Σελίδα 26 από 40

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 25, 2014 9:23 am
από sukhoi.su29
Κολλημένο throttle για αρχή...
Απώλεια της δεξιάς στη συνέχεια...
:-\

http://www.youtube.com/watch?v=VK2kKC0mc7k

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 25, 2014 10:06 am
από Mogolos
to αεροπλάνο ήταν σπασμένο από την απογείωση...

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 25, 2014 11:54 am
από Μάριος Παπαδόπουλος
Ναι έχεις δίκιο Τρύφωνα για το "σκαμπανέβασμα" που το έγραψα ορθογραφικά λάθος.
Οσον αφορά όμως τον τύπο που πετά το Φόκερ για μένα απο την αρχή ήταν σαν να
τον "έτρωγε" ο κ..λος του γιατί αν θα δεις από το βίντεο οι στροφές που επιχειρεί μόνο
σωστό χειριστή δεν θα τον έλεγε κανείς αφού χρησιμοποιεί το υψους-βάθους ανεπίτρεπτα
προσπαθώντας να το γυρίσει με απώλεια στηρίξεως, έτσι λοιπόν καλά έκανε το αεροπλάνο
και στο τέλος τον "μούτζωσε" και αυτοκτόνησε αφού δεν άντεχε άλλο πλέον τις "εξυπνάδες" του.

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 06, 2014 9:31 am
από sukhoi.su29
Να συγκεντρωθούμε...παρακαλώ ,διότι πλησιάζουν οι εξετάσεις....#**

http://www.youtube.com/watch?v=BWbzId0vQGM

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 06, 2014 9:48 am
από Αντώνης Κριτζάς
είναι πλεόν γνωστό της πάσης αυτό το video και ο χειριστής του
Δεν βάζεις τέτοιο μοντέλο σε αυτού του είδους δοκιμασίες όπως το flat spin
Πήγαινε γυρεύοντας και το μοντέλο δεν άντεξε

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 06, 2014 10:03 am
από v_tolias
Τι εννοείς δεν άντεξε;; Το μοντέλλο μια χαρά αντεχε να κάνει flat spin! Αλλά κάποιος μάλλον δεν είχε ενώσει σωστά το τελευταίο κομμάτι του δεξιου φτερού και απλά έφυγε/ξεκούμπωσε... Παρατηρήστε από το 1:31-1:38 ότι σε κάθε σπιν το φτερό είναι όλο και πιο έξω(δείτε πως μεγαλώνει το κενό μεταξύ των δύο δεξιών μηχανών )!! Το σπιν δεν είναι μανούβρα που τραβάει μεγάλα ζόρια το σκάφος! Και η έξοδος του είναι αρκετά ομαλή(χαληλή ταχύτητα, απαλές κινήσεις).. Οπότε ή κάποιος δεν είχε στερεώσει καλά το φτερό, ή ηταν απλά αστοχια υλικού!

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 06, 2014 10:17 am
από sukhoi.su29
.....στο 1:30' αρχίζει να μεγαλώνει η απόσταση του ζεύγους των κινητήρων στην δεξιά πτέρυγα (αριστερά όπως βλέπουμε το βίντεο) και κατόπιν σε κάθε spin μεγαλώνει .....μέχρι που αποκολλάται ( αν δεν πάει καρέ καρέ το βίντεο δε φαίνεται με τίποτα ) ...

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 06, 2014 10:52 am
από Αντώνης Κριτζάς
Έχει γίνει πολύ θέμα για το συγκεκριμένο μοντέλο και τα συμπεράσματα (όχι δικά μου) είναι ότι το μοντέλο είχε φάει πολλά ζόρια από τον χειριστή του σε όλες τις διοργανώσεις που είχε λάβει μέρος Όλη αυτή η καταπόνηση προκάλεσε τη αποκόλληση-ξεμοντάρισμα (και όχι ξεκούμπωμα) που βλέπουμε στο βίντεο Κρίμα για το μοντέλο γιατί ήταν κόσμημα

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 06, 2014 11:12 am
από Mogolos
O άνθρωπας πρέπει να είναι ο μεγαλύτερος κάγκουρας μοντελιστής που υπάρχει. Με το Β29 σε άλλα σόου έκανε 3D!!!!
Και πολύ άντεξε το κακόμοιρο `M`

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 06, 2014 11:20 am
από v_tolias
Όσο ζόρι και να είχε φάει, το αδύναμο σημείο δεν θα ήταν οι σύνδεσμοι των φτερών! Αν κοβώταν καποιος νομέας, αν έσπαζε το φτερό, αν ξεκόλλαγε κάποιο firewall το καταλαβαίνω.. Αλλά να αρχίσει να βγαίνει το φτερό είναι απίθανο! Οι δυνάμεις που ασκούνται στο φτερό προς τα έξω είναι μηδαμινές! Απλά ή είχε έρθει η ώρα του(π.χ. πολυκαιρισμένη πλαστική βίδα) ή κάποιος δεν το στερέωσε σωστά! Και απλές πτήσεις να έκανε, νομίζω το ίδιο θα συνέβαινε!

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 06, 2014 12:22 pm
από ΑνδρεαςΛ
Και ένα βιντεο παρθενικής ενός HET F-16 φίλου στην Κύπρο που από τύχη δεν υπήρξαν θύματα.... Στο 2.55 κοιτάτε τι έγινε - έφυγε όλο το οριζόντιο.

http://www.youtube.com/watch?v=GRoLT44CLqI


Είμαστε πολύ τυχεροί στον ΕΡΜΗ που έχουμε προστασία στα pits και ίσως να αξίζει να συζητήσουμε κανόνες για να αποφύγουμε δυσάρεστα.

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 06, 2014 12:38 pm
από coolfever
μάλλον παρθενική ήταν και η επαφή του με τον αερομοντελισμό...αυτή η αριστερή στροφή μετά την απογείωση πάνω από τα pitts και πέρασμα πίσω από την πλάτη του, ήταν η αρχή του τρόμου...

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 06, 2014 12:50 pm
από bladeskiller
Για το Β-29 ,τό ότι δεν φάνηκε να σπάει το φτερό αλλά να αποσυναρμολογείται, δεν σημαίνει ότι δεν είχε πάθει ήδη ζημιά. Προφανώς η συναρμογή του φτερού γίνεται με βίδες ,που σφίγγουν στους σωλήνες που φαίνονται ,ώστε να μην μπορεί το φτερό να συρθεί έξω. Αν όμως ,λόγω της υπερκαταπόνησης, ξεχαρβαλώσει εσωτερικά του φτερού το κομμάτι που κρατάει τη βίδα ,τότε πολύ απλά το φτερό είναι πλέον ελεύθερο να συρθεί έξω εξαιτίας της φυγοκέντρου ,που αναπτύσεται κατά την περιδίνηση. Και η φυγόκεντρος εδώ δεν είναι καθόλου μικρή μια και το φτερό,εκτός από το κουφάρι του,κουβαλάει και το βάρος δύο κινητήρων μαζί με τα καύσιμά τους.
Και ναι,το σπιν είναι μεγάλη καταπόνηση για ένα αεροπλάνο. Κατά τη διάρκεια του σπιν η ροή του αέρα στα φτερά είναι πολύ στροβιλώδης, προκαλώντας κρουστικές καταπονήσεις, που πολύ εύκολα μπορούν να ξεχαρβαλώσουν ένα φτερό ,αν δεν έχει την κατάλληλη αντοχή. Και αν ,σε ένα τέτοιο αεροπλάνο, δοκίμαζε κανείς να του δώσει την απαιτούμενη αντοχή για να κάνει τέτοια πράγματα, τότε θα γινόταν τόσο βαρύ που πολύ απλά δεν θα πεταγε ποτέ. Εκτός αν χρησιμοποιούσε "εξωτικα" υλικά. Δεν είναι τυχαίο ότι, τα ακροβατικά αεροπλάνα, που είναι φτιαγμένα για τέτοιους ελιγμούς ,έχουν ειδική κατασκευή και χρησιμοποιούν και ειδικά υλικά. Εκτός αν μιλάμε για σχετικά μικρά μεγέθη κλίμακας όπου ο λόγος αντοχής βάρους είναι σε κάθε περίπτωση τέτοιος ,που αφήνει πολλά περιθώρια. Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση μόνο για μικρό μοντέλο δεν μιλάμε.
Συμπέρασμα. Ο τύπος δεν κατάλαβε ότι ο κάθε τύπος αεροπλάνου έχει το δικό του τρόπο πτήσης. Αλλιώς πεταει μια τσέσνα αλλιώς ένα εξτρα 330 κι αλλιώς ένα υπερφρούριο. Αλλά ποιος είπε ότι τα μαρσιποφόρα βρίσκονται μόνο στην Αυστραλία?

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 06, 2014 1:11 pm
από topg
Καλημερα ... Sorry που επεμβαινω αλλα για τον συγκεκριμενο αερομοντελιστη κανετε λαθος. Ριχτε μια ματια τι κανει ο τυπος σε διαφορα φορουμ και στο YouTube και αν ειναι "καγκουρας" , δεν ξερει να πεταει κλπ ειναι μαλλον αστεια. Στο συγκεκριμενο βγηκε μετα και ειπε οτι απλα ξεχασε να βιδωσει το φτερο γιατι εδινε καποια συνεντευξη ενδιαμεσα... Αυτο νομιζω ειναι το 3ο Β-29 που ειχε φτιαξει... Σε 2-3 μηνες ειχε ετοιμο τον αντικαταστατη του και κανει ακριβως τα ιδια γιατι απλα ετσι γουσταρει :,)

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 06, 2014 1:17 pm
από Αντώνης Κριτζάς
ΑνδρεαςΛ έγραψε: Και ένα βιντεο παρθενικής ενός HET F-16 φίλου στην Κύπρο που από τύχη δεν υπήρξαν θύματα.... Στο 2.55 κοιτάτε τι έγινε - έφυγε όλο το οριζόντιο.



Είμαστε πολύ τυχεροί στον ΕΡΜΗ που έχουμε προστασία στα pits και ίσως να αξίζει να συζητήσουμε κανόνες για να αποφύγουμε δυσάρεστα.


Ηταν τρομακτικό
Τυχεροί οι παρευρισκόμενοι αλλά δε νομίζω οτι θα μπορούσε να κάνει κάτι αν έχασε το ένα elevator (κάτι τέτοιο έδειξε να παθαίνει)