Σελίδα 11 από 12

Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 03, 2011 8:11 pm
από dimis
φιλε μου εγω εχω τον rcg15 θα το πεταει λες το .60 p51b?h oxi?

Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 03, 2011 11:53 pm
από King Kostas
dimis έγραψε: φιλε μου εγω εχω τον rcg15 θα το πεταει λες το .60 p51b?h oxi?



Θα το ξεπατώσει....όχι απλά θα το πετάξει.

0.60 cubic inches = 9.85 cc........οπότε η 15άρα σου θα του πάει μια χαρά.

Απλά φρόντισε να ενισχύσεις το μοντέλο για τον βενζινοκινητήρα.....γιατί θα έχεις κραδασμούς.

http://www.digitaldutch.com/unitconverter/volume.htm

Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 04, 2011 10:56 am
από Mogolos
Ναι φίλε θα το σηκώσει άνετα.
Φρόντισε όμως να βάλεις σηρματοσχοινα στην ουρά και όχι ντιζες
Έτσι δεν θα μεταθέσεις τους κραδασμούς του μοτέρ στην ουρα

Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 04, 2011 4:31 pm
από dimis
τι εννοεις ενισχυση?που θα βρω 60αρι γιατι μονο 40ρια βρισκω?

Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 04, 2011 6:35 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Κατά την άποψη μου ένα μοντέλο με ξύλινη άτρακτο θα υποφέρει από τους κραδασμούς ενός βενζινοκινητήρα με αποτέλεσμα αργά η γρήγορα να παρουσιαστούν σοβαρά δομικά προβλήματα σε όλη την άτρακτο και στις έδρες των φτερών
Ένα ξύλινο μοντέλο φυσικά και θα μπορούσε να πάρει βενζινοκινητήρα με αρκετές προβλέψεις και ενισχύσεις
Μία από αυτές και πολύ σημαντική είναι η ενίσχυση του firewall με πανιά και ίσως κάποιες έξτρα βάσεις Οι έδρες (σέλες )του φτερού θέλουν βοήθεια Οι ντίζες όπως λέει ο Γιάννης θέλουν αντικατάσταση Ακόμη και το servo tray θα ήταν φρόνιμο να μπει με κάποιο ελαστικό τρόπο για μείωση κραδασμών στα servos Εννοείται πως όπου βίδα θέλει κόλλα και σχολαστικό έλεγχο πριν την κάθε πτήση Όλα αυτά προσθέτουν αρκετό βάρος στο μοντέλο με τα γνωστά αποτελέσματα στη προσγείωση και αλλοίωση στα χαρακτηριστικά της πτήσης
Γι αυτό βάλε καλύτερα ένα απλό 60αρι

Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 04, 2011 9:30 pm
από dimis
mogolos τελικα μαλλον θα παρω το Ρ40 της VQ .60.Αντωνη πιστευεις οτι θα το πεταει η οχι το μοτερ?Το ξερω για τους κραδασμους και τι επιτωσεις εχουν και θα κοιταξω να το ενυσχησω αλλα τι εννοείς με πανια?

Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 04, 2011 11:01 pm
από King Kostas
Για χαρά φίλε μου.

Από τον τρόπο που γράφεις αλλά ακόμα και από αυτά που ρωτάς πιστεύω ότι είναι πολύ νωρίς για σένα ακόμα και να πάρεις το P40 (0.60oz) της VQ….πόσο μάλλον να του βάλεις και βενζίνα.


Επειδή έχω το VQ P40 (size 60) το μοντέλο τις πρώτες 8 πτήσεις τις έκανε με ένα OS61SF…..που απλά το πήγαινε σα ρουκέτα.

Το μοντέλο απέκτησε scale χαρακτήρα μόλις του έβαλα μια ASP80AR και ίσως να ήταν ένα κλικ καλύτερα εάν έβαζα μια 90άρα τετράχρονη.

Το μοντέλο βγήκε (με μηχανικά retracts, 6 standard και 2 High torque servo) 3670gr και πετά μούρλια. Αν είναι να βάλεις βενζίνα σε αυτό το μοντέλο θα πρέπει να περάσεις με «πανί» το 40% του μοντέλου και να κάνεις ότι είπαν και τα παιδιά παραπάνω…..πολύ δουλειά για το τίποτα…και το βάρος θα ξεπεράσει τα 4200gr....οπότε θα χρειαστείς πλέον και πιο δυνατά retracts.....γενικά πολύ μανούρα….

Υ.Γ.1 Πανί = λεπτό ύαλο-ύφασμα με πολυεστέρα κτλ……κτλ….κτλ….κουράστηκα και που το έγραψα.

Υ.Γ.2 Η 15άρα σου θα πάει ταμάμ σε πολυεστερικό μοντέλο…..έχε το νου σου βέβαια ότι, αυτά που γλυτώνεις από τις βενζίνες, τα χώνεις σε μοντέλο, servos, retracts κτλ κτλ κτλ…..μακροπρόθεσμα είσαι μια η άλλη.

Υ.Γ.3 Τα απλά μοντέλα των 20cc είναι με τα πάντα όλα μέσα κοντά και ίσως πάνω από το 1000ρικάκι…..

Μια καλή λύση είναι και αυτή βέβαια, http://www.youtube.com/watch?v=-QoAfwR7Y4c&feature=related
Γενικά τα 15cc κάνουν για 120άρια μοντέλα.

Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 04, 2011 11:10 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Κώστα εσύ είσαι που θα έκανες οικονομίες???:D:D:D

Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 04, 2011 11:18 pm
από King Kostas
Ο 61 υπήρχε όπως και ο 80άρης.....το μοντέλο επίσης υπήρχε, η προίκα των servo υπήρχε επίσης οπότε το έφτιαξα και εγώ πριν κανένα 8μηνο.

Πλην ενός ανεμοπτέρου που αγόρασα τελευταία, η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ξοδέψει...και από ότι φαίνεται μάλλον τέλειωσα με τα θερμικά και απλά θα πετάω με το stock μέχρι απώλειας του....

Έμπλεξα φίλε με τα τζιτζικόπτερα και έχω φάει σκάλωμα.

Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 06, 2011 9:13 am
από Αντώνης Κριτζάς
τα τελευταία μηνύματα μεταφέρθηκαν εδώ

Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 20, 2011 11:54 pm
από nektar
Mogolos έγραψε: Η κατασκευή πλησιάζει στο τέλος της







Σημερα αν προλάβω θα τελειώσω το σώμα και θα βαλω και τις "γραμμες" στα φτερά.
Πρέπει να ετοιμάσω καποια ηλεκτρονικά και να κάνω τεστ κατανάλωσης και οσης στο μοτερ.
Μπορεί το ΣΚ να γίνει η 1η δοκιμαστική πτήση.

Καλησπερα! Μπραβο πολυ ωραιο το μοντελο σου.Θα ηθελα να ρωτησω το ποσο δυσκολο ειναι να φτιαξεις ενα μονελο σε κιτ. Εχω φτιαξει καμποσα αλλα ολα ARTF και τωρα ενδιαφερομαι για το P47giand scale(Topflite)Κιτ αλλα κολλαω μηπως δεν βγει ισιο ή αν χρειαζεται ειδικα εργαλεια κτλ. Καλες πτησεις!!!

Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 21, 2011 8:03 am
από Mogolos
Νο 1 στην κατασκευή ΚΙΤ ειναι ο χώρος.
Χρειάζεται να εχεις καλό, μεγάλο χωρο με ΙΣΙΟ πάγκο. Εαν σκέφτεσαι να το κάνεις μεσα στο σπίτι...
...ξεχνατο.

Από εκει και πέρα δεν χρειάζεσαι και πολλά εργαλεία, μιας και τα κομματια ειναι κομμενα από το εργοστάσιο. Θες "μανταλακια", ¨καρφιτσες", γυαλοχαρτα και οτι εργαλείο χρησημοποιείς τοσο καιρο στα ARF.
Γενικά εαν χρειαστει να πάρεις κάτι θα ειναι ψιλοπράγματα.

Οι κόλλες ειναι το μεγαλύτερο κόστος.

ps: Θα πρότεινα να φτιάξεις ενα πιο μικρό ΚΙΤ για αρχή, και μετα να πάς σε giant.

Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 21, 2011 11:30 am
από nektar
Mogolos έγραψε: Νο 1 στην κατασκευή ΚΙΤ ειναι ο χώρος.
Χρειάζεται να εχεις καλό, μεγάλο χωρο με ΙΣΙΟ πάγκο. Εαν σκέφτεσαι να το κάνεις μεσα στο σπίτι...
...ξεχνατο.

Από εκει και πέρα δεν χρειάζεσαι και πολλά εργαλεία, μιας και τα κομματια ειναι κομμενα από το εργοστάσιο. Θες "μανταλακια", ¨καρφιτσες", γυαλοχαρτα και οτι εργαλείο χρησημοποιείς τοσο καιρο στα ARF.
Γενικά εαν χρειασει να πάρεις κάτι θα ειναι ψιλοπράγματα.

Οι κόλλες ειναι το μεγαλύτερο κόστος.

ps: Θα πρότεινα να φτιάξεις ενα πιο μικρό ΚΙΤ για αρχή, και μετα να πάς σε giant.

Ο χωρος υπαρχει και η ορεξη να ασχοληθω ολο το χειμωνα. Αυτο που με προβληματιζει περισοτερο ειναι, οπως εγραψα και χτες, αν ταιριαζουν τοσο καλα τα κομματια ωστε να μην κανω λαθος και εχω αποκλισεις στη γεωμετρια του μοντελου(πχ στραβο φτερο ή ατρακτο με κλιση κτλ). Ευχαριστω και συγγνωμη αν σε κουρασα αλλα ειμαι απο Χανια Κρητης και εδω δεν ασχολειται κανεις με τα scale warbirds οποτε δεν εχω βοηθεια.

Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 21, 2011 2:02 pm
από KM
Αν έχεις υπομονή και ακολουθείς τις οδηγίες και το σχέδιο δεν θα κάνεις σοβαρό λάθος. Όλα τα ξύλα της Top Flite είναι laser cut και ταιριάζουν απόλυτα. O Γιάννης (Mogolos) αυτό που λέει είναι να φτιάξεις ένα μικρότερο ώστε να εξοικειωθείς με τέτοιου είδους κατασκευές και ειδικότερα με το σχέδιο ενός μοντέλου και μετά προχωράς με μεγαλύτερο.

Δεν κουράζεις κανένα και είμαστε εδώ να σε βοηθήσουμε σε οτιδήποτε χρειαστείς και μπορούμε.

Φιλικά,

Κώστας

Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 21, 2011 3:24 pm
από nektar
Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: Αν έχεις υπομονή και ακολουθείς τις οδηγίες και το σχέδιο δεν θα κάνεις σοβαρό λάθος. Όλα τα ξύλα της Top Flite είναι laser cut και ταιριάζουν απόλυτα. O Γιάννης (Mogolos) αυτό που λέει είναι να φτιάξεις ένα μικρότερο ώστε να εξοικειωθείς με τέτοιου είδους κατασκευές και ειδικότερα με το σχέδιο ενός μοντέλου και μετά προχωράς με μεγαλύτερο.

Δεν κουράζεις κανένα και είμαστε εδώ να σε βοηθήσουμε σε οτιδήποτε χρειαστείς και μπορούμε.

Φιλικά,

Κώστας


Ευχαριστω για το ενδιαφερον να βοηθησετε.Ποσο μικροτερο εννοειτε και αν μπορειτε να μου προτεινετε καποιο αυτου του ειδους.