Twin turbine B-2 (Crash) BITW, 2016 _P_P
http://www.youtube.com/watch?v=MTMvCsnHd7I
Twin turbine B-2 (Crash) BITW, 2016
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1724
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Twin turbine B-2 (Crash) BITW, 2016
γιατί έγινε αυτό ?
έδωσε ξανά power η άκουσα λάθος? ........... δείχνει οτι "πετάχτηκε" όταν βγήκε εκτός διαδρόμου σαν να είχε δύναμη στην τουρμπίνα
Ωραίο μοντέλο!!
έδωσε ξανά power η άκουσα λάθος? ........... δείχνει οτι "πετάχτηκε" όταν βγήκε εκτός διαδρόμου σαν να είχε δύναμη στην τουρμπίνα
Ωραίο μοντέλο!!
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1724
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: Twin turbine B-2 (Crash) BITW, 2016
Δεν κέντραρε τον διάδρομο κατά την απογείωση αλλα και κατά την προσγείωση με αποτέλεσμα να πιάσει ο δεξί κεντρικός τροχός στην γωνια της ασφάλτου και να σπινάρει.
Sχέδια που δεν έχουν fin/rudders να διορθώσουν.
Και αν δεν έχει πρόσφυση ο ριναίος βασίζεσαι μονο στα wingtip airbrakes ..
Sχέδια που δεν έχουν fin/rudders να διορθώσουν.
Και αν δεν έχει πρόσφυση ο ριναίος βασίζεσαι μονο στα wingtip airbrakes ..
Απάντηση: Twin turbine B-2 (Crash) BITW, 2016
Το σκάφος πατάει στον διάδρομο πλαγίως. Ο δεξίος τροχός πέρνει ολο το βαρος του σκάφους και αποκτά ξαφνικά περισσότερη τριβή. Ως αποτελεσμα το δεξι φτερό εχει χαμηλότερη ταχύτητα από το αριστερό. Εκεί βλέπουμε το σκάφος να στρίβει δεξιά. Το αριστερό φτερό αποκτά μεγαλήτερη ταχύτητα και συνεπώς μεγαλήτερο lift. Τα αποτέλεσματα στις οθόνες σας!!!
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1724
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: Twin turbine B-2 (Crash) BITW, 2016
Βασικά πάτησε πρώτα ο αριστερός και δεν εμφανίστηκε το φαινόμενο λόγο "ξαφνικής περισσότερης τριβής" .
video 4:17
Ούτος ή άλλος η αδράνεια ενός μοντέλου με "εκπετασμα" 4350mm και βάρους 30kg δεν δικαιολογεί τέτοια βίαιη αλλαγή πορείας.
http://carf-models.com/en/products/b-2-spirit
Εκτός εάν eπιασε στο σκαλοπάτι που δημιουργεί η υψομετρική διαφορα του εδάφους με την άσφαλτο που έχουν βάλει.
...Χειριστικό λάθος στην τελική που δεν κέντραρε διάδρομο
....η που δεν τράβηξε 3D rates με full down μετά το spin να φύγει με ανάποδη πτήση^%^
.
video 4:17
Ούτος ή άλλος η αδράνεια ενός μοντέλου με "εκπετασμα" 4350mm και βάρους 30kg δεν δικαιολογεί τέτοια βίαιη αλλαγή πορείας.
http://carf-models.com/en/products/b-2-spirit
Εκτός εάν eπιασε στο σκαλοπάτι που δημιουργεί η υψομετρική διαφορα του εδάφους με την άσφαλτο που έχουν βάλει.
...Χειριστικό λάθος στην τελική που δεν κέντραρε διάδρομο
....η που δεν τράβηξε 3D rates με full down μετά το spin να φύγει με ανάποδη πτήση^%^
.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Twin turbine B-2 (Crash) BITW, 2016
.......εγώ ακόμα διερωτώμαι γιατί έδωσε throttle την τελευταία στιγμή (στο 4:18)
Για εμένα αυτό φταίει για την βίαιη αντίδραση με το που βγήκε από τον διάδρομο
Όπως λέει και ο γάτος πολύ μεγάλο μοντέλο και πετάχτηκε σαν foam
Δεν ξέρω από τουρμπίνες αλλά ακόμα και όταν είναι ανάποδα ακούγεται πάλι να ανεβάζει
Για εμένα αυτό φταίει για την βίαιη αντίδραση με το που βγήκε από τον διάδρομο
Όπως λέει και ο γάτος πολύ μεγάλο μοντέλο και πετάχτηκε σαν foam
Δεν ξέρω από τουρμπίνες αλλά ακόμα και όταν είναι ανάποδα ακούγεται πάλι να ανεβάζει