Σελίδα 15 από 40

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 31, 2013 1:06 pm
από ankon
Κλασσική περίπτωση stall λόγω χαμηλής ταχύτητας και up elevator στην απογείωση!

http://www.youtube.com/watch?v=EMmg1wbIP0Y

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 31, 2013 4:12 pm
από sukhoi.su29
Στο 3.43' " ξαφνικός θάνατος " - κλωτσιά προς τα κάτω.
Τονίζω το δεύτερο ..., γιατί πιστεύω πως μου έχει συμβεί το ίδιο (ευτυχώς σε μεγάλο ύψος) και μάλιστα όχι μια φορά......

Περιμένω της απόψεις της Ομήγυρης.......+(*)


https://www.youtube.com/watch?v=RJmUZuBNdWc

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 31, 2013 5:44 pm
από ankon
Θα έλεγα οτι το μοντέλο επηρεάστηκε απο το ground effect !!

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 31, 2013 6:14 pm
από sukhoi.su29
ankon έγραψε: Θα έλεγα οτι το μοντέλο επηρεάστηκε απο το ground effect !!
wow
:)>)>)

....κ. Ancon
θα μας δώσετε τα φώτα σας επί του φαινομένου... ???

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 31, 2013 6:41 pm
από ankon
Ήδη ζεσταίνομαι πολύ και πάω για μπάνιο....για αυτό διαβάστε αυτό το άρθρο για να πάρετε μια ιδέα για το φαινόμενο.Με λίγα λόγια όταν το μοντέλο πλησιαζει τον διαδρομο για προσγείωση και σε υψος οσο το εκπέτασμα των φτερων δημιουργουνται ανάλογα με την γωνία προσβολης περίεργα φαινόμενα που κάνουν το αεροπλάνο να μην συμπεριφερεται σωστα,με τα αναλογα αποτελεσματα.
Φυσικά μια ιδέα είπα,μπορεί να είναι και ενα ξαφνικό ρεύμα αέρος,η να έβαλε σε ψηλές στροφές την μηχανή για να ξαναφύγει και τον γύρισε,γιατί βλέπω το αριστερο φτερό να παίρνει μια ελαφρια κλίση εκείνη την στιγμη.Πολλά μπορεί!!!!


http://www.aerospaceweb.org/question/conspiracy/q0274.shtml

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 31, 2013 8:12 pm
από sukhoi.su29
ankon έγραψε: Ήδη ζεσταίνομαι πολύ και πάω για μπάνιο....για αυτό διαβάστε αυτό το άρθρο για να πάρετε μια ιδέα για το φαινόμενο.Με λίγα λόγια όταν το μοντέλο πλησιαζει τον διαδρομο για προσγείωση και σε υψος οσο το εκπέτασμα των φτερων δημιουργουνται ανάλογα με την γωνία προσβολης περίεργα φαινόμενα που κάνουν το αεροπλάνο να μην συμπεριφερεται σωστα,με τα αναλογα αποτελεσματα.
Φυσικά μια ιδέα είπα,μπορεί να είναι και ενα ξαφνικό ρεύμα αέρος,η να έβαλε σε ψηλές στροφές την μηχανή για να ξαναφύγει και τον γύρισε,γιατί βλέπω το αριστερο φτερό να παίρνει μια ελαφρια κλίση εκείνη την στιγμη.Πολλά μπορεί!!!!


http://www.aerospaceweb.org/question/conspiracy/q0274.shtml



.........._Β_ΟV:))#**

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 31, 2013 9:43 pm
από Mogolos
Για το συγκεκριμένο video:
1. Ο τύπος δεν βλέπει καλά, και για την ακρίβεια δεν έχει βάθος πεδίου.
Για αυτό τον λόγο κάθεται στη άκρη του διαδρόμου. Συνειδητοποιεί ότι είναι ρηχος και για αυτό αλλάζει απότομα την γωνία καθόδου. (Η κλωτσιά που λες)
2. Ερχόμενος πλέον για να πατήσει στον διάδρομο, χάνει την ταχητητα, μεγαλώνει την γωνία και ως αποτέλεσμα ρίχνει αριστερό φτερό

Απο αυτό το σημείο δυο τινα μπορεί να έγιναν
1. Να έδωσε προοδευτικά γκαζι με rader χώρις ailerons και να έκανε abord
2. Να έδωσε απότομα γκαζι με ailerons οπότε έφαγε ένα tip to tip.
Μιας και δεν μας δείχνει τι έγινε ο καθένας πιστεύει αυτό που θέλει

Ps: tip to tip = "φιγούρα" στην προσγείωση κατα την οποία ο α/π κάνει ρόδα (φτερό-μύτη-φτερό-ουρά)

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 01, 2013 12:32 am
από Mogolos
ankon έγραψε: Κλασσική περίπτωση stall λόγω χαμηλής ταχύτητας και up elevator στην απογείωση!

http://www.youtube.com/watch?v=EMmg1wbIP0Y


Απογείωση ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ (προς αποφυγη)!

Τι ακριβώς έγινε και γιατί?
Προσπαθήστε να καταλάβετε τι κάνει ο τυπος στην Τ/Κ.
Ειναι συνεχόμενοι παραγοντες που προκαλούν το τελικο stall...

ps: Αγγελε ΠΟΛΥ καλό video

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 01, 2013 10:02 am
από sukhoi.su29
Mogolos έγραψε: Απογείωση ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ (προς αποφυγη)!

Τι ακριβώς έγινε και γιατί?
Προσπαθήστε να καταλάβετε τι κάνει ο τυπος στην Τ/Κ.
Ειναι συνεχόμενοι παραγοντες που προκαλούν το τελικο stall...

ps: Αγγελε ΠΟΛΥ καλό video


Επειδή πρίν διαβάσω οποιοδήποτε σχόλιο επί του youtube και βλέποντας απλώς το βίντεο , είναι αδύνατον να δώ αν έχει ή δεν έχει κατεβάσει flaps , θεωρώ απαραίτητο να λάβουμε υπ' όψιν την ανάλυση που κάνει ο ίδιος (μάλλον) απο κάτω._Β_Ο

Λέει λοιπόν ότι : (σε ολίγον ελεύθερη μετάφραση ^%^)

...κατέβασε περίπου 15-20% flaps πριν από την απογείωση .
H απαιτούμενη Vrot (ταχύτητα περιστροφής) ήταν προφανώς χαμηλότερη από ό,τι χωρίς τα flaps.
(γι αυτό κατεβάζουμε flaps - δεν καταλαβαίνω γιατί το λέει :-\ ) .

Καθώς το αεροσκάφος αποκτά ταχύτητα τα flaps δίνουν γρήγορα το επιθυμητό lift , το οποίο πρός το παρόν δεν επενεργεί πλήρως λόγω αυξημένης οπισθέλκουσας που δίνουν οι τροχοί που είναι ακόμη κάτω .
Σηκώνοντας εκείνη την στιγμή (κακώς) τους τροχούς μεγιστοποιείται απότομα η άντωση εξ' αιτίας των flaps .... το αεροσκάφος ανεβαίνει απότομα και............. stall .w


Και στο τέλος συμβουλεύει...R:/
mix-άρετε flaps με τροχούς ούτως ώστε : gear up= less flap or no flap...

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 01, 2013 1:11 pm
από Mogolos
Ναι και μετα ξυπνησε ο Λαλακας.
1. Το σκαφος απογειώθηκε ΜΙΑ χαρά με 3 points απογείωση. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ
2. Πέρνει μια χαρά ύψος και αρχίζει να φαινεται η πισωβαρία του.
3. Κείλει τα σκέλη, με αποτέλεσμα να μειωθεί το drag που ειχε από τους τροχούς, και μεγαλώνει η γωνία ανόδου.
4. ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ κινηση για να σώσει το α/π, αντί να δώσει down συνεχίσει να τραβά σαν σκύλος και να προσπαθεί να ελέχξει το σκάφος με ailerons. Αυτό προκαλει και το τελικό στολάρισμα.

Η Βασική αιτία ήταν το ΚΒ του σκάφους. Και flaps να είχε και μύξεις να έκανε τα @@ του θα έπερνε στην πτήση με το ΚΒ στο ραντερ.
Το έχουμε πει 500 φορές ζυγίζουμε στο 1/4 ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΛΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ και το ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ. Κάνουμε τις πρώτες πτήσεις και ΑΝ χρειαστεί βγάζουμε (ή καμια φορά προσθέτουμε) βαρος

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 01, 2013 6:51 pm
από sukhoi.su29
Mogolos έγραψε: Ναι και μετα ξυπνησε ο Λαλακας.
1. Το σκαφος απογειώθηκε ΜΙΑ χαρά με 3 points απογείωση. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ
2. Πέρνει μια χαρά ύψος και αρχίζει να φαινεται η πισωβαρία του.
3. Κείλει τα σκέλη, με αποτέλεσμα να μειωθεί το drag που ειχε από τους τροχούς, και μεγαλώνει η γωνία ανόδου.
4. ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ κινηση για να σώσει το α/π, αντί να δώσει down συνεχίσει να τραβά σαν σκύλος και να προσπαθεί να ελέχξει το σκάφος με ailerons. Αυτό προκαλει και το τελικό στολάρισμα.

Η Βασική αιτία ήταν το ΚΒ του σκάφους. Και flaps να είχε και μύξεις να έκανε τα @@ του θα έπερνε στην πτήση με το ΚΒ στο ραντερ.
Το έχουμε πει 500 φορές ζυγίζουμε στο 1/4 ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΛΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ και το ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ. Κάνουμε τις πρώτες πτήσεις και ΑΝ χρειαστεί βγάζουμε (ή καμια φορά προσθέτουμε) βαρος


Σήμερα έμαθα πολλά.._Β_Ο#**

  • tip to tip απο τον "Πτέραρχο"
  • Ground Effect απο τον κ. Ancon
( κ. Ancon.....Ενδιαφέρον το πολυσέλιδο στο οποίο εξετάζεται ενδελεχώς το κατά πόσον το ground effect θα εμπόδιζε τo αεροσκάφος της American (flight 77) να εκτελέσει πτήση τόσο χαμηλή ώστε να βρεί στόχο......w"Πτέραρχο" δεν τελειώνουμε ποτέ...:'(
Τι είναι πάλι αυτό το ".... 3 points απογείωση" ?? >:(

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 02, 2013 10:14 am
από bladeskiller
https://www.youtube.com/watch?v=DHCVUsx8K7M


http://www.youtube.com/watch?v=DHCVUsx8K7M



Σε αυτό το βιντεάκι από το 3:59 και ύστερα εξηγεί τι είναι για ένα tail dragger το three points take off και σε ποιές περιπτώσεις γίνεται.
Στα δικά μας τώρα τα μοντελιστικά ,επειδή η αναλογία ισχύος βάρους είναι συνήθως πολύ μεγαλύτερη από αυτή των αεροπλάνων πλήρους κλίμακας, ο μόνος λόγος που μπορεί κάποιες φορές να χρησιμοποιηθεί είναι η περίπτωση σχετικά ανώμαλου διαδρόμου, με τους κύριους τροχούς να βρίσκονται κάπως πίσω, με κίνδυνο να μπρουμυτίσει το αεροπλάνο.
Χρειάζεται όμως πολύ προσοχή και εμπειρία στη χρήση του elevator για να μην απογειωθεί το αεροπλάνο στολαρισμένο. Εκτός και εαν μιλάμε για αεροπλάνο με κτηνώδη ισχύ και αρκετά ελαφρά φόρτιση πτέρυγας ,που δεν θα μασήσει.

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 02, 2013 10:30 am
από sukhoi.su29
bladeskiller έγραψε: https://www.youtube.com/watch?v=DHCVUsx8K7M


Σε αυτό το βιντεάκι από το 3:59 και ύστερα εξηγεί τι είναι για ένα tail dragger το three points take off και σε ποιές περιπτώσεις γίνεται.
Στα δικά μας τώρα τα μοντελιστικά ,επειδή η αναλογία ισχύος βάρους είναι συνήθως πολύ μεγαλύτερη από αυτή των αεροπλάνων πλήρους κλίμακας, ο μόνος λόγος που μπορεί κάποιες φορές να χρησιμοποιηθεί είναι η περίπτωση σχετικά ανώμαλου διαδρόμου, με τους κύριους τροχούς να βρίσκονται κάπως πίσω, με κίνδυνο να μπρουμυτίσει το αεροπλάνο.
Χρειάζεται όμως πολύ προσοχή και εμπειρία στη χρήση του elevator για να μην απογειωθεί το αεροπλάνο στολαρισμένο. Εκτός και εαν μιλάμε για αεροπλάνο με κτηνώδη ισχύ και αρκετά ελαφρά φόρτιση πτέρυγας ,που δεν θα μασήσει.



Πολύ καλό και κατατοπιστικό......._Β_Ο

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 02, 2013 10:34 am
από sukhoi.su29
Ενα ωραίο videaki ...για το νευρικό σύστημα. >:(
Αγαπητέ Μog , μην τον εκτελέσεις .........με στοργή και αγάπη .:D

http://www.youtube.com/watch?v=tzeKCgqGH-s

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 02, 2013 10:52 am
από sukhoi.su29
Οποιος πετύχει τον καλό κύριο κερδίζει αρκουδάκι...


http://www.youtube.com/watch?v=4QSSQKdjC70