τουρμπινόλαδα / επιλογές
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
τουρμπινόλαδα / επιλογές
Λόγος για το εξειδικευμένο λάδι της Jetcat
Στην τιμή των 14,90euro με σύνθεση που παρέχει και προστασία από τον στατικό ηλεκτρισμό.
....Φαινόμενο που μπορεί να καταστρέψει τα ηλεκτρονικά.
https://www.lindinger.at/en/supplies-und-misc/building-materials/cleaners-und-lubricants/diverse-jetcat-turbinenoel-1-liter-inklusive-antistatik-additiv
https://s20.postimg.cc/ajhjz1l95/maxresdefault.jpg
Στην τιμή των 14,90euro με σύνθεση που παρέχει και προστασία από τον στατικό ηλεκτρισμό.
....Φαινόμενο που μπορεί να καταστρέψει τα ηλεκτρονικά.
https://www.lindinger.at/en/supplies-und-misc/building-materials/cleaners-und-lubricants/diverse-jetcat-turbinenoel-1-liter-inklusive-antistatik-additiv
https://s20.postimg.cc/ajhjz1l95/maxresdefault.jpg
Απάντηση: Τουρμπινόλαδα
Η Jetcat χρησιμοποιει λαδι τυπυ DTE για διχρονους κινητηρες..αυτο που επιτρεπει ο δασκαλος Kurt ειναι λαδι για διχρονους εξωλεμβιους κινητηρες..
Πιθανο το υξωδες να ειναι ιδιο με αυτο της Jetcat.
Εμεις δεν εχουμε αναγκη το νεο μαρκετινγκ..
Πιθανο το υξωδες να ειναι ιδιο με αυτο της Jetcat.
Εμεις δεν εχουμε αναγκη το νεο μαρκετινγκ..
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: τουρμπινόλαδα / επιλογές
Δεν αναφέρομαι σε αυτούς που πετούν με εξωλέμβιους κινητήρες τα jet τους.
Αναφέρομαι σε αυτούς που χρησιμοποιούν τουρμπίνες .
Oι οποιοι θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτική σε συμβουλές από κάποιους που παραπληροφορούν .
Στα τουρμπινόλαδα δε μας ενδιαφέρει τόσο το ιξώδες όσο η ικανότητα τους να αναμιγνύονται ομοιόμορφα με την κηροζίνη αλλα και το σημείο ανάφλεξης τους.
Τα λάδια των δίχρονων κινητήρων καίγονται.
Γεγονός στο οποίο τα τουρμπινόλαδα είναι κλάσης πιο ανθεκτικά.
Τα λάδια των δίχρονων έχουν θερμοκρασία ανάφλεξης περίπου τους 120 βαθμούς κελσίου.
Στους 400 βαθμούς κελσίου που είναι το ρελαντί στους κινητήρες μας ,ή στους 800 τέρμα γκάζι,τα λάδια αυτά έχουν ήδη καεί και δε παρέχουν καμια λίπανση στο πίσω ρουλεμάν...και μετά σταματάει ο κινητήρας..και πέφτει το μοντέλο........τα γνωστά περιστατικά από παλιά.
Λάθος. Ο στατικός ηλεκτρισμός δεν είναι "marketing trick” , κυρίως όταν το προϊόν είναι πιο φθηνό και προέρχεται από τον καλύτερο κατασκευαστή.
Οι πιο έμπειροι γνωρίζουν χρονια τώρα το πρόβλημα αυτό.
Κατά την μεταφορά το καύσιμο τρίβετε στα τοιχώματα του πλαστικού δοχείου που μεταφέρεται, αλλα και κατά τον ανεφοδιασμό με δυνατές αντλίες όπου εκεί το καύσιμο τρίβετε στα τοιχώματα των σωλήνων απ όπου περνάει και φορτίζεται στατικά.
Ο στατικός ηλεκτρισμός ειναι υπαρκτό πρόβλημα , που απειλεί όχι μονο τα ηλεκτρονικά του μοντέλου αλλά και την σωματική ακεραιότητα τρίτων, όταν μετατρέπει ένα μοντέλο σε μια ανεξέλεκτη ιπτάμενη μάζα.
Η αντιστατική ιδιότητα του λαδιού της jetcat είναι σημαντική για τα μοντέλα μας και δε πρέπει να υποβαθμίζεται .
Ενώ σαν προϊόν πέρα του ότι είναι πιο φθηνό ,είναι και χαμηλής τοξικότητας σε σύγκριση με τα υψηλής επικινδυνότητας καρκινογόνα τουρμπινόλαδα που τα εισπνέουμε εμείς και οι θεατές.
Πάλι Λάθος. Η JetCat ΔΕΝ χρησιμοποιει λαδι τυπου DTE. Προειδοποίηση σε οποιον κάνει τέτοια χρήση σε JetCat συνεπάγεται διακοπή της εγγύησης αλλα και σοβαρή ζημια.
Αναφέρεται ξεκάθαρα στο manual εδώ:
https://s20.postimg.org/3n5r5hihl/oil.jpg
Για τους ιδιοκτήτες KingTech διαβάστε σχόλιο του εργοστασιου :
It seems to me Amsoil seemed to be the 2 stroke oil of choice that failed horribly. The best Amsoil I found has a flash point of 88*C or 191*F as I am sure most other 2 stroke oils do as well. I'm sure if you look real hard you will find some 2 stroke oils that have a higher flash point in the 400*F range but that is still a far cry from our operating idle temps. Most turbines idle at 400-500*C or 750*F to 930*F and are upwards of 700-800*C or 1450*F at full throttle. 2 Stroke oil has very little chance to properly lubricate before it is evaporated and burnt up. I have had many failed turbines that were running 2 stroke oil, whether it was petroleum, full synthetic or a blend. Let me put this ball in your court as I don't have the time or need to research this subject anymore. Please find a 2 stroke oil that has the flash point that can handle our type of temperatures and I will happily warranty your turbine if you choose to test it out. Please submit the Brand of 2 stroke oil, model / spec # and specs for pre approval. If you choose to run a 2 stroke oil on your own, please keep in mind your warranty with any Kingtech turbine will be void. Some 2 stroke oils made it to 8hrs before complete bearing failure.Aside from the coking problem associated with two stroke oil, TCW3 is incompatible to the sealant we had and will cause fuel leak, a potential fire hazard.
Regards,
Barry
Στην τελική : Επικοινωνήστε με τον κατασκευαστή του κινητήρα σας.Αυτός θα σας καθοδηγήσει.
Και φυσικά αυτοί με τις εξωλέμβιες, σε καταστήματα με βάρκες.
.
Αναφέρομαι σε αυτούς που χρησιμοποιούν τουρμπίνες .
Oι οποιοι θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτική σε συμβουλές από κάποιους που παραπληροφορούν .
Στα τουρμπινόλαδα δε μας ενδιαφέρει τόσο το ιξώδες όσο η ικανότητα τους να αναμιγνύονται ομοιόμορφα με την κηροζίνη αλλα και το σημείο ανάφλεξης τους.
Τα λάδια των δίχρονων κινητήρων καίγονται.
Γεγονός στο οποίο τα τουρμπινόλαδα είναι κλάσης πιο ανθεκτικά.
Τα λάδια των δίχρονων έχουν θερμοκρασία ανάφλεξης περίπου τους 120 βαθμούς κελσίου.
Στους 400 βαθμούς κελσίου που είναι το ρελαντί στους κινητήρες μας ,ή στους 800 τέρμα γκάζι,τα λάδια αυτά έχουν ήδη καεί και δε παρέχουν καμια λίπανση στο πίσω ρουλεμάν...και μετά σταματάει ο κινητήρας..και πέφτει το μοντέλο........τα γνωστά περιστατικά από παλιά.
dim sofos έγραψε: ↑ Εμεις δεν εχουμε αναγκη το νεο μαρκετινγκ..
Λάθος. Ο στατικός ηλεκτρισμός δεν είναι "marketing trick” , κυρίως όταν το προϊόν είναι πιο φθηνό και προέρχεται από τον καλύτερο κατασκευαστή.
Οι πιο έμπειροι γνωρίζουν χρονια τώρα το πρόβλημα αυτό.
Κατά την μεταφορά το καύσιμο τρίβετε στα τοιχώματα του πλαστικού δοχείου που μεταφέρεται, αλλα και κατά τον ανεφοδιασμό με δυνατές αντλίες όπου εκεί το καύσιμο τρίβετε στα τοιχώματα των σωλήνων απ όπου περνάει και φορτίζεται στατικά.
Ο στατικός ηλεκτρισμός ειναι υπαρκτό πρόβλημα , που απειλεί όχι μονο τα ηλεκτρονικά του μοντέλου αλλά και την σωματική ακεραιότητα τρίτων, όταν μετατρέπει ένα μοντέλο σε μια ανεξέλεκτη ιπτάμενη μάζα.
Η αντιστατική ιδιότητα του λαδιού της jetcat είναι σημαντική για τα μοντέλα μας και δε πρέπει να υποβαθμίζεται .
Ενώ σαν προϊόν πέρα του ότι είναι πιο φθηνό ,είναι και χαμηλής τοξικότητας σε σύγκριση με τα υψηλής επικινδυνότητας καρκινογόνα τουρμπινόλαδα που τα εισπνέουμε εμείς και οι θεατές.
dim sofos έγραψε: ↑Η Jetcat χρησιμοποιει λαδι τυπoυ DTE για διχρονους κινητηρες....
Πάλι Λάθος. Η JetCat ΔΕΝ χρησιμοποιει λαδι τυπου DTE. Προειδοποίηση σε οποιον κάνει τέτοια χρήση σε JetCat συνεπάγεται διακοπή της εγγύησης αλλα και σοβαρή ζημια.
Αναφέρεται ξεκάθαρα στο manual εδώ:
https://s20.postimg.org/3n5r5hihl/oil.jpg
Για τους ιδιοκτήτες KingTech διαβάστε σχόλιο του εργοστασιου :
It seems to me Amsoil seemed to be the 2 stroke oil of choice that failed horribly. The best Amsoil I found has a flash point of 88*C or 191*F as I am sure most other 2 stroke oils do as well. I'm sure if you look real hard you will find some 2 stroke oils that have a higher flash point in the 400*F range but that is still a far cry from our operating idle temps. Most turbines idle at 400-500*C or 750*F to 930*F and are upwards of 700-800*C or 1450*F at full throttle. 2 Stroke oil has very little chance to properly lubricate before it is evaporated and burnt up. I have had many failed turbines that were running 2 stroke oil, whether it was petroleum, full synthetic or a blend. Let me put this ball in your court as I don't have the time or need to research this subject anymore. Please find a 2 stroke oil that has the flash point that can handle our type of temperatures and I will happily warranty your turbine if you choose to test it out. Please submit the Brand of 2 stroke oil, model / spec # and specs for pre approval. If you choose to run a 2 stroke oil on your own, please keep in mind your warranty with any Kingtech turbine will be void. Some 2 stroke oils made it to 8hrs before complete bearing failure.Aside from the coking problem associated with two stroke oil, TCW3 is incompatible to the sealant we had and will cause fuel leak, a potential fire hazard.
Regards,
Barry
Στην τελική : Επικοινωνήστε με τον κατασκευαστή του κινητήρα σας.Αυτός θα σας καθοδηγήσει.
Και φυσικά αυτοί με τις εξωλέμβιες, σε καταστήματα με βάρκες.
.
Απάντηση: τουρμπινόλαδα / επιλογές
Καλησπερα,
1:Η αντιστατικη τεχνολογια προσωπικα με αφηνει αδιαφορο,οσο αφορα τις ηλεκτροστατικες αποφορτησεις τωρα καταλαβα γιατι μου καιγονται τα σερβο
στο Rudder._Β_Ο
2:Περι λαδιων ακομα και η Jetcat σε καθε μανιουαλ σε προωθει να διαβασεις τον
Kurt Schreckling..το υπογραμμισμενο παρακαλω!!
Αυτα και καληνυχτα σας!
1:Η αντιστατικη τεχνολογια προσωπικα με αφηνει αδιαφορο,οσο αφορα τις ηλεκτροστατικες αποφορτησεις τωρα καταλαβα γιατι μου καιγονται τα σερβο
στο Rudder._Β_Ο
2:Περι λαδιων ακομα και η Jetcat σε καθε μανιουαλ σε προωθει να διαβασεις τον
Kurt Schreckling..το υπογραμμισμενο παρακαλω!!
Αυτα και καληνυχτα σας!
- Συνημμένα
-
- 20170221_231451.jpg (117.11 KiB) Προβλήθηκε 248 φορές
Απάντηση: τουρμπινόλαδα / επιλογές
Καλημερα,
3:Οποτε τι να το κανουμε το λαδι της Jetcat αφου δεν μπορουμε
να το βαλουμε σε αλλο κινητηρα,αφου θα χασουμε την εγγυηση,
θα κολλησει το πισω ρουλεμαν και μπουμ!!?
4:Ολοι βλεπουμε ποσο αγαπας τα τζετ,μηπως πρεπει να αγορασεις
το βιβλιο του Kurt,ετσι για να μπρουμε πλεον να μιλαμε το ιδιο
και οχι απο την σκοπια του απλου μεσου καταναλωτη που τα ξερει ολα?.
5:Οσο αφορα την εγγυηση δεν με απασχολει αφου το σερβις το κανω μονος μου
στα ρουλεμαν ζυγισμα κτλ..Ακομα και η Jetcat στον κινητηρα που καρφωσα
P80 τον επισκευασαμε,αλλαξαμε το παλαιου τυπου μπεκ με νεας τεχνολογιας.
Εστειλα φωτογραφιες και οτι ανταλακτικο ζητησα με ενδιαφερον μου το στειλανε!!.
Αυτα..
3:Οποτε τι να το κανουμε το λαδι της Jetcat αφου δεν μπορουμε
να το βαλουμε σε αλλο κινητηρα,αφου θα χασουμε την εγγυηση,
θα κολλησει το πισω ρουλεμαν και μπουμ!!?
4:Ολοι βλεπουμε ποσο αγαπας τα τζετ,μηπως πρεπει να αγορασεις
το βιβλιο του Kurt,ετσι για να μπρουμε πλεον να μιλαμε το ιδιο
και οχι απο την σκοπια του απλου μεσου καταναλωτη που τα ξερει ολα?.
5:Οσο αφορα την εγγυηση δεν με απασχολει αφου το σερβις το κανω μονος μου
στα ρουλεμαν ζυγισμα κτλ..Ακομα και η Jetcat στον κινητηρα που καρφωσα
P80 τον επισκευασαμε,αλλαξαμε το παλαιου τυπου μπεκ με νεας τεχνολογιας.
Εστειλα φωτογραφιες και οτι ανταλακτικο ζητησα με ενδιαφερον μου το στειλανε!!.
Αυτα..
-
- Δημοσιεύσεις: 191
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 04, 2012 5:50 am
Απάντηση: τουρμπινόλαδα / επιλογές
Το κείμενο που έγραψα για ομαδική παραγγελία για ποιό λόγο δεν φαίνεται;;;;
-
- Δημοσιεύσεις: 191
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 04, 2012 5:50 am
Απάντηση: τουρμπινόλαδα / επιλογές
Φώτης Καλεύρας έγραψε: ↑Το κείμενο που έγραψα για ομαδική παραγγελία για ποιό λόγο δεν φαίνεται;;;;
Συγνώμη λάθος μου, το βρήκα ας διαγραφεί παρακαλώ.
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: τουρμπινόλαδα / επιλογές
Το θέμα του Φώτη μεταφέρθηκε στις αγγελίες .
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=10975
Ενώ τα τελευταία δυο μηνύματα Φώτη διαγράφηκαν κατόπιν αιτήματος του ιδίου.
Στο καινούργιο θέμα που άνοιξα εδώ ,
μεταφέρθηκε το αρχικό post για το λάδι της jetcat.Και οι απαντήσεις σου προς εμενα γι αυτό .
Στο θέμα δε που άνοιξες για το σύστημα τον φρενων εδώ
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=10972
δεν έκανα τροποποίηση κειμένου .Έκανα πρόσθεση κειμένου .Πρόσθεση μετατροπής μονάδος .Συγκεκριμένα προστέθηκε το κείμενο " =10psi " .
Και αυτό καλοπροαίρετα για αυτούς που υπολογίζουν με psi να καταλάβουν την απόδοση του συστήματος.
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=10975
Ενώ τα τελευταία δυο μηνύματα Φώτη διαγράφηκαν κατόπιν αιτήματος του ιδίου.
Στο καινούργιο θέμα που άνοιξα εδώ ,
μεταφέρθηκε το αρχικό post για το λάδι της jetcat.Και οι απαντήσεις σου προς εμενα γι αυτό .
Στο θέμα δε που άνοιξες για το σύστημα τον φρενων εδώ
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=10972
δεν έκανα τροποποίηση κειμένου .Έκανα πρόσθεση κειμένου .Πρόσθεση μετατροπής μονάδος .Συγκεκριμένα προστέθηκε το κείμενο " =10psi " .
Και αυτό καλοπροαίρετα για αυτούς που υπολογίζουν με psi να καταλάβουν την απόδοση του συστήματος.
Απάντηση: τουρμπινόλαδα / επιλογές
Σε ευχαριστω πολυ για την "προθεση κειμενου" Dell!! αλλα 8ατμ=117.5psi..
και οχι 10!!
και οχι 10!!
-
- Δημοσιεύσεις: 191
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 04, 2012 5:50 am
Απάντηση: τουρμπινόλαδα / επιλογές
Τα δυο μηνύματα που ζήτησα να διαγραφούν έλεγαν:
Για ποιο λόγο δεν φαίνεται εδώ η ομαδική παραγγελία.
Το δεύτερο ήταν παράθεση για διαγραφή.
Μην χαλιέστε άλλο... Πάμε παραπέρα!
Για ποιο λόγο δεν φαίνεται εδώ η ομαδική παραγγελία.
Το δεύτερο ήταν παράθεση για διαγραφή.
Μην χαλιέστε άλλο... Πάμε παραπέρα!
Απάντηση: τουρμπινόλαδα / επιλογές
Προφανέστατα υπάρχουν πολλές ποιότητες λαδιών για jet, όπως και στα λάδια για τα δίχρονα.
Ο καθ΄ένας κάνει την επιλογή του.
Παρακαλώ να μεινουμε στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε λαδιού, και όχι σε προσωπικές αντιπαραθέσεις.
Ευχαριστώ
Ο καθ΄ένας κάνει την επιλογή του.
Παρακαλώ να μεινουμε στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε λαδιού, και όχι σε προσωπικές αντιπαραθέσεις.
Ευχαριστώ
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: τουρμπινόλαδα / επιλογές
Mogolos έγραψε: ↑Προφανέστατα υπάρχουν πολλές ποιότητες λαδιών για jet, όπως και στα λάδια για τα δίχρονα.
Ο καθ΄ένας κάνει την επιλογή του.
Παρακαλώ να μεινουμε στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε λαδιού, και όχι σε προσωπικές αντιπαραθέσεις.
Ευχαριστώ
Γιάννη, ευχαριστώ για τον πυροσβεστικό σου συντονισμό .. η καλοπροαίρετη επέμβαση είναι πάντα ευπρόσδεκτη! προσωπικά το διασκεδάζω , μην αγχώνεσαι :D
Τα post #4 , #5 , #6 , #7 , #8 , #9 , #10 χρήζουν διαγραφής γιατί δε προσφέρουν τίποτα στο θέμα.
Ακόμα το post #4 αναφέρει manual για παλιούς κινητήρες JetCat που πια δεν παράγονται.
Το update manual με τις τελευταίες πληροφορίες είναι εδώ :
http://www.jetcat.de/downloads/rx--engines_manual_eng.pdf
_P_P
.
Απάντηση: τουρμπινόλαδα / επιλογές
παιδια μου εχει μεινει απο το 2005 σε ενα βαρελακι λαδακι νεμεας εχει πιαση και μουργα ενα και ενα για λυπανση στα ρουλεμαν ,35 ευρω χυμα και 45 συσκευασμενο και δωρο 1 κιλο ελιες θρουμπα .
-
- Δημοσιεύσεις: 713
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: τουρμπινόλαδα / επιλογές
Μπα...Το "χωριό" είναι καλύτερο! :p:p:p
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm