Top Flite - Cessna 182 ARF

Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Top Flite - Cessna 182 ARF

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

ποιο πρίν ήμουν βιαστικός και απρόσεκτος και έγραψα να το τρυπήσεις και να βάλεις άλλο γιατι δεν είδα το τύπο του led ετσι και εσβησα το μήνυμα
μήπως η γρατζουνία δεν είναι τόση που να δικαιολογεί όλη την διαδικασία αλλαγής?
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: Top Flite - Cessna 182 ARF

Δημοσίευση από DjBac »

Δεν ήσουν βιαστικός, ο τύπος led που έβαλα ήταν προς απάντηση στο μήνυμά σου!!

Δεν είναι γρατζουνιά (μακάρι να ήταν), αλλά σχίστηκε η σιλικόνη του led και ΔΕΝ λειτουργεί πλέον!!! :(

Έχεις καμιά λύση υπ'όψιν?
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Top Flite - Cessna 182 ARF

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

αν άνοιγες μεγαλύτερη τρύπα απο εμπρός θα είχες πρόσβαση στα ποδαράκια?
.......μετά με ένα στρογγυλό καλουπάκι να το ξαναέκλεινες (το έχεις πάρει το κολάει)
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: Top Flite - Cessna 182 ARF

Δημοσίευση από DjBac »

Το πρόβλημα είναι πως για να γίνει αυτό που λες θα πρέπει να κόψω όλο το πίσω κομμάτι, γιατί πίσω από τα led είναι ένα συμπαγές κομμάτι από ξύλο και εποξική!! !@/-=}{{!@/-=}{{
Συνημμένα
IMG_0294.jpg
IMG_0294.jpg (78.87 KiB) Προβλήθηκε 61 φορές
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Top Flite - Cessna 182 ARF

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

^%^δραστική λύση κόψε το όλο..........η βάλε κλασικά led υψηλής αφου τρυπήσεις την πλακέτα!@/-=}{{
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: Top Flite - Cessna 182 ARF

Δημοσίευση από DjBac »

Αφού ετοιμάστηκε το μπροστινό σύστημα τροχού ήρθε η ώρα να μπει πάνω στο αεροσκάφος!!

Έβαλα μία πατούρα από ξύλο με μία ελαφριά κλήση έτσι ώστε να έρθει στα ίσια του, έγιναν οι τρύπες και εποξική ρητίνη με υαλόνημα για μεγαλύτερη ενίσχυση ~!! σε καμιά ατυχή προσγείωση (μακρυά από εμάς!!:p:p)

Η συνέχεια από αύριο!
Συνημμένα
IMG_0298.jpg
IMG_0298.jpg (94.16 KiB) Προβλήθηκε 61 φορές
IMG_0297.jpg
IMG_0297.jpg (95.18 KiB) Προβλήθηκε 61 φορές
IMG_0296.jpg
IMG_0296.jpg (94.55 KiB) Προβλήθηκε 61 φορές
IMG_0295.jpg
IMG_0295.jpg (96.11 KiB) Προβλήθηκε 61 φορές
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: Top Flite - Cessna 182 ARF

Δημοσίευση από DjBac »

Χθες και προχθές έκανα είχα λίγο χρόνο και προχώρησα κάπως!!+(*)

Μπήκε η βάση για το μπροστά σύστημα τροχού, αφού ενισχύθηκε!

Μετά ήρθε η σειρά του κινητήρα!! ^%^

Έβαλα το ντεπόζιτο με 3 σωληνάκια, υποπίεση-καρμπυρατέρ-υποδοχή καυσίμου.

Σκέφτομαι όμως μήπως στη γραμμή της υποπίσεσης να βάλω ένα "Τ" έτσι ώστε όταν θα γεμίζει το ντεπόζιτο, αντί να μπαίνει καύσιμο στην εξάτμιση να πέφτει κάτω από το σωληνάκι. Το έχει δοκιμάσει κανείς αυτό? Εννοείται πως μετά το γέμισμα το σωληνάκι θα κλείνει!!


Τοποθέτησα τη βάση της μηχανής, πήρα μέτρα και μπήκε το μοτέρ πάνω! Τη μηχανή αποφάσισα να τη βάλω ανάποδα κυρίως για αισθητικούς λόγους. Δεν ήθελα να προεξέχει στο πλάι, ενώ από κάτω δεν ενοχλεί και τόσο πολύ!! Εδώ θέλω την άποψη μερικών. Το κόψιμο που απλά θα χρειαστεί είναι για να προεξέχουν οι βαλβίδες, όμως τι γίνεται με το θέμα ψύξης? Το Cowl έχει 2 τρύπες δεξιά και αριστερά από τον άξονα του στροφάλου, αυτές θα φτάνουν για την εισαγωγή αέρα + οι τρύπες για τα καπάκια των βαλβίδων? Με την έξοδο αέρα τι γίνεται? Λογικά θα χρειαστώ 3 φορές μεγαλύτερα κοψίματα, για να μην εγκλωβιστεί ο θερμός αέρας μέσα??

Στις φωτογραφίες έχω καλύψει την κεφαλή με ταινία μασκαρίσματος για να μην τη γρατζουνίσω στο βίδωμα! Επίσης φαίνεται και πως θα κουμπώνει το on-board glow driver!!
Συνημμένα
IMG_0313.jpg
IMG_0313.jpg (96.18 KiB) Προβλήθηκε 61 φορές
IMG_0312.jpg
IMG_0312.jpg (96.6 KiB) Προβλήθηκε 61 φορές
IMG_0310.jpg
IMG_0310.jpg (95.74 KiB) Προβλήθηκε 61 φορές
IMG_0307.jpg
IMG_0307.jpg (95.32 KiB) Προβλήθηκε 61 φορές
IMG_0304.jpg
IMG_0304.jpg (96.02 KiB) Προβλήθηκε 61 φορές
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Top Flite - Cessna 182 ARF

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Σκέφτομαι όμως μήπως στη γραμμή της υποπίσεσης να βάλω ένα "Τ" έτσι ώστε όταν θα γεμίζει το ντεπόζιτο, αντί να μπαίνει καύσιμο στην εξάτμιση να πέφτει κάτω από το σωληνάκι. Το έχει δοκιμάσει κανείς αυτό? Εννοείται πως μετά το γέμισμα το σωληνάκι θα κλείνει!!


γιατί δεν βάζεις βαλβίδα ?
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: Top Flite - Cessna 182 ARF

Δημοσίευση από DjBac »

Βαλβίδα σε ποια γραμμή?

Προσπαθώ να αποφύγω τη βαλβίδα για λόγους ασφαλείας!!
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Top Flite - Cessna 182 ARF

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

στο τ που θα βάλεις στην υποπίεση αλλα δεν καταλαβα γιατί να το κάνεις αυτό αφού αυτή η εξάτμηση δεν κρατά καυσιμο
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: Top Flite - Cessna 182 ARF

Δημοσίευση από DjBac »

Ίσως και να έχεις δίκιο!! Δεν έχω καταλήξει ακόμα, αλλά αν πιστεύεις πως δε χρειάζεται θα το αφήσω!!
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: Top Flite - Cessna 182 ARF

Δημοσίευση από DjBac »

Στη συνέχεια σειρά έχουν τα ηλεκτρονικά!

Κολλήθηκαν παντού EC3 αντάπτορες και έγιναν οι πρώτες δοκιμές!

Θα μπουν 2 μπαταρίες πάνω στον δέκτη, που τη διαχείρισή τους την κάνει ο ίδιος!
Έχει 3 δορυφόρους (παίρνει και 4ο, αλλά μου φαίνεται περιττός) και πάνω στην κεντρική μονάδα δεν έχει δέκτη. Αυτό είναι καλό, γιατί μπορούν να τοποθετηθούν οι δέκτες σε σημεία μακρυά από servo και πηγές ενέργειας!

Δοκίμασα τις θέσεις που θα μπουν οι μπαταρίες μπροστά, βρήκα που θα μπει η κεντρική μονάδα του δέκτη και σειρά έχουν τώρα οι "πόρτες" που πρέπει να κόψω για να μπουν μέσα οι 2 διακόπτες με υποδοχές φόρτισης, η υποδοχή φόρτισης της μπαταρίας για το μπουζί και ενεδείξεις μπαταρίας!
Συνημμένα
IMG_0316.jpg
IMG_0316.jpg (96.28 KiB) Προβλήθηκε 61 φορές
IMG_0315.jpg
IMG_0315.jpg (96.62 KiB) Προβλήθηκε 61 φορές
IMG_0314.jpg
IMG_0314.jpg (96.37 KiB) Προβλήθηκε 61 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1735
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Top Flite - Cessna 182 ARF

Δημοσίευση από CARAPIS »

Γεια σου κι απο εμενα DjBac...

O Aντωνης εχει δικιο, εαν μπορεις να αποφυγεις την βαλβιδα...,εχουν συμβει διαφορα με αυτες, να κολανε, να μην σφραγιζουν καλα,...,κλπ, μου εχει συμβει κι εμενα...
Οι βαλβιδες χρειαζονται τακτικο ελενχο και συντηρηση για μη συμβει κατι...

Οπως τα εχεις τωρα ειναι ο καλυτερος τροπος με το μονο 'πλην' που υπαρχει να ειναι πως για να εισαι σιγουρος πως γεμισε το τεποζιτο, εαν δεν το βλεπεις, ειναι να αφηνεις να βγαζει λιγο καυσιμο απο την εξατμιση.
Εκει βεβαια μπορεις να μετρας, εαν εχεις αντλια χειρος, ποσα γυρισματα θελει και να αποφευγεις την υπερχειλιση. Με ηλεκτρικη αντλια καυσιμου θα 'χανεις' λιγο περισσοτερο καυσιμο.

... το απλουστερο ειναι συνηθως το καλυτερο, με τις λιγοτερες 'επιπλοκες-προβληματα' που σημαινει ευκολοτερη συντηρηση, λιγοτερα σημεια ελενχου, αρα & περισσοτερη & απροβληματιστη πτηση...:D

Χρησταρας
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: Top Flite - Cessna 182 ARF

Δημοσίευση από DjBac »

Χρήστο ευχαριστώ για τις συμβουλές!

Αν δεις, δε γράφω για βαλβίδα! Για τον ίδιο λόγο που αναφέρεις είμαι και εγώ εναντίον αυτων και γι'αυτό έβαλα το 3ο σωληνάκι για το γέμισμα!!

Για το πότε γεμίζει το ντεπόζιτο απλά σκέφτηκα, αντί να τρέχει από την εξάτμιση, να τρέχει από σωληνάκι υπερχείλησης, αλλά όπως λέει και ο Αντώνης είναι περιττό, εφόσο η συγκεκριμένη εξάτμιση δεν κρατάει καύσιμο!!

Αντώνης!
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1735
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Top Flite - Cessna 182 ARF

Δημοσίευση από CARAPIS »

DjBac έγραψε: Χρήστο ευχαριστώ για τις συμβουλές!

Αν δεις, δε γράφω για βαλβίδα! Για τον ίδιο λόγο που αναφέρεις είμαι και εγώ εναντίον αυτων και γι'αυτό έβαλα το 3ο σωληνάκι για το γέμισμα!!

Για το πότε γεμίζει το ντεπόζιτο απλά σκέφτηκα, αντί να τρέχει από την εξάτμιση, να τρέχει από σωληνάκι υπερχείλησης, αλλά όπως λέει και ο Αντώνης είναι περιττό, εφόσο η συγκεκριμένη εξάτμιση δεν κρατάει καύσιμο!!

Αντώνης!




..., σωστοι και οι δυο Αντωνηδες...!

Αντε να το δουμε συντομα στον αερα...!_P_P
Απάντηση

Επιστροφή στο “Scale Αεροπλάνα”