ΤΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: ΤΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ
κάποτε κέρδισα κάποια καύσιμα σε λαχειοφόρο. Δεν θυμάμαι την εταιρεία.
Αυτό που θυμάμαι είναι ότι δεν έκαναν ούτε για προσάναμμα στο τζάκι.;D
Άρα όταν τα καύσιμα γράψουν χρόνο ...................απλά "πεθαίνουν":-&&
Αυτό που θυμάμαι είναι ότι δεν έκαναν ούτε για προσάναμμα στο τζάκι.;D
Άρα όταν τα καύσιμα γράψουν χρόνο ...................απλά "πεθαίνουν":-&&
-
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: ΤΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ
Ήταν θέμα παλαιότητας ή μήπως δεν ήταν καλής εταιρείας;
Απάντηση: ΤΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ
Μάλλον ποιότητας της εταιρείας.
xaxaxaxa
xaxaxaxa
Απάντηση: ΤΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ
Cool power 10% νιτρο και 18% λαδι συνθετικο για 2χρονα-4χρονα
τα καινουρια μοτερ με ελατηριο(ringed) ειναι καλο να εχουν καστορ αντι συνθετικο για λιπανση,#**
τα καινουρια μοτερ με ελατηριο(ringed) ειναι καλο να εχουν καστορ αντι συνθετικο για λιπανση,#**
-
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: ΤΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ
Μα που το βρίσκεις το CoolPower;
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΤΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ
Έχω χρησιμοποιήσει περίπου όλα τα επώνυμα καύσιμα που κυκλοφορούσαν στην Ελληνική αγορά. ΟΛΑ δούλευαν καλά. Ποτέ δεν είχα δυσλειτουργίες ή σβησίματα με κανένα. Ούτε και χρειάστηκε ποτέ να αλλάξω ρυθμίσεις στη μετάβαση από το ένα καύσιμο στο άλλο (πλην της περίπτωσης μεγάλης αλλαγής σε περιεκτικότητα nitro πχ από 10% σε 30%).
Η μόνη διαφορά που παρατήρησα ήταν στην τσέπη μου. Ενδεχομένως κάποια καύσιμα (Byron) να είναι ποιοτικά λίγο ανώτερα, αλλά η διαφορά τιμής τους είναι τόσο μεγάλη που δεν δικαιολογεί την (μικρή) διαφορά ποιότητος.
Τέλος, όταν τα καύσιμα αποθηκεύονται σωστά (καλά κλεισμένα, σε σταθερή θερμοκρασία περίπου 18 βαθμών χωρίς να τα βλέπει φως), δεν παθαίνουν τίποτε. Η μεγαλύτερη φθορά που προκαλείται στα καύσιμα προέρχεται από το άδειασμα του ρεζερβουάρ πίσω στο μπουκάλι μετά την πτήση. Επειδή όλοι σχεδόν οι κινητήρες μεθανόλης έχουν σωληνάκι υπερπίεσης στην εξάτμιση, νερό υπό την μορφή υδρατμών δεσμεύεται από το καύσιμο καθώς μέρος των καυσαερίων φτάνει μέχρι το ρεζερβουάρ για να εξασφαλίσει την απαραίτητη υπερπίεση που θα τροφοδοτεί σταθερά το καρμπυρατέρ με καύσιμο σε όλες τις συνθήκες. Στην περίπτωση που στο τέλος της πτητικής ημέρας το εναπομείναν καύσιμο το πετάτε και δεν το επιστρέφετε στο κάνιστρο, το καύσιμο παραμένει ζωντανό και φρέσκο. Απαραίτητη προϋπόθεση να κλείνετε καλά το μπουκάλι μετά από κάθε γέμισμα.
Κατά τα λοιπά, εδώ και κάποια χρόνια χρησιμοποιώ το optifuel 15% 4stroke. Είναι ένα άριστο καύσιμο στην πιο συμφέρουσα τιμή της αγοράς. Κατά την γνώμη μου μια απόδειξη κατάρριψης του ρητού "ό,τι πληρώνεις παίρνεις". Στους δικούς μου κινητήρες (μεγάλοι τερτράχρονοι 180-220) έκανε ακριβώς την ίδια δουλειά με το αντίστοιχο Byron κοστίζοντας λιγότερο (!!!) από τα μισά λεφτά. Αντίστοιχα καλό καύσιμο ήταν και το Morgan cool power 15% αλλά δεν το βρίσκεις πια στην Ελληνική αγορά.
Η μόνη διαφορά που παρατήρησα ήταν στην τσέπη μου. Ενδεχομένως κάποια καύσιμα (Byron) να είναι ποιοτικά λίγο ανώτερα, αλλά η διαφορά τιμής τους είναι τόσο μεγάλη που δεν δικαιολογεί την (μικρή) διαφορά ποιότητος.
Τέλος, όταν τα καύσιμα αποθηκεύονται σωστά (καλά κλεισμένα, σε σταθερή θερμοκρασία περίπου 18 βαθμών χωρίς να τα βλέπει φως), δεν παθαίνουν τίποτε. Η μεγαλύτερη φθορά που προκαλείται στα καύσιμα προέρχεται από το άδειασμα του ρεζερβουάρ πίσω στο μπουκάλι μετά την πτήση. Επειδή όλοι σχεδόν οι κινητήρες μεθανόλης έχουν σωληνάκι υπερπίεσης στην εξάτμιση, νερό υπό την μορφή υδρατμών δεσμεύεται από το καύσιμο καθώς μέρος των καυσαερίων φτάνει μέχρι το ρεζερβουάρ για να εξασφαλίσει την απαραίτητη υπερπίεση που θα τροφοδοτεί σταθερά το καρμπυρατέρ με καύσιμο σε όλες τις συνθήκες. Στην περίπτωση που στο τέλος της πτητικής ημέρας το εναπομείναν καύσιμο το πετάτε και δεν το επιστρέφετε στο κάνιστρο, το καύσιμο παραμένει ζωντανό και φρέσκο. Απαραίτητη προϋπόθεση να κλείνετε καλά το μπουκάλι μετά από κάθε γέμισμα.
Κατά τα λοιπά, εδώ και κάποια χρόνια χρησιμοποιώ το optifuel 15% 4stroke. Είναι ένα άριστο καύσιμο στην πιο συμφέρουσα τιμή της αγοράς. Κατά την γνώμη μου μια απόδειξη κατάρριψης του ρητού "ό,τι πληρώνεις παίρνεις". Στους δικούς μου κινητήρες (μεγάλοι τερτράχρονοι 180-220) έκανε ακριβώς την ίδια δουλειά με το αντίστοιχο Byron κοστίζοντας λιγότερο (!!!) από τα μισά λεφτά. Αντίστοιχα καλό καύσιμο ήταν και το Morgan cool power 15% αλλά δεν το βρίσκεις πια στην Ελληνική αγορά.
-
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: ΤΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ
Δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά μεταξύ BYRON και OPTIFUEL 15%. Απ ότι βλέπω το 1ο κοστίζει 7,7 Ευρώ το λίτρο και το 2ο 6,4 Ευρώ. Δεν είναι και καταστροφή.
Βλέπω ότι οι περισσότεροι γράφουν καλές κριτικές για το BYRON. Για να είμαι ειλικρινής, δεν το έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα. Όταν το φέρει το κατάστημα, σκέφτομαι να το δοκιμάσω και αυτό.
Χρησιμοποιείς πλακέττες On Board Glow Driver Παντελή;
Για μένα το πιο εκνευριστικό είναι όταν μετά από λίγη ώρα λειτουργίας στο ρελαντί, ο κινητήρας μπουκώνει και σβήνει (όταν είναι ανεστραμμένη η κυλινδροκεφαλή, όπως στα SCALE μοντέλλα). Όσο έχεις τη μπατταρία επάνω, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Σκέφτομαι να βάλω πλακέττες Glow Driver σε όλα μου τα μοντέλλα. Πάντως με το Morgan Coolpower δεν είχα τέτοια προβλήματα.
Βλέπω ότι οι περισσότεροι γράφουν καλές κριτικές για το BYRON. Για να είμαι ειλικρινής, δεν το έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα. Όταν το φέρει το κατάστημα, σκέφτομαι να το δοκιμάσω και αυτό.
Χρησιμοποιείς πλακέττες On Board Glow Driver Παντελή;
Για μένα το πιο εκνευριστικό είναι όταν μετά από λίγη ώρα λειτουργίας στο ρελαντί, ο κινητήρας μπουκώνει και σβήνει (όταν είναι ανεστραμμένη η κυλινδροκεφαλή, όπως στα SCALE μοντέλλα). Όσο έχεις τη μπατταρία επάνω, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Σκέφτομαι να βάλω πλακέττες Glow Driver σε όλα μου τα μοντέλλα. Πάντως με το Morgan Coolpower δεν είχα τέτοια προβλήματα.
-
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: ΤΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ
Επειδή ήδη καταλαβαίνω ότι πολλοί φίλοι αερομοντελιστές μπορεί να έχουν την απορία πόσο δαπανηρές μπορεί να είναι οι πλακέττες On Board Glow Driver, θα ήθελα να παραθέσω εδώ ένα σχέδιο που κυκλοφορεί στο INTERNET εδώ και πολλά χρόνια -τουλάχιστον 15- και το έχω κατασκευάσει κι εγώ και άλλοι και λειτουργεί άψογα.
Είναι πολύ φτηνό, τα υλικά του κοστίζουν κάτω από 10 Ευρώ και χρειάζεται μια μπατταρία 1,2 Volt, Ni-Cd ή Ni-MH κατά προτίμηση μεγέθους SUB-C. Αν και ένας φίλος μου το δούλεψε με μια μικρή μπατταρία ΑΑ Ni-MH Eneloop Pro και -όπως μου είπε- είχε ρεύμα στο μπουζί για 40 λεπτά.
Εννοείται ότι για να κατασκευάσετε αυτό το κύκλωμα πρέπει να έχετε κάποιες γνώσεις ηλεκτρονικών.
Η μόνη αλλαγή αν θελήσει κάποιος να το κατασκευάσει, είναι το τρανζίστορ MOSFET που οδηγεί το μπουζί. Το αρχικό σχέδιο χρησιμοποιούσε το IRFZ42 που είχε αντίσταση 35 mΩ (χιλιοστά του ΩΜ), δημιουργούσε λοιπόν αρκετή (ανεπιθύμητη) πτώση τάσεως και δεν πήγαινε αρκετή τάση (Volt) στο μπουζί.
Εκείνη την εποχή δεν είχαν κυκλοφορήσει τα "σούπερ MOSFET" που υπάρχουν σήμερα, με πολύ μικρή αντίσταση, ας πούμε το IRFB7446PBF με 4 mΩ εσωτερική αντίσταση, ή το IRLB3813PBF με 1,5 mΩ. Είναι επίσης και πάμφθηνα (κάτω από Ευρώ) και μπορείτε να τα φέρετε από το AliExpress χωρίς ταχυδρομικά.
Το link για το σχέδιο και τις επεξηγήσεις
http://www.tonyvanroon.com/oldwebsite/gadgets/rc-sw.htm
Είναι πολύ φτηνό, τα υλικά του κοστίζουν κάτω από 10 Ευρώ και χρειάζεται μια μπατταρία 1,2 Volt, Ni-Cd ή Ni-MH κατά προτίμηση μεγέθους SUB-C. Αν και ένας φίλος μου το δούλεψε με μια μικρή μπατταρία ΑΑ Ni-MH Eneloop Pro και -όπως μου είπε- είχε ρεύμα στο μπουζί για 40 λεπτά.
Εννοείται ότι για να κατασκευάσετε αυτό το κύκλωμα πρέπει να έχετε κάποιες γνώσεις ηλεκτρονικών.
Η μόνη αλλαγή αν θελήσει κάποιος να το κατασκευάσει, είναι το τρανζίστορ MOSFET που οδηγεί το μπουζί. Το αρχικό σχέδιο χρησιμοποιούσε το IRFZ42 που είχε αντίσταση 35 mΩ (χιλιοστά του ΩΜ), δημιουργούσε λοιπόν αρκετή (ανεπιθύμητη) πτώση τάσεως και δεν πήγαινε αρκετή τάση (Volt) στο μπουζί.
Εκείνη την εποχή δεν είχαν κυκλοφορήσει τα "σούπερ MOSFET" που υπάρχουν σήμερα, με πολύ μικρή αντίσταση, ας πούμε το IRFB7446PBF με 4 mΩ εσωτερική αντίσταση, ή το IRLB3813PBF με 1,5 mΩ. Είναι επίσης και πάμφθηνα (κάτω από Ευρώ) και μπορείτε να τα φέρετε από το AliExpress χωρίς ταχυδρομικά.
Το link για το σχέδιο και τις επεξηγήσεις
http://www.tonyvanroon.com/oldwebsite/gadgets/rc-sw.htm
Απάντηση: ΤΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ
george_karasoulas έγραψε: ↑Μα που το βρίσκεις το CoolPower;
καλησπερα,
θα το βρεις εδω
https://www.bestrcshops.com/%CE%BA%CE%B1%CF%8D%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CF%83%CE%BA%CE%AC%CF%86%CE%B7-%CE%BC%CE%B5%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CE%BB%CE%B7%CF%82-klotz-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B9-%CE%BD%CE%AF%CF%84%CF%81%CE%BF/%CE%9A%CE%B1%CF%8D%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%B1-%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%80%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%B5%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CE%BB%CE%B7-%CE%BD%CE%AF%CF%84%CF%81%CE%BF-Klotz-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B9/fcp25-cool-power-25-fuel-gal.html
περιπου 7,9ε/ λτ
κατα την γνωμη μου είναι το καλυτερο στην αγορα, οπως και το omega της ιδιας εταιρεις,
οσον αφορα την παλαιοτητα και την αποδοση του, καλο ειναι να αποθηκευεται σε μερος χωρις υγρασια και σκονες.
:)Οι Saito 4T δουλευουν αψογα Inverted χωρις on board glow
-
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: ΤΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ
Αυτό το CoolPower είναι με 25% Νιτρομεθάνιο, που δεν το χρησιμοποιώ και εγώ, όπως άλλωστε και εσύ. Χρησιμοποιώ και εγώ με 15% Νιτρομεθάνιο.
Ο Κουτσός έχει σταματήσει να εισάγει τα καύσιμα CoolPower και αυτό (το 25% Νίτρο) είναι από αυτά που έχουν απομείνει.
Με το MORGAN, όχι μόνο οι SAITO αλλά και οι Κινέζικες μου δούλευαν ανάστροφα, με χαμηλό ρελαντί, χωρίς πρόβλημα.
Όταν άλλαξα καύσιμο, άρχισαν τα προβλήματα σε όλες τις μηχανές.
Ο Κουτσός έχει σταματήσει να εισάγει τα καύσιμα CoolPower και αυτό (το 25% Νίτρο) είναι από αυτά που έχουν απομείνει.
Με το MORGAN, όχι μόνο οι SAITO αλλά και οι Κινέζικες μου δούλευαν ανάστροφα, με χαμηλό ρελαντί, χωρίς πρόβλημα.
Όταν άλλαξα καύσιμο, άρχισαν τα προβλήματα σε όλες τις μηχανές.
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: ΤΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ
Δηλ.μετά το 15% CoolPower που δεν μπορούμε πια να βρούμε,ποιο είναι το επόμενο καλύτερο καύσιμο που θα προτείνατε και βέβαια να υπάρχει σε απόθεμα!?
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΤΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ
george_karasoulas έγραψε: ↑Δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά μεταξύ BYRON και OPTIFUEL 15%. Απ ότι βλέπω το 1ο κοστίζει 7,7 Ευρώ το λίτρο και το 2ο 6,4 Ευρώ. Δεν είναι και καταστροφή.
Χρησιμοποιείς πλακέττες On Board Glow Driver Παντελή;
Νομίζω ότι δεν τα υπολόγισες σωστά. Το optifuel είναι σε συσκευασία 5 λίτρων ενώ το Byron σε συσκευασία 3,7 λίτρων.
Στο παρελθόν πάντως, το Byron ήταν ακριβώτερο από ότι σήμερα.
Η χρήση glow driver είναι εκ των ων ουκ άνευ όταν πετάς αργά scale μοντέλα και ακόμη περισσότερο δικινητήρια.
-
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: ΤΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ
Έλαβα υπόψη μου τη χωρητικότητα των δοχείων.
Το OPTIFUEL έχει 32 Ευρώ τα 5 λίτρα (μιλάμε για 15% Νιτρομεθάνιο), επομένως
32/5 = 6,4 Ευρώ ανά λίτρο.
Το BYRON έχει 28,5 Ευρώ το γαλόνι, δηλαδή τα 3,7 λίτρα, επομένως
28,5/3,7 = 7,7 Ευρώ το λίτρο.
Η διαφορά δεν είναι και τρομερή, αν όντως το BYRON είναι τόσο καλό καύσιμο, όπως λένε εδώ στο FORUM. Εγώ δεν το έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα.
Πάντως με βοήθησε πολύ αυτό που είπες, ότι χρησιμοποιείς πλακέττες ON BOARD GLOW DRIVER στα μοντέλλα σου. Σκέφτομαι ότι οι μεγάλες μηχανές που χρησιμοποιείς εσύ (1.80 - 2.20) λόγω των μεγάλων μαζών αδρανείας από μεγάλες έλικες και τα άλλα κινούμενα μέρη δρουν σαν σφόνδυλος, επομένως οι μηχανές είναι λογικά λιγότερο ευπαθείς σε σβησίματα λόγω χαμηλού ρελαντί, απ ότι οι μικρές που χρησιμοποιώ εγώ.
Καταλαβαίνω λοιπόν ότι θα πρέπει οπωσδήποτε κι εγώ να χρησιμοποιήσω πλακέττες GLOW DRIVER σε όλα μου τα μοντέλλα.
Το OPTIFUEL έχει 32 Ευρώ τα 5 λίτρα (μιλάμε για 15% Νιτρομεθάνιο), επομένως
32/5 = 6,4 Ευρώ ανά λίτρο.
Το BYRON έχει 28,5 Ευρώ το γαλόνι, δηλαδή τα 3,7 λίτρα, επομένως
28,5/3,7 = 7,7 Ευρώ το λίτρο.
Η διαφορά δεν είναι και τρομερή, αν όντως το BYRON είναι τόσο καλό καύσιμο, όπως λένε εδώ στο FORUM. Εγώ δεν το έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα.
Πάντως με βοήθησε πολύ αυτό που είπες, ότι χρησιμοποιείς πλακέττες ON BOARD GLOW DRIVER στα μοντέλλα σου. Σκέφτομαι ότι οι μεγάλες μηχανές που χρησιμοποιείς εσύ (1.80 - 2.20) λόγω των μεγάλων μαζών αδρανείας από μεγάλες έλικες και τα άλλα κινούμενα μέρη δρουν σαν σφόνδυλος, επομένως οι μηχανές είναι λογικά λιγότερο ευπαθείς σε σβησίματα λόγω χαμηλού ρελαντί, απ ότι οι μικρές που χρησιμοποιώ εγώ.
Καταλαβαίνω λοιπόν ότι θα πρέπει οπωσδήποτε κι εγώ να χρησιμοποιήσω πλακέττες GLOW DRIVER σε όλα μου τα μοντέλλα.
Απάντηση: ΤΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ
Καλημέρα παιδιά...
Οντως το Byron λόγω του καστορέλαιου έχει μια διαφορά (και γνωστό άρωμα για τους πιο παλιούς...). 4-5 χρόνια χρήση χωρίς θέματα -προβλήματα.
Το OPTIFUEL δυο(2) χρόνια που το δουλεύω δεν έχω παρατηρήσει κάτι.
Το CP κι αυτό δοκιμασμένο χρονια κι από εμένα, κανένα πρόβλημα. Έχω λύσει κινητήρα OS(FS II 91 pump με 10 χρόνια λειτουργίας και μέσα ήταν σαν ελαφρώς δουλεμένος. Σημείωση: λόγω εργασίας μη σταθερού προγράμματος, μετά το τέλος της ημέρας ΄στέγνωμα, after run λάδι και τάπωμα (καρμπυρατερ & εξάτμιση)
Του φίλου Georgec, OS 160 2T πρέπει να έκαψε πάνω από 20 γαλόνια με την ίδια διαδικασία συντήρησης.
Οι pump μηχανές δεν έχουν σίγουρα κανένα θέμα με το ρελαντί και σβησίματα (3-4 δικές μου και καμια 10-αρια φίλων)που δουλεύουν-αν τοποθετημένες ανάποδα.
Σε μια-δυο περιπτώσεις άλλαξε ελαφρός η γωνία τοποθέτησης του κ/τ ηηη η θέση του ντεπόζιτου και δεν υπήρχε πρόβλημα σε κ/τ 4Τ χωρίς αντλία.
Μιλάμε πάντα για σωστά στρωμένους και ρυθμισμένους κ/τ
Οι λίγες φορές που τοποθέτησα on board GD ήταν για θέμα ευκολίας.
Οντως το Byron λόγω του καστορέλαιου έχει μια διαφορά (και γνωστό άρωμα για τους πιο παλιούς...). 4-5 χρόνια χρήση χωρίς θέματα -προβλήματα.
Το OPTIFUEL δυο(2) χρόνια που το δουλεύω δεν έχω παρατηρήσει κάτι.
Το CP κι αυτό δοκιμασμένο χρονια κι από εμένα, κανένα πρόβλημα. Έχω λύσει κινητήρα OS(FS II 91 pump με 10 χρόνια λειτουργίας και μέσα ήταν σαν ελαφρώς δουλεμένος. Σημείωση: λόγω εργασίας μη σταθερού προγράμματος, μετά το τέλος της ημέρας ΄στέγνωμα, after run λάδι και τάπωμα (καρμπυρατερ & εξάτμιση)
Του φίλου Georgec, OS 160 2T πρέπει να έκαψε πάνω από 20 γαλόνια με την ίδια διαδικασία συντήρησης.
Οι pump μηχανές δεν έχουν σίγουρα κανένα θέμα με το ρελαντί και σβησίματα (3-4 δικές μου και καμια 10-αρια φίλων)που δουλεύουν-αν τοποθετημένες ανάποδα.
Σε μια-δυο περιπτώσεις άλλαξε ελαφρός η γωνία τοποθέτησης του κ/τ ηηη η θέση του ντεπόζιτου και δεν υπήρχε πρόβλημα σε κ/τ 4Τ χωρίς αντλία.
Μιλάμε πάντα για σωστά στρωμένους και ρυθμισμένους κ/τ
Οι λίγες φορές που τοποθέτησα on board GD ήταν για θέμα ευκολίας.
-
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: ΤΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ
Στο ρελαντί η μηχανή σβήνει γιατί το μπουζί σιγά-σιγά βρέχεται από το καύσιμο- όπως είναι ανεστραμμένος ο κύλινδρος- λαδώνει και σβήνει.
Δεν είναι θέμα τροφοδοσίας λοιπόν, δεν είναι ότι λείπει το καύσιμο. Και δε νομίζω ότι η αντλία βελτιώνει αυτή την κατάσταση
Αντιθέτως, η κατάσταση στο ρελαντί με ανεστραμμένο κύλινδρο βελτιώνεται αν κλείσουμε λίγο τη μικρή βελόνα, οπότε περιορίζεται η ροή του καυσίμου.
Το θέμα είναι ότι αν την κλείσουμε αρκετά για να μην σβήνει στο ρελαντί, μετά όταν πάει να "αρπάξει" η μηχανή, σβήνει.
Φαίνεται λοιπόν ότι δεν υπάρχει κάποια ρύθμιση που να ικανοποιεί και τα δυο αυτά, χαμηλό ρελαντί και "άρπαγμα" χωρίς σβήσιμο.
Η διαφορά με το MORGAN COOLPOWER ήταν, ότι όχι μόνο μπορούσες να ρυθμίσεις, αλλά και η ρύθμιση ήταν εύκολη, δεν ήταν κρίσιμη και λεπτεπίλεπτη.
Δεν είναι θέμα τροφοδοσίας λοιπόν, δεν είναι ότι λείπει το καύσιμο. Και δε νομίζω ότι η αντλία βελτιώνει αυτή την κατάσταση
Αντιθέτως, η κατάσταση στο ρελαντί με ανεστραμμένο κύλινδρο βελτιώνεται αν κλείσουμε λίγο τη μικρή βελόνα, οπότε περιορίζεται η ροή του καυσίμου.
Το θέμα είναι ότι αν την κλείσουμε αρκετά για να μην σβήνει στο ρελαντί, μετά όταν πάει να "αρπάξει" η μηχανή, σβήνει.
Φαίνεται λοιπόν ότι δεν υπάρχει κάποια ρύθμιση που να ικανοποιεί και τα δυο αυτά, χαμηλό ρελαντί και "άρπαγμα" χωρίς σβήσιμο.
Η διαφορά με το MORGAN COOLPOWER ήταν, ότι όχι μόνο μπορούσες να ρυθμίσεις, αλλά και η ρύθμιση ήταν εύκολη, δεν ήταν κρίσιμη και λεπτεπίλεπτη.