Σελίδα 10 από 12
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 12, 2011 10:23 am
από DjBac
Γιάννη δείχνει πάρα πολύ ωραίο!!!!!!!
Θα το φέρεις το Σάββατο?
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 12, 2011 11:55 am
από Mogolos
Ναι ναι+(*)
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 12, 2011 12:03 pm
από nasa
...Γιάννη...καλοπέταχτο είμαι σίγουρος ότι θα το ευχαριστηθείς...μια ερώτηση μόνο...η LiFePo4 για τα servos δουλεύει με regulator, η, χωρίς..?
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 12, 2011 12:04 pm
από DjBac
Good good.... Περιμένουμε Γιάννη!!! :D
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 12, 2011 12:16 pm
από Mogolos
nasa έγραψε: ↑...Γιάννη...καλοπέταχτο είμαι σίγουρος ότι θα το ευχαριστηθείς...μια ερώτηση μόνο...η LiFePo4 για τα servos δουλεύει με regulator, η, χωρίς..?
Χωρις Νικο, για αυτο την εβαλα. Κατευθειαν στον διακοπτη και τον δεκτη
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 12, 2011 12:43 pm
από Τρύφωνας
Ωρέ μπράβο Αντιπρόεδρε..... Το έκανες κούκλα..!!!!
Πλέον είναι πολύ όμορφο το μοντέλο σου! Με το καλό να το ανεβάσεις στους αιθέρες...!+(*)
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 12, 2011 2:00 pm
από archery
Πάρα πολύ καλή δουλειά και με μεράκι. Καλοπέταχτο να είναι και καλές προσγειώσεις.
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 16, 2011 8:44 am
από Mogolos
Το σκαφος ετοιμο πλέον για fireup.
Το σκαφος ετοιμο στην αλανα για την "παρθενική"
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 16, 2011 8:58 am
από Mogolos
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 16, 2011 9:18 am
από Mogolos
Και λίγο από την πτήση στα χερια του Τρυφωνα.
Ξεμπάζωσαν το rader και το elevator από το βιμπράρισμα (οχι εντελώς ευτυχώς) με αποτελεσμα να εχουμε φαινόμενα σναπαρίσματος. Τελικά ολα πήγαν κατ΄ευχήν!! +(*)
Πάμε για το επόμενο project... BF109. Συντομα κοντά σας
http://www.youtube.com/watch?v=3XzKfaG6sQk
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 16, 2011 10:35 am
από King Kostas
Θα το φτιάξεις ρε φίλε, δε μασάς εσύ.
Γιάννη, με μικρότερο μοτέρ θα είχες τους ίδιους κραδασμούς;
ή είναι θέμα βενζινοκινητήρα καθαρά άσχετα με τα CC;
Στα μοντέλα που είναι από μαμά για βενζίνα, τι αλλάζει και δεν έχουν τέτοια προβλήματα;
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 16, 2011 11:06 am
από Mogolos
Μην ξεχνας οτι αυτο το σκάφος εχει πεταξει με 3 διαφορετικά setup. Ηλεκτρικο, νιτρο και τωρα βενζίνα.
Λογικά οσω μικραίνει το μοτερ τοσο λιγοστεύει και ο κραδασμός.
Υπάρχουν τεχνικές που γλιτώνεις το βιμπράρισμα, όπως:
1. Λαστιχα στην βαση του μοτερ, σινεμπλοκ
2. Τοποθετηση του μοτερ σε γωνια
3. Οχι ντιζες στα πιδάλια (ουρας) αλλα συρματόσχοινα.
Οσο αφορά τα εξ΄αρχής κατασκευασμένα σκάφη για gas, ειναι ενισχυμένα σε διάφορα σημεια ωστε να μην σκορπάνε!!
Το BF θα γινει fiber οπότε ελαφρήτερο και δυνατότερο.
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 16, 2011 12:46 pm
από King Kostas
Άντε με το καλό φίλε.
Να δούμε και ένα Γερμανό
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 22, 2011 6:44 pm
από zxc
Πολύ καλό και όμορφο! +(*)
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 22, 2011 10:56 pm
από Chris Calmato 40 Trainer
Διαβασα ολο το θεμα απο την αρχη........Καλα φιλε κεντας ετσι εισαι απαιχτος μπραβο χιλια μπραβο.Καλες πτησεις!