Σελίδα 2 από 2

Απάντηση: Διπλό σύστημα

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 16, 2012 5:26 pm
από orck
DjBac έγραψε: Στην περίπτωση Jr ή και Spektrum, το καλό είναι πως έχουμε τη δυνατότητα να έχουμε παραπάνω δέκτες με τους δορυφόρους!


Πως αυτο μπορει να σου δωσει ασφαλεια;
Ο δορυφορος ειναι μια δευτερη κεραια δεν ειναι πληρης αυτονομος δεκτης. Εαν δεις πολλοι δεκτες αλλων εταιριων εχουν ηδη δευτερη κεραια. Πως ενα συστημα που σου πουλαει επιπλεον την δευτερη κεραια να ειναι καλυτερο απο καποιο αλλο που το εχει απο την αρχη εκει;


Στο ερωτημα για μεγαλυτερη ασφαλεια εχω και εγω αποριες σχετικα με αυτο. Καθως με διπλες μπαταριες-διακοπτες, power box και διπλοι δεκτες με μοιρασμενα τα καναλια, παλι εχεις σαν αδυναμο κρικο την ΤΚ.

Απάντηση: Διπλό σύστημα

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 16, 2012 5:57 pm
από Αντώνης Κριτζάς
η μόνη διαφορά όπως την λέει ο Αντώνης είναι οτι με περισσότερες κεραίες εχεις λιγότερες πιθανότητες να εμποδίσει η να μειώσει κάτι την λήψη όπως καποια μπαταρία ντίζα η ακόμη και κάποιο στατικό πεδίο

Απάντηση: Διπλό σύστημα

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 16, 2012 6:29 pm
από RedCharly
Εδω ομως να διευκρινήσω πως εγω δεν μιλαω για ενα δεκτη με πολλές κεραιες (δορυφόρους) αλλα για δυο διαφορετικούς εντελώς δέκτες που μοιράζονται τις λειτουργίες και σε περίπτωση βλάβης δεν χάνεις όλα τα συστήματα.

Σπυρος

Απάντηση: Διπλό σύστημα

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 16, 2012 6:32 pm
από King Kostas
oav163 έγραψε: Εδω ομως να διευκρινήσω πως εγω δεν μιλαω για ενα δεκτη με πολλές κεραιες (δορυφόρους) αλλα για δυο διαφορετικούς εντελώς δέκτες που μοιράζοντε τις λειτουργίες και σε περίπτωση βλάβης δεν χάνεις όλα τα συστήματα.

Σπυρος


Σπυράκο, έχεις αρχίσει να καίγεσαι φίλε.:D

Απάντηση: Διπλό σύστημα

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 16, 2012 6:34 pm
από DjBac
Αν και έχει συζητηθεί αυτό το θέμα πολλές φορές, θα αναφέρω πάλι πως κάθε δορυφόρος είναι και ένας δέκτης, όχι απλά κεραία!

Μάλιστα μερικοί δέκτες Spektrum και JR (Powersafe), αλλά και μερικά μοντέλα της Powerbox έχουν την εξής λειτουργία:

Η κεντρική μονάδα που εμείς ονομάζουμε δέκτη στην ουσία διαχειρίζεται το ρεύμα και τις εντολές και οι δορυφοόροι και ΜΟΝΟ είναι οι κεραίες!

Απάντηση: Διπλό σύστημα

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 16, 2012 6:52 pm
από RedCharly
DjBac έγραψε: Αν και έχει συζητηθεί αυτό το θέμα πολλές φορές, θα αναφέρω πάλι πως κάθε δορυφόρος είναι και ένας δέκτης, όχι απλά κεραία!

Μάλιστα μερικοί δέκτες Spektrum και JR (Powersafe), αλλά και μερικά μοντέλα της Powerbox έχουν την εξής λειτουργία:

Η κεντρική μονάδα που εμείς ονομάζουμε δέκτη στην ουσία διαχειρίζεται το ρεύμα και τις εντολές και οι δορυφοόροι και ΜΟΝΟ είναι οι κεραίες!


Κατανοητο και δεχομαι το οτι δεν ειναι κεραια ειναι δεκτης εγω ομως μιλαω για δεκτη που μπορω επανω του να βαλω servo και να δουλευει ανεξαρτητα με τον αλλο.

Κωστα εχεις δικιο με πηραν τηλεφρωνοκαι απο πυροσβεστικη λαυριου

Σπυρος

Απάντηση: Σύστημα διπλού δέκτη

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 16, 2012 9:39 pm
από Dell Gatto Grande
Το σωστό σύστημα διπλού δεκτη είναι αυτό που παρουσίασα σε άθρο μου _Β_Ο http://www.powerbox-systems.com/e/testberichte/pdf/testreport_pb_royal_greek.pdf


κατά την ταπεινή μου γνώμη θα διατηρήσω τις επιφυλάξεις μου για τα αιτια της πτώσης μιας και δε απαντήθηκαν:

1-Πιο μοντέλο ήταν?
2-Πια servo είχε επάνω?
3-Ποιο δεκτη?
4-Μπaταρiα δεκτη τι είχες?
5-Πομπός ποιος ?
_Β_Ο

Απάντηση: Σύστημα διπλού δέκτη

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 16, 2012 11:26 pm
από RedCharly
Τα δικα μου παντως ηταν

Hangar 9 Hellcat
Futaba S6000
Futaba
3600 NiMH
Futaba 8FG S

Σπυρος

Απάντηση: Σύστημα διπλού δέκτη

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 17, 2012 8:12 am
από nasa
...όπως ρώτησε και πρίν ο Γιώργος...ποιόν δέκτη της Futaba είχες Σπύρο..?... και αν είναι δυνατόν πες μας απο πού αγοράστηκε...? ...και το λέω αυτό γιατί ενώ μέχρι τώρα οι δέκτες μου (Futaba) ήταν 'made in Taiwan' πρόσφατα αγόρασα έναν R617FS 'made in China' (παρόλο που διάβασα πρόσφατα σε κάποιο ξένο φόρουμ εναν εκπρόσωπο της Futaba να λέει πως δεν υπάρχει πρόβλημα όσον αφορά την χώρα κατασκευής των προϊόντων τους)...

...επίσης όταν άνοιξες για πρώτη φορά πριν την πτήση την Tx, το menu ήταν στο setup του Hellcat, η, κάποιου άλλου μοντέλου οπότε μέσα απο το μενού ξεκινώντας απο το άλλο μοντέλο επέλεξες το Hellcat και μετά απ' ευθείας άνοιξες τον Rx χωρίς να έχεις προηγουμένως ανοιγοκλείσει την Tx..? ...δηλ. τουλάχιστον στην δικιά μου Tx (Futaba 10CAG) αφού επιλέξεις μοντέλο πρέπει να ανοιγοκλείσεις την Tx προτού ανοίξεις τον δέκτη, αλλιώς το μεταξύ τους link 'πάει για βρούβες'..!

Απάντηση: Σύστημα διπλού δέκτη

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 17, 2012 12:21 pm
από Dell Gatto Grande
oav163 έγραψε: Τα δικα μου παντως ηταν

Hangar 9 Hellcat
Futaba S6000
Futaba
3600 NiMH
Futaba 8FG S

Σπυρος




Σπυρο aφού το αεροπλάνο είναι ξύλινο,δεν υπήρχε κανένα εμπόδιο στην επικοινωνία πομπού δεκτη.Τα εμπόδια των 2.4 είναι οι carbon κατασκευές και τα υγρά= μεγάλες δεξαμενές καυσιμου όπως στα jet που τα 3 λίτρα είναι κάτι το συνηθισμένο.
Άρα η απώλεια σήματος για μένα αποκλείεται:-\

Servo μάλλον εννοείς τα ψηφιακά spectrum s6000?..και όχι futaba .Άρα είχες 5 και αν δε κάνω λάθος ακόμα ένα special retract servo για τα ανασιρομενα?

Μια τελευταία ερώτηση._Β_Ο
Η 3600 μπαταρία που αναφέρεις ήταν από στοιχεια μεγέθους AAA?
...Φαντάζομαι επαναφορτιζόμενα ?
Ακόμα θυμάσαι το μοντέλο από την στιγμή που πάγωσε όπως αναφέρεις μέχρι την πρόσκρουση ,αν το γκάζι είχε κολλήσει στο τέρμα ή αν γύρισε στο ρελαντί?

Απάντηση: Σύστημα διπλού δέκτη

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 17, 2012 12:54 pm
από RedCharly
Σωστο τα σερβο ειναι Spectrum, και ο δεκτης ειναι ο R6208SB της Futaba. Η μπαταρία ειναι αυτη σε 3600 http://www.osengines.gr/index.php?main_page=product_info&products_id=3342
και ολα μαζι δεν ειχαν πανω απ 3 ωρες πτησεις. Η τηλ/ση διαλεγεις το μοντελο στο ανοιγμα της ΚΑΘΕ φορα που την ανοιγεις και εταφορτωνε τα στοιχεια του. Ημουν ηδη στον αερα 8 λεπτα, η μπαταρια ητα full γεμισμενη και μετα την πτωση, τα servo ειναι ολα σε αριστη κατασταση και ο δεκτης λειτουργη κανονικα σε range test.

Ξεχασα να πω πως ηταν η τριτη μερα μετα την πανσεληνο.

Οσον αφορα το μοντελο δεν μπορω να ξερω ο κινητηρας αν ηταν σε full throttle η οχι μια που η αποσταση δεν μου επετρεπε να τον ακουω κανονικα.

Σπυρος

Απάντηση: Σύστημα διπλού δέκτη

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 17, 2012 12:59 pm
από Αντώνης Κριτζάς
είναι σημαντικό αυτό που σε ρωτά ο Γιώργος Το μοντέλο την στιγμή της πτώσης ήταν με φουλ γκάζι ή είχε κόψει το μοτέρ?

Απάντηση: Σύστημα διπλού δέκτη

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 17, 2012 1:35 pm
από Dell Gatto Grande
oav163 έγραψε: Σωστο τα σερβο ειναι Spectrum, και ο δεκτης ειναι ο R6208SB της Futaba. Η μπαταρία ειναι αυτη σε 3600 http://www.osengines.gr/index.php?main_page=product_info&products_id=3342
και ολα μαζι δεν ειχαν πανω απ 3 ωρες πτησεις. Η τηλ/ση διαλεγεις το μοντελο στο ανοιγμα της ΚΑΘΕ φορα που την ανοιγεις και εταφορτωνε τα στοιχεια του. Ημουν ηδη στον αερα 8 λεπτα, η μπαταρια ητα full γεμισμενη και μετα την πτωση, τα servo ειναι ολα σε αριστη κατασταση και ο δεκτης λειτουργη κανονικα σε range test.

Ξεχασα να πω πως ηταν η τριτη μερα μετα την πανσεληνο.

Οσον αφορα το μοντελο δεν μπορω να ξερω ο κινητηρας αν ηταν σε full throttle η οχι μια που η αποσταση δεν μου επετρεπε να τον ακουω κανονικα.

Σπυρος



Πολύ σωστός στην επιλογή τou μέγεθος των στοιχείων sub C για τα servo του μοντέλου σου!

-Όταν πηγες να μαζέψεις το μοντέλο θυμάσαι αν είχε επανέλθει η σύνδεση και μπορούσες να κουνήσεις κάποια λειτουργία?
.. Αν και φυσιολογικό μετά την πτώση να είχε αποσυνδεθεί κάτι.

-Μιας και δεν άκουγες τον κινητήρα μήπως θυμάσαι αν κατά την πτώση το μοντέλο έκανε σπασμωδικές κινήσεις ,ή έπεσε με σταθερή τροχιά ?
-Stον προγραμματισμό του fail safe βάζεις όλες τις επιφάνειες hold ή να επιστρέφουν στο νεκρό?

--Αξίζει να αναφερθεί ότι ο συγκεκριμένος δεκτης έχει και High Speed mode (HS) όπου δεν είναι συμβατό με τα s6000.λειτουργούσες στο normal mode?

...thanx for the info

Απάντηση: Διπλό σύστημα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 17, 2012 2:16 pm
από gxaid
DjBac έγραψε: Το elevator?
Μισό rudder? Πως γίνεται αυτό? :D

Με απογοητεύεις...
Τo Airbus A380 έχει rudder κομμένο στα δύο:p:D

Απάντηση: Σύστημα διπλού δέκτη

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 17, 2012 2:33 pm
από Mogolos
Μιας και ημουν εκει...
...ο δεκτης ΔΕΝ μπήκε σε fs. Το σκάφος "κολλησε" σαν να εμεινε από ρευμα.