνήσω μόνο με μία τροποποιήση.
Αυτή της αντικατάστασης της μεταλλικής ράβδου με καρμπονένια για να γίνει το μοντέλο
ελαφρύτερο άρα και με καλύτερα χαρακτηριστικά.
Οσον αφορά την κατασκευή διάφανης καλύπτρας επέτρεψε μου να διαφωνήσω γιατί αν θα
"μπείς" σε αυτή την διαδικασία θα πρέπει να φτιάξεις και κόκπιτ που και χρόνο θα σου πάρει
αλλά το κυριότερο είναι ότι θα το βαρύνεις και θα αλλίώσεις τα χαρακτηριστικά του προς το
χειρότερο.
Την προσωπική μου γνώμη εκφράζω και η τελική επιλογή είναι δικιά σου.
Αυτή της αντικατάστασης της μεταλλικής ράβδου με καρμπονένια για να γίνει το μοντέλο
ελαφρύτερο άρα και με καλύτερα χαρακτηριστικά.
Οσον αφορά την κατασκευή διάφανης καλύπτρας επέτρεψε μου να διαφωνήσω γιατί αν θα
"μπείς" σε αυτή την διαδικασία θα πρέπει να φτιάξεις και κόκπιτ που και χρόνο θα σου πάρει
αλλά το κυριότερο είναι ότι θα το βαρύνεις και θα αλλίώσεις τα χαρακτηριστικά του προς το
χειρότερο.
Την προσωπική μου γνώμη εκφράζω και η τελική επιλογή είναι δικιά σου.
Απάντηση: MDM FOX 2.2 m
Αφού σου άρεσε αυτή η ιστορία θα σου πω άλλη μία για να την διαβάσουν και οι αναγνώστες του
"ΠΕΤΑΜΕ" και να δούν κυρίως οι νεότωτεροι στον χώρο τις αξέχαστες στιγμές και
βιώματα που θα αποκτήσουν κάνωντας ένα χόμπυ που μόνο θετικά θα τους προσφέρει
που θα τα "κουβαλάνε" για την υπόλοιπη ζωή τους για πάντα.
Η ιστορία αρχίζει πριν από πολλά πολλά χρόνια και όταν οι αερομοντελιστές πλαγιάς
ήταν τόσο αρκετοί που αριθμούσαν μέχρι και 20 "φαν" στα διάφορα κακοτράχαλα βουνά
της Αττικής με "αρχηγό" και "δημιουργό" τον αξέχαστο Κώστα Παπαδόπουλο που πλέον υποφέρει απο "Παρκισον" στον χώρο (και έχει εγκαταλήψει τους "αδελφούς" του).
της δυναμικής πτήσεως και μετά από "σπρώξιμο" του ιδίου, Ελληνες κατασκευστές στον
χώρο με πρωτεργάτη τον γνωστό σε όλους Παναγιώτη Σοφό που έκανε την Ελλαδα και
ευτυχώς την κάνει υπερήφανη σαν σύγχρονος πολυμήχανος Οδυσσέας δημιουργώντας
συνέχεια επί μίας 30ετίας!!!!!!!!!!!!!!!!
Η ιστορία αρχίζει!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μάνθος (το "παιδί" εκ τον "αποσκευών"!!!!!!!!!!!!!) (Ετσι του έδωσε το παρατσούκλι ο Κώστας Παπαδόπουλος αλλά είναι μιά αλλή ιστορία!!!!
που "Εριξε Μαύρη Πέτρα" στους φίλους που τον "ακολουθούσαν" επί μιάς 15ετίας σε όλα
τα κακοτράχαλα βουνά της Αττικής!!!!!!!!!!!!!!! σπάζωντας και πονώντας και μή έχωντας την "παρησεία" να φτιάξουν και να διεκδικίσουν την ύπαρξη τους στον "χώρο" της
δυναμικής πτήσεις και τον ακόλουθών του), Μάνθος το παιδί που διατέλεσε χειριστής της Ολυμπιακής Αεροπορίας και Αντιπρόεδρος της που ποτέ δεν πήραν τα "μυαλά του αέρα" και
όντως ΜΕΓΑΛΟΣ και το κυριότερο ΤΑΠΕΙΝΟΣ παρά τις γνώσεις και την ΘΕΣΗ του πρόσφερε ότι ήταν ικανός ΣΤΟ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΣΕ!!!!
Μακάρι οι υποστηρικτές του "Πεταμε" να σβήσουν αυτήν την απάντηση την από καρδιάς
γραφώμενο από έναν που εξιστορεί που παρόλο που ανεβάζει συνεχώς βίντεο από πτήσεις
τον έχουν με επίπεδο φήμης 21522 (αυτό θα έπρεπε κατα την γνώμη μου να έχει σβηστεί και να μην υπάρχει γιατί είναι γελίο!!!!!!!)
Πρωί 8 ή ώρα και χτυπάει το κινητό μου!!!!!!!!!!!
Κοιτάω και βλέπω τον Μάνθο να με πέρνει τηλέφωνο!!!!!!!!!!
Απαντάω!!!!
-Καλημέρα Μάριε, είμαι ο Μάνθος!!!!
-Ξέρεις κάτι ??? Χθες είδα ένα όνειρο!!!!!!
Επειδή το Κερατοβούνι έχει το καλύτερο δυναμικό αλλά όχι καλή προσγείωση μου ήρθε μιά ιδέα από τους τύπους που έκαναν αναγκαστκή προσγείωση στα αεροπλανοφόρα!!!!
-Ελα ρε για πές μου (του λεω εγώ).
-Να έχω μιά ιδέα, ..... θα έρθεις να με βοηθήσεις????
-Βέβαιως, πές μου την ώρα στο Κερατοβούνι και θα έρθω!!!!!
-10 το πρωί !!!! Στο Κερατοβούνι !!!!!! Κομπρεσέρ και εργαλεία θα τα έχω φέρει εγώ
-Εντάξει 10 η ώρα στο Κερατοβούνι!!!!!!!!
Η ιδέα πιά ήταν???
Να πάμε με κοπρεσέρ και ηλεκτρογεννήτρια στο Κερατοβούνι και να φτιάξουμε ένα "πλαίσιο"απο δύο δοκούς ύψους 2 μέτρων (θα γινόταν με τρυπάνι τρύπες ίδιας διατομής με τις
δοκούς και βάθους 1 μέτρο για να τοποθετηθούν και να στερεωθούν!!!!!)
Τα υλικά ήταν έτοιμα από πριν και αγορασμένα από τον ίδιο!!!!!!!!!!!!!!!
Απάνω λοιπόν στις δύο δοκούς αποστάσεως 5 μέτρων η μία από την άλλη τοποθετήθηκαν
τρία συρματόσχοινα!!!!!
Ενα στην κορυφή των δοκών!
Ενα στην βάση!
Και τέλος ένα συρματόσχοινο 4 μέτρα πίσω από τις δοκούς με πασάλους απόστασης από το έδαφος 1 μέτρο!!!!
Ανάμεσα σε αυτά τα συρματόσχοινα, τοποθετήθηκαν ελαστικοί ιμάντες ανα 30 εκατοστά από λάστιχο
που χρησιμοποιούν για την κατασκεύη ανδρικών εσωρούχων!!!!!
Το σκεπτικό !!!!!!
Η όλη κατασκευή θύμιζε μιά απόχη!!!! σε σχήμα U πλαγιασμένου!!!!
Οταν το αεροπλάνο χωνόταν μέσα !!!!το αποτέλεσμα ήταν να ανακόψει την ταχύτητα του
και να "καθίσει" στο U χωρίς να ακουμπήσει στο έδαφος ένα ανεμόπτερο μέχρι και 3 μέτρα και ελάχιστο το 1,5 μέτρο!!!!
Μετά από 6 ώρες κοπιαστικής δουλειάς, το αποτέλεσμα ήταν πλέον έτοιμο!!!!!!!!!!!
Καταφθάνει ο Παπαδόπουλος μαζί με τον φίλο του Ισαρη και τον Αλεξανδρόπουλο
για την τελική δοκιμή!!!!!
Το πτητικό αποτέλεσμα ήταν 4 ανεμόπτερα 3μέτρα στον αέρα και το δυναμικό στο Κερατοβούνι πλην του δικού μου που ήταν
ο Ασβος άνοιγμα φτερών 1,5 μέτρου!!
Πρώτος ο Μάνθος εκτέλεσε προγείωση με απόλυτη επιτυχία χωρίς ζημιές!!!!
Δεύτερος εγώ με το ίδιο αποτέλεσμα!!!
Τριτος ο Παπαδόπουλος με εξακρίβωση ότι η όλη κατασκευή ήταν καλή!!!!
Τεταρτος ο Ισαρης με τα ίδια αποτελέσματα και μεγάλη ανακουφιση ότι δεν έχει σπάσει
τίποτα!!!!!
Τελευταίος προσπάθησε ο Αλεξανδρόπουλος!!!!
Μετά από 4 ανεπιτυχείς προσπάθειες το αποτέλεσμα ήταν για το απόλυτο γέλιο!!!!!
γιατί κατάφερε με το 3μετρο Φοξ του να "σκάσει σε έναν από τους στύλους και να
διαλύσει όχι μόνο το στύλο αλλά και το ανεμόπτερο!!!!!
Μιλάμε "ρίξαμε" πάρα πολυ γέλιο γιατί ήταν ο μόνος που δεν μπόρεσε να "βρεί" στόχο!!!!
Αναρωτιέμαι λοιπόν σε ένα μέρος σαν το Κερατοβούνι που πλέον έχει εγκαταληφθεί
από τον στρατό μαζί με τις υπάρχουσες εναπομείναντες εγκαταστάσεις του και με το
απόλυτα άριστο δυναμικό σε Βοριάδες του μη έχωντας την δυνατότητα λόγο επαγγέλματος να
γίνω προτεργάτης της διεκδίκισης του χώρου γιατί έχει μείνει ανεκμετάλευτος!!!!!!
ΓΙΑΤΙ ????(ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΚΥΡΙΟΙ !!!!!! ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ Ή ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΆΦΕΤΕ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΜΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΓΙΑ ΒΡΟΝΤΕΡΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)(ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΤΩ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΩΝΤΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΛΛΩΝ ΣΕ ΚΟΠΙΑΣΤΗΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΚΑΘΟΜΑΙ ΧΑΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΑ "ΑΝΕΒΑΣΩ" ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΠΕΡΙΤΤΟ!!!!!!!!!!!!!!! (ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!)(ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΜΕΡΙΚΩΝ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΨΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ ΣΤΟ
"ΠΕΤΑΜΕ"
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!
"ΠΕΤΑΜΕ" και να δούν κυρίως οι νεότωτεροι στον χώρο τις αξέχαστες στιγμές και
βιώματα που θα αποκτήσουν κάνωντας ένα χόμπυ που μόνο θετικά θα τους προσφέρει
που θα τα "κουβαλάνε" για την υπόλοιπη ζωή τους για πάντα.
Η ιστορία αρχίζει πριν από πολλά πολλά χρόνια και όταν οι αερομοντελιστές πλαγιάς
ήταν τόσο αρκετοί που αριθμούσαν μέχρι και 20 "φαν" στα διάφορα κακοτράχαλα βουνά
της Αττικής με "αρχηγό" και "δημιουργό" τον αξέχαστο Κώστα Παπαδόπουλο που πλέον υποφέρει απο "Παρκισον" στον χώρο (και έχει εγκαταλήψει τους "αδελφούς" του).
της δυναμικής πτήσεως και μετά από "σπρώξιμο" του ιδίου, Ελληνες κατασκευστές στον
χώρο με πρωτεργάτη τον γνωστό σε όλους Παναγιώτη Σοφό που έκανε την Ελλαδα και
ευτυχώς την κάνει υπερήφανη σαν σύγχρονος πολυμήχανος Οδυσσέας δημιουργώντας
συνέχεια επί μίας 30ετίας!!!!!!!!!!!!!!!!
Η ιστορία αρχίζει!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μάνθος (το "παιδί" εκ τον "αποσκευών"!!!!!!!!!!!!!) (Ετσι του έδωσε το παρατσούκλι ο Κώστας Παπαδόπουλος αλλά είναι μιά αλλή ιστορία!!!!
που "Εριξε Μαύρη Πέτρα" στους φίλους που τον "ακολουθούσαν" επί μιάς 15ετίας σε όλα
τα κακοτράχαλα βουνά της Αττικής!!!!!!!!!!!!!!! σπάζωντας και πονώντας και μή έχωντας την "παρησεία" να φτιάξουν και να διεκδικίσουν την ύπαρξη τους στον "χώρο" της
δυναμικής πτήσεις και τον ακόλουθών του), Μάνθος το παιδί που διατέλεσε χειριστής της Ολυμπιακής Αεροπορίας και Αντιπρόεδρος της που ποτέ δεν πήραν τα "μυαλά του αέρα" και
όντως ΜΕΓΑΛΟΣ και το κυριότερο ΤΑΠΕΙΝΟΣ παρά τις γνώσεις και την ΘΕΣΗ του πρόσφερε ότι ήταν ικανός ΣΤΟ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΣΕ!!!!
Μακάρι οι υποστηρικτές του "Πεταμε" να σβήσουν αυτήν την απάντηση την από καρδιάς
γραφώμενο από έναν που εξιστορεί που παρόλο που ανεβάζει συνεχώς βίντεο από πτήσεις
τον έχουν με επίπεδο φήμης 21522 (αυτό θα έπρεπε κατα την γνώμη μου να έχει σβηστεί και να μην υπάρχει γιατί είναι γελίο!!!!!!!)
Πρωί 8 ή ώρα και χτυπάει το κινητό μου!!!!!!!!!!!
Κοιτάω και βλέπω τον Μάνθο να με πέρνει τηλέφωνο!!!!!!!!!!
Απαντάω!!!!
-Καλημέρα Μάριε, είμαι ο Μάνθος!!!!
-Ξέρεις κάτι ??? Χθες είδα ένα όνειρο!!!!!!
Επειδή το Κερατοβούνι έχει το καλύτερο δυναμικό αλλά όχι καλή προσγείωση μου ήρθε μιά ιδέα από τους τύπους που έκαναν αναγκαστκή προσγείωση στα αεροπλανοφόρα!!!!
-Ελα ρε για πές μου (του λεω εγώ).
-Να έχω μιά ιδέα, ..... θα έρθεις να με βοηθήσεις????
-Βέβαιως, πές μου την ώρα στο Κερατοβούνι και θα έρθω!!!!!
-10 το πρωί !!!! Στο Κερατοβούνι !!!!!! Κομπρεσέρ και εργαλεία θα τα έχω φέρει εγώ
-Εντάξει 10 η ώρα στο Κερατοβούνι!!!!!!!!
Η ιδέα πιά ήταν???
Να πάμε με κοπρεσέρ και ηλεκτρογεννήτρια στο Κερατοβούνι και να φτιάξουμε ένα "πλαίσιο"απο δύο δοκούς ύψους 2 μέτρων (θα γινόταν με τρυπάνι τρύπες ίδιας διατομής με τις
δοκούς και βάθους 1 μέτρο για να τοποθετηθούν και να στερεωθούν!!!!!)
Τα υλικά ήταν έτοιμα από πριν και αγορασμένα από τον ίδιο!!!!!!!!!!!!!!!
Απάνω λοιπόν στις δύο δοκούς αποστάσεως 5 μέτρων η μία από την άλλη τοποθετήθηκαν
τρία συρματόσχοινα!!!!!
Ενα στην κορυφή των δοκών!
Ενα στην βάση!
Και τέλος ένα συρματόσχοινο 4 μέτρα πίσω από τις δοκούς με πασάλους απόστασης από το έδαφος 1 μέτρο!!!!
Ανάμεσα σε αυτά τα συρματόσχοινα, τοποθετήθηκαν ελαστικοί ιμάντες ανα 30 εκατοστά από λάστιχο
που χρησιμοποιούν για την κατασκεύη ανδρικών εσωρούχων!!!!!
Το σκεπτικό !!!!!!
Η όλη κατασκευή θύμιζε μιά απόχη!!!! σε σχήμα U πλαγιασμένου!!!!
Οταν το αεροπλάνο χωνόταν μέσα !!!!το αποτέλεσμα ήταν να ανακόψει την ταχύτητα του
και να "καθίσει" στο U χωρίς να ακουμπήσει στο έδαφος ένα ανεμόπτερο μέχρι και 3 μέτρα και ελάχιστο το 1,5 μέτρο!!!!
Μετά από 6 ώρες κοπιαστικής δουλειάς, το αποτέλεσμα ήταν πλέον έτοιμο!!!!!!!!!!!
Καταφθάνει ο Παπαδόπουλος μαζί με τον φίλο του Ισαρη και τον Αλεξανδρόπουλο
για την τελική δοκιμή!!!!!
Το πτητικό αποτέλεσμα ήταν 4 ανεμόπτερα 3μέτρα στον αέρα και το δυναμικό στο Κερατοβούνι πλην του δικού μου που ήταν
ο Ασβος άνοιγμα φτερών 1,5 μέτρου!!
Πρώτος ο Μάνθος εκτέλεσε προγείωση με απόλυτη επιτυχία χωρίς ζημιές!!!!
Δεύτερος εγώ με το ίδιο αποτέλεσμα!!!
Τριτος ο Παπαδόπουλος με εξακρίβωση ότι η όλη κατασκευή ήταν καλή!!!!
Τεταρτος ο Ισαρης με τα ίδια αποτελέσματα και μεγάλη ανακουφιση ότι δεν έχει σπάσει
τίποτα!!!!!
Τελευταίος προσπάθησε ο Αλεξανδρόπουλος!!!!
Μετά από 4 ανεπιτυχείς προσπάθειες το αποτέλεσμα ήταν για το απόλυτο γέλιο!!!!!
γιατί κατάφερε με το 3μετρο Φοξ του να "σκάσει σε έναν από τους στύλους και να
διαλύσει όχι μόνο το στύλο αλλά και το ανεμόπτερο!!!!!
Μιλάμε "ρίξαμε" πάρα πολυ γέλιο γιατί ήταν ο μόνος που δεν μπόρεσε να "βρεί" στόχο!!!!
Αναρωτιέμαι λοιπόν σε ένα μέρος σαν το Κερατοβούνι που πλέον έχει εγκαταληφθεί
από τον στρατό μαζί με τις υπάρχουσες εναπομείναντες εγκαταστάσεις του και με το
απόλυτα άριστο δυναμικό σε Βοριάδες του μη έχωντας την δυνατότητα λόγο επαγγέλματος να
γίνω προτεργάτης της διεκδίκισης του χώρου γιατί έχει μείνει ανεκμετάλευτος!!!!!!
ΓΙΑΤΙ ????(ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΚΥΡΙΟΙ !!!!!! ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ Ή ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΆΦΕΤΕ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΜΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΓΙΑ ΒΡΟΝΤΕΡΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)(ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΤΩ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΩΝΤΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΛΛΩΝ ΣΕ ΚΟΠΙΑΣΤΗΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΚΑΘΟΜΑΙ ΧΑΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΑ "ΑΝΕΒΑΣΩ" ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΠΕΡΙΤΤΟ!!!!!!!!!!!!!!! (ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!)(ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΜΕΡΙΚΩΝ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΨΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ ΣΤΟ
"ΠΕΤΑΜΕ"
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!
Απάντηση: MDM FOX 2.2 m
Οσο για το θέμα Επιπεδο Φήμης.
Καλά θα κάνουμε με παράκληση για αρχή από μένα να μηδενιστεί στο δικό μου, αν και καλά
θα ήταν για να μην γελάνε οι επισκέπτες της ιστιοσελίδας να διαγραφεί και να μην φαίνετε
πουθενά (Επιπεδο φήμης 140.000 ??? Εγώ 21522 (τυχαία έπεσε το μάτι μου σε αυτό το νούμερο και μου βγήκαν τα μάτια μου έξω!!!!!)?? Σε κανα δυό χρόνια δηλαδή τι θα έχουμε ???? Επιπεδο φήμης 1.000.000 ??? Απλά θα γελάνε και οι γλάστρες μαζί μας!!!!)
Ελπίζω λοιπόν οι συντονιστές να καταλαβαίνουν τι λέω και να το αποκρύψουν για να μην
φαίνετε και επίσης να σβήσουν αυτό το μήνυμα για να μην γίνουμε παραπέρα ρεζίλι σε αυτούς που απλά επισκέπτονται την σελίδα και το "πετάμε"
Καλά θα κάνουμε με παράκληση για αρχή από μένα να μηδενιστεί στο δικό μου, αν και καλά
θα ήταν για να μην γελάνε οι επισκέπτες της ιστιοσελίδας να διαγραφεί και να μην φαίνετε
πουθενά (Επιπεδο φήμης 140.000 ??? Εγώ 21522 (τυχαία έπεσε το μάτι μου σε αυτό το νούμερο και μου βγήκαν τα μάτια μου έξω!!!!!)?? Σε κανα δυό χρόνια δηλαδή τι θα έχουμε ???? Επιπεδο φήμης 1.000.000 ??? Απλά θα γελάνε και οι γλάστρες μαζί μας!!!!)
Ελπίζω λοιπόν οι συντονιστές να καταλαβαίνουν τι λέω και να το αποκρύψουν για να μην
φαίνετε και επίσης να σβήσουν αυτό το μήνυμα για να μην γίνουμε παραπέρα ρεζίλι σε αυτούς που απλά επισκέπτονται την σελίδα και το "πετάμε"
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: MDM FOX 2.2 m
Μάριος Παπαδόπουλος έγραψε: ↑ΓΙΑΤΙ ????(ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΚΥΡΙΟΙ !!!!!! ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ Ή ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΆΦΕΤΕ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΜΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΓΙΑ ΒΡΟΝΤΕΡΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)(ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΤΩ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΩΝΤΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΛΛΩΝ ΣΕ ΚΟΠΙΑΣΤΗΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΚΑΘΟΜΑΙ ΧΑΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΑ "ΑΝΕΒΑΣΩ" ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΠΕΡΙΤΤΟ!!!!!!!!!!!!!!! (ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!)(ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΜΕΡΙΚΩΝ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΨΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ ΣΤΟ
"ΠΕΤΑΜΕ"
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!
Δες ξέρω Μάριε ποιος και γιατί διέγραψε μηνύματα σου (υπάρχει απόλυτη εμπιστοσύνη στους συντονιστές) αλλά το ότι έγραψες όλο αυτό το κείμενο το οποίο είναι άσχετο με το θέμα δεν σημαίνει ότι πρέπει να παραμείνει εδώ
Ξέρω ότι έκανες πολύ κόπο αλλά φτιάξε ένα θέμα πχ με τίτλο αερομοντελιστικές στιγμές και να είσαι σίγουρος ότι θα διαβαστούν με πολύ ενδιαφέρον οι εμπειρίες σου
Το να ζητάς την διαγραφή σου από την παρέα μας είναι περιττό Μπορείς απλά να μη συμμετέχεις
Φυσικά θα διαγραφούν τα εκτός θέματος σύντομα
Το petame λειτουργεί με κάποιους κανόνες χαλαρούς μάλιστα τολμώ να πω
Η γραφή με κεφαλαία παραβαίνει αυτούς και ενοχλεί ιδιαιτέρα
Μα τι έπαθες ξαφνικά μύγα σε τσίμπησε δεν συνηθίζεις να δημιουργείς προβλήματα Στο κάτω κάτω μία παρέα είμαστε
Όσο για το επίπεδο φήμης θα το δω
Απάντηση: MDM FOX 2.2 m
Και παλι πισω στο Fox.
Με την τοποθετηση μπαταριας, διακοπτη και την ρυθμιση των πηδαλιων ουσιαστικα η συναρμολογηση ολοκληρωθηκε. Το μοντελο ζυγιστηκε στο 35% οπως ελεγαν οι οδηγιες.Δε χρειαστηκε προσθηκη βαρους , απλα μετακινηση της μπαταριας. Τελικο βαρος 1870 gr με ανοιγμα πτερυγων 2.2 m......λογικα πρεπει να ειναι οκ.
Ενας τελικος ελεγχος αποψε το βραδυ και αυριο η παρθενικη.....εαν ο καιρος ειναι
οκ.
Με την τοποθετηση μπαταριας, διακοπτη και την ρυθμιση των πηδαλιων ουσιαστικα η συναρμολογηση ολοκληρωθηκε. Το μοντελο ζυγιστηκε στο 35% οπως ελεγαν οι οδηγιες.Δε χρειαστηκε προσθηκη βαρους , απλα μετακινηση της μπαταριας. Τελικο βαρος 1870 gr με ανοιγμα πτερυγων 2.2 m......λογικα πρεπει να ειναι οκ.
Ενας τελικος ελεγχος αποψε το βραδυ και αυριο η παρθενικη.....εαν ο καιρος ειναι
οκ.
- Συνημμένα
-
- IMG_3282.JPG (152.54 KiB) Προβλήθηκε 205 φορές
-
- IMG_3281.JPG (204.53 KiB) Προβλήθηκε 205 φορές
Απάντηση: MDM FOX 2.2 m
Το μοντέλο Βασίλη είναι φανταστικό. Καλές Πτήσεις!!!
Απάντηση: MDM FOX 2.2 m
Ευχαριστω πολυ.
Ελπιζω να παει καλα.
Ελπιζω να παει καλα.
-
- Δημοσιεύσεις: 79
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 21, 2013 5:33 pm
Απάντηση: MDM FOX 2.2 m
Πολύ όμορφο το Foxάκι!!!!
Περιμένουμε να το δούμε στον αέρα...
Περιμένουμε να το δούμε στον αέρα...