PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
Επειδή πιστεύω οτι το θέμα ενδιαφέρει το ξεκινάω και ο θεός βοηθός.
Από μια αρκετά εμπεριστατωμένη έρευνα που έκανα η οποία περιελάμβανε και test flights σε Βόρειο Ελλάδα και Μέγαρα (προσεκτική διατύπωση για να μη γίνει διαφήμηση λέσχης ή σχολής) έχω να πληροφορήσω για τα ακόλουθα
Α. Πτυχίο Ελαφρών PPL
Κόστος από περιπου 7000 μέχρι 12 η και 13000. Οι τιμές ποικίλουν πολύ ανάλογα
1. Με τη νεότητα των αεροσκαφών (οχι πάντα... - παράδειγμα σχολή στη βόρειο Ελλάδα με νεώτατα αεροσκάφη αλλά σχετικά χαμηλά δίδακτρα)
2. Με τη σοβαρότητα που αντιμετωπίζουν το ground shcool
3. Mε τις εξτρα παροχές
4. Με το πόσα λείπουν του καθενός.
η Τιμή δεν έχει να κάνει με το αξιόπλοο των αεροσκαφών τα οποία ασχέτως ηλικίας είναι όλα ασφαλή.
Οι υποχρεωτικές ώρες στον αέρα είναι 45 αλλά υπολογίστε περίπου 48 με 50 κατά μέσο όρο.
Τυχόν περισσότερες ώρες θα ανεβάσουν το τελικό κόστος υπολογίζοντας την ώρα ανάλογα με τη σχολή και το αεροσκάφος από 150 μέχρι 200 ευρώ. Οι τιμές αλλάζουν συχνά μια και είναι εντάσεως κόστους καυσίμου.
Τί μπορείτε να κανετε με το πτυχίο που μόλις αποκτήσατε??
1. Να το καδρώσετε
2. Να πετάξετε εσείς και η παρέα σας (με αεροσκάφη του μεγέθους που εχετε εκπαιδευτεί) σε προορισμούς που υπόκεινται σε περιορισμούς (ύψους καιρού κλπ)
3 Να απολαμβάνετε όσο σας το επιτρέπουν τα οικονομικά σας την πτήση....... για την πτήση (μεταξύ μας το καλύτερο).
4. Να συνεχίσετε σε απόκτηση υψηλότερου πτυχίου με στόχο την αεροπορεία ώς επάγγελμα.
Με νεώτερο ποστ θα ενημερώσω για τα υπερεάφρά και θα συμπληρώσω για τα ελαφρά.
Από μια αρκετά εμπεριστατωμένη έρευνα που έκανα η οποία περιελάμβανε και test flights σε Βόρειο Ελλάδα και Μέγαρα (προσεκτική διατύπωση για να μη γίνει διαφήμηση λέσχης ή σχολής) έχω να πληροφορήσω για τα ακόλουθα
Α. Πτυχίο Ελαφρών PPL
Κόστος από περιπου 7000 μέχρι 12 η και 13000. Οι τιμές ποικίλουν πολύ ανάλογα
1. Με τη νεότητα των αεροσκαφών (οχι πάντα... - παράδειγμα σχολή στη βόρειο Ελλάδα με νεώτατα αεροσκάφη αλλά σχετικά χαμηλά δίδακτρα)
2. Με τη σοβαρότητα που αντιμετωπίζουν το ground shcool
3. Mε τις εξτρα παροχές
4. Με το πόσα λείπουν του καθενός.
η Τιμή δεν έχει να κάνει με το αξιόπλοο των αεροσκαφών τα οποία ασχέτως ηλικίας είναι όλα ασφαλή.
Οι υποχρεωτικές ώρες στον αέρα είναι 45 αλλά υπολογίστε περίπου 48 με 50 κατά μέσο όρο.
Τυχόν περισσότερες ώρες θα ανεβάσουν το τελικό κόστος υπολογίζοντας την ώρα ανάλογα με τη σχολή και το αεροσκάφος από 150 μέχρι 200 ευρώ. Οι τιμές αλλάζουν συχνά μια και είναι εντάσεως κόστους καυσίμου.
Τί μπορείτε να κανετε με το πτυχίο που μόλις αποκτήσατε??
1. Να το καδρώσετε
2. Να πετάξετε εσείς και η παρέα σας (με αεροσκάφη του μεγέθους που εχετε εκπαιδευτεί) σε προορισμούς που υπόκεινται σε περιορισμούς (ύψους καιρού κλπ)
3 Να απολαμβάνετε όσο σας το επιτρέπουν τα οικονομικά σας την πτήση....... για την πτήση (μεταξύ μας το καλύτερο).
4. Να συνεχίσετε σε απόκτηση υψηλότερου πτυχίου με στόχο την αεροπορεία ώς επάγγελμα.
Με νεώτερο ποστ θα ενημερώσω για τα υπερεάφρά και θα συμπληρώσω για τα ελαφρά.
-
- Δημοσιεύσεις: 588
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm
Απ: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
αγαπητε φιλε landlover χαιρομαι τα μαλλα που κοσμος συνδιαζει αερομοντελλισμο και αεροπορια!!προσωπικα βγαινω σολο στα ανεμοπτερα σε λιγες πτησεις.εκαμα και εγω τις δοκιμες μου σε εκπαιδευτικα υπερελαφρα πτυχιου PLL αισθηση που αποκομιζεις πως πεταγεσαι μεχρι κυθηρα για ουζακι και πισω...τα sailplanes ειναι τεχνικη ομως φιλε..ανασφαλεια πως αν δεν εκμεταλευτεις στο επακρο τον αερα...δεν προλαβες..απλα!και το βασικοτερο!αθορυβη πτηση,η μαγεια του να γλιστρας στον αερα..!ευχομαι σε ολους οσους ασχολουνται και με πτυχιο ILS!!εδω πεταμε εμεις http://www.anla.gr
χωρις καμμια διαθεση διαφημισης,παρακαλω! V:))
χωρις καμμια διαθεση διαφημισης,παρακαλω! V:))
-
- Δημοσιεύσεις: 588
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm
Απ: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
αφηρημενος ξεχασα σημαντικες ισως αναφορες! :./>,< κοστος μιας πτησης''εθισμου''60 ευρω,εγγραφη+συνδρομη 130 ευρω και 160 παρεα με το περιοδικο remove before flight,αν δεν κανω λαθος,επειτα κοστος μαθηματος σαν μαθητης 30 ευρω εφοσων βοηθησεις σε preflight checks και γενικοτερες βοηθειες στην ανεμολεσχη αλλιως 40,50 αν δεν θες να βοηθησεις.αυτα και καλες απο-προσγειωσεις σε ολους :>)
-
- Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 2:23 pm
Απ: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
Tι εννοουμε λεγοντας ελαφρα PPL? Τι εδους αεροπλανα ειναι? Εχουμε καποιο site απο σχολες?
Απ: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
Θα ηταν καλο να δημιουργησετε και ενα θεμα σχετικά με τα ανεμόπτερα , αφου εχετε για υπερελαφρά.
Καποιος που θελει να μάθει να πετάει σωστά , θα πρέπει να ξεκινήσει και (πιθανότατα να μείνει) στο ανεμόπτερο .
φίλε fazerdreamer υπάρχουν και μοτοανεμόπτερα που συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα στην πτήση του ανεμόπτερου , με την αυτόνομη απογείωση , και το σώσιμο του σκάφους , στην περίπτωση που κάνεις λάθος εκτίμηση , στο που βρίσκεται το επόμενο θερμικό :-?
Υπάρχει σχολή και στην Εδεσσα.
Καποιος που θελει να μάθει να πετάει σωστά , θα πρέπει να ξεκινήσει και (πιθανότατα να μείνει) στο ανεμόπτερο .
φίλε fazerdreamer υπάρχουν και μοτοανεμόπτερα που συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα στην πτήση του ανεμόπτερου , με την αυτόνομη απογείωση , και το σώσιμο του σκάφους , στην περίπτωση που κάνεις λάθος εκτίμηση , στο που βρίσκεται το επόμενο θερμικό :-?
Υπάρχει σχολή και στην Εδεσσα.
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
έγραψε:
"...Θα ηταν καλο να δημιουργησετε και ενα θεμα σχετικά με τα ανεμόπτερα..."
Rc_Hacker ευχαριστούμε για την υπόδειξη. Αν εννοείς ονομαστική αναφορά στα "ανεμόπτερα", από αυτή τη στιμή υπάρχει στην πρώτη σελίδα :-)
Το θέμα πάντως σχετικά με τα ανεμόπτερα, μπορεί να το δημιουργήσει οποιοδήποτε μέλος έχει να αναφέρει κάτι οποτεδήποτε κάνοντας "κλικ" στην κατηγορία:
"Ελαφρά Αεροσκάφη - Ελικόπτερα - Υπερελαφρά - Ανεμόπτερα"
::)
-
- Δημοσιεύσεις: 144
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 11:59 pm
Απ: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
έγραψε:
Tι εννοουμε λεγοντας ελαφρα PPL? Τι εδους αεροπλανα ειναι? Εχουμε καποιο site απο σχολες?
καλημέρα σας λέγοντας ppl εννοούμε private personal liciens
φαντάσου κάτι σαν το δίπλωμα του αυτοκινητου αλλα στην προκειμενη περίπτωση είναι κατά 7 χιλιάδες euro ακριβότερο έχω κάνει 1 πτήση εθισμού με τσέσνα 172 και μια με 182 και 1 με sting 2000 carbon (tl) η αίσθηση είναι απερίγραπτη πρέπει όλοι όσοι ενδιαφέρεστε έστω για μια πτήση εθισμού να το δοκιμάσετε βεβαια το ppl αναφέρεται κύριος στον υψηλό καταναλωτή και όχι στον μέσο και κάτω άλλωστε αυτά έχου γραφτεί και σε σελίδες του rbf εγώ θα δοκιμάσω τις ικανότητες μου στα υπερελαφρά μια και η αερολέσχη σύρου έφερε ένα ολοκαίνουργοι sting 2000 (tl) οποτε με 60 euro την ώρα πιστεύω με παίρνει σύντομα θα ανεβάσω video με πτήση του tl πάνω από την σύρο :)>)>)
Απ: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
PPL= Private Pilot License ^-^
-
- Δημοσιεύσεις: 144
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 11:59 pm
Απ: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
μπορεί να έχεις και δίκιο δεν επιμένω εγώ νόμιζα αυτό που είπα οποτε πάσο και συγγνώμη για την λάθος διατύπωση :>)
Απ: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
Βρε παιδιά τι με κολάζετε ?
Τι σας φταίνε τα Ευρώ μου ? (που δεν είναι πετσετάκια)
Αχχχ =B= .
Σοβαρά τώρα με το το PPL ποιο είναι το επόμενο δίπλωμα και πόσο κοστίζει ? μπάς και αλαξω επαγγελμα βρε παιδια ???
Ευχαριστώ
Τι σας φταίνε τα Ευρώ μου ? (που δεν είναι πετσετάκια)
Αχχχ =B= .
Σοβαρά τώρα με το το PPL ποιο είναι το επόμενο δίπλωμα και πόσο κοστίζει ? μπάς και αλαξω επαγγελμα βρε παιδια ???
Ευχαριστώ
Απ: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
έγραψε:
αγαπητε φιλε landlover χαιρομαι τα μαλλα που κοσμος συνδιαζει αερομοντελλισμο και αεροπορια!!προσωπικα βγαινω σολο στα ανεμοπτερα σε λιγες πτησεις.εκαμα και εγω τις δοκιμες μου σε εκπαιδευτικα υπερελαφρα πτυχιου PLL αισθηση που αποκομιζεις πως πεταγεσαι μεχρι κυθηρα για ουζακι και πισω...τα sailplanes ειναι τεχνικη ομως φιλε..ανασφαλεια πως αν δεν εκμεταλευτεις στο επακρο τον αερα...δεν προλαβες..απλα!και το βασικοτερο!αθορυβη πτηση,η μαγεια του να γλιστρας στον αερα..!ευχομαι σε ολους οσους ασχολουνται και με πτυχιο ILS!!εδω πεταμε εμεις http://www.anla.gr
χωρις καμμια διαθεση διαφημισης,παρακαλω! V:))
Αυτο επρεπε να το γραψεις πρωταπριλια και οχι στις 5
Καλα τα λες αλλα να θυμησω οτι βρισκομαστε στην Ελλαδα και ολα αυτα καταντανε ονειρα καλοκαιρινης νυχτος ^hola^
Βολεψου τωρα με κανα μοντελο μεχρι να βρει τροπο η ΥΠΑ (Υπηρεσια Παρεμποδησης Αεροποριας) να τα καθηλωσει και αυτα Ru@%
Απάντηση: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
Καλησπέρα,
και αν (λέω αν wow) κάποιος θέλει ένα PPL για Cessna πχ, που μπορεί να απευθυνθεί ;
Σε ποιες σχολές ; Πόσο χρόνο θέλει ; Πόσο δύσκολο είναι ; Το 7000 με το 14000 ευρώ έχει μεγάλη διαφορά... γιατί ;
ευχαριστώ
και αν (λέω αν wow) κάποιος θέλει ένα PPL για Cessna πχ, που μπορεί να απευθυνθεί ;
Σε ποιες σχολές ; Πόσο χρόνο θέλει ; Πόσο δύσκολο είναι ; Το 7000 με το 14000 ευρώ έχει μεγάλη διαφορά... γιατί ;
ευχαριστώ
Απάντηση: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
Καλημέρα,
γιά απόκτηση πτυχίου ερασιτέχνη πιλότου (PPL:Private Pilot License),ο ενδιαφερόμενος μπορεί να απευθυνθεί σε οποιαδήποτε Αερολέσχη ή Ακαδημία πιλότων.Η Αερολέσχη παρέχει εκπαίδευση για PPL ενώ σε μία Ακαδημία Πιλότων μπορεί να λάβει εκπαίδευση και για επαγγελματικό πτυχίο.Στη χώρα μας γίνεται μία αξιέπαινη προσπάθεια δημιουργίας σχολών εκπαίδευσης πιλότων Γενικής-Πολιτικής Αεροπορίας,που δέν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις αντίστοιχες του εξωτερικού.
Ο χρόνος πού χρειάζεται για να ολοκληρώσει κάποιος την εκπαίδευση για PPL,εξαρτάται και διαφέρει από μαθητή σε μαθητή.Συνήθως γύρο στους τρείς μήνες έχει ολοκληρωθεί η εκπαίδευση.
Από βαθμό δυσκολίας?Τίποτα δέν είναι δύσκολο αν το αγαπάς και πραγματικά σε κάνει ευτυχισμένο.
Απο πλευράς οικονομικού να υπολογίζεις τουλάχιστον για Cessna 172 που γνωρίζω προσωπικά,κυμένετε από 160-170/ώρα.45 ώρες MINIMUM απαιτούνται βάσει νομοθεσίας επομένως υπολόγισε ένα τελικό ποσό από 7200-7700.Υπάρχουν βέβαια και πιό φτηνές επιλογές όπως Cessna 152.Τα κόστη που προανάφερα είναι για το πτητικό μέρος της εκπαίδευσης.Θα χρειαστείς επίσης όλη τη βιβλιογραφία για τη θεωρία καθώς και εξοπλισμό όπως κλιμακόμετρο,ναυτιλιακο αναγωγέα,χάρτες,Logbook κτλ.Αυτά θα σου τα πούν στη σχολή.
Αν το πάρεις απόφαση...καλές προσγειώσεις@P@
γιά απόκτηση πτυχίου ερασιτέχνη πιλότου (PPL:Private Pilot License),ο ενδιαφερόμενος μπορεί να απευθυνθεί σε οποιαδήποτε Αερολέσχη ή Ακαδημία πιλότων.Η Αερολέσχη παρέχει εκπαίδευση για PPL ενώ σε μία Ακαδημία Πιλότων μπορεί να λάβει εκπαίδευση και για επαγγελματικό πτυχίο.Στη χώρα μας γίνεται μία αξιέπαινη προσπάθεια δημιουργίας σχολών εκπαίδευσης πιλότων Γενικής-Πολιτικής Αεροπορίας,που δέν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις αντίστοιχες του εξωτερικού.
Ο χρόνος πού χρειάζεται για να ολοκληρώσει κάποιος την εκπαίδευση για PPL,εξαρτάται και διαφέρει από μαθητή σε μαθητή.Συνήθως γύρο στους τρείς μήνες έχει ολοκληρωθεί η εκπαίδευση.
Από βαθμό δυσκολίας?Τίποτα δέν είναι δύσκολο αν το αγαπάς και πραγματικά σε κάνει ευτυχισμένο.
Απο πλευράς οικονομικού να υπολογίζεις τουλάχιστον για Cessna 172 που γνωρίζω προσωπικά,κυμένετε από 160-170/ώρα.45 ώρες MINIMUM απαιτούνται βάσει νομοθεσίας επομένως υπολόγισε ένα τελικό ποσό από 7200-7700.Υπάρχουν βέβαια και πιό φτηνές επιλογές όπως Cessna 152.Τα κόστη που προανάφερα είναι για το πτητικό μέρος της εκπαίδευσης.Θα χρειαστείς επίσης όλη τη βιβλιογραφία για τη θεωρία καθώς και εξοπλισμό όπως κλιμακόμετρο,ναυτιλιακο αναγωγέα,χάρτες,Logbook κτλ.Αυτά θα σου τα πούν στη σχολή.
Αν το πάρεις απόφαση...καλές προσγειώσεις@P@
Απάντηση: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
7200-7700 ειναι για τα πρακτικα στον αερα ετσι??Δεν εχει θεωρια?κοστος διδακτρων και περιπου ποσο τα υπολοιπα που αναφερεις (κλιμακόμετρο,ναυτιλιακο αναγωγέα,χάρτες,Logbook)??
Απάντηση: PPL Ερασιτεχνικά πτυχία ελαφρών και υπερελαφρών (κόστη -σχολές)
Τα ποσά αυτά είναι για το πτητικό μέρος.Για τη θεωρία (ground school) υπάρχει επιπλέον κόστος όχι μεγάλο όμως γιά το PPL.Μπορείς να ρωτήσεις σε κάποια αερολέσχη για περισότερες πληροφορίες.Εγώ προσωπικά αγόρασα τα βιβλία και τα διάφορα αξεσουάρ ένα από τα οποία ήταν και το Oxford Interactive PPL theory.Μία απίστευτη κασσετίνα με όλα τα μαθήματα και με οπτικοακουστική παρουσίαση,αλλά στα αγγλικά!Έτσι το ground school το έκανα στο σπίτι μου με το laptop!Πολύ καλό βοήθημα.Για να μάθεις για τιμές στα αξεσουάρ(αναγωγέα,κλιμακόμετρο κτλ) μπορείς να κοιτάξεις σε κάποιο pilot shop.Γιά το PPL μέχρι στιγμής γνωρίζω οτι μπορείς να το δώσεις και στα ελληνικά.Αυτό το λέω γιατί νέο καπρίτσιο της JAA(Joint Aviation Authority=Ευρωπαική Αεροπορική Νομοθεσία)απαιτεί για τους μή έχοντες και κατέχοντες πτυχίο,εξέταση στην αγγλική γλώσσα..κι ας έχουν έχουν αποκτήσει αρκετοί πιλότοι το πτυχίο τους στα αγγλικά!
Από προσωπική εμπειρία,καλό θα ήταν ο ενδιαφερόμενος,να επικοινωνήσει με μία αερολέσχη και να κανονίσει μία πτήση εθισμού.Εάν μετά την πτήση εθισμού επιθυμείς να ξεκινήσεις εκπαίδευση,προτείνω να κάνεις ΠΡΩΤΑ ιατρικές εξετάσεις κατά JAR-FCL3(Joint Aviation Regulations-Flight Crew Licensing) για να σου εκδοθεί το Medical Certificate Class B (για PPL).Ο λόγος που θα πρέπει να κάνεις πρώτα το Medical είναι απλά για να γνωρίζεις ότι έχεις τη φυσική και πνευματική ικανότητα να χειριστείς ένα αεροσκάφος.Κανονικά το MEDICAL θα σου ζητηθεί από την αερολέσχη λίγο πρίν βγείς solo.Αρκετά παιδιά ξεκίνησαν την εκπαίδευση και λίγο πρίν βγούν για το πρώτο τους solo,έκαναν το Medical και...απέτυχαν,με αποτέλεσμα να μή συνεχίσουν τη εκπαίδευση τους και να έχουν πετάξει τα λεφτά τους.Για το λόγο αυτό η συμβουλή μου πρός όλους τους φίλους που ενδιαφέρονται για εκπαίδευση πιλότου:Πρώτα το MEDICAL και μετά όλα τα άλλα!
Όποιος φίλος ενδιαφέρεται και μέσω ΠΜ μπορώ να του στείλω τους αριθμούς ΦΕΚ για τους κανονισμούς της Ερωπαικής Αεροπορικής Νομοθεσίας και να τα αγοράσει από το εθνικό τυπογραφείο με πολύ χαμηλό κόστος:
Αυτά τα δύο έγγραφα αποτελούν πολύ καλή πηγή πληροφοριών.
Από προσωπική εμπειρία,καλό θα ήταν ο ενδιαφερόμενος,να επικοινωνήσει με μία αερολέσχη και να κανονίσει μία πτήση εθισμού.Εάν μετά την πτήση εθισμού επιθυμείς να ξεκινήσεις εκπαίδευση,προτείνω να κάνεις ΠΡΩΤΑ ιατρικές εξετάσεις κατά JAR-FCL3(Joint Aviation Regulations-Flight Crew Licensing) για να σου εκδοθεί το Medical Certificate Class B (για PPL).Ο λόγος που θα πρέπει να κάνεις πρώτα το Medical είναι απλά για να γνωρίζεις ότι έχεις τη φυσική και πνευματική ικανότητα να χειριστείς ένα αεροσκάφος.Κανονικά το MEDICAL θα σου ζητηθεί από την αερολέσχη λίγο πρίν βγείς solo.Αρκετά παιδιά ξεκίνησαν την εκπαίδευση και λίγο πρίν βγούν για το πρώτο τους solo,έκαναν το Medical και...απέτυχαν,με αποτέλεσμα να μή συνεχίσουν τη εκπαίδευση τους και να έχουν πετάξει τα λεφτά τους.Για το λόγο αυτό η συμβουλή μου πρός όλους τους φίλους που ενδιαφέρονται για εκπαίδευση πιλότου:Πρώτα το MEDICAL και μετά όλα τα άλλα!
Όποιος φίλος ενδιαφέρεται και μέσω ΠΜ μπορώ να του στείλω τους αριθμούς ΦΕΚ για τους κανονισμούς της Ερωπαικής Αεροπορικής Νομοθεσίας και να τα αγοράσει από το εθνικό τυπογραφείο με πολύ χαμηλό κόστος:
- JAR-FCL1(ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ)
- JAR-FCL3(ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ)
Αυτά τα δύο έγγραφα αποτελούν πολύ καλή πηγή πληροφοριών.