Σελίδα 20 από 40
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 04, 2013 5:51 pm
από sukhoi.su29
Αν δεν το προλαβαίνει το μάτι σας....μην ανησυχείτε
θα ακούσετε σίγουρα ένα ....
Π Ο Υ Φ .....wow
http://www.youtube.com/watch?v=pWcz2z98BIw
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 04, 2013 7:24 pm
από socratesb
Το "πουφ" γίνεται στο 1,01 και κομμάτια πέφτουν ακόμα και στο 1,15!!!
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 04, 2013 9:29 pm
από Mogolos
Flatering. Στην πρώτη στροφή ακουγεται (υποκοφος βαρης ήχος)
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 06, 2013 9:22 pm
από Alexander1
κάπου ξέχασε τα φτερά
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 10, 2013 11:13 am
από sukhoi.su29
Εξετάσεις πρώτου τριμήνου...#**_Β_Ο
http://www.youtube.com/watch?v=9qzbhvGQrGQ
υ.γ.
Όποιος γνωρίζει τι ακριβώς είναι (χμμ..δηλαδή τι ακριβώς ήταν) η υπερκατασκευή στο μπροστινό μέρος του cowl ας κάνει μια αναφορά... #**
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 10, 2013 1:37 pm
από Wizard
Πρόβλημα στα σερβο του rudder. Μενουν συνέχεια κλειδωμένα αριστερά
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 10, 2013 9:41 pm
από viper1
πρέπει να είχε μεγάλο βάρος σαν κατασκευή. Άνοιξε και τον κύκλο του αρκετά οπότε με έναν κινητήρα εκτός ήταν πολύ δύσκολο να κρατήσει ταχύτητα και ύψος.Θα έπρεπε να κλείσει τον κύκλο και να επιστρέψει κατερχώμενος για αναγκαστική...
για το βίντεο με το δικινητήριο το σχόλιο
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 10, 2013 11:19 pm
από Ροδόλφος Μπάκας
Επίσεις δεν καταλαβαίνω τι είναι αυτά που κρέμονται στα ακρωπτέρυγα που ίσως να παίζουν το ρόλο τους στη στούκα.....για το ακροβατικό εννοώ
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 10, 2013 11:24 pm
από Ροδόλφος Μπάκας
Wizard έγραψε: ↑Πρόβλημα στα σερβο του rudder. Μενουν συνέχεια κλειδωμένα αριστερά
Φαίνεται πάντως ότι το rudder κατά την πτώση είναι μόνιμα πλήρως αριστερά...
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 12, 2013 2:53 pm
από sukhoi.su29
Αφού κρίθηκε ένοχο το rudder - δηλαδή το servo του :./>,<
- ας προχωρήσουμε στο επόμενο...
Πολλά πολεμοπούλια ....και ένα τεράστιο
κράςςςςς w
http://www.youtube.com/watch?v=RTrXdfe5idw
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 12, 2013 3:10 pm
από coolfever
εμένα μου φαίνεται ότι στολάρει του θανατά το αεροπλάνο...
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 12, 2013 4:28 pm
από yankos
Κρίμα το αεροπλάνο, αν και πρέπει να φτιάχνεται εύκολα.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 12, 2013 10:24 pm
από King Kostas
κρίμα για το 80% των α/φων του βίντεο, διότι η μια προσγείωση ήταν χειρότερη από την άλλη....
Σε ότι αφορά στο "φρούριο"...το μοντέλο πετούσε τέρμα stallαριστό....
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 13, 2013 3:37 pm
από coolfever
http://www.youtube.com/watch?v=UDxglJrfPRQ
πίτσες άμα προσγειώνανε καλύτερα θα τα κατέβαζαν τα μοντέλα`M` (κρίμα το corsair...όταν το ξανασήκωσε είπα ευτυχώς...!@/-=}{{
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 21, 2013 6:54 pm
από sukhoi.su29
Το Corsair θα μπορούσαμε να πούμε ότι ξεκίνησε λίγο κοιμισμένα...:?Z
Κοντολογίς ο καλός μας πιλότος μάλλον δεν ήταν στην τσίτα κι έτσι του ΄φυγε κλασσικά - αριστερά ενώ ο αριστερός του αντίχειρας (rudder) κοιμόταν.
Στην συνέχεια συγκεντρώθηκε κι εκτός ίσως απο το απότομο τράβηγμα στην απογείωση φαίνεται να πετά μια χαρά και να ξέρει αρκετά καλά τι κάνει.
Ισως τον ξαναπαίρνει ο ύπνος κατά την προσγείωση >F<όπου κατά την γνώμη μου έρχεται πολύ γρήγορα και προσπαθεί με το ζόρι να το κατεβάσει , οπότε ακολουθούν όλες οι "ζειμπεκιές" που μπορεί να κάνει ένα μοντέλο.
Η συνέχεια μάλλον τραγική...Το γλυτώνει πάρα τρίχα απο τη μάντρα στο go-around (πώπώ τι ήταν αυτό) και το χάνει στη συνέχεια απο σβησμένο κινητήρα , προφανώς πετώντας εκτός "κύκλου" οπότε και απροετοίμαστος για απρόοπτα και dead stick καταστάσεις.
Πανέμορφο και το jet , βαριά δυστυχώς η προσγείωσή του ......