Γιατί μπαμπά?
Γιατί μπαμπά?
Γιατί μπαμπά?
Με αυτό τον τίτλο θα ηθελα να εγκαινιάσω αυτο το thred, οπου θα βαζουμε βιντεο με πτώσεις - πτησεις αεροσκαφών rc και μή, και θα προσπαθούμε να αναλύσουμε τα κακώς ή καλώς κειμενα.
Ο αερας ειναι "φιλος" μας...
http://www.youtube.com/watch?v=45eFHPsaeCg
ps: Στα 5 "ουστ" μπαίνει το επόμενο βιντεο χωρις αναλυση του προηγούμενου
Αν δηλ. 5 ατομα απαντήσουν με την λέξη "ουστ" δεν μπαίνουμε στην διαδικασία αναλυσης του παροντος βιντεο και πάμε στο επόμενο.
Καλή διασκέδαση και γνωση...
Με αυτό τον τίτλο θα ηθελα να εγκαινιάσω αυτο το thred, οπου θα βαζουμε βιντεο με πτώσεις - πτησεις αεροσκαφών rc και μή, και θα προσπαθούμε να αναλύσουμε τα κακώς ή καλώς κειμενα.
Ο αερας ειναι "φιλος" μας...
http://www.youtube.com/watch?v=45eFHPsaeCg
ps: Στα 5 "ουστ" μπαίνει το επόμενο βιντεο χωρις αναλυση του προηγούμενου
Αν δηλ. 5 ατομα απαντήσουν με την λέξη "ουστ" δεν μπαίνουμε στην διαδικασία αναλυσης του παροντος βιντεο και πάμε στο επόμενο.
Καλή διασκέδαση και γνωση...
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Εγώ θα έλεγα για το ατύχημα με το χαμηλοπτέρυγο ότι ο τύπος ήταν αρχάρειος.
Από το βίντεο βλέπουμε καθαρά ότι ο φράχτης είναι σε πολύ μεγάλη απόσταση απο
το διάδρομο και δεν δικαιολογήτε η τόσο μεγάλη απόκλιση του αεροπλάνου από
τον διάδρομο έστω και με τόσο "ριπαίο" καιρό.
Ο δεύτερος χειριστής είναι σίγουρα πιό έμπειρος αφού εκμεταλεύτε τον υπάρχων
καιρό και σταματά το αεροπλάνο του σε 1-2 μέτρα ματά από το ακούμπημα των τροχών.
Σίγουρα ο καιρός δεν ειναι ο ιδανικότερος αλλά προσωπικά είναι ένα μεγάλο σχολείο
που θα "ανοίξει" τα χέρια του χειριστή που θέλει να γίνει καλός και όχι χειριστής της
"άπνοιας" που μόνο στους εξομειωτές υπάρχει πιθανότητα να το βρεί.
Οσο για το κανονικό αεροπλάνο που δείχνει ότι δεν προσγειώνετε και καλά λόγο
κακών καιρικών συνθηκών καλά έκανε αφού το μέρος ήταν ΜΟΝΤΕΛΟΔΡΟΜΙΟ και όχι
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ που είναι κατά πολύ μεγαλύτερο και φαρδύτερο.
Βέβαια αν είχε "αναγκαστική" θα σας "έλεγα" αν θα προγειωνόταν για να φιλήσει το χώμα και δεν είχε δεύτερη προσπάθεια.
Από το βίντεο βλέπουμε καθαρά ότι ο φράχτης είναι σε πολύ μεγάλη απόσταση απο
το διάδρομο και δεν δικαιολογήτε η τόσο μεγάλη απόκλιση του αεροπλάνου από
τον διάδρομο έστω και με τόσο "ριπαίο" καιρό.
Ο δεύτερος χειριστής είναι σίγουρα πιό έμπειρος αφού εκμεταλεύτε τον υπάρχων
καιρό και σταματά το αεροπλάνο του σε 1-2 μέτρα ματά από το ακούμπημα των τροχών.
Σίγουρα ο καιρός δεν ειναι ο ιδανικότερος αλλά προσωπικά είναι ένα μεγάλο σχολείο
που θα "ανοίξει" τα χέρια του χειριστή που θέλει να γίνει καλός και όχι χειριστής της
"άπνοιας" που μόνο στους εξομειωτές υπάρχει πιθανότητα να το βρεί.
Οσο για το κανονικό αεροπλάνο που δείχνει ότι δεν προσγειώνετε και καλά λόγο
κακών καιρικών συνθηκών καλά έκανε αφού το μέρος ήταν ΜΟΝΤΕΛΟΔΡΟΜΙΟ και όχι
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ που είναι κατά πολύ μεγαλύτερο και φαρδύτερο.
Βέβαια αν είχε "αναγκαστική" θα σας "έλεγα" αν θα προγειωνόταν για να φιλήσει το χώμα και δεν είχε δεύτερη προσπάθεια.
-
- Δημοσιεύσεις: 720
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Ο αέρας είναι φίλος μας (εντάξει μέσα σε κάποια όρια) αρκεί βέβαια να ξέρουμε πως να τον αξιοποιούμε.
Ο τύπος εφαγε τα μούτρα του γιατί ξεχασε κάτι πολύ σημαντικό ,που αφορά την προσγείωση με πλάγιο άνεμο.
Πάντα, όταν ερχόμαστε για προσγείωση με τον αέρα στα πλάγια, φροντίζουμε να χαμηλώνουμε το φτερό που βρίσκεται "μέσα" στον αέρα (στη μεριά από την οποία φυσάει ο αέρας) ή τουλάχιστον να μην δείχνουμε το κάτω μέρος του σε αυτόν τόσο "προκλητικά" όσο το κάνει ο τύπος.
Αλλιώς ,ειδικά αν το αεροπλάνο έχει αρκετή δίεδρο ,και ακόμη χειρότερα αν είναι και ψηλοπτέρυγο, κινδυνεύουμε να μας γυρίσει ο αέρας το αεροπλάνο στο πλάι.
Αυτό έγινε και στο βίντεο. Ο τύπος "προκαλούσε" τον αέρα ,δείχνοντας αρκετά το κάτω μέρος του φτερού που βρισκόταν "μέσα" στον αέρα, μεχρι που ο αέρας απάντησε στην πρόκληση με μια καλή φάπα ,η οποία πολύ εύκολα του γύρισε το αεροπλάνο στο πλάι. Και φυσικά το έκανε τη στιγμή που το αεροπλάνο ήταν ψόφιο από ταχύτητα ,και κατά συνέπεια η αποτελεσματικότητα των πηδαλίων κλίσεων σχεδόν ανύπαρκτη, κάνοντας την οποιαδήποτε έγκαιρη διόρθωση σχεδόν αδύνατη.
Για να χειροτερέψουν τα πράγματα ,το αεροπλάνο πήρε και πορεία με τον αέρα ούριο (απότοκο της κλίσης που πήρε) η σχετική του ταχύτητα ως προς τον αέρα σχεδόν εκμηδενίστηκε ,στόλαρε ,και έπεσε σαν πέτρα.
Το ίδιο περίπου ισχύει και κατά την απογείωση. Αν έχουμε πλάγιο αέρα, δίνουμε λίγο aileron μέσα στον αέρα γιατί αλλιώς, με το που θα δώσουμε rudder για να διορθώσουμε το ανεμούριασμα ,υπάρχει περίπτωση το αεροπλάνο να γυρίσει ούρια στον αέρα και μάλιστα τόσο απότομα ,που θα βρεθούμε έξω από το διάδρομο πριν καν το καταλάβουμε.
Γιαυτό φωνάζουμε "μάθετε να χρησιμοποιείτε το rudder σε συνδυασμό με τα ailerons" και μην έχετε την εντύπωση ότι το πρόβλημα λύνεται απλά με μια μίξη.
Και κάτι άλλο πολύ σημαντικό. Σε περίπτωση δυνατού ανέμου, δεν κοιτάμε να έρθουμε για προσγείωση με την ελάχιστη δυνατή ταχύτητα. Καλύτερα να κρατάμε μια πισινή.
Ο τύπος εφαγε τα μούτρα του γιατί ξεχασε κάτι πολύ σημαντικό ,που αφορά την προσγείωση με πλάγιο άνεμο.
Πάντα, όταν ερχόμαστε για προσγείωση με τον αέρα στα πλάγια, φροντίζουμε να χαμηλώνουμε το φτερό που βρίσκεται "μέσα" στον αέρα (στη μεριά από την οποία φυσάει ο αέρας) ή τουλάχιστον να μην δείχνουμε το κάτω μέρος του σε αυτόν τόσο "προκλητικά" όσο το κάνει ο τύπος.
Αλλιώς ,ειδικά αν το αεροπλάνο έχει αρκετή δίεδρο ,και ακόμη χειρότερα αν είναι και ψηλοπτέρυγο, κινδυνεύουμε να μας γυρίσει ο αέρας το αεροπλάνο στο πλάι.
Αυτό έγινε και στο βίντεο. Ο τύπος "προκαλούσε" τον αέρα ,δείχνοντας αρκετά το κάτω μέρος του φτερού που βρισκόταν "μέσα" στον αέρα, μεχρι που ο αέρας απάντησε στην πρόκληση με μια καλή φάπα ,η οποία πολύ εύκολα του γύρισε το αεροπλάνο στο πλάι. Και φυσικά το έκανε τη στιγμή που το αεροπλάνο ήταν ψόφιο από ταχύτητα ,και κατά συνέπεια η αποτελεσματικότητα των πηδαλίων κλίσεων σχεδόν ανύπαρκτη, κάνοντας την οποιαδήποτε έγκαιρη διόρθωση σχεδόν αδύνατη.
Για να χειροτερέψουν τα πράγματα ,το αεροπλάνο πήρε και πορεία με τον αέρα ούριο (απότοκο της κλίσης που πήρε) η σχετική του ταχύτητα ως προς τον αέρα σχεδόν εκμηδενίστηκε ,στόλαρε ,και έπεσε σαν πέτρα.
Το ίδιο περίπου ισχύει και κατά την απογείωση. Αν έχουμε πλάγιο αέρα, δίνουμε λίγο aileron μέσα στον αέρα γιατί αλλιώς, με το που θα δώσουμε rudder για να διορθώσουμε το ανεμούριασμα ,υπάρχει περίπτωση το αεροπλάνο να γυρίσει ούρια στον αέρα και μάλιστα τόσο απότομα ,που θα βρεθούμε έξω από το διάδρομο πριν καν το καταλάβουμε.
Γιαυτό φωνάζουμε "μάθετε να χρησιμοποιείτε το rudder σε συνδυασμό με τα ailerons" και μην έχετε την εντύπωση ότι το πρόβλημα λύνεται απλά με μια μίξη.
Και κάτι άλλο πολύ σημαντικό. Σε περίπτωση δυνατού ανέμου, δεν κοιτάμε να έρθουμε για προσγείωση με την ελάχιστη δυνατή ταχύτητα. Καλύτερα να κρατάμε μια πισινή.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
http://www.youtube.com/watch?v=kTl1nQ9bO1Y
Γνήσιο βίντεο που το ΠΡΕΠΕΙ υπεριχυεί του ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ.
Συμφωνώ απολύτος με το φίλο με όλες τις απόψεις του και ιδιαίτερα
με το θέμα του rudder που δυστυχώς οι περισσότεροι χειριστές αεροπλάνων
είναι ή τους κάνουν "κουλούς"
Γνήσιο βίντεο που το ΠΡΕΠΕΙ υπεριχυεί του ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ.
Συμφωνώ απολύτος με το φίλο με όλες τις απόψεις του και ιδιαίτερα
με το θέμα του rudder που δυστυχώς οι περισσότεροι χειριστές αεροπλάνων
είναι ή τους κάνουν "κουλούς"
-
- Δημοσιεύσεις: 177
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 07, 2011 6:34 pm
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
επίσης ερχόταν ούρια. πρίν ρίξει το φτερό ήταν στολαρισμένος.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Alexander1 έγραψε: ↑επίσης ερχόταν ούρια. πρίν ρίξει το φτερό ήταν στολαρισμένος.
Σωστα, δεν τον εριξε ο αερας, αλλα το στολαρισμα που αυτος προκάλεσε.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Αν κατάλαβα καλά από αυτά που είδα στο πρώτο βίντεο, στην πτώση ο τύπος πήγαινε να προσγειώσει κάθετα στο διάδρομο ενώ ο αέρας είχε τη φορά του διαδρόμου;
Αν είναι έτσι τα πράγματα, τότε εκ των πραγμάτων δεν έχει λογική αυτό που έκανε.
Θα ερχόταν μια χαρά πάνω από το διάδρομο κόντρα στον αέρα και θα ήταν πολύ πιο απλά τα πράγματα.
Αν είναι έτσι τα πράγματα, τότε εκ των πραγμάτων δεν έχει λογική αυτό που έκανε.
Θα ερχόταν μια χαρά πάνω από το διάδρομο κόντρα στον αέρα και θα ήταν πολύ πιο απλά τα πράγματα.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
το κακο με τον αερα αυτον ειναι οτι ειναι τρελος! φυσαει οτι να ναι! μου θυμιζει τον αερα που εχουμε πολυ συχνα εδω στην Ξανθη.
πρεπει να εισαι συγκεντρωμενος 100%.
ο αερας ειναι σπαστικος και δεν σε αφηνει να πεταξεις οπως θελεις εσυ, αλλα οπως θελει αυτος!
ο 2ος πιλοτος παντος ειναι πολυ καλος.
πρεπει να εισαι συγκεντρωμενος 100%.
ο αερας ειναι σπαστικος και δεν σε αφηνει να πεταξεις οπως θελεις εσυ, αλλα οπως θελει αυτος!
ο 2ος πιλοτος παντος ειναι πολυ καλος.
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Ωραίο θέμα.
Σε ότι αφορά στο video, πιστεύω ότι ο άνθρωπος είναι σε beginer level, οπότε λογικό να κάνει κάποιες λάθος εκτιμήσεις αλλά και λάθος χειρισμούς.
1. Η ψυχολογία του χειριστή, και ιδικά του αρχάριου, παίζει ρόλο.
2. Πάντα προσεγγίζουμε κόντρα στον αέρα.
3. Όλες οι προσεγγίσεις θα πρέπει να γίνονται πάντα με το ίδιο patern και ο κάθε μοντελιστής να ακολουθεί πάντα την ίδια διαδικασία άσχετα με το αν έχει αέρα ή όχι. Άλλωστε επί της ουσίας η προσέγγιση, σαν διαδικασία, πρέπει να είναι πάντα η ίδια. Ωστόσο, ο αέρας και η διεύθυνση του, που θα πρέπει να συνεκτιμούνται, είναι ένα ζητούμενο που πάντα θα πρέπει να το λαμβάνουμε υπόψη αλλά δεν υπάρχει λόγος να μας φοβίζει.
4. Βοηθά αρκετά να κάνουμε μια με δυο δοκιμαστικές διελεύσεις και να παρακολουθούμε τις συνθήκες με απώτερο σκοπό να βρούμε την καταλληλότερη στιγμή αποφεύγοντας ριπές κτλ....
5. Με κόντρα ή πλάγιο αέρα κατά την προσέγγιση, φροντίζουμε πάντα να έχουμε τόσο γκάζι όσο χρειάζεται για να φτάσουμε στο διάδρομο. Ιδανικό είναι να "παίζουμε" ελαφρά με το γκάζι για να κρατάμε μια σταθερή ταχύτητα προσέγγισης για να μπορούμε να "τρυπάμε" με ασφάλεια μέχρι και να πατήσει το μοντέλο στο επιθυμητό σημείο.
6. Με κόντρα ή πλάγιο αέρα κατά την προσέγγιση προσπαθούμε να μην έχουμε σηκωμένη την μούρη του μοντέλου. Με αυτό τον τρόπο αποφεύγουμε ενδεχόμενο "φούσκωμα" και απότομο "φρενάρισμα" του μοντέλου πριν πατήσει....ότι έπαθε και ο κύριος...
7. Με κόντρα ή πλάγιο αέρα κατά την προσέγγιση, δουλεύουμε με high rates διότι θέλουμε μεγαλύτερα diflections σε όλες τις κινούμενες επιφάνειες του μοντέλου. Δεν υπάρχει λόγος να μας φοβίζει αυτό, διότι οι ταχύτητες του μοντέλου είναι πλέον χαμηλές οπότε, και λόγο τις ταχύτητας, όλες οι κινούμενες επιφάνειες για να είναι "αποδοτικές" χρειάζονται μεγαλύτερες λειτουργικές γωνίες.
8. Με κόντρα και αρκετά πλάγιο αέρα προσεγγίζουμε με "ριγμένο" το φτερό της πλευράς από την οποία έρχεται ο αέρας. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να "τρυπάμε" σταθερά ενώ χάνουμε και ύψος ελεγχόμενα και παράλληλα το μοντέλο παίρνει την σωστή θέση κόντρα στον αέρα από μόνο του χωρίς να εκτρέπεται από την νοητή ευθεία γραμμή του διαδρόμου (πράγμα που έπαθε ο κύριος και το μοντέλο έφτασε στο φράχτη). Λίγο πριν πιάσουμε στο διάδρομο, ευθυγραμμίζουμε τα φτερά και πλέον διορθώνουμε με το rudder. Επί της ουσίας το rudder και τα ailerons τα δουλεύουμε συνέχεια, απλά με το rudder καλό είναι να δουλεύουμε με προσοχή, διότι μια από τις ιδιότητες του είναι να κόβει και αρκετή ταχύτητα κατά την προσέγγιση, πράγμα που δεν το θέλουμε πάντα όταν πετάμε κοντά σε ταχύτητες απώλειας στήριξης.
9. Αν δεν νιώθουμε σίγουροι ζητάμε βοήθεια.
10. Αν δε νιώθουμε σίγουροι αποφεύγουμε να πετάμε ως αρχάριοι με πολύ αέρα.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι κανείς μας δε γεννήθηκε με Τ/Κ στα χέρια οπότε όλοι ακόμα και σήμερα μαθαίνουμε (άσχετα με το level μας) και εξελισσόμαστε. Προσπαθήστε να βάζετε ουσιαστικές ώρες πετώντας και πάντα να έχετε κατά νου ένα τυπικό πλάνο που θέλετε να ακολουθήσετε κατά την πτήση.
Πριν κάνετε κάποιο απλή κίνηση, ένα ακροβατικό ή και μια απλή μανούβρα με το μοντέλο σας, "ζωγραφίστε" στο μυαλό σας όλο το patern που θέλετε να ακολουθήσετε. Πάντα να ορίζετε τα σημεία που θα θέλατε να αρχίσει και να τελειώσει η μανούβρα. Με αυτό τον τρόπο προετοιμάζετε τον εγκέφαλο σας για την διαδοχή των κινήσεων που θα πρέπει να ακολουθήσετε στα sticks και φυσικά θα απολαύσετε την πτήση χωρίς άγχος.
Αν αυτό το κάνετε για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα δείτε ότι όλα θα γίνονται πολύ φυσικά χωρίς άγχος και δράματα.
Υ.Γ.: Κατά την μοντελιστική ημέρα, υπάρχει πάντα ένα 30-λεπτο μaλακίας όπου πλέον ο μοντελιστής μπαίνει στο mode "Κάνω ότι να είναι και πετάω όπως να είναι".....αν παρακολουθείτε συνάδελφο να πετάει άτσαλα, του "βάζετε" χέρι αμέσως χωρίς ντροπές (πρωτίστως είναι θέμα ασφάλειας όλων). Αν πιάσετε τον εαυτό σας να μπαίνει σε αυτό το mode, ή απλά να βαριέστε να πετάξετε, πράμα λογικό (εξαίρεση ο Mogolos), κατεβάστε το μοντέλο ή δώστε το σε φίλο και περπατήστε για λίγο ή αράξτε στην καρέκλα....αυτό θα σας σώσει από ολική καταστροφή ή από χαμένο χρόνο επισκευών μέσα στην εβδομάδα.
Σε ότι αφορά στο video, πιστεύω ότι ο άνθρωπος είναι σε beginer level, οπότε λογικό να κάνει κάποιες λάθος εκτιμήσεις αλλά και λάθος χειρισμούς.
1. Η ψυχολογία του χειριστή, και ιδικά του αρχάριου, παίζει ρόλο.
2. Πάντα προσεγγίζουμε κόντρα στον αέρα.
3. Όλες οι προσεγγίσεις θα πρέπει να γίνονται πάντα με το ίδιο patern και ο κάθε μοντελιστής να ακολουθεί πάντα την ίδια διαδικασία άσχετα με το αν έχει αέρα ή όχι. Άλλωστε επί της ουσίας η προσέγγιση, σαν διαδικασία, πρέπει να είναι πάντα η ίδια. Ωστόσο, ο αέρας και η διεύθυνση του, που θα πρέπει να συνεκτιμούνται, είναι ένα ζητούμενο που πάντα θα πρέπει να το λαμβάνουμε υπόψη αλλά δεν υπάρχει λόγος να μας φοβίζει.
4. Βοηθά αρκετά να κάνουμε μια με δυο δοκιμαστικές διελεύσεις και να παρακολουθούμε τις συνθήκες με απώτερο σκοπό να βρούμε την καταλληλότερη στιγμή αποφεύγοντας ριπές κτλ....
5. Με κόντρα ή πλάγιο αέρα κατά την προσέγγιση, φροντίζουμε πάντα να έχουμε τόσο γκάζι όσο χρειάζεται για να φτάσουμε στο διάδρομο. Ιδανικό είναι να "παίζουμε" ελαφρά με το γκάζι για να κρατάμε μια σταθερή ταχύτητα προσέγγισης για να μπορούμε να "τρυπάμε" με ασφάλεια μέχρι και να πατήσει το μοντέλο στο επιθυμητό σημείο.
6. Με κόντρα ή πλάγιο αέρα κατά την προσέγγιση προσπαθούμε να μην έχουμε σηκωμένη την μούρη του μοντέλου. Με αυτό τον τρόπο αποφεύγουμε ενδεχόμενο "φούσκωμα" και απότομο "φρενάρισμα" του μοντέλου πριν πατήσει....ότι έπαθε και ο κύριος...
7. Με κόντρα ή πλάγιο αέρα κατά την προσέγγιση, δουλεύουμε με high rates διότι θέλουμε μεγαλύτερα diflections σε όλες τις κινούμενες επιφάνειες του μοντέλου. Δεν υπάρχει λόγος να μας φοβίζει αυτό, διότι οι ταχύτητες του μοντέλου είναι πλέον χαμηλές οπότε, και λόγο τις ταχύτητας, όλες οι κινούμενες επιφάνειες για να είναι "αποδοτικές" χρειάζονται μεγαλύτερες λειτουργικές γωνίες.
8. Με κόντρα και αρκετά πλάγιο αέρα προσεγγίζουμε με "ριγμένο" το φτερό της πλευράς από την οποία έρχεται ο αέρας. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να "τρυπάμε" σταθερά ενώ χάνουμε και ύψος ελεγχόμενα και παράλληλα το μοντέλο παίρνει την σωστή θέση κόντρα στον αέρα από μόνο του χωρίς να εκτρέπεται από την νοητή ευθεία γραμμή του διαδρόμου (πράγμα που έπαθε ο κύριος και το μοντέλο έφτασε στο φράχτη). Λίγο πριν πιάσουμε στο διάδρομο, ευθυγραμμίζουμε τα φτερά και πλέον διορθώνουμε με το rudder. Επί της ουσίας το rudder και τα ailerons τα δουλεύουμε συνέχεια, απλά με το rudder καλό είναι να δουλεύουμε με προσοχή, διότι μια από τις ιδιότητες του είναι να κόβει και αρκετή ταχύτητα κατά την προσέγγιση, πράγμα που δεν το θέλουμε πάντα όταν πετάμε κοντά σε ταχύτητες απώλειας στήριξης.
9. Αν δεν νιώθουμε σίγουροι ζητάμε βοήθεια.
10. Αν δε νιώθουμε σίγουροι αποφεύγουμε να πετάμε ως αρχάριοι με πολύ αέρα.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι κανείς μας δε γεννήθηκε με Τ/Κ στα χέρια οπότε όλοι ακόμα και σήμερα μαθαίνουμε (άσχετα με το level μας) και εξελισσόμαστε. Προσπαθήστε να βάζετε ουσιαστικές ώρες πετώντας και πάντα να έχετε κατά νου ένα τυπικό πλάνο που θέλετε να ακολουθήσετε κατά την πτήση.
Πριν κάνετε κάποιο απλή κίνηση, ένα ακροβατικό ή και μια απλή μανούβρα με το μοντέλο σας, "ζωγραφίστε" στο μυαλό σας όλο το patern που θέλετε να ακολουθήσετε. Πάντα να ορίζετε τα σημεία που θα θέλατε να αρχίσει και να τελειώσει η μανούβρα. Με αυτό τον τρόπο προετοιμάζετε τον εγκέφαλο σας για την διαδοχή των κινήσεων που θα πρέπει να ακολουθήσετε στα sticks και φυσικά θα απολαύσετε την πτήση χωρίς άγχος.
Αν αυτό το κάνετε για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα δείτε ότι όλα θα γίνονται πολύ φυσικά χωρίς άγχος και δράματα.
Υ.Γ.: Κατά την μοντελιστική ημέρα, υπάρχει πάντα ένα 30-λεπτο μaλακίας όπου πλέον ο μοντελιστής μπαίνει στο mode "Κάνω ότι να είναι και πετάω όπως να είναι".....αν παρακολουθείτε συνάδελφο να πετάει άτσαλα, του "βάζετε" χέρι αμέσως χωρίς ντροπές (πρωτίστως είναι θέμα ασφάλειας όλων). Αν πιάσετε τον εαυτό σας να μπαίνει σε αυτό το mode, ή απλά να βαριέστε να πετάξετε, πράμα λογικό (εξαίρεση ο Mogolos), κατεβάστε το μοντέλο ή δώστε το σε φίλο και περπατήστε για λίγο ή αράξτε στην καρέκλα....αυτό θα σας σώσει από ολική καταστροφή ή από χαμένο χρόνο επισκευών μέσα στην εβδομάδα.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
ΕΛΠΊΖΩ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑ
ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΜΕ ΤΕΛΕΙΟ
http://www.liveleak.com/view?i=c32_1367332518
ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΜΕ ΤΕΛΕΙΟ
http://www.liveleak.com/view?i=c32_1367332518
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Μάριος Παπαδόπουλος έγραψε: ↑
ΕΛΠΊΖΩ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑ
ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΜΕ ΤΕΛΕΙΟ
http://www.liveleak.com/view?i=c32_1367332518
Σε αυτό το video δεν πιστεύω ότι μπορούμε να πούμε κάτι. Προφανώς μιλάμε για stall που μάλλον οφείλετε σε μηχανική βλάβη...ή σε τρελό χειριστικό λάθος...
Θα έλεγα να μείνουμε σε πτώσεις που αφορούν στα αερο-μοντέλα και να αφήσουμε την εκάστοτε επιτροπή διερεύνηση αεροπορικών ατυχημάτων να αποφανθεί για την τύχη των κανονικών αεροσκαφών. Το ότι φτιάχνουμε και πετάμε μοντέλα αυτό δε μας κάνει πιλότους....για να μη μπερδευόμαστε...
Επίσης καλό θα ήταν να αποφεύγουμε σχόλια σαν αυτό του Μάριου...
Μάριος Παπαδόπουλος έγραψε: ↑
...ιδιαίτερα με το θέμα του rudder που δυστυχώς οι περισσότεροι χειριστές αεροπλάνων είναι ή τους κάνουν "κουλούς"
Δεν πιστεύω ότι υπάρχει πιλότος με άδεια τουλάχιστον ATPL που δεν ξέρει να δουλεύει rudder (εμένα τουλάχιστον δε μου έχει τύχει ακόμα), όπως επίσης δεν υπάρχει κάποια νόρμα ή κάποια σχολή που να θέλει "κουλούς" τους πιλότους.... προσέχετε τι γράφεται διότι αυτά είναι ευαίσθητα θέματα....
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Φυσικά και επιτρεπω, τι ειμαι για να απαγορευσω!!!
Πιστευω ότι ο Κωστα τα ειπε ολα, οσο αφορά το προηγούμενο βιντεο. Μονο θα προσθετα, κάτι που κάνω εγώ όταν εχει αερα. Προσπαθώ να ειμαι οσο το δυνατοτερο λιγότερο χρόνο σε "επικινδυνα" σημεία. Δηλαδή ερχόμενος με πλάγιο ανεμο, για προσγειωση, δεν πάω στα 300 μετρα σε ευθεία του διαδρόμου και να προσπαθώ να παραμείνω σε αυτή την πορεία. Αντίθετα έρχομαι κάθετα στον διαδρομο, και κοντρα στον αερα, και πλησιάζοντας κάνω στροφή και μπαίνω με το "φτερο μου στον αερα" και αναποδο ραντερ. Φυσικά προσθετω την απαραίτητη ενεργεια που ΠΟΛΥ γρηγορα θα χάσω στην στροφή, με στοιχεία στο μοτερ. Ετσι ελαχιστοποιώ τον χρόνο όπου το αεροπλάνο βρησκεται χαμηλά, χωρις ενεργεια και με πλάγιο ανεμο.
Οσο αφορά το βιδεο που έβαλε ο Μαριος, ειναι φανερό ότι το σκάφος στολάρει και πέφτει. Για κάποιο λόγο δεν ειχε μηχανές στο κρισημότερο σημειο της απογείωσης, με τραγικό αποτελέσμα για τους επιβάτες w
Πιστευω ότι ο Κωστα τα ειπε ολα, οσο αφορά το προηγούμενο βιντεο. Μονο θα προσθετα, κάτι που κάνω εγώ όταν εχει αερα. Προσπαθώ να ειμαι οσο το δυνατοτερο λιγότερο χρόνο σε "επικινδυνα" σημεία. Δηλαδή ερχόμενος με πλάγιο ανεμο, για προσγειωση, δεν πάω στα 300 μετρα σε ευθεία του διαδρόμου και να προσπαθώ να παραμείνω σε αυτή την πορεία. Αντίθετα έρχομαι κάθετα στον διαδρομο, και κοντρα στον αερα, και πλησιάζοντας κάνω στροφή και μπαίνω με το "φτερο μου στον αερα" και αναποδο ραντερ. Φυσικά προσθετω την απαραίτητη ενεργεια που ΠΟΛΥ γρηγορα θα χάσω στην στροφή, με στοιχεία στο μοτερ. Ετσι ελαχιστοποιώ τον χρόνο όπου το αεροπλάνο βρησκεται χαμηλά, χωρις ενεργεια και με πλάγιο ανεμο.
Οσο αφορά το βιδεο που έβαλε ο Μαριος, ειναι φανερό ότι το σκάφος στολάρει και πέφτει. Για κάποιο λόγο δεν ειχε μηχανές στο κρισημότερο σημειο της απογείωσης, με τραγικό αποτελέσμα για τους επιβάτες w
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Μια μικρή παρατηρηση. Πιστεύω ότι και πραγματικών αεροπλάνων βιντεο μπορούν να μας βοηθήσουν. Μην ξεχνάμε ότι η ιδιες δυναμεις επιδρούν και στα μοντελα μας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Ωραιο το βιντεακι σου ρε φιλε, αλλα ποια ειναι η ερώτηση? Που μας δειχνεις κατι που εχει ενδιαφέρον πτητικά?
Εαν θες απλά κλικς στο καναλι σου εισαι σε λάθος φορουμ.
Αντώνη....
Εαν θες απλά κλικς στο καναλι σου εισαι σε λάθος φορουμ.
Αντώνη....