Σελίδα 3 από 6
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 10, 2014 8:35 am
από Αντώνης Κριτζάς
ankon έγραψε: ↑.Πάντος σε μια απο τις φωτό βλέπω οτι υπάρχει washout.
Αχ!! με φτιάχνεις...........
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 10, 2014 8:58 am
από sukhoi.su29
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑Ελα ντε που δεν έχω τα όργανα σου ;;)
Μα και αν το μετρήσουμε ............τι μπορούμε να κάνουμε?
Αν χρειαστεί περισσότερο και κυρίως για τις πρώτες δοκιμές
....."μπορεί να προστεθεί washout μετά την κατασκευή αν σηκώσουμε κατα τί και τα δυο ailerons ".
Ένα καλό washout_briefing
http://www.mnbigbirds.com/images/PDF%20Files/Washout%20Article%20Final%20Lo_Res%204_21_12.pdf
Προσέξτε στο τέλος της σελίδας 3 και μετά όπου αναφέρονται τυπικά μεγέθη για washout σε rcscale , όπου αναφέρεται σαν πρώτο παράδειγμα στις εξαιρέσεις το
mitsubishi-babs του Άγγελου.
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 10, 2014 10:20 am
από ankon
Νίκο δεν ξέρω αν έπιασες σωστά το νόημα του άρθρου το οποίο λέει ότι στο Babs το washout ξεκινά όχι απο την ρίζα του φτερού με την άτρακτο αλλά απο την άκρη του κεντρικού μέρους του φτερού και ως το ακροπτερύγιο και είναι 1,5 μοίρα . Έχει λοιπόν και το Babs washout !!!
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 10, 2014 11:46 am
από sukhoi.su29
ankon έγραψε: ↑Νίκο δεν ξέρω αν έπιασες σωστά το νόημα του άρθρου το οποίο λέει ότι στο Babs το washout ξεκινά όχι απο την ρίζα του φτερού με την άτρακτο αλλά απο την άκρη του κεντρικού μέρους του φτερού και ως το ακροπτερύγιο και είναι 1,5 μοίρα . Έχει λοιπόν και το Babs washout !!!
Ναι έτσι το είχα καταλάβει Άγγελε , απλά το διατύπωσα στραβά έτσι όπως το'γραψα γιατί χάρηκα που είδα να αναφέρεται το
mitsubishi κι ήθελα να σας το δείξω να το δείτε γρήγορα γρήγορα ....>F<
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 21, 2014 10:43 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Τι και αν περίμενα πώς και πώς να περάσει το εορταστικό ωράριο για να κάνω επίσκεψη στον Ερμή Σήμερα από το πρωί ο καιρός βροχερός μας έκοψε την χαρά και τα σχέδια
Ετσι λοιπόν το ρίξαμε στην συνέχεια της κατασκευής που έχει μείνει πίσω λόγω εορτών
Ολοκληρώθηκε η στήριξη των τροχών και μπήκαν τα καλύμματα με βίδες και όχι κολλητά για να έχουμε πρόσβαση
Servo flaps , κοιλίτσα κλπ διακοσμητικά ολοκλήρωσαν το φτερό και έγινε η προσαρμογή στην άτρακτο
Τέλος τοποθετήσαμε stabilizer, ruder και πίσω τροχό
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 22, 2014 12:43 am
από socratesb
O Αντώνης έχει κάνει καταπληκτική δουλειά στην δημιουργία flaps στο μοντέλο, Εργοστασιακά! Επίσης μελετά και διορθώνει οποιδήποτε σχεδιαστικό κινέζικο αμάρτημα του κιτ. Σίγορα με ένα πιο δυνατό κινητήρα και μεγαλύτερη προπέλα θα ήμουν πιο αισιόδοξος που λόγω κόστους δεν υπάρχει άλλη επιλογή από τον 46αρι.
Συνεχίζεται...
Αντώνη ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
+(*)+(*)+(*)
http://www.youtube.com/watch?v=-rioG9l7Q0I
http://www.youtube.com/watch?v=3lvZWCytf5U
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 22, 2014 10:24 am
από Αντώνης Κριτζάς
νομίζω οτι θα τα πάει μιά χαρά ........ μή φοβάσαι
Ο τύπος στο video που σε τρόμαξε είχε εμπειρία 30 ετών στο μπλα μπλα και όχι στην πτήση
Κοίτα πώς έρχεται στην προσγείωση αυτό χωρίς flaps
Θα το κατεβάσει ο Γιώργος που μετά το Nemesis έμαθε προσγειώσεις high speed landing
http://www.youtube.com/watch?v=wr9Fr8x-4e4
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 22, 2014 12:52 pm
από sukhoi.su29
Και σε αυτό αλλά και στα προηγούμενα δύο , μια χαρά πετάει...
Άντε κύριοι , τελειώστε το ....το περιμένει αερο-διάδρομος που φτιάχτηκε
λίγο πριν απο αυτό .Δεν είναι τυχαίο αυτό...
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 22, 2014 9:53 pm
από Γιώργος Μπέλλος
Φτιάξτε το εσεις και αναλαμβάνω προσγείωση,αποτέφρωση!
^%^
Μην μου αγχώνετε τον Σωκράτη.Θα τον βαλουμε να κανει καμμια δεκαρια dead stick προσγειώσεις με το Sportster και μετα θα κατεβάζει το Ρ40 με κλειστά μάτια.+(*)
Καλή συνέχεια!
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 17, 2015 6:14 pm
από Αντώνης Κριτζάς
......λοιπόν κατασκευής συνέχεια στο εργαστήρι του Γιώργου με την τοποθέτηση servos ντιζών συρματόσχοινων κλπ
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 17, 2015 6:23 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Το μοτέρ θα είναι τελικά τετράχρονο 0.75 ASP
Το μοντέλο δεν προβλέπει γωνίες offset και το μελετάμε λίγο
Το μοτέρ εξαφανίζεται μέσα στο μοντέλο και μόνο η εξάτμιση θα είναι εμφανής (!)
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 17, 2015 7:53 pm
από sukhoi.su29
'Αντε επι τέλους .....το γιοφύρι της Άρτας...
Να το δούμε στον Ερμή....και θα γώ θα κάνω τη δεκαοχτούρα....+(*)
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 17, 2015 7:54 pm
από ankon
Τα συρματόσχοινα ελπίζω να μην μείνουνε έτσι, είναι λάθος τοποθέτηση!!!>:(>:(>:(
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 17, 2015 8:37 pm
από Αντώνης Κριτζάς
.....πες Άγγελε..........._P_P
Απάντηση: κατασκευή P40 E απο την CMP
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 17, 2015 9:22 pm
από Γιώργος Μπέλλος
ankon έγραψε: ↑Τα συρματόσχοινα ελπίζω να μην μείνουνε έτσι, είναι λάθος τοποθέτηση!!!>:(>:(>:(
Καλησπέρα Αγγελε,τι λαθος εχουν?Αν εννοεις ότι δεν ειναι χιαστί,αυτο το αλλαξα. Είναι και κατι ακόμα λάθος?