Σελίδα 3 από 4
Απάντηση: 1/4 scale F-16 4x turbine engines!!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 25, 2010 5:55 pm
από Dell Gatto Grande
Δημήτρης Άρτα έγραψε: ↑Το αεροπλάνο δεν έχει elerons...!?!Γιατί?
0:14 στο video αν παρατήρησεις, τα elevator παίζουν και σαν ailerons..αυτά είναι τα elevons η καλύτερα tailelevons..
οι επιδόσεις δεν υστερούν από ότι σε ένα αεροπλάνο που χρησιμοποιεί τις παραδοσιακές κινήσεις.
.συν ότι τα φτερά είναι πιο ελαφριά με την απουσία άλλον 8 servo,ντιζών και ούτω καθεξής
αλλα και πιο απλοϊκά με την απουσία 8 συνδέσεων..μεγαλύτερης κατανάλωσης ρευμάτων που συνεπάγεται μεγαλύτερες μπαταρίες και δε συμμαζεύεται...
_Β_Ο"keep it light and simple.it will fly better and longer"_Β_Ο
Απάντηση: 1/4 scale F-16 4x turbine engines!!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 25, 2010 5:57 pm
από Αντώνης Κριτζάς
τα πηδάλια της ουράς κινούνται ανεξάρτητα και κάνουν όλες τι κινήσεις aileron και elevator Δες το pre-flight test στο video να δεις τους συνδυασμούς κινήσεων στα πηδάλια που δίνουν στο σκάφος τη απαραίτητη ευελιξία
Η ευελιξία του αεροσκάφους είναι εξαιρετική επιτρέποντας ελιγμούς μάχης έως και τα 9Gs
Το F-16 ήταν το πρώτο αεροδυναμικά ασταθές αεροσκάφος, διαθέτοντας Μετριασμένη Στατική Ευστάθεια (RSS-Relaxed Static Stability) που έχει σαν αποτέλεσμα μεγάλους λόγους άνωσης προς οπισθέλκουσα και μείωση των φορτίων κατά τη διάρκεια των ελιγμών. O έλεγχος του αεροσκάφους είναι δυνατός χάρη στην ύπαρξη ηλεκτρονικού συστήματος πτήσης (Fly-by-wire), το οποίο και το διατηρεί πάντα μέσα στα όρια του φακέλου πτήσης.
πηγή http://www.ellinikos-stratos.com/aeroporia/f-16_1.asp
αλλη πηγή ο
Dell Gatto Grande που τα μασάει τα jet
Απάντηση: 1/4 scale F-16 4x turbine engines!!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 25, 2010 7:49 pm
από King Kostas
Πας για αεροναυπηγός Αντώναρε!!!!
Να αναφέρουμε βέβαια ότι όλα τα υπέρ-ηχητικά αεροσκάφη είναι αεροδυναμικά ασταθή.
Νομίζω ότι το F16 αντέχει μέχρι και 16,3G….σε ότι αφορά στις σκελετικές αντοχές. Φαντάζομαι ότι ο χειριστής δε μπορεί να τραβήξει πάνω από 9G σε συνθήκες air combat. Νομίζω ότι μόνο οι αστροναύτες τραβάνε μέχρι και 12,4G κατά την διάρκεια της εκτόξευσης (Εννοείτε ότι αυτή η επιτάχυνση είναι «αυστηρά» παράλληλα στη διεύθυνση της κίνησης και όχι αρνητική, θετική ή πλευρική)…..πάντως πρέπει να είναι φοβερά επίπονο.
Απάντηση: 1/4 scale F-16 4x turbine engines!!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 25, 2010 8:58 pm
από angel
Επιτελους....!!
Αλλαξε υφος...το θεμα!
Νομιζω οτι καποιοι πιλοταρες γραφουν και κριτικαρουν
πανευκολα και δεν λογαριαζουν ουτε την δουλεια ουτε
την εμπειρια ....ευκολα λογια...(ειχα συγχυστει ως τωρα!)
Εμενα μ αρεσε ο τυπος ..γουστο του καπελο του
ηθελε να "κανει κατι αλλο " ...το κανε!
Για πρωτη προσγειωση ...καποιοι κανετε καλυτερες(ξερουν ποιοι)
Εμενα μ αρεσε.
Μπορειτε να μου πειτε πως εχει βαλει τις 4 τουρμινες?
4 κυκλοι σε εναν?
Ωραιο το τερας..!!
Απάντηση: 1/4 scale F-16 4x turbine engines!!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 25, 2010 9:29 pm
από Dell Gatto Grande
http://en.wikipedia.org/wiki/G-force _Β_Ο
πολύ σωστά Dr.KC !
"γιαφτο" σε συνθήκες air combat τα jet που έχουν κατευθυνόμενης ώσης ακροφύσια (VECTOR THRUST) υπερέχουν απόλυτα.
Ο λόγος είναι ότι στρέφουν τα όπλα τους (μύτη του jet) πολύ γρήγορα οπουδήποτε με σχεδόν μηδέν G !
σε αντίθεση με ένα συμβατικό μαχητικό που η ταχύτητα μετακίνησης της φοράς των οπλων του συνεπάγεται αντίστοιχα G.
Το μειονέκτημα στα VECTOR THRUST είναι ότι το αεροσκάφος δε πετάει πάντα εκεί που η μύτη δείχνει και για τον λόγο αυτό θέλει αρκετή εξοικείωση!
σας παραθέτω ένα video του Ρωσικου MIG με VT _P_P
http://www.youtube.com/watch?v=CVFFa9IRYso
http://www.youtube.com/watch?v=eeiqMn7xb_Y
και μιας προσωπικότητας (John Σταρ) που έμεινε στην ιστορία για την ανασχόληση του με τις δύναμης G όταν αυτές μια φορα και έναν καιρό ήταν άγνωστες μαζί και οι κίνδυνοι που τις συνοδεύουν.
τα test αφορούσαν συνθήκες απογείωσης( epitanxinsis /θετικά G)/ εκτόξευσης/συνθήκες εκτινασσόμενων καθισμάτων/και προσγείωσης σε αεροπλανοφόρα με την βοήθεια του γάτζου ( epivradinsis / αρνητικά G )
όπως αναφέρεται στο video μια από τις "επιβρανδινσις" του ήταν 43G από τα 1033 X.A.W. σε στάση σε δυο περίπου δευτερόλεπτα! _Β_Ο
http://www.youtube.com/watch?v=s4tuvOer_GI
Απάντηση: 1/4 scale F-16 4x turbine engines!!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 25, 2010 10:28 pm
από King Kostas
To τελευταίο video όλα τα λεφτά….και καλά 40άντα!!!
Βέβαια αξίζει να πούμε ότι μέχρι σήμερα οι Ρώσοι φτιάχνουν αεροσκάφη που πετάνε outside-the-envelop με ελάχιστη χρήση fly-by-wire.
Dell Gatto Grande έγραψε: ↑
Το μειονέκτημα στα VECTOR THRUST είναι ότι το αεροσκάφος δε πετάει πάντα εκεί που η μύτη δείχνει και για τον λόγο αυτό θέλει αρκετή εξοικείωση!
Καλώ είναι να πούμε ότι αυτά τα αεροσκάφη πετάνε μόνο με υποβοηθούμενα συστήματα……και εννοείτε πως η αίσθηση είναι μέσω force-feedback-actuation.
Πρακτικά δεν τα πετάει ο πιλότος.
Όπως λέμε με φίλους….το αεροπλάνο τρέχει VISTA…..:D:D:D
Απάντηση: 1/4 scale F-16 4x turbine engines!!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 25, 2010 10:42 pm
από Αντώνης Κριτζάς
angel έγραψε: ↑
Μπορειτε να μου πειτε πως εχει βαλει τις 4 τουρμινες?
4 κυκλοι σε εναν?
Ωραιο το τερας..!!
http://www.youtube.com/watch?v=mJo2FoPcnxI&feature=player_embedded#!
το μόνο που με χάλασε ..........ο πιλότος και το teαm του με.............σαγιονάρες στην παρθενική ......μπλιάχ!!!!!! ιεροσυλία χα! χα!χα!
Απάντηση: 1/4 scale F-16 4x turbine engines!!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 25, 2010 10:46 pm
από King Kostas
Παιδες μιλάμε για τρελή δουλειά.
Απάντηση: 1/4 scale F-16 4x turbine engines!!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 25, 2010 11:01 pm
από xristos
οι πιλοτοι καποτε ακουσα οτι τραβανε εως 6 g θετικα για 4- 5 δευτερολεπτα.....
εαν συνεχισουν ο συνηθισμενος ανθρωπος παθαινει σκοτωδινη και χανει τον ελεγχο του αεροπλανου
οταν τραβανε πιο πολλα g το κανουν με αυτοματο πιλοτο που επαναφερει το αεροπλανο σε σταθερη πορεια μετα απο λιγο
αρνητικα g δεν κανουν πολλα, γιατι το αιμα συσσορευεται στον εγκεφαλο και δημιουργει εγκεφαλικα οιδηματα μερικες φορες , αλλα το συνηθισμενο ειναι ψυχωτικα επεισοδια δηλαδη παραισθησεις κτλ
τα καθισματα εχουν εως 20 g επιταχυνση , οσο δηλαδη μπορει να αντεξει η σπονδυλικη στηλη του συνηθισμενου ανθρωπου
τα stuka του δευτερου παγ. πολεμου φταναν σε βυθιση τα 5.5 g περιπου και ειχαν μηχανικο συστημα εξοδου απο την βυθιση γιατι μερικοι πιλοτοι χαναν τον ελεγχο λογο σκοτωδινηςw
Απάντηση: 1/4 scale F-16 4x turbine engines!!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 25, 2010 11:30 pm
από King Kostas
xristos έγραψε: ↑
...σχετικα με το μοντελλο εγω μπορω να πω οτι αφου εχει νοημα για αυτον καλα κανει και το φτιαχνει.....
εχει βαλει εναν ΣΤΟΧΟ και προσπαθει να τον πετυχει , και αυτο ειναι πολυ σπουδαιο !!!!
αλλοι ανεβαινουν 10 μερες πανω στο βουνο με πολυ πολυ κοπο , καθονται στην κορυφη του 5 λεπτα και ξεκινουν το κατεβασμα για αλλες 10 μερες....ειναι ενα πολυ μεγαλο επιτευγμα και ας μην εχει κανενα απολυτος νοημα για εμεναν, η και για τους περισσοτερους !!!!
+1.....μαζί σου....γιατί τον φάγαμε τον άνθρωπο!!!
Απάντηση: 1/4 scale F-16 4x turbine engines!!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 25, 2010 11:45 pm
από Whirlwind
Απάντηση: 1/4 scale F-16 4x turbine engines!!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 25, 2010 11:52 pm
από Mogolos
Το f 16 για scale, δεν περνά ουτε την βάση...
...που ειναι τα λαμπάκια του?
Απλα εκπληκτικό (ας ειναι ανουσιο)*SAR*
Απάντηση: 1/4 scale F-16 4x turbine engines!!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 25, 2010 11:54 pm
από King Kostas
Whirlwind έγραψε: ↑
Καλησπερα.... διαφορα project "χωρις νοημα" και με τους απαραιτητους "βλακες" φυσικα.....
Ωχ...πάμε πάλι από την αρχή!!! :D :D :D
Απάντηση: 1/4 scale F-16 4x turbine engines!!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 25, 2010 11:59 pm
από vhal
xristos έγραψε: ↑οι πιλοτοι καποτε ακουσα οτι τραβανε εως 6 g θετικα για 4- 5 δευτερολεπτα.....
εαν συνεχισουν ο συνηθισμενος ανθρωπος παθαινει σκοτωδινη και χανει τον ελεγχο του αεροπλανου
οταν τραβανε πιο πολλα g το κανουν με αυτοματο πιλοτο που επαναφερει το αεροπλανο σε σταθερη πορεια μετα απο λιγο
αρνητικα g δεν κανουν πολλα, γιατι το αιμα συσσορευεται στον εγκεφαλο και δημιουργει εγκεφαλικα οιδηματα μερικες φορες , αλλα το συνηθισμενο ειναι ψυχωτικα επεισοδια δηλαδη παραισθησεις κτλ
τα καθισματα εχουν εως 20 g επιταχυνση , οσο δηλαδη μπορει να αντεξει η σπονδυλικη στηλη του συνηθισμενου ανθρωπου
...
Οι πιλότοι των μαχητικών φορούν και τις ειδικές anti-G φορμες, που όταν αυξάνονται τα G φουσκώνουν κατάλληλα ώστε να εμποδίζουν την απότομη μετακίνηση του αίματος από/προς τον εγκέφαλο. Ετσι μπορούν να αντέχουν μεγαλύτερες επιταχύνσεις για μικρά χρονικά διαστήματα.
Για περισσότερα:
http://en.wikipedia.org/wiki/G-suit
Απάντηση: 1/4 scale F-16 4x turbine engines!!
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 26, 2010 12:03 am
από Whirlwind
Χα χα χα Οχι doctor μη φοβασαι , απλα ωραια βιντεακια _P_P
ΥΓ αν ψαξετε εχει και την πτωση του Β-52 ! οπως και του Β-29 !!
Χαλια w