F6f ZIROLI 2.5m BUILT
Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT
Κοιλιάς συνέχεια...
Σχεδιασμός των στοιχείων της κοιλιάς και κατασκευή του αεραγωγού...
Σχεδιασμός των στοιχείων της κοιλιάς και κατασκευή του αεραγωγού...
- Συνημμένα
-
- IMG_4932.JPG (359.14 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4931.JPG (351.26 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4930.JPG (351.38 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4929.JPG (362.25 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4928.JPG (341.57 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT
...και συνεχίζουμε...
- Συνημμένα
-
- IMG_4939.JPG (370.51 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4938.JPG (474.76 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4937.JPG (206.22 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4936.JPG (331.7 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4934.JPG (395.39 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT
Εργασιών συνέχεια...
Για την καλλύτερη εφαρμογή των τμημάτων του φτερού έβαλα fliteskin 0,5mm. Στοκάρισμα στις ακμές και τρίψιμο. Το αποτέλεσμα πολύ καλό.
Στην συνέχεια η ώρα των κλιπς για την συγκράτηση της κοιλιάς...
Για την καλλύτερη εφαρμογή των τμημάτων του φτερού έβαλα fliteskin 0,5mm. Στοκάρισμα στις ακμές και τρίψιμο. Το αποτέλεσμα πολύ καλό.
Στην συνέχεια η ώρα των κλιπς για την συγκράτηση της κοιλιάς...
- Συνημμένα
-
- IMG_4946.JPG (425.14 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4945.JPG (350.33 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4944.JPG (378.35 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4942.JPG (321.74 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4941.JPG (362.76 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT
Επόμενο βήμα το γκλασάρισμα της κοιλιάς...
- Συνημμένα
-
- IMG_4951.JPG (385.74 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4950.JPG (340.9 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4949.JPG (337.88 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4948.JPG (392.8 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4947.JPG (352.04 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT
Επόμενο βήμα το σύστημα ασφάλισης του φτερού. Ο Ziroli βάζει βίδα στις σωλήνες. Αποφάσισα να μην το κάνω έτσι. Αντί για βίδα στην σωλήνα, ενοποίησα το σύστημα για την αποφυγή στρέψης (πείροι στο μπροστά και πίσω μέρος του φτερού) με το σύστημα ασφάλισης. Αντί για πείρους λοιπόν, έβαλα βίδες, περνώντας τες μέσα από χοντρά κομμάτια κόντρα πλακέ, με απόλυτα ευθυγραμμισμένες τις τρύπες. Έτσι και ευθυγράμμιση πετυχαίνω και ασφάλιση του φτερού και δεν υπάρχει περίπτωση στρέψης. 3 σε 1.
Οι πίσω βίδα θα βιδώνει μέσα από τις φωλιές των σκελών, ενώ στην εμπρός θα γίνει πορτάκι...
Γιάννη, οι τρύπες στις αεροτομές του φτερού όπου μπήκε ο σωλήνας του φτερού, υπήρχαν στο αρχικό σχέδιο του Ziroli ή στις ''έκοψε'' ο Γιάννης με το λέιζερ?Ρωτάω, γιατί κάτι παρόμοιο έχει και το Stukas στο φτερό αλλά εκεί δεν χρησιμοποιεί σωλήνα αλλά wing joiners ο Ziroli!!
Απλά μου φάνηκε πιό εύκολος ο δικός σου τρόπος και προσπαθώ να δώ άν μπορώ να το κάνω και γώ έτσι!
- Συνημμένα
-
- wing joiners.jpg (15.42 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT
Ο Νικ δίνει το σχέδιο με δύο τρόπους. Ή με τρύπες και σωλίνα ή με joiners.
Στην περίπτωση όμως που βάζεις joiners το φτερό το κάνεις μονοκόματο. Ενα κομμάτι. Συνεπώς για μένα ήταν μονόδρομος ο σωλίνας.
Στα σχέδια είχε τις τρύπες σε in. Ο Γιάννης τις μετέτρεψε σε cm και τις μεγάλωσε λίγο, πάντα με το ίδιο κέντρο, ώστε να ταιριάζει σωλίνας της αγοράς. Ο σωλίνας είναι 30mm και τον αγόρασα από τον ΝΕΜ, μαζί με έναν 28mm που μπαίνει εσωτερικά. Θα μπορούσα να το κάνω και δύο κομματια το φτερό. Βάοντας joiners στο διεδρο και σωλίνα στο κεντρικό. Στο stukas με το φτερό να παίρνει τόσες γωνίες τα πράγματα είναι πιο δυσκολα >F<
Στην περίπτωση όμως που βάζεις joiners το φτερό το κάνεις μονοκόματο. Ενα κομμάτι. Συνεπώς για μένα ήταν μονόδρομος ο σωλίνας.
Στα σχέδια είχε τις τρύπες σε in. Ο Γιάννης τις μετέτρεψε σε cm και τις μεγάλωσε λίγο, πάντα με το ίδιο κέντρο, ώστε να ταιριάζει σωλίνας της αγοράς. Ο σωλίνας είναι 30mm και τον αγόρασα από τον ΝΕΜ, μαζί με έναν 28mm που μπαίνει εσωτερικά. Θα μπορούσα να το κάνω και δύο κομματια το φτερό. Βάοντας joiners στο διεδρο και σωλίνα στο κεντρικό. Στο stukas με το φτερό να παίρνει τόσες γωνίες τα πράγματα είναι πιο δυσκολα >F<
Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT
Εργασιών συνέχεια.
Αφού επιπεδοποιήσαμε το εταθερό μέρος του φτερού, ηρθε η ώρα να κάνουμε το ίδιο και στα αποσπόμενα μέρη.
Σκιν 0,5mm με δεμένο το φτερό, και επόξυ αντί για στόκο στα μέρη όπου μένει κενό. Το αποτέλεσμα άψογο.
Στην συνέχεια skin 0,12mm για το κάτω μέρος του φτερού.
Εποξική ριτίνη με ρολό και κόλλημα του skin. Με την βοήθεια μερικών καρφιτσων κρατάμε το skin στην θέση του, μιας και η ριτίνη είναι 24ωρη...
Συνεχίζεται...
Αφού επιπεδοποιήσαμε το εταθερό μέρος του φτερού, ηρθε η ώρα να κάνουμε το ίδιο και στα αποσπόμενα μέρη.
Σκιν 0,5mm με δεμένο το φτερό, και επόξυ αντί για στόκο στα μέρη όπου μένει κενό. Το αποτέλεσμα άψογο.
Στην συνέχεια skin 0,12mm για το κάτω μέρος του φτερού.
Εποξική ριτίνη με ρολό και κόλλημα του skin. Με την βοήθεια μερικών καρφιτσων κρατάμε το skin στην θέση του, μιας και η ριτίνη είναι 24ωρη...
Συνεχίζεται...
- Συνημμένα
-
- IMG_4972.JPG (355.47 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4971.JPG (336.34 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4969.JPG (361.62 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4968.JPG (370.08 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4967.JPG (345.14 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT
Τεθωρακισμένο το φτερό.
Μπράβο μάστορα.....μαθήματα υψηλής τεχνικής. :,)
Υ.Γ. 1
Το 3Μ τελικά δεν έκανε για το κόλλημα.? :-\
Υ.Γ.2
Περιμένουμε φωτό απο το cockpit.....χμμ δηλαδή σε 6 μήνες που θα το έχεις συναρμολογήσει....οπότε ο πιλότος θα φορέσει τη χειμωνιάτικη στολή.*SAR*
Μπράβο μάστορα.....μαθήματα υψηλής τεχνικής. :,)
Υ.Γ. 1
Το 3Μ τελικά δεν έκανε για το κόλλημα.? :-\
Υ.Γ.2
Περιμένουμε φωτό απο το cockpit.....χμμ δηλαδή σε 6 μήνες που θα το έχεις συναρμολογήσει....οπότε ο πιλότος θα φορέσει τη χειμωνιάτικη στολή.*SAR*
Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT
Μια χαρά είναι το 3Μ, απλά σκέφτηκα ότι ειναι καλλύτερα με εποξυ
Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT
Και συνεχίζουμε με την πάνω πλευρά του φτερού. Εδώ λόγο της καμπυλότητας δεν μπορεί να μπεί FS, οπότε πάμε με τον παραδωσιακό τρόπο γκλασαρίσματος. Πανί και εποξική ρυτίνη...
Διακρίνεται το τελικό αποτέλεσμα των ακμών
Διακρίνεται το τελικό αποτέλεσμα των ακμών
- Συνημμένα
-
- IMG_4980.JPG (399.67 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4979.JPG (391.61 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4978.JPG (382.3 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4977.JPG (345.29 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4975.JPG (344.21 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT
Ομοίως και το δεύτερο φτερό...
- Συνημμένα
-
- IMG_4984.JPG (305.22 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4983.JPG (357.05 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4982.JPG (378.36 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_4981.JPG (393.67 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT
...'σωρός σκουπίδια πεταμένα στην τύχη ... ο ωραιότερος κόσμος'
'ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ'
'ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ'
- Συνημμένα
-
- 20150829_105232.jpg (110.38 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT
Καλημέρα! Μπράβο Γιάννη, ωραία δουλειά... _Β_Ο
Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT
Ο Νίκος βαφει το cockpit .
Νίκοοο, το καμπύλο (αριστερά στην φωτό) νομίζω πρέπει να είναι μαύρο.
Νίκοοο, το καμπύλο (αριστερά στην φωτό) νομίζω πρέπει να είναι μαύρο.
Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT
Εργασιών συνέχεια...
Πρώτο χέρι σουλφασερ, και τρίψε τρίψε μέχρι να φήγει σχεδόν τελείως...
Πρώτο χέρι σουλφασερ, και τρίψε τρίψε μέχρι να φήγει σχεδόν τελείως...
- Συνημμένα
-
- IMG_5006.JPG (305.8 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_5005.JPG (315.29 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_5003.JPG (349.23 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_5002.JPG (343.53 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
-
- IMG_5001.JPG (341.8 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές