Σελίδα 4 από 40

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 27, 2013 4:33 pm
από sukhoi.su29
Ευκολάκι ή όχι...??
Στο 3.36'' ο Επιτάφιος...........w
http://www.youtube.com/watch?v=kCfjm-3L__4

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 27, 2013 6:32 pm
από King Kostas
Τσιμεντένιο το μοντελο.

Μιλάμε χάλασε το διάδρομο. ..

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 27, 2013 7:26 pm
από sukhoi.su29
Πράγματι ...χεχε...θόρυβο που κάνει ε?? =B=

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 27, 2013 9:21 pm
από Mogolos
Ο ανθρωπας ειναι της οικογέννειας των Κανγκουρίδων, το γέννος Κανγουρας. Κοινος αποκαλείται Κανγουρας ο Μεγας

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 27, 2013 9:32 pm
από Aνδρεας Μανδαρακας
Ατελειωτος,ασυγκρατητος...πρεπει να ακουγε Γωγω Τσαμπα:D

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 27, 2013 11:40 pm
από Apnos
Επειδή είμαι νέος στο χώρο δεν είμαι σίγουρος για το τι προκάλεσε το σπάσιμο του μοντέλου (νομίζω πως δεν έκανε σωστό χειρισμό του rudder?). Πάντως πέρα από την πτώση μου έκαναν 2-3 πραγματάκια εντύπωση και με άγχωσαν ενώ έβλεπα το βίντεο:
1) Έβαλε μπρος τον κινητήρα και ξεκίνησε με πολύ ψηλές στροφές. Έχω την εντύπωση ότι πρέπει να ζεσταθεί λίγο πριν γκαζώσουμε.
2) Η Τ/Κ ήταν υπερβολικά κοντά στην έλικα.
3) Σήκωσε το Α/Π προς τα πάνω με τα χέρια και ενώ είχε ανθρώπους κοντά, το έκανε μόνος του και ζορίστηκε εμφανώς, ρισκάροντας και πάλι κάποιο ατύχημα.

Περίμενα να δω πότε θα μετατραπεί το βίντεο σε σκηνή από το Kill Bill...
Ευτυχώς που είχανε απλά μια πτώση!

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 28, 2013 7:40 am
από sukhoi.su29
Έχεις δίκιο φίλε Apnos...φτηνά την γλύτωσε κι ο ίδιος.
Όσο για την πτώση , απ' ότι φαίνεται .....ανάποδα τα ailerons :./>,<και βέβαια κανένας έλεγχος ούτε στον πάγκο του σπιτιού ούτε στο μοντελοδρόμιο ούτε πουθενά.

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 28, 2013 8:30 am
από bladeskiller
Δε θα έλεγα ότι ήταν ανάποδα τα πηδάλια κλίσης. Απλά ,ένα τόσο γερό αεροπλάνο θα πει πως μάλλον είναι και θεόβαρο αεροπλάνο. Αυτό σημαίνει πως η απογείωση δεν πρέπει να είναι ούτε βιαστική ούτε με μεγάλη κλίση ούτε με απότομες κινήσεις γιατί το adverse yaw καραδοκεί, και το αεροπλάνο συμπεριφέρεται ακριβώς σαν να είναι τα πηδάλια κλίσης ανάποδα.
Αλλά αν κρίνω από το πως βάζει μπρος ο τυπάκος και τι κάνει γενικώς ,αυτά είναι μάλλον ψιλά γράμματα .

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 28, 2013 10:08 am
από sukhoi.su29
Όμως bladeskiller :,), στον ορισμό και την περιγραφή του J.kon για το φαινόμενο , αναφέρεται σαν χαρακτηριστικό ότι την στιγμή που αρχίζει να λαμβάνει χώρα η "κανονική" εκτροπή του αεροπλάνου κατά τον (οριζόντιο-διαμήκη άξονα-roll) , μεταξύ όλων , έχουμε και εκτροπή του πρόσθιου μέρους (συνεπώς περιστροφή κατά τον κατακόρυφο άξονα-yaw) κατά την αντίθετη φορά (adverse yaw).
Χωρίς δηλαδή να μπορώ να αποκλείσω την δική σου εκδοχή απλώς λέω ότι στα λίγα δευτερόλεπτα της "συμφοράς" ^%^ , είναι αδύνατον να διακρίνουμε αν υπήρξε εκτροπή του πρόσθιου μέρους .

Εδώ δηλαδή ως πρός την οπτική καθαρά διάγνωση έχουμε να κάνουμε με το
τρίπτυχο

1)Απογείωση και ελαφριά εκτροπή.
2)Απόπειρα διόρθωσης εκτροπής με κίνηση του aileron-stick κατά την ανάποδη φορά.
3)Αδιάκοπη και συνεχιζόμενη (και καταστροφική εκτροπή) λόγω ανάποδης σύνδεσης των ailerons.

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 28, 2013 11:20 am
από bladeskiller
Αυτό που διάβασες αφορά την εκδήλωση του φαινομένου όταν το αεροπλάνο πετάει κανονικά και τα φτερά του λειτουργούν. Δεν είναι δηλαδή στολαρισμένα. Τότε το σύνηθες είναι μια αντίθετη εκτροπή με αποτέλεσμα να κρεμάει η ουρά ,αν δεν χρησιμοποιηθεί σωστά και το rudder.
Η εκδήλωση του adverse yaw όμως σε μια βιαστική απογείωση ,με τα φτερά να μην έχουν "καθαρίσει" ακόμη ,είναι ακριβώς αυτή που φαίνεται στο βίντεο. Είναι ουσιαστικά συνδυασμός tip stall με adverse yaw . Το έχω δει το έργο αρκετές φορές και η συμπεριφορά του αεροπλάνου μου θυμίζει ακριβώς αυτό το πράγμα. Επίσης είναι αλήθεια πως ,όλοι όσοι τους συνέβη αυτό για πρώτη φορά, το ίδιο πράγμα νόμισαν. Οτι τα πηδάλια ήταν ανάποδα.
Τώρα βέβαια, κρίνοντας από αυτά που έκανε ο τύπος ,δεν μπορεί να αποκλειστεί εντελώς και να ξεκίνησε με τα πηδάλια ανάποδα. Φαίνεται όμως πως πριν ξεκινήσει κάνει τις δοκιμές του οπότε δεν φαντάζομαι. Εκτός κι αν είναι τόσο άσχετος που δεν ξέρει που πρέπει να κοιτάνε τα πηδάλια.

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 28, 2013 12:49 pm
από sukhoi.su29
Αφού δίνεις την πάσα........Tip Stall ε..?
Σαν να χτυπάει το αεροπλάνο φάντασμα . (στο 0.50'')
Τρομακτικό. whttp://www.youtube.com/watch?v=5OL8rGFrb38

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 28, 2013 6:53 pm
από King Kostas
πολύ βαρύ αεροπλάνο...

με το που έσβησε το μοτέρ...αντίο ζωή.

δεν είδα κάποιο χειριστικό λάθος πέρα από το ότι ο τύπος το πετούσε στα όρια του πετάω δε πετάω...

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 29, 2013 7:41 am
από bladeskiller
Θυμάμαι ένα spitfire 40άρι της φοίνιξ, το οποίο είχε από την αρχή τέτοια αυτοκτονική συμπεριφορά. Ο τύπος του είχε βάλει και 70αρα τετράχρονη και το είχε ψιλοβαρύνει ενώ είχε ήδη βαρια φόρτιση. Ητανε στραβό το κλήμα...
Το αποτέλεσμα ήταν πως κάθε φορά που έπερνες μια στροφή με όχι μεγάλη ταχύτητα ,όπως για παράδειγμα στην τελική στροφή πριν την προσγείωση, το αεροπλάνο ψαχνόταν (εδώ θα πέσω εκεί θα πέσω). Δεν μιλάμε τώρα τι θα γινόταν αν πάνω σε αυτή τη στροφή σταμάταγε και η μηχανή.
Βέβαια ,με αυτές τις αυτοκτονικές τάσεις, κάποια στιγμή δεν γλύτωσε το πρόγραμμα του ΕΣΠΑ (Εαν Σπασει Παρε Αλλο) και βρήκε νερό στα χωράφια.

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 29, 2013 1:43 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Γιατί μπαμπά? `M`
http://www.youtube.com/watch?v=5n8EWqHo_QQ

Απάντηση: Γιατί μπαμπά?

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 29, 2013 2:52 pm
από King Kostas
Αντώνης Κριτζάς έγραψε:
Γιατί μπαμπά? `M`



...γιατί απλά δεν το "έχω" ακόμα...


ωραίο μοντελοδρόμιο πάντως...