NIKOS έγραψε: ↑Φιλε VTR εν ετη 2009 τιποτα δεν ειναι αδυνατον.Γινετε εισαγωγη απλα θελει λεφτα.Αν κουνησεις ευρο γινοντε ολα.Το θεμα ειναι οτι θελει απο μια συγκεκριμενη παραγγελεια και πανω.Οποτε θελει να μαζευτουμε πολλοι.Ο εισαγωγεας για την Ευρωπη δεν θα στειλει 2-3 κιβωτια μονο.Δεν ασχολειτε με τετοιες ποσοτητες.Παντως το σιγουρο ειναι οτι γινετε εισαγωγη.Αν πεσει το ''μαλλι'' ολα γινοντε.
Νίκο ένας φίλος που ασχολείται με γενικό εμπόριο, έκανε επαφή με τον αντιπρόσωπο στην Ευρώπη. Δυστυχώς δεν πουλάνε σε άσχετες επιχειρήσεις εκτός του μοντελισμού, πόσο μάλλον σε ιδιώτες η συλλόγους. Και διευκρινίζω ότι ζήτησε μια σχετικά τεράστια ποσότητα. Ο φίλος που είναι "αγαπητικός" του αερομοντελισμού, είδε ότι έχει πολύ "ψωμί" η υπόθεση, και μέχρι που σκέφτεται να κάνει και μια επέκταση της επαγγελματικής του δραστηριότητας, μόνο και μόνο να πουλήσει καύσιμο.
Κύριοι ...υπάρχει καύσιμο φθηνότερο, αρκεί να ψάξουμε λίγο και να "αποφωτογραφίσουμε" από το μυαλό μας, δυό τρεις γνωστές συσκευασίες που συνηθίσαμε να βλέπουμε ...κατ επιβολήν.
Υπάρχουν μοντελιστές που το φτιάχνουν μόνοι τους και μπορούν να βοηθήσουν και άλλους.
Τώρα, ως προς τους "αγαπητικούς" του μοντελισμού, ας εμφανιστούν όσοι θέλουν, αρκεί αυτό να είναι προς όφελος των υπολοίπων και του υγιούς ανταγωνισμού...
Γιάννης Ζαφείρης έγραψε: ↑Κύριοι ...υπάρχει καύσιμο φθηνότερο, αρκεί να ψάξουμε λίγο και να "αποφωτογραφίσουμε" από το μυαλό μας, δυό τρεις γνωστές συσκευασίες που συνηθίσαμε να βλέπουμε ...κατ επιβολήν.
Το σωστότερο όλων κύριε ελεγκτά κυκλοφορίας......το σωστότερο όλων όσων ειπώθηκαν ;;)
Θα μπορούσε άραγε κάποιος μοντελιστής που κατασκευάζει το δικό του καύσιμο να μας δώσει πληροφορίες ?
Η τιμες των καυσίμων πάντως μας οδηγούν στα ηλεκτρικά. Οχι οτι δεν είναι καλά, αλλά μία ζημιά με το ρεύμα, εξισορροπεί ώρες νίτρου...~b~
Αντε τώρα, αποφάσισε.
vtr έγραψε: ↑Που να είναι άραγε αυτοί φίλε Γιάννη Ζαφείρη.!@/-=}{{
Ισως για δικούς τους λόγους, κρατάνε μυστική την συνταγή...
Εστέ υπομονετικοί ...κύριοι ;;)
Το "αίτημα" έχει παραληφθεί από προχθές. Ωστόσο μπορεί να μας δώσει και ο Ankon δυο τρεις συμβουλές σχετικά.
Ως προς το φθηνότερο καύσιμο, να είστε σίγουροι ότι στο προσεχές μέλλον, θα κυκλοφορήσει, όσο επικρατούν οι καταστάσεις.
Το "αίτημα" έχει παραληφθεί από προχθές. Ωστόσο μπορεί να μας δώσει και ο Ankon δυο τρεις συμβουλές σχετικά.
Ως προς το φθηνότερο καύσιμο, να είστε σίγουροι ότι στο προσεχές μέλλον, θα κυκλοφορήσει, όσο επικρατούν οι καταστάσεις.
Ρε παιδες.Υπαρχουν στο νετ αναλυτηκα για το πως μπορεις να φτιαξεις καυσημο.Το θεμα ειναι απο που μπορουμε να προμηθευτουμε τα υλικα.Το λαδι και την μεθανολη την βρισκουμε.Πειτε μου που μπορουμε να βρουμε νιτρο σε υγρη μορφη.Μετα το παρασκευασμα μια-δυο φορες θα πετυχει.
NIKOS έγραψε: ↑Ρε παιδες.Υπαρχουν στο νετ αναλυτηκα για το πως μπορεις να φτιαξεις καυσημο.Το θεμα ειναι απο που μπορουμε να προμηθευτουμε τα υλικα.Το λαδι και την μεθανολη την βρισκουμε.Πειτε μου που μπορουμε να βρουμε νιτρο σε υγρη μορφη.Μετα το παρασκευασμα μια-δυο φορες θα πετυχει.
Καλησπερα παιδια.
Η αληθεια ειναι πως παρα πολλες φορες εχω φτιαξει καυσιμα,κατι που δεν ειναι ιδιαιτερα δυσκολο.Ειδικα οταν υπηρχε ελλειψη.Παλια το φτιαχναμε παντα μονοι.Ιδιαιτερως με τις μηχανες diesel ειναι πολυ ευκολο,επειδη αυτες οι μηχανες δεν ειχαν αναγκη ενος αλλου υλικου. Αυτου του υλικου που μας προβληματιζει στις σημερινες συνθηκες ,με τις σημερινες μηχανες ειναι,οπως ολοι γνωριζετε, το νιτρομεθανιο.Ενα υλικο πολυ ακριβο και δυσευρετο .Σε απλες μηχανες αεροπλανων δεν νομιζω οτι υπαρχει προβλημα να δουλευουν χωρις νιτρο .Δεν θα κανω επεξηγηση τωρα για τον τροπο λειτουργιας αυτου του υλικου ως βοηθητικου της καυσης ,απλα θα πω απο οτι ξερω οτι ειναι απαραιτητο στα ελικοπτερα για την καλυτερη λειτουργια του κινητηρα στις χαμηλες στροφες.Εχω ψαξει παρα πολυ στην Ελληνικη αγορα και εξακολουθω να ψαχνω αλλα εκει που ψαχνω μονον αρνηση βρισκω,οποτε δεν μπορω να προσφερω καμμια βοηθεια.Παντος για οποιον θελει να ασχοληθει μπορω να του δωσω στοιχεια και θεωρητικα και πρακτικα (συνταγες) ωστε και πειραματικα να δοκιμασει τα ιδιοσκευασματα του.
Πολύς ντόρος έγινε με τα καύσιμα...Θα μπορούσα να αμπελόφιλοσοφίσω για πολύ αλλά, θα περάσω αμέσως στο προκείμενο...
ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΖΗΤΑΝΕ?. Μην γελιόμαστε! στην Ελλάδα ζούμε. Ο καθένας είναι ότι δηλώσει και κάποιοι δηλώνουν ΕΜΠΟΡΟΙ... Στην Ελλάδα, βγάλε βρώμα στην αγορά ότι λιγόστεψε το νερό και από την επόμενη ώρα το μπουκαλάκι στα περίπτερα θα κοστίζει 5 ευρώ. Άσχετο αν ο περιπτεράς το είχε αγοράσει 10 λεπτά...Οι δικαιολογίες θα βρεθούν αμέσως, τα εργοστάσια πήραν φωτιά, τα εργατικά χέρια κοστίζουν λόγω των νέων μέτρων της κυβέρνησης, το ωροσκόπιο του πωλητή του λέει ότι το μέλλον του δεν φαίνεται καλό και ότι άλλο κατεβάσει ο νους του καθενός.
Η αλήθεια είναι ότι κάποιοι "φίλοι" έμποροι (είναι και μοντελιστές τρομάρα τους) επειδή η κύρια και σταθερή τους δουλειά (κυρίως στο Δημόσιο) τους το επιτρέπει, έχουν όλο τον χρόνο και την οικονομική άνεση να κάνουν και τους εμπόρους. Μόλις λοιπόν εμφανιστούν οι κατάλληλες συνθήκες (που πολλές φορές οι ίδιοι διαμορφώνουν), δεν αφήνουν την ευκαιρία να πάει χαμένη και ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΟΥΝ. Κάποιοι θα πούνε... "μαγκιά τους, αφού τα καταφέρνουν...". Όμως, η πραγματικότητα δεν είναι έτσι. Ο μοντελισμός είναι το χόμπυ μας. Εντάξει, ξέρουμε ότι ...τα γούστα πληρώνονται...ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΟΪΔΟ. Μπορεί κάποια φορά να αγοράσουμε καύσιμο με 37 ευρώ !!! αλλά, θα είναι κάποια φορά, δεν μπορεί αυτό να γίνεται πάντα.
Όπως διαβάζετε στο forum, όλοι ψάχνονται. Αυτό από μόνο του λέει πολλά. Άλλοι σκέφτονται πώς θα κάνουν εισαγωγή, άλλοι πώς να φτιάξουν καύσιμα μόνοι τους, άλλοι λένε θα το γυρίσουν στα ηλεκτρικά και άλλοι στις βενζίνες. ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΑΚΡΙΒΟ ΚΑΥΣΙΜΟ. Κάποιοι (δημόσιοι υπάλληλοι ή όχι) έμποροι, σίγουρα θα γελάνε με αυτά που διαβάζουν, είμαι όμως σίγουρος ότι, αν συνεχίσουν να θέλουν να "κονομάνε" βγάζοντας χρήματα "αεράτα", έχουν διαλέξει λάθος χώρο...Θα κρατήσουν τα καύσιμά τους για πολύ καιρό στις αποθήκες τους. Πέρα από όλα αυτά ας σκεφτούν και το παρακάτω: Κάποια στιγμή, κάποιος καταστηματάρχης που σέβεται πρώτα τον εαυτό του και έπειτα τους πελάτες του, θα διοχετεύσει στην αγορά καύσιμα σε λογικές τιμές. ΑΥΤΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ, ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΣΥΝΤΟΜΑ. Τότε θα ήθελα να δώ τους τωρινούς "γούκους" και "γερολαδάδες" που θα μείνουν με τα καύσιμά τους για ιδιωτική χρήση... Πέρα από αυτό, όσο αφορά σε εμένα, δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω από αυτούς όχι μόνο καύσιμο αλλά κανένα άλλο μοντελιστικό είδος, ακόμη και άν το πουλάνε στην μισή τιμή από αλλού....ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΜΠΑΡΚΟ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. Κάποτε θα πρέπει όλοι να σκεφτόμαστε κάπως έτσι, για να μην ..."στηνόμαστε" σε κάποιους να μας γ......δείνουνε. Μετά σου λένε προτιμείστε τους τοπικούς προμηθευτές και στηρίξτε την τοπική αγορά...Τι να πω είναι σημάδια των καιρών.
Αν αφήνουμε τους 'έξυπνους να μας εκμεταλεύονται τότε είμαστε όλοι Έλληνες και μας αξίζει...κάποτε το να είσαι Έλληνας ήταν προταίρημα, σήμερα ντρεπόμαστε να το αναφέρουμε (όσοι πήγαν ή έζησαν στο εξωτερικό με καταλαβαίνουν)...
Αυτά... συγχύστηκα τόσο με την κατάσταση αυτή, που σκέπτομαι να τα παρατήσω...Το αυτοκίνητό μου, μου κοστίζει λιγότερο...
Sdk έγραψε: ↑ Κάποια στιγμή κάποιος καταστηματάρχης που σέβεται πρώτα τον εαυτό του και έπειτα τους πελάτες του, θα διοχετεύσει στην αγορά καυσιμο σε νορμάλ τιμές. ΑΥΤΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ, ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΣΥΝΤΟΜΑ.
Φίλε Sdk, απο όλο το post σου, κρατάω μόνο αυτό.
Τά υπόλοιπα είναι λίγο πολύ γνωστά.
Τώρα το (πόσο σύντομα)..................θα δείξει.