Σελίδα 2 από 3
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 30, 2011 6:09 pm
από w1ndsurfer
Το επόμενο θέμα είναι ότι το ριναίο σκέλος όταν ανασύρεται βρίσκει στην βάση του σέρβο ... μάλλον χρειάζεται πριόνι;
.
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 30, 2011 11:51 pm
από Corsair
Δέν γνωρίζω άν το ξέρεις έχει μία παρουσίαση κατασκευής και το rcuniverse.com ρίξε μια ματιά_Β_Ο_P_P
http://images.rcuniverse.com/forum/upfiles/34619/Wr56087.jpg
w1ndsurfer έγραψε: ↑Το επόμενο θέμα είναι ότι το ριναίο σκέλος όταν ανασύρεται βρίσκει στην βάση του σέρβο ... μάλλον χρειάζεται πριόνι;
.
Δέν θέλει πριόνι,
θέλει......................τρόπο_Β_Ο:D_P_P
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 01, 2011 7:34 am
από w1ndsurfer
Φίλε Δημήτρη,
Το έχω διαβάσει όλο το θέμα στο RCU, και έχω βάλει ποστ με τα θέματα που βρήκα για να έχω όλη την δυνατή βοήθεια για αυτό το σχετικά σπάνιο μοντέλο
http://www.rcuniverse.com/forum/fb.asp?m=10805532
Η φωτό που παραθέτεις είναι με Robarts ανασυρόμενα τα οποία έχουν άλλο μέγεθος και γεωμετρία, τα ESM έχουν όντως θέμα και χρειάζεται κόψιμο το ξύλο για να χωρέσει (RCU post # 193, 645)
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 01, 2011 7:56 am
από Mogolos
w1ndsurfer έγραψε: ↑Ανασκέυασα την ουρά
με δυο mini servo για τα elevator, για περισσότερη ασφάλεια.
Χρησιμοποίησα ball link για ομαλότερη λειτουργία
.
Οταν λές "mini", για πόσο mini μιλάμε? Πόσα κιλά?
ps: Εξαιρετικη δουλεια _Β_Ο
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 01, 2011 8:07 am
από w1ndsurfer
Είναι D-MG16 3-κιλα με μεταλικά γρανάζια, 19 γραμμαρίων
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε 1 σέρβο HS-311 (3-κιλο 43 γραμ) στην άτρακτο και ξύλινη βέργα με διχάλα για τα 2 elevator.
ps: ευχαριστώ!
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 03, 2011 6:40 pm
από w1ndsurfer
Με λίγο πριόνι και Dremel έγινε και η φωλιά για το ριναίο σκέλος
Το άλλο πρόβλημα ήταν ότι ο τροχός έβρισκε στις κλέμες του pull-pull. Διορθώθηκε και αυτό με δύο λάστιχα που κρατάνε τα συρματα ανοικτά όταν ανασύρεται ο τροχός
.
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 03, 2011 6:45 pm
από w1ndsurfer
Η μπαταρία μπήκε στην μπροστινή καλύπτρα για ζύγισμα
.
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 03, 2011 7:03 pm
από w1ndsurfer
Και έφτασε η στιγμή της παρθενικής!
Σάββατο πρωί στο Ελληνικό, τέλεια ημέρα με ήλιο και άπνοια. Οι κινητήρες είχαν ήδη ρυθμιστεί-συντονιστεί με τις οδηγίες του φίλου Κώστα BladesKiller (και πάλι ευχαριστώ!). Μερικές τροχοδρομήσεις και φύγαμε !
Το μοντέλο είναι πολύ εύκολο στο πέταγμα. Μικρές και απαλές κινήσεις στο γκάζι και πάει σαν τραίνο. Στρίβει με rudder πιο εύκολα από τα aileron, φαντάζομαι λόγω των δύο κινητήρων;
Ο ήχος των συντονισμένων 4-χρονων είναι απλά άπαικτος!!
Η προσγείωση επίσης εύκολη χωρίς flaps με 1/4 γκάζι μέχρι να πατήσουν οι τροχοί. Ο ριναίος κάνει την τροχοδρόμηση πολύ εύκολη, και οι κινητήρες συμπεριφέρθηκαν άψογα χωρίς σβησίματα.
Το μόνο πρόβλημα πλέον είναι ... η τιμή του καυσίμου, έκαψα 1/2 γαλόνι σε 1 ημέρα, βεβαίως έκανα 6 πτήσεις :D
.
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 03, 2011 8:22 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Συγχαρητήρια πολύ ωραίο!!!!!!!!!
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 12, 2011 3:03 pm
από w1ndsurfer
Το ΣΚ που πέρασε είχαμε αρκετές αποστολές, και ένα ωραίο βιντεο από τον φίλο Μιχάλη:
http://www.youtube.com/watch?v=Ih8XOcwCrbw&feature=youtu.be
http://youtu.be/Ih8XOcwCrbw
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 12, 2011 7:38 pm
από Corsair
Πολύ ωραία το τελείωσες και το πετάς.@P@
Σου έυχομαι να τα ευχαριστηθείς, δυστηχώς οι κινητήρες δεν ακούγονται όταν πετάει ψηλά το μοντέλο (λόγω θορύβου από τα διπλανά )
Ωραίες και οι προσγειώσεις, και φαντάζομε αργότερα που θα εξοικιωθείς με το μοντέλο θα τις κάνεις καλύτερα.@P@_P_P
Τα φλάπς πότε θα τα ενεργοποιήσεις;
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 12, 2011 9:13 pm
από w1ndsurfer
d.corsair έγραψε: ↑Πολύ ωραία το τελείωσες και το πετάς.@P@
Σου έυχομαι να τα ευχαριστηθείς, δυστηχώς οι κινητήρες δεν ακούγονται όταν πετάει ψηλά το μοντέλο (λόγω θορύβου από τα διπλανά )
Ωραίες και οι προσγειώσεις, και φαντάζομε αργότερα που θα εξοικιωθείς με το μοντέλο θα τις κάνεις καλύτερα.@P@_P_P
Τα φλάπς πότε θα τα ενεργοποιήσεις;
Δημήτρη
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
Και οι 2 προσγειώσεις είχαν φλαπς στις 30 μοίρες , χωρις φλαπς έρχεται αρκετά πιο γρήγορα
.
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 12, 2011 10:39 pm
από Corsair
w1ndsurfer έγραψε: ↑Δημήτρη
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
Και οι 2 προσγειώσεις είχαν φλαπς στις 30 μοίρες , χωρις φλαπς έρχεται αρκετά πιο γρήγορα
.
Είναι πραγματική ευχαρίστηση τα λόγια σου.
Και για να καταλάβεις εγώ που εδώ και καιρό δεν πετάω τηλεκατευθυνόμενα για διάφορους λόγους, οικονομικούς, οικογενειακούς, βρίσκω μία παρηγοριά και μια ευχαρίστηση, όταν συμμετέχω νοερά γράφωντας μερικές γραμμές με τις καλύτερες προθέσεις και διαθέσεις από μεριά μου.
Μερικές φορές δημιουργούνται και παρεξηγήσεις από τα μέλη ο καθένας ξέρει για τον εαυτό του.
Μιλάω μόνο για μένα και εξηγούμε.
Δέν είδα τα φλάπς ότι ήταν κατεβασμένα, με τις λίγες γνώσεις που έχω σε σχέση με άλλους, πρίν χρόνια που πέταγα στα Σπάτα δοκίμαζα και εγώ και ''τελειοποιούσα'' (προσπαθούσα ) τις προσγειώσεις μου.
Σε μοντέλο με τρίκυκλο Σ/Π είτε υψηλοπτέρυγο είτε χαμηλοπτέρυγο, να ακουμπούν, και να τροχοδρομούν οι κύριοι τροχοί, και μετα από δευτερόλεπτα να ακουμπά ο ριναίος.
Είναι μια τεχνική, και κάνει πιο αληθοφανή τα μοντέλα όταν προσγειώνονται.
Βλέποντας το βίντεο του μοντέλου σου το θυμήθηκα και σκέφτηκα να στο πώ.
Διάλογος να γίνεται, με καλή διάθεση.
Ευχαριστώ και συγνώμη που έγραψα και 2-3κουβέντες παραπάνω.
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 12, 2011 11:39 pm
από nitro 35%
Μπραβο νικο επιβλητικο μοντελο στον αερα ,ο ηχος απο τους κινητηρες ρεαλιστικος οταν τους ακους νομιζεις οτι ερχονται κι αλλα Β-25 απο πισω.Η πτηση σου scale .Βαλε μας και τα onboard video να δουμε@P@
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 12, 2011 11:41 pm
από King Kostas
Ωραία προσγείωση παλικάρι.
Πρώτος.