Σελίδα 2 από 2
Απάντηση: ESM Do-335
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 10:21 pm
από Dimrilldale
Η ψύξη του πίσω κινητήρα γίνεται από την εισαγωγή που έχει στο κάτω μέρος πίσω από το πιλοτήριο ( όπως και στο κανονικό ). Οι εισαγωγές που φαίνονται στο πάνω μέρος σαν σωλήνες είναι του στροβιλοσυμπιεστή του καθενός κινητήρα.
Στο μοντέλο η ψύξη γίνεται από το κάτω μέρος ( έχει τοποθετηθεί γρίλια ) και από την πίσω εισαγωγή του στροβιλοσυμπιεστή ( πάλι έχει τοποθετηθεί γρίλια και έχει ανοιχτεί τρύπα εσωτερικά ). Φαίνεται στην φωτογραφία κάτω από τον Γερμανικό σταυρό πίσω από το cockpit.
Βέβαια για να ψύχεται ο κινητήρας έχει ενισχυθεί το firewall και έχουν ανοιχτεί τρύπες οι οποίες με κατάλληλα baffles τροφοδοτούν τα cooling fins του κινητήρα με αέρα.
Στο εσωτερικό οι καλωδιώσεις και οι σωλήνες ( air και fuel ) έχουν τοποθετηθεί με κατάλληλες διατάξεις στα πλευρά για να μην ταλαντώνονται από τον αέρα.
Απάντηση: ESM Do-335
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 10:44 pm
από Dimrilldale
Απάντηση: ESM Do-335
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 10:46 pm
από Dimrilldale
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2011 11:14 am
από Mogolos
Απάντηση: ESM Do-335
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 05, 2011 12:06 pm
από Dimrilldale
Μερικές φωτογραφίες ακόμη .
Στην πρώτη φαίνεται η μία από της δύο εισαγωγές αέρα που θα ψύχουν τον πίσω κινητήρα. Αν προσέξετε θα δείτε το φίλτρο στην εισαγωγή και το κόψιμο που έχει γίνει μέσα στην άτρακτο.
Δεύτερη φώτο. Ο μπροστινός κινητήρας και επειδή δεν πετάει χωρίς πυροβόλα .... του βάλαμε δύο για καλό και για κακό.
Μπήκε και γερμανός πιλότος και το canopy.
Τρίτη φώτο ( το πανελάκι ) έχει απόλα ο μπαξές... αριστερά από πάνω πρός τα κάτω ένδειξη πίεσης αέρα, υποδοχή αναπλήρωσης αέρα και pressure regulator ( για πιό scale εμφάνιση κατά την διαδικασία gear up-down ).
Δίπλα τα δύο φυσάκια είναι για το γέμισμα του καυσίμου και τα δύο λαστιχάκια ειναι για την υπερχείληση του καυσίμου όταν γεμίζει η κάθε δεξαμενή ( το καύσιμο διοχετεύεται έξω από μία overflow valve στο κάτω μέρος του αεροσκάφους και πρός τα πίσω για να μην βρωμίζει το σκάφος από τα καύσιμα.
πιό δεξιά και πάνω οι δύο φύσες για τα servos των φτερών
Κάτω από αυτές είναι ο διακόπτης για τις δύο μπαταρίες. ( είναι της graupner και παίρνει ρεύμα από δύο μπαταρίες διαλέγοντας ποιά από τις δύο έχει περισσότερο voltage )
Τέλος δεξιά είναι ο δέκτης της futaba ( o οποίος όμως μάλλον θα αλλαχτεί με graupner )
Απάντηση: ESM Do-335
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 05, 2011 12:27 pm
από Dimrilldale
Εχουν στρωθεί και οι δύο κινητήρες με 2.5 δεξαμενές καυσίμου ο καθένας. Απομένει να έρθουν οι έλικες και να γίνουν οι τελευταίες δοκιμές και το ζύγισμα. Η μία έλικα έχει έρθει ( η πίσω 16x10 pusher ).
Μετά να βρεθεί χρόνος και καλός καιρός για πτήση.
Απάντηση: ESM Do-335
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 05, 2011 2:02 pm
από Corsair
απίθανο μοντέλο καλοπέταχτο_P_P
Απάντηση: ESM Do-335
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 25, 2011 10:30 pm
από Dimrilldale
Χρονια Πολλά και καλά σε όλους με υγεία .
Τελευταία νέα από το αεροπλανάκι .. ΗΡΘΑΝ οι έλικες όποτε ευελπιστώ σε λίγες μέρες να πετάξει ....
Απάντηση: ESM Do-335
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 25, 2012 5:55 pm
από Dimrilldale
Τελικά τελείωσε το καημένο ....
ελπίζω την κυριακή να πετάξει inshallah...
και μερικές φωτογραφίες τελειωμένο.
Η πίσω έλικα είναι pusher.
Απάντηση: ESM Do-335
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 25, 2012 6:31 pm
από CARAPIS
Αλεξη μπραβο για μια φορα ακομη...
..., ευχομαι να ειναι καλοπεχτο και με ασφαλεις προσγειωσεις...@P@
Φιλικα
Χρησταρας
Απάντηση: ESM Do-335
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2012 8:08 pm
από Dimrilldale
Μερικές ακόμη φωτογραφίες ( χτές δεν μπορούσα να τις ανεβάσω γιατί σερνόταν το site )
Απάντηση: ESM Do-335
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2012 8:14 pm
από mihelone
Κουκλι ειναι...Καλοπαιταχτο!!!!!!!!!!
Απάντηση: ESM Do-335
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 27, 2012 11:46 am
από ankon
Πολύ όμορφο δείχνει.Να πάνε καλά και οι κινητήρες ...να είναι καλοπέταχτο και να το ευχαριστηθείς!!!
Απάντηση: ESM Do-335
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 27, 2012 12:05 pm
από Dimrilldale
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια .. ( τα εύσημα πάνε κυρίως στον Γιάννη )
Ας ελπίσουμε ότι όλα θα πάνε καλά στην πρώτη του δοκιμή .
Για αρχή βέβαια θα έχουμε δοκιμές συστημάτων - τροχοδρομήση κτλ κτλ ..