Safety Uber Alles
Safety Uber Alles
Θα ηθελα να ξεκινησω το συγκεκριμενο "ευαισθητο ειναι αληθεια" θεμα με αφορμη τα ατυχη γεγονοτα που λαμβανουν χωρα κατα καιρους στα μη οργανωμενα πεδια πτησεων...
Ειναι αληθεια πως πηγαινοντας καποιος να πεταξει ή να παρακολουθησει απλα στους συγκεκριμενους χωρους, οπως και να το κανουμε... "την κυνηγα λιγο την περιπετεια" (με οτι συνεπαγεται η συγκεκριμενη φραση)
Περα απο αφηρημενους σχολιασμους γενικου περιεχομενου, θα ηθελα να θεσω καποια ερωτηματα...
Γιατι τηρουνται καποιοι (υποτυπωδεις εστω) κανονες ασφαλειας μονο στα "οργανωμενα" μοντελοδρομια ενω ταυτοχρονα δεν μπορει να εφαρμοστει (ατυπα εστω) το ιδιο και στους ελευθερους χωρους πτησεων;
Εμεις οι ιδιοι δεν πρεπει πρωτιστως να λαμβανουμε μετρα και να θετουμε καποιους κανονες που να αφορουν πρωτα(!) στην ασφαλεια την δικη μας και των παρευρισκομενων και δευτερευοντως στην ασφαλεια των μοντελων μας; Αν ναι, ποιοι ειναι αυτοι (περαν του τεχνικου ελεγχου των μοντελων που θα πρεπει να λαμβανει χωρα οπως αναφεραμε και σε αναλογο θεμα, πριν και μετα απο καθε πτηση);
Θεωρω πως ολα εχουν να κανουν κυριως με τον σεβασμο που οφειλουμε ολοι μας να δειχνουμε και προς τον εαυτο μας αλλα και προς εκεινους που μοιραζονται τον ιδιο χωρο με εμας. Ολοι μας γνωριζουμε πως υπαρχει το ενδεχομενο του λαθους χειρισμου ή/και του μηχανικου προβληματος που μπορει να συμβει ανα πασα στιγμη με απροβλεπτα αποτελεσματα!!! Δεν ειναι λιγες οι φορες οπου εκτελουνται (εντυπωσιακες ειναι αληθεια) φιγουρες σε κοντινη αποσταση.
Αλλες παλι φορες βλεπουμε να σηκωνονται 5, 6 ή περισσοτερα μοντελα (α/π κι ε/π) ταυτοχρονα(!) τα οποια συν τοις αλλοις πετανε αυθαιρετα προς καθε κατευθυνση με κινδυνο οχι μονο να συγκρουστουν μεταξυ τους στον αερα (το λιγοτερο ειπαμε) αλλα και να πεσουν στο κεφαλι καποιου ατυχου παρεβρισκομενου. Και φυσικα το συγκεκριμενο ατυχημα μπορει να λαβει ακομα μεγαλυτερες διαστασεις στην περιπτωση που το ατυχο κεφαλι ανηκει σε χειριστη ενος αλλου μοντελου που πχ εκεινη την ωρα μπορει εκτελει μια 3D πτηση.
Ειναι πολλες οι παραμετροι τελικα... Τι θα μπορουσατε να προτεινετε?
Ειναι αληθεια πως πηγαινοντας καποιος να πεταξει ή να παρακολουθησει απλα στους συγκεκριμενους χωρους, οπως και να το κανουμε... "την κυνηγα λιγο την περιπετεια" (με οτι συνεπαγεται η συγκεκριμενη φραση)
Περα απο αφηρημενους σχολιασμους γενικου περιεχομενου, θα ηθελα να θεσω καποια ερωτηματα...
Γιατι τηρουνται καποιοι (υποτυπωδεις εστω) κανονες ασφαλειας μονο στα "οργανωμενα" μοντελοδρομια ενω ταυτοχρονα δεν μπορει να εφαρμοστει (ατυπα εστω) το ιδιο και στους ελευθερους χωρους πτησεων;
Εμεις οι ιδιοι δεν πρεπει πρωτιστως να λαμβανουμε μετρα και να θετουμε καποιους κανονες που να αφορουν πρωτα(!) στην ασφαλεια την δικη μας και των παρευρισκομενων και δευτερευοντως στην ασφαλεια των μοντελων μας; Αν ναι, ποιοι ειναι αυτοι (περαν του τεχνικου ελεγχου των μοντελων που θα πρεπει να λαμβανει χωρα οπως αναφεραμε και σε αναλογο θεμα, πριν και μετα απο καθε πτηση);
Θεωρω πως ολα εχουν να κανουν κυριως με τον σεβασμο που οφειλουμε ολοι μας να δειχνουμε και προς τον εαυτο μας αλλα και προς εκεινους που μοιραζονται τον ιδιο χωρο με εμας. Ολοι μας γνωριζουμε πως υπαρχει το ενδεχομενο του λαθους χειρισμου ή/και του μηχανικου προβληματος που μπορει να συμβει ανα πασα στιγμη με απροβλεπτα αποτελεσματα!!! Δεν ειναι λιγες οι φορες οπου εκτελουνται (εντυπωσιακες ειναι αληθεια) φιγουρες σε κοντινη αποσταση.
Αλλες παλι φορες βλεπουμε να σηκωνονται 5, 6 ή περισσοτερα μοντελα (α/π κι ε/π) ταυτοχρονα(!) τα οποια συν τοις αλλοις πετανε αυθαιρετα προς καθε κατευθυνση με κινδυνο οχι μονο να συγκρουστουν μεταξυ τους στον αερα (το λιγοτερο ειπαμε) αλλα και να πεσουν στο κεφαλι καποιου ατυχου παρεβρισκομενου. Και φυσικα το συγκεκριμενο ατυχημα μπορει να λαβει ακομα μεγαλυτερες διαστασεις στην περιπτωση που το ατυχο κεφαλι ανηκει σε χειριστη ενος αλλου μοντελου που πχ εκεινη την ωρα μπορει εκτελει μια 3D πτηση.
Ειναι πολλες οι παραμετροι τελικα... Τι θα μπορουσατε να προτεινετε?
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απ: SAFETY UBER ALLES
Καλησπέρα σε όλους.
Καταρχήν το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να τηρούμε, είναι να βρισκόμαστε όλοι μαζεμένοι σε ένα σημείο και όχι άλλος εδώ και άλλος στην απέναντι άκρη. Οχι μόνο υπάρχει κίνδυνος να γίνει μπλέξιμο με τις συχνότητες αλλά επιπλέον όταν είμαστε μαζεμένοι, ξέρουμε ότι θα πετάμε μακρυά από τα κεφάλια μας ενώ αν είμαστε σκορποχώρι, κάποιος που θα πετά μακρυά από το δικό του κεφάλι μπορεί να πετά πάνω από το κεφάλι κάποιου άλλου.
Αλλο σημείο που χρειάζεται προσοχή, είναι να πετάμε μέσα στα όρια της αλάνας και όχι πάνω από δρόμους ή σπίτια.
Προσοχή επίσης στον άμαχο πληθυσμό. Δεν ερχόμαστε για προσγείωση αν εκείνη την ώρα περνάει κάποιο αυτοκίνητο στο "διάδρομο". Αν ο κινητήρας έχει σβήσει, θα πρέπει οι άλλοι μοντελιστές να κάνουν νόημα στον οδηγό, να φύγει το αυτοκίνητο από την ευθεία του "διαδρόμου". Επίσης δεν πετάμε ελικόπτερο πάνω από κάποιο παιδί που κάνει ποδήλατο.
Τώρα όσον αφορά τις συχνότητες που είναι βασική αιτία ατυχημάτων. Με το που φτάνουμε στο πεδίο ρωτάμε τις συχνότητες ακόμη και των εντόμων που πετάνε που λέει κι ο λόγος και το επαναλαμβάνουμε κάθε φορά που πετάμε γιατί μπορεί να έχουν έρθει και άλλοι στην παρέα. Επίσης δεν παραλείπουμε να κάνουμε έναν έλεγχο απόστασης γιατί η συχνότητά μας δεν αποκλείεται να δέχεται παρεμβολές άσχετες με τους πομπούς των συμοντελιστών μας. Και φυσικά προσέχουμε ώστε η συχνότητά μας να διαφέρει τουλάχιστον 30ΚΗΖ από αυτή του συμοντελιστή μας αλλιώς υπάρχει περίπτωση παρεμβολής.
Κατά τη γνώμη μου βέβαια ,η μόνη λύση που είναι πραγματικά αποτελεσματική, είναι η γενίκευση των τηλεκατευθύνσεων διάχυτου φάσματος (2.4 γίγα και ξερό ψωμί). Απλά χρειάζεται προσοχή στην τοποθέτηση των κεραιών και στην τροφοδοσία αυτών των συστημάτων. Η τεχνολογία μας δίνει τη δυνατότητα να απαλλαγούμε από τον εφιάλτη των παρεμβολών. Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι με κολλημένα μυαλά ,που έχουν τις "θεωρίες" τους. Εγώ πάντως μετά από όσα έχω δει και όσα παραλίγο να πάθω ,έχω καταργήσει τουλάχιστον στα θερμικά μου μοντέλα τους κλασικούς δέκτες.
Τελειώνοντας, θέλω να πω και κάτι για την επιλογή του εξοπλισμού. Οταν λοιπόν κατασκευάζουμε ένα μεγάλο θερμικό μοντέλο, δεν χρησιμοποιούμε τα φτηνότερα σερβό και δέκτες αλλά τα καλύτερα. Αυτό γιατί αν για παράδειγμα ένα σερβό της πλάκας αστοχήσει ή ένας δέκτης αποδειχθεί "κουφός", δεν αποκλείεται να μας κοστίσει πολύ ακριβότερα όταν θα πρέπει να πληρώσουμε τις ζημιές ,που έκανε το αεροπλάνο μας ή το ελικόπτερό μας όταν έπεσε σε κάποιο αυτοκίνητο. Για να μην μιλήσω για την περίπτωση σοβαρού τραυματισμού.
Φιλικά Κώστας.
Καταρχήν το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να τηρούμε, είναι να βρισκόμαστε όλοι μαζεμένοι σε ένα σημείο και όχι άλλος εδώ και άλλος στην απέναντι άκρη. Οχι μόνο υπάρχει κίνδυνος να γίνει μπλέξιμο με τις συχνότητες αλλά επιπλέον όταν είμαστε μαζεμένοι, ξέρουμε ότι θα πετάμε μακρυά από τα κεφάλια μας ενώ αν είμαστε σκορποχώρι, κάποιος που θα πετά μακρυά από το δικό του κεφάλι μπορεί να πετά πάνω από το κεφάλι κάποιου άλλου.
Αλλο σημείο που χρειάζεται προσοχή, είναι να πετάμε μέσα στα όρια της αλάνας και όχι πάνω από δρόμους ή σπίτια.
Προσοχή επίσης στον άμαχο πληθυσμό. Δεν ερχόμαστε για προσγείωση αν εκείνη την ώρα περνάει κάποιο αυτοκίνητο στο "διάδρομο". Αν ο κινητήρας έχει σβήσει, θα πρέπει οι άλλοι μοντελιστές να κάνουν νόημα στον οδηγό, να φύγει το αυτοκίνητο από την ευθεία του "διαδρόμου". Επίσης δεν πετάμε ελικόπτερο πάνω από κάποιο παιδί που κάνει ποδήλατο.
Τώρα όσον αφορά τις συχνότητες που είναι βασική αιτία ατυχημάτων. Με το που φτάνουμε στο πεδίο ρωτάμε τις συχνότητες ακόμη και των εντόμων που πετάνε που λέει κι ο λόγος και το επαναλαμβάνουμε κάθε φορά που πετάμε γιατί μπορεί να έχουν έρθει και άλλοι στην παρέα. Επίσης δεν παραλείπουμε να κάνουμε έναν έλεγχο απόστασης γιατί η συχνότητά μας δεν αποκλείεται να δέχεται παρεμβολές άσχετες με τους πομπούς των συμοντελιστών μας. Και φυσικά προσέχουμε ώστε η συχνότητά μας να διαφέρει τουλάχιστον 30ΚΗΖ από αυτή του συμοντελιστή μας αλλιώς υπάρχει περίπτωση παρεμβολής.
Κατά τη γνώμη μου βέβαια ,η μόνη λύση που είναι πραγματικά αποτελεσματική, είναι η γενίκευση των τηλεκατευθύνσεων διάχυτου φάσματος (2.4 γίγα και ξερό ψωμί). Απλά χρειάζεται προσοχή στην τοποθέτηση των κεραιών και στην τροφοδοσία αυτών των συστημάτων. Η τεχνολογία μας δίνει τη δυνατότητα να απαλλαγούμε από τον εφιάλτη των παρεμβολών. Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι με κολλημένα μυαλά ,που έχουν τις "θεωρίες" τους. Εγώ πάντως μετά από όσα έχω δει και όσα παραλίγο να πάθω ,έχω καταργήσει τουλάχιστον στα θερμικά μου μοντέλα τους κλασικούς δέκτες.
Τελειώνοντας, θέλω να πω και κάτι για την επιλογή του εξοπλισμού. Οταν λοιπόν κατασκευάζουμε ένα μεγάλο θερμικό μοντέλο, δεν χρησιμοποιούμε τα φτηνότερα σερβό και δέκτες αλλά τα καλύτερα. Αυτό γιατί αν για παράδειγμα ένα σερβό της πλάκας αστοχήσει ή ένας δέκτης αποδειχθεί "κουφός", δεν αποκλείεται να μας κοστίσει πολύ ακριβότερα όταν θα πρέπει να πληρώσουμε τις ζημιές ,που έκανε το αεροπλάνο μας ή το ελικόπτερό μας όταν έπεσε σε κάποιο αυτοκίνητο. Για να μην μιλήσω για την περίπτωση σοβαρού τραυματισμού.
Φιλικά Κώστας.
Απ: SAFETY UBER ALLES
έγραψε:
Τι θα μπορουσατε να προτεινετε?
Σιγουρα οχι αστυνομευση. Νομιζω θα χειροτερεψει τα παραγματα :-\ αφου τιποτα δε λειτουργει καλα γιατι αυτο? !@/-=}{{
Οπου λαλουν πολλα κοκορια... Ας προσεχουμε παραπανω!
Παλια οταν πρωτοξεκινησα σε γνωστη αλανα θυμαμαι εναν "υστερικο" μοντελιστη που φωναζε συνεχεια. Τοτε μας ενοχλουσε. τι σημαινει αυτο; Δεν ειχαμε παιδεια να καταλαβουμε τους κινδυνους. Κατραλαβαμε όμως οταν περασε ο καιρος.
Προταση μου είναι κάποιοι αρμοδιοι φορεις (η και ιδιωτικη πρωτοβουλια) να οργανωσουν σεμιναρια μοντελιστικης αγωγης και ασφαλειας. Τι λετε; Νομιζω θα βοηθησουν αρκετα!
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απ: SAFETY UBER ALLES
Να σου πω...Εννοείς τους αρμόδιους του δημοσίου? Δεν τους αφήνεις καλύτερα στον ύπνο τους? Γιατί κάθε φορά που ξυπνάνε δεν είναι για καλό αλλά για να βάλουμε το χέρι στην τσέπη. Και τότε δεν θα έχουμε να κάνουμε με υστερικούς μοντελιστές αλλά με υστερικούς σκέτους.
Δε λέω...καλό θα ήταν να υπάρχει αερομοντελιστική παιδεία αλλά με τον τρόπο που γίνονται τα πράγματα στην Ελλάδα...δεν ξέρω.
Πάντως η αλήθεια είναι ,ότι η συμπεριφορά ορισμένων στις αλάνες ,δείχνει ότι δεν τους λείπει η αερομοντελιστική παιδεία αλλά η παιδεία γενικώς.
Φιλικά Κώστας.
Φιλικά Κώστας.
Δε λέω...καλό θα ήταν να υπάρχει αερομοντελιστική παιδεία αλλά με τον τρόπο που γίνονται τα πράγματα στην Ελλάδα...δεν ξέρω.
Πάντως η αλήθεια είναι ,ότι η συμπεριφορά ορισμένων στις αλάνες ,δείχνει ότι δεν τους λείπει η αερομοντελιστική παιδεία αλλά η παιδεία γενικώς.
Φιλικά Κώστας.
Φιλικά Κώστας.
Απ: SAFETY UBER ALLES
έγραψε:
Να σου πω...Εννοείς τους αρμόδιους του δημοσίου? Δεν τους αφήνεις καλύτερα στον ύπνο τους? Γιατί κάθε φορά που ξυπνάνε δεν είναι για καλό αλλά για να βάλουμε το χέρι στην τσέπη. Και τότε δεν θα έχουμε να κάνουμε με υστερικούς μοντελιστές αλλά με υστερικούς σκέτους.
Κωστα συμφωνουμε απολυτα V:))
Ειμαι τυχερος γιατι δεν πεταω πλεον σε ελευθερους χωρους, αλλα στο εξοχικο μας και να σου πω την αληθεια αν ξυπνησει και ερθει ενας τετοιος τυπος στο χωραφι δεν ξερω τι θα κανω H-:R
έγραψε:
Δε λέω...καλό θα ήταν να υπάρχει αερομοντελιστική παιδεία αλλά με τον τρόπο που γίνονται τα πράγματα στην Ελλάδα...δεν ξέρω.
Πάντως η αλήθεια είναι ,ότι η συμπεριφορά ορισμένων στις αλάνες ,δείχνει ότι δεν τους λείπει η αερομοντελιστική παιδεία αλλά η παιδεία γενικώς.
Φιλικά Κώστας.
ετσι ακριβως :(
Απ: SAFETY UBER ALLES
Μια καποια "Αστυνομευση" (εντος εισαγωγικων παντα) δεν θα ηταν ασχημη ιδεα...
Μια υποτυπωδης οριοθετηση καποιων κανονων θα μπορουσε να εφαρμοστει, κυριως με την βοηθεια και την συμβολη των παλαιοτερων και πιο εμπειρων χειριστων μιας και τυγχανουν και του θαυμασμου/σεβασμου ολων των υπολοιπων.
Το θεμα ειναι πως τις περισσοτερες φορες εκεινοι δεν παιρνουν την πρωτοβουλια να θεσουν καποιους κανονες ή τουλαχιστον να κανουν παρατηρησεις σε καποιον που κατα γενικη ομολογια ενεργει λανθασμενα ή παρακινδυνευμενα, με αποτελεσμα ο καθενας να νοιωθει πως μπορει να ενεργει αυτοβουλως ή προσπαθωντας να μαντεψει το τι πρεπει να κανει.
Για να μην πω πως στην προσπαθεια εντυπωσιασμου των υπολοιπων πολλες φορες και οι πλεον εμπειροι του χωρου παρακαπτουν στοιχειωδεις κανονες ασφαλειας. Ποσες φορες δεν εχετε δει ε/π να ξεκινουν κατευθειαν απ το εδαφος idle up και με κωλοτουμπες? Δεν αμφισβητει κανεις τις ικανοτητες των χειριστων οι οποιοι ομως καποιες φορες ξεχνουν πως εχουν κι εκεινοι... "δικαιωμα στο λαθος" (προσπαθω να το θεσω οσο πιο ευγενικα μπορω).
Ποσοι ομως απο εμας (συμπεριλαμβανομενου κι εμενα) καναμε καποια παρατηρηση οταν ειδαμε κατι αναλογο?
Μια υποτυπωδης οριοθετηση καποιων κανονων θα μπορουσε να εφαρμοστει, κυριως με την βοηθεια και την συμβολη των παλαιοτερων και πιο εμπειρων χειριστων μιας και τυγχανουν και του θαυμασμου/σεβασμου ολων των υπολοιπων.
Το θεμα ειναι πως τις περισσοτερες φορες εκεινοι δεν παιρνουν την πρωτοβουλια να θεσουν καποιους κανονες ή τουλαχιστον να κανουν παρατηρησεις σε καποιον που κατα γενικη ομολογια ενεργει λανθασμενα ή παρακινδυνευμενα, με αποτελεσμα ο καθενας να νοιωθει πως μπορει να ενεργει αυτοβουλως ή προσπαθωντας να μαντεψει το τι πρεπει να κανει.
Για να μην πω πως στην προσπαθεια εντυπωσιασμου των υπολοιπων πολλες φορες και οι πλεον εμπειροι του χωρου παρακαπτουν στοιχειωδεις κανονες ασφαλειας. Ποσες φορες δεν εχετε δει ε/π να ξεκινουν κατευθειαν απ το εδαφος idle up και με κωλοτουμπες? Δεν αμφισβητει κανεις τις ικανοτητες των χειριστων οι οποιοι ομως καποιες φορες ξεχνουν πως εχουν κι εκεινοι... "δικαιωμα στο λαθος" (προσπαθω να το θεσω οσο πιο ευγενικα μπορω).
Ποσοι ομως απο εμας (συμπεριλαμβανομενου κι εμενα) καναμε καποια παρατηρηση οταν ειδαμε κατι αναλογο?
Απ: SAFETY UBER ALLES
Αν είχες τον alan Szambo μπροστά σου θα τον έκανες παρατήρηση που πάντα ξεκινάει με idle up και μπατιλίκια ή θα αγωνιούσες πότε θα ξεκινήσει για να θαυμάσεις με δέος μια ακόμη πτήση του; :>>> Τελοσπάντων δεν είναι καλό να υπερβάλλουμε, απλά ας προσέχουμε, δεν είναι δύσκολο, θέλει σύνεση ;;)
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απ: SAFETY UBER ALLES
Αλλο πράγμα οι επιδείξεις που γίνονται στα μοντελοδρόμια ή τα βίντεο που γυρίζονται σε μια αλάνα την ώρα που δεν υπάρχει ψυχή και άλλο να πηγαίνεις την Κυριακή ,που η αλάνα είναι κατάμεστη από κόσμο και να πετάς με κολοτούμπες πάνω από τα κεφάλια του κόσμου και τα αυτοκίνητα. Αυτό είναι ένδειξη ανευθυνότητας. Αν ο έμπειρος δεν δώσει το παράδειγμα ,πώς θα ακολουθήσει ο νεότερος? Οχι μόνο θα πρέπει να είναι το υπόδειγμα αλλά και να συνετίζει τους νεότερους. Και όταν λέω συνετίζει ,εννοώ με συζήτηση και επιχειρήματα, που δείχνουν ότι πραγματικά γνωρίζει. Οχι να παριστάνει τον έμπειρο με ύφος 100 καρδιναλίων σαν επιχείρημα γιατί έτσι θα πετύχει το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα.
Φιλικά Κώστας.
Φιλικά Κώστας.
Απ: SAFETY UBER ALLES
<++> <++> ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΟΣ !(!)! !(!)!
''ΟΙ ΕΧΩΝ ΟΤΑ...ΑΚΟΥΕΤΩ''
''ΟΙ ΕΧΩΝ ΟΤΑ...ΑΚΟΥΕΤΩ''
Απ: SAFETY UBER ALLES
έγραψε:
Αν είχες τον alan Szambo μπροστά σου θα τον έκανες παρατήρηση που πάντα ξεκινάει με idle up και μπατιλίκια ή θα αγωνιούσες πότε θα ξεκινήσει για να θαυμάσεις με δέος μια ακόμη πτήση του;
Ακομα κι ετσι να ναι αμιγκο μου και να χουμε να κανουμε με τον οποιο "υπερ-πιλοτο"... μπορει αληθεια να εγγυηθει πως η πτητικη μηχανη, την οποια οδηγει στα ορια της, πραγματοποιωντας εντυπωσιακες φιγουρες, δεν θα παρουσιασει ποτε καποιο μηχανικο προβλημα με απροβλεπτες συνεπειες?
Το θεμα οπως ειπα και παραπανω εχει αρκετες παραμετρους και δεν εγκειται μονο στην δεξιοτητα του καθε χειριστη.
Εχω δει φιλους να αρχιζουν τα πλονζον και να βουτανε στα αυτοκινητα τους γιατι πολυ απλα κατα τη διαρκεια μιας "εξαιρετικα εντυπωσιακης" κατα τ' αλλα πτησης απο εναν εξισου εντυπωσιακο κι εμπειρο(!) χειριστη, κι εξαιτιας ενος "στιγμιαιου λαθους" (μερικων δεκατων του δευτερολεπτου) ειδαν το ε/π σε τετοια αποσταση που μπορουσαν να διαβασουν το "Align" στη μπουμα...
Υπαρχει επισης αλλο σχετικο βιντεο οπου απο αστοχεια υλικου κοπηκε ξυραφι κατα τη διαρκεια 3D πτησης το ενα απ τα δυο grips των main blades με αποτελεσμα να φυγει η 550 λεπιδα βολιδα, ευτυχως προς αντιθετη απ τους παρεβρισκομενους κατευθυνση...
Ριξτε μια ματια προς το τελος (4:47) που εχει σε αργη κινηση τη λεπιδα να φευγει...
http://youtube.com/watch?v=VbUeRHEToSI
Απ: SAFETY UBER ALLES
To θεμα βεβαια δεν ειναι να "τσακωνομαστε" μεταξυ μας διαδυκτιακα... Το σπουδαιοτερο πιστευω πως ειναι να ακουστουν ολες οι αποψεις και να προταθουν καποιες "λυσεις"... Εφικτες ή μη... Θα δειξει...
Βεβαια θα ηταν εξαιρετικα χρησιμο να συμμετασχουν στην συζητηση εμπειροι χειριστες οι οποιοι και πετανε συστηματικα ή περιοδικα στις διαφορες αλανες (π.χ ΣΕΦ... το αναφερω οχι λογω των προσφατων περιστατικων αλλα γιατι εκει πηγαινω συνηθως μιας και ειναι διπλα στο σπιτι μου σχεδον) και να διατυπωσουν τις σκεψεις τους πανω στο συγκεκριμενο θεμα. Αν δεν υπαρξει μια αφετηρια με ενδιαφερον απο ολους στο να βρεθει εντελει μια κοινη συνισταμενη, τοτε απλα θα αναλωθουμε για ακομη μια φορα σε ατερμωνες συζητησεις διχως νοημα.
Η οποια λυση ειναι αποκλειστικα στα δικα μας χερια. Κι αν διατεινομαστε πως αγαπαμε αυτο το hobby αληθινα, τοτε οφειλουμε να το προστατευσουμε ακομα κι αν χρειαζεται καθε φορα να ερχομαστε σε συγκρουση με ολους εκεινους που με τις ενεργειες τους γινονται αιτια δυσφημησης κι οπισθοδρομησης του.
Ειναι προτιμοτερο να σπασεις τα @@ ενος ανεγκεφαλου και 4-5 ακομα που τον υποστηριζουν, απ το να σου σπασει εκεινος το κεφαλι καποια στιγμη...
Συγνωμη για την εκφραση αλλα εχω εκνευριστει απιστευτα με τον "ωχαδερφισμο" εν ονοματοι "του καλου" του αθληματος.
Στο κατω κατω ας το κλεισουν το ΣΕΦ και το καθε ΣΕΦ αν δεν ειμαστε αξιοι να διατηρησουμε εστω και υποτυπωδως καποια standards ασφαλειας. Ειναι προτιμοτερο να πανε οσοι επιθυμουν να εγγραφουν σε καποιο οργανωμενο μοντελοδρομιο πληρωνοντας μια αναλογη συνδρομη, απ το να θρηνησουμε καποιο θυμα. Δεν κινδυνολογω ουτε και θελω να βλαψω το συγκεκριμενο Hobby μιας και εγω εχω εθιστει για τα καλα. Απλα θεωρω πως απ την στιγμη που μετεχω σε μια τετοια δραστηριοτητα χωρις να αντιδρω στα κακως κειμενα, γινομαι ταυτοχρονα συνυπευθυνος σε οποιο ατυχες συμβαν, ειτε ειμαι παρων ειτε απων. Τονιζω και παλι για να μην παρεξηγηθω, πως το σπιτι μου ειναι 5 λεπτα απ το ΣΕΦ και το επισκεπτομαι σχεδον καθε Σ/Κ οποτε και δεν θα με ευνοουσε το ενδεχομενο της παυσης λειτουργιας του.
Αν θελουμε ομως πραγματικα να προφυλαξουμε αυτο που αγαπαμε οφειλουμε να προτεινουμε και φυσικα να καταληξουμε και να εφαρμοσουμε καποια μετρα απο κοινου μιας και μεμονομενες ενεργειες ή απλες διατυπωσεις συνηθως καταληγουν να χαρακτηριζονται γραφικες.
Βεβαια θα ηταν εξαιρετικα χρησιμο να συμμετασχουν στην συζητηση εμπειροι χειριστες οι οποιοι και πετανε συστηματικα ή περιοδικα στις διαφορες αλανες (π.χ ΣΕΦ... το αναφερω οχι λογω των προσφατων περιστατικων αλλα γιατι εκει πηγαινω συνηθως μιας και ειναι διπλα στο σπιτι μου σχεδον) και να διατυπωσουν τις σκεψεις τους πανω στο συγκεκριμενο θεμα. Αν δεν υπαρξει μια αφετηρια με ενδιαφερον απο ολους στο να βρεθει εντελει μια κοινη συνισταμενη, τοτε απλα θα αναλωθουμε για ακομη μια φορα σε ατερμωνες συζητησεις διχως νοημα.
Η οποια λυση ειναι αποκλειστικα στα δικα μας χερια. Κι αν διατεινομαστε πως αγαπαμε αυτο το hobby αληθινα, τοτε οφειλουμε να το προστατευσουμε ακομα κι αν χρειαζεται καθε φορα να ερχομαστε σε συγκρουση με ολους εκεινους που με τις ενεργειες τους γινονται αιτια δυσφημησης κι οπισθοδρομησης του.
Ειναι προτιμοτερο να σπασεις τα @@ ενος ανεγκεφαλου και 4-5 ακομα που τον υποστηριζουν, απ το να σου σπασει εκεινος το κεφαλι καποια στιγμη...
Συγνωμη για την εκφραση αλλα εχω εκνευριστει απιστευτα με τον "ωχαδερφισμο" εν ονοματοι "του καλου" του αθληματος.
Στο κατω κατω ας το κλεισουν το ΣΕΦ και το καθε ΣΕΦ αν δεν ειμαστε αξιοι να διατηρησουμε εστω και υποτυπωδως καποια standards ασφαλειας. Ειναι προτιμοτερο να πανε οσοι επιθυμουν να εγγραφουν σε καποιο οργανωμενο μοντελοδρομιο πληρωνοντας μια αναλογη συνδρομη, απ το να θρηνησουμε καποιο θυμα. Δεν κινδυνολογω ουτε και θελω να βλαψω το συγκεκριμενο Hobby μιας και εγω εχω εθιστει για τα καλα. Απλα θεωρω πως απ την στιγμη που μετεχω σε μια τετοια δραστηριοτητα χωρις να αντιδρω στα κακως κειμενα, γινομαι ταυτοχρονα συνυπευθυνος σε οποιο ατυχες συμβαν, ειτε ειμαι παρων ειτε απων. Τονιζω και παλι για να μην παρεξηγηθω, πως το σπιτι μου ειναι 5 λεπτα απ το ΣΕΦ και το επισκεπτομαι σχεδον καθε Σ/Κ οποτε και δεν θα με ευνοουσε το ενδεχομενο της παυσης λειτουργιας του.
Αν θελουμε ομως πραγματικα να προφυλαξουμε αυτο που αγαπαμε οφειλουμε να προτεινουμε και φυσικα να καταληξουμε και να εφαρμοσουμε καποια μετρα απο κοινου μιας και μεμονομενες ενεργειες ή απλες διατυπωσεις συνηθως καταληγουν να χαρακτηριζονται γραφικες.