Σελίδα 19 από 40

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 21, 2013 10:03 am
από King Kostas
sukhoi.su29 έγραψε:
...πράγματι στο τελικό σημείο φαίνεται να χαλαρώνει και να αφήνει το αεροπλανάκι στην τύχη του .


Έτσι είναι. Από προσωπική εμπειρία αλλά και από όσα παρατηρώ στα διάφορα πεδία, κάποια "τσακίσματα" γίνονται την ώρα της "μaλακίας" που μας πιάνει όλους αρκετά συχνά, ειδικά μετά από πολύωρη παραμονή στον χώρο ή μετά από αρκετές πτήσεις την ίδια μέρα όπου γενικότερα αρχίζει το μπούχτισμα...τουλάχιστον σε προσωπικό επίπεδο το παθαίνω αρκετά συχνά....γι αυτό και προσέχω....λέμε τώρα...`M`

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 22, 2013 12:54 pm
από sukhoi.su29
Σημερινό διαγώνισμα...#**
http://www.youtube.com/watch?v=G-WqnYkmGIs

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 22, 2013 1:42 pm
από ΑνδρεαςΛ
Stall λόγω υπερβολικού up.

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 22, 2013 9:00 pm
από Mogolos
Ξαναδες το Αντρεα...
Δεν ειναι στολ απο υπερβολικο up!

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 22, 2013 9:31 pm
από ΑνδρεαςΛ
Τώρα που το έβαλα με ήχο, ακούω και το μοτέρ να ανεβάζει.

Αν ήταν λόγω ροπής, δε θα έριχνε το άλλο φτερό;

Πες μας τι πιστεύεις Γιάννη.

Είχε το rudder φουλ δεξιά.

Επιμένω ότι είχε υπερβολικά μεγάλες κινήσεις στο elevator. Αυτό δείχνει και το πρώτο πέρασμα.

Στο τέλος όμως ήταν η κακιά ώρα που όλοι έχουμε κάποια στιγμή.

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 22, 2013 10:27 pm
από King Kostas
Όταν λέμε ότι το μοντέλο "Σναπάρει"...εννοούμε αυτό που βλέπουμε στο video.


1. μεγάλη κίνηση elevator
2. ελαφρός πισώβαρο

...δεν έχει καμία σχέση με stall μιας και το "snapping" δεν συνδέεται με την ταχύτητα του μοντέλου.

Ο τύπος δεν κατάλαβε τίποτα...παίζει να πήγε σπίτι και να τραβούσε ακόμα up....

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 22, 2013 10:50 pm
από Mogolos
Snap σε ολο του το μεγαλείο. Το ραντερ δεξια που βλέπεις ειναι η προσπάθεια να γλιτώσει την ροπη από το γκάζι που βάζει. Το οτι η ροπή σε τραβάει αριστερά δεν σημαίνει οτι πέφτει από εκεί. Ισα ίσα... από την άλλη σου γυρίζει τελικά...
Συνήθως βαζουμε ράντερ, μοτερ και ελερονς. Εκει αρχίζουν τα γλέντια. Εαν βαλεις ραντερ και μοτερ προοδευτικά, ολα θα πάνε καλά.
Εαν όμως βαλεις απότομα μοτερ και ραντερ και έλερονς (κατι που γίνεται συχνά) το μοντέλο σναπάρει σε κλασματα από την αντίθετη πλευρά (βλέπε παραπάνω)

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 22, 2013 11:01 pm
από King Kostas
Mogolos έγραψε: Snap σε ολο του το μεγαλείο. Το ραντερ δεξια που βλέπεις ειναι η προσπάθεια να γλιτώσει την ροπη από το γκάζι που βάζει. Το οτι η ροπή σε τραβάει αριστερά δεν σημαίνει οτι πέφτει από εκεί. Ισα ίσα... από την άλλη σου γυρίζει τελικά...
Συνήθως βαζουμε ράντερ, μοτερ και ελερονς. Εκει αρχίζουν τα γλέντια. Εαν βαλεις ραντερ και μοτερ προοδευτικά, ολα θα πάνε καλά.
Εαν όμως βαλεις απότομα μοτερ και ραντερ και έλερονς (κατι που γίνεται συχνά) το μοντέλο σναπάρει σε κλασματα από την αντίθετη πλευρά (βλέπε παραπάνω)



στου ζιμπιλλλ.....

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 23, 2013 12:09 am
από HeliWizard
Τελικά............. πολύ καλό αυτό το θέμα με τα βιντεάκια και τα σχόλια ............... Βλέπουμε , ακούμε , διαβάζουμε και μαθαίνουμε πάρα πολλά πράγματα τα οποία αφορούν ''δύσκολες και απρόβλεπτες στιγμές και καταστάσεις'' όταν πετάμε ............ Μπράβο ρε παιδιά ............ ^%^ ^%^ ^%^

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 24, 2013 10:11 am
από sukhoi.su29
Χμμ...όλη η τάξη άριστα . Εύγε , δέκα με δύο τόνους...^%^

Για να δούμε κι ένα πολύ γρήγορο.

  • Διαφαίνονται άραγε προβλήματα του μοντέλλου , απο τη τροχοδρόμηση κι όλας , ή φταίνε οι ανωμαλίες του εδάφους ??
  • Κι όταν απογειώνεται ...μήπως έχουμε τίποτα ανάποδο ??
http://www.youtube.com/watch?v=hkJS-_8O_kI

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 24, 2013 10:43 am
από Mogolos
Τίποτα δεν ειναι ανάποδα.
Ο εδαφος δυσκολεύει λίγο την κατάσταση αλλα δεν ειναι η αιτία της πτώσης.
Το σκάφος στολάρει και ρίχνει φτερό λόγο πρόωρης απογείωσης. Δεν ειχε ταχύτητα. Ο χειριστής βιάζεται να και "τραβάει" νωρίς... `M`

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 24, 2013 11:19 am
από bladeskiller
Αν δείτε προσεκτικά το βιντεακι, η απογείωση ξεκινάει με neutral elevator και το up το δίνει προς το τέλος.
Στο μεταξύ όμως τροχοδρομεί για αρκετά δευτερόλεπτα με neutral elevator και, κανονικά ,αν το αεροπλάνο ήταν σωστά ζυγισμένο και με σωστή γεωμετρία, θα έπρεπε να έχει σηκώσει ουρά ,ειδικά με την αντίσταση που βρίσκουν οι ρόδες σε τέτοιο έδαφος. Αντί για αυτό όμως ,χωρίς ο τύπος να δώσει up, το αεροπλάνο δεν λέει να σηκώσει ουρά αλλά "προσπαθεί" να πετάξει με τη στατική του γωνία ,η οποία προφανώς είναι μεγαλύτερη από τη γωνία του στολ. Αυτός είναι και ο λόγος που κοπανιέται τόσο πολύ δεξιά και αριστερά (tip to tip) και όχι τόσο οι ανωμαλίες του εδάφους και τα στενά σκέλη. Αυτό εμένα μου αφήνει υποψίες και για το κέντρο βάρους ή κάποια λανθασμένη γωνία στα φτερά ή τον κινητήρα.
Φυσικά το up που δίνει στο τέλος, πιστεύοντας ότι αν ζορίσει το αεροπλάνο να απογειωθεί θα ξεπεράσει το πρόβλημα (κούνια που τον κούναγε), αποτελεί και τη χαριστική βολή.

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 24, 2013 10:12 pm
από sukhoi.su29
Μπράβο ..το λύσατε κι αυτό....#**
Να κι ένα τώρα με διπλή δυσκολία , ...δηλαδή δυο μηχανές.^%^^%^
Νομίζω ότι έχει ενδιαφέρον ...._Β_Ο


http://www.youtube.com/watch?v=mlBuhGe-ybg

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 24, 2013 10:35 pm
από Ροδόλφος Μπάκας
Μου κάνει εντύπωση που δεν κόβει κινητήρα και για να είμαι ειληκρινής δεν ακούω και αυξομοιώσεις στο γκάζι....Αν έσβηνε ένας κινητήρας ή εχανε στροφές από ντίζα από σέρβο από οτιδήποτε,θα ακουγόταν....

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 25, 2013 11:52 am
από Mogolos
τι ψαχνετε ρε παιδιά, το σκάφος ειναι σε κατασταση στολ σε όλη την διάρκεια της πτήσης. Και πολύ αντεξε.