Γιατί μπαμπά?
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Δεν αντιλέγω σε τίποτα από όσα είπες Τρύφωνα. Σίγουρα το σωστό είναι να ακυρώσεις την απογείωση και όλα αυτά βέβαια τα σκέφτεσαι όταν είσαι αραχτός και βλέπεις πολλές φορές το βίντεο και όχι στο 1 sec που πρέπει να πάρεις την απόφαση τι θα κάνεις και βέβαια μιλάω πολύ γενικά και όχι μόνο για το συγκεκριμένο βίντεο. Αν σου έχει ξανασυμβεί τότε το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.
Το βίντεο με το σπασμένο φτερό στον αέρα του συγκεκριμένου το έχω δει και αν κατάλαβα καλά το μοντέλο αυτό ήταν επισκευασμένο.
Τώρα για τον συγκεκριμένο αερομοντελιστή αν τον γνωρίζετε και αφού ο Γιάννης ήταν παρών δεν έχω να πω τίποτα για τα όσα του σέρνει....απλά εκείνο που έχω να πω είναι ότι μου έχει συμβεί ακριβώς το ίδιο αλλά με μονοκινητήριο και μάλιστα στην παρθενική πτήση του αλλά χωρίς θεατές. Αποφάσισα στη στιγμή να το σηκώσω γιατί ήξερα ότι θα του έκανα ζημιά αν ακύρωνα. Ευτυχώς κρατήθηκε αλλά η καρδιά μου πήγε να σπάσει....είναι το παρακάτω βιντεάκι....^%^
https://www.youtube.com/watch?v=ehbbl_0ZbSY
Το βίντεο με το σπασμένο φτερό στον αέρα του συγκεκριμένου το έχω δει και αν κατάλαβα καλά το μοντέλο αυτό ήταν επισκευασμένο.
Τώρα για τον συγκεκριμένο αερομοντελιστή αν τον γνωρίζετε και αφού ο Γιάννης ήταν παρών δεν έχω να πω τίποτα για τα όσα του σέρνει....απλά εκείνο που έχω να πω είναι ότι μου έχει συμβεί ακριβώς το ίδιο αλλά με μονοκινητήριο και μάλιστα στην παρθενική πτήση του αλλά χωρίς θεατές. Αποφάσισα στη στιγμή να το σηκώσω γιατί ήξερα ότι θα του έκανα ζημιά αν ακύρωνα. Ευτυχώς κρατήθηκε αλλά η καρδιά μου πήγε να σπάσει....είναι το παρακάτω βιντεάκι....^%^
https://www.youtube.com/watch?v=ehbbl_0ZbSY
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
palafdim έγραψε: ↑Δεν αντιλέγω σε τίποτα από όσα είπες Τρύφωνα. Σίγουρα το σωστό είναι να ακυρώσεις την απογείωση και όλα αυτά βέβαια τα σκέφτεσαι όταν είσαι αραχτός και βλέπεις πολλές φορές το βίντεο και όχι στο 1 sec που πρέπει να πάρεις την απόφαση τι θα κάνεις και βέβαια μιλάω πολύ γενικά και όχι μόνο για το συγκεκριμένο βίντεο. Αν σου έχει ξανασυμβεί τότε το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.
Το βίντεο με το σπασμένο φτερό στον αέρα του συγκεκριμένου το έχω δει και αν κατάλαβα καλά το μοντέλο αυτό ήταν επισκευασμένο.
Τώρα για τον συγκεκριμένο αερομοντελιστή αν τον γνωρίζετε και αφού ο Γιάννης ήταν παρών δεν έχω να πω τίποτα για τα όσα του σέρνει....απλά εκείνο που έχω να πω είναι ότι μου έχει συμβεί ακριβώς το ίδιο αλλά με μονοκινητήριο και μάλιστα στην παρθενική πτήση του αλλά χωρίς θεατές. Αποφάσισα στη στιγμή να το σηκώσω γιατί ήξερα ότι θα του έκανα ζημιά αν ακύρωνα. Ευτυχώς κρατήθηκε αλλά η καρδιά μου πήγε να σπάσει....είναι το παρακάτω βιντεάκι....^%^
https://www.youtube.com/watch?v=ehbbl_0ZbSY
Αγαπητε Δημητρη ο Γιαννης δεν ηταν παρων. Απλα το θεωρησε ως υπερτατη βλακεια να σηκωσει καποιος 50 κιλα μοντελο πανω απο το πληθος ενω ειναι πληρως κατανοητο τοσο απο εμας οσο και απο αυτον οτι δεν ειχε τον πληρη ελεγχο του αεροπλανου. Αυτο μονο φιλε! +(*)
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Οσο για την παρθενικη σου ολα ηταν οκ αφου το μοντελο σου σηκωθηκε σε μερος που δεν υπηρχαν θεατες ακομα και αν αυτο σου ξεφυγε λιγο απο την πορεια του. Δεν κινδυνευε κανενας, αν και κατα την γνωμη μου καλυτερα θα ηταν να ειχες ματαιωσει. Σε εσωσε οτι το μοντελο σου ηταν 60ρακι μεγεθοσ στα 3 με 4 κιλα και σχετικα μεγαλο μοτερ. Τα μικρα μοντελα εχουν πιο αμεση αποκριση ενω τα μεγαλα εχουν μεγαλυτερη αδρανεια ως προς την αμεσοτητα και εκει στα μεγαλα πρεπει να σκεφτεσαι μερικα δευτερολεπτα πιο νωρις και να πραττεις επισης δευτερολεπτα πιο νωρις αλλιως το αεροπλανο σε βγαζει " κοντο" . Αγαπητε Δημητρη να θυμασαι παντα οτι η απογειωση ειναι η πιο δυσκολη φαση σε μια πτηση γιατι το αεροπλανο δεν εχει τιποτα. Ουτε υψος ( δυναμικη ενεργεια) ουτε ταχυτητα. Αντιστοιχα εχει γωνια προσβολης ( αρα χρειαζεται max ταχυτητα ) για να παρει ομαλα υψος. Αφου το σκαφος παρει τουλαχιστον " ενα λαθος" υψος ( δηλαδη υψος αναλογο που μπορει να βγει απο κατασταση ενος λαθους) τοτε η πτηση γινεται πιο ευκολη, επειδη το αεροπλανο αποκτα και δυναμικη αλλα και κινητικη ενεργεια. Αν κατι παει στραβα τοτε μπορει ο πιλοτος να διαπραγματευτει τις ενεργειες κατα το δοκουν αναλογα με την κατασταση. Αυτο που πρεπει να γινει κατανοητο ειναι οτι το αεροπλανο σε φαση απογειωσης δεν εχει τιποτα παρα μονον τον κινητηρα του που θα πρεπει ο χειριστης να χρησιμοποιησει σε πληρη ισχυ επειδη ταυτοχρονα προσπαθοντας να παρει υψος δινει και μεγαλη γωνια προσβολης. Κατασταση δηλαδη πολυ ενεργοβορα που θελει ταχυτητα. Σκεψου λοιπον τον πιλοτο με τα 50 κιλα αεροπλανο και 1 κινητηρα μειον να κανει απογειωση ....... Ε δεν ειναι τρελος ο τυπος;;;;;; Πολυ ωραια βιντεακια εχεις στο καναλι σου!
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Ευχαριστώ Τρύφωνα για τα καλά σου λόγια.
Φυσικά είναι γνωστά όλα αυτά και αν δεις το βίντεο αυτό είναι πολύ παλιό. Αυτό που κάνω εγώ έχωντας βέβαια μεγάλο διάδρομο, πρώτα το φέρνω στην ευθεία με όσο γκάζι είναι αρκετό για να σηκώσει ουρά χρησιμοποιώντας συνεχώς rudder και μετά το αφήνω να τροχοδρομήσει αρκετά έχωντας πάντα όσο χρειάζεται το Rudder δεξιά (δες βίντεο F4U Corsair). Μου αρέσει δε, αφού έχω διάδρομο, να το αφήνω να σηκώνεται πολλές φορές μόνο του λόγω της ταχύτητας που αναπτύσσει.
Παιχνίδια....*SAR*
Φυσικά είναι γνωστά όλα αυτά και αν δεις το βίντεο αυτό είναι πολύ παλιό. Αυτό που κάνω εγώ έχωντας βέβαια μεγάλο διάδρομο, πρώτα το φέρνω στην ευθεία με όσο γκάζι είναι αρκετό για να σηκώσει ουρά χρησιμοποιώντας συνεχώς rudder και μετά το αφήνω να τροχοδρομήσει αρκετά έχωντας πάντα όσο χρειάζεται το Rudder δεξιά (δες βίντεο F4U Corsair). Μου αρέσει δε, αφού έχω διάδρομο, να το αφήνω να σηκώνεται πολλές φορές μόνο του λόγω της ταχύτητας που αναπτύσσει.
Παιχνίδια....*SAR*
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3443
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
στην αρχή έμοιαζε αληθινό...( πήγε η καρδιά στην κούλουρη)
μετά είδα τον πιλότο κάπως άκαμπτο...
τέλος είδα και το rc στον τίτλο... (κι έσκασα στα γέλια >:(>:()
https://www.youtube.com/watch?v=a-cBViQkchc
μετά είδα τον πιλότο κάπως άκαμπτο...
τέλος είδα και το rc στον τίτλο... (κι έσκασα στα γέλια >:(>:()
https://www.youtube.com/watch?v=a-cBViQkchc
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Για δείτε και αυτό...
Εμπειρογνώμονες του SPATA KOSMODROME και της nasa προσπαθούν να ξεκαθαρίσουν τα αίτια της πτώσης χωρίς αποτέλεσμα....
(το μαύρο κουτί δεν βρέθηκε ποτέ ... μου μυρίζει βρωμοδουλεία του ταμία....)
https://www.youtube.com/watch?v=CFKkujjJ3Tk
Εμπειρογνώμονες του SPATA KOSMODROME και της nasa προσπαθούν να ξεκαθαρίσουν τα αίτια της πτώσης χωρίς αποτέλεσμα....
(το μαύρο κουτί δεν βρέθηκε ποτέ ... μου μυρίζει βρωμοδουλεία του ταμία....)
https://www.youtube.com/watch?v=CFKkujjJ3Tk
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Εγώ βλέπω ένα πράγμα στο βίντεο που ίσως μπορεί να μην είναι αντιληπτό απο τον
περισσότερο αερομοντελιστικό κόσμο.
Το ότι το αεροπλάνο "τραβάει" συνεχώς δεξιά και ο χειριστής συνεχώς διορθώνει!
Αυτό μπορεί να έγινε ίσως λόγω της μη σωστής τοποθέτησης των μοιρών αντισταθμίσεως
ροπών του μοτέρ, ή το μοτέρ ήταν πολύ μεγαλύτερο από ότι χρειαζόταν το αεροπλάνο
ή τέλος λόγω της λάθος προπέλας που τελικά χρησιμοποιήθηκε.
Πάντως το αεροπλάνο δεν φαίνετε να επεσε από στολάρισμα αλλά από υπερβολικές
ροπές που "βίδωσαν" το αεροπλάνο στο έδαφος.
περισσότερο αερομοντελιστικό κόσμο.
Το ότι το αεροπλάνο "τραβάει" συνεχώς δεξιά και ο χειριστής συνεχώς διορθώνει!
Αυτό μπορεί να έγινε ίσως λόγω της μη σωστής τοποθέτησης των μοιρών αντισταθμίσεως
ροπών του μοτέρ, ή το μοτέρ ήταν πολύ μεγαλύτερο από ότι χρειαζόταν το αεροπλάνο
ή τέλος λόγω της λάθος προπέλας που τελικά χρησιμοποιήθηκε.
Πάντως το αεροπλάνο δεν φαίνετε να επεσε από στολάρισμα αλλά από υπερβολικές
ροπές που "βίδωσαν" το αεροπλάνο στο έδαφος.
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3443
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Αγαπητοί φίλοι...με χαρά διαπιστώνουμε ότι επανήλθατε δριμύτεροι απο τα "μπάνια του Λαού".....και ξεκινήσατε τις αγαπημένες μας δραστηριότητες.
Αν και το βίντεο δεν βοηθάει πολύ και μπορεί να ξεγελά...έχω την εντύπωση κατ' αρχάς ότι είμεθα ολίγον πισώβαροι.:-\........σαν να βλέπω κάποιες "σούζες" - (ή "λαγουδάκια" ή ..."δελφινάκια"...όποιο ζωάκι σας αρέσει....^%^) - γεγονός που αν ισχύει σίγουρα δυσκολεύει τον χειριστή αφού θα τον αναγκάζει να δίνει συνεχώς down στο elevator....
Για το επίμαχο σημείο - στο 2.28 το χάνουμε απο το πλάνο .....στο 2.29 το αεροπλάνο εμφανίζεται έχοντας για τον "άγνωστο λόγο" - ( ίσως αυτό που λέει ο Μάριος σε συνδυασμό με πισώβαρο ζύγισμα ) γυρίσει σχεδόν ανάποδα....βουτώντας δεξιά.
Διακρίνουμε .. το αριστερό aileron επάνω και up elevator πράγμα που δείχνει ότι ο πιλότος του θέλει να το επαναφέρει αριστερά και να το βγάλει απο τον κύκλο .....
Νομίζω ότι έχουμε λοιπόν :
1) σφάλμα στα flight trim characteristics σε συνδυασμό με
2) κάποιο χειριστικό λάθος του φίλου μοντελιστή.....
Αν και το βίντεο δεν βοηθάει πολύ και μπορεί να ξεγελά...έχω την εντύπωση κατ' αρχάς ότι είμεθα ολίγον πισώβαροι.:-\........σαν να βλέπω κάποιες "σούζες" - (ή "λαγουδάκια" ή ..."δελφινάκια"...όποιο ζωάκι σας αρέσει....^%^) - γεγονός που αν ισχύει σίγουρα δυσκολεύει τον χειριστή αφού θα τον αναγκάζει να δίνει συνεχώς down στο elevator....
Για το επίμαχο σημείο - στο 2.28 το χάνουμε απο το πλάνο .....στο 2.29 το αεροπλάνο εμφανίζεται έχοντας για τον "άγνωστο λόγο" - ( ίσως αυτό που λέει ο Μάριος σε συνδυασμό με πισώβαρο ζύγισμα ) γυρίσει σχεδόν ανάποδα....βουτώντας δεξιά.
Διακρίνουμε .. το αριστερό aileron επάνω και up elevator πράγμα που δείχνει ότι ο πιλότος του θέλει να το επαναφέρει αριστερά και να το βγάλει απο τον κύκλο .....
Νομίζω ότι έχουμε λοιπόν :
1) σφάλμα στα flight trim characteristics σε συνδυασμό με
2) κάποιο χειριστικό λάθος του φίλου μοντελιστή.....
-
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2009 11:25 pm
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
αυτά βλέπουν οι επενδυτές και δεν έρχονται ....
πισώβαρα, ατριμάριστα αεροπλάνα, με υποτονικούς κινητήρες, και αραβική μεγαλοπρέπεια δεν συμβαδίζουν !!!
πισώβαρα, ατριμάριστα αεροπλάνα, με υποτονικούς κινητήρες, και αραβική μεγαλοπρέπεια δεν συμβαδίζουν !!!
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
1. Το σκάφος είναι πισώβαρο. Όχι όμως σε βαθμό που να μην μπορεί να πετάξει.
2. Το αεροπλάνο ΔΕΝ έχει αρκετή ταχύτητα και ο χειριστής τραβάει elevator σαν σκύλος.
3. Το αεροπλάνο απλά στολάρει και μπαίνει σε περιδίνηση λόγο μικρής ταχύτητας και μεγάλης γωνίας προσβολής.
Πάμε για άλλα...
2. Το αεροπλάνο ΔΕΝ έχει αρκετή ταχύτητα και ο χειριστής τραβάει elevator σαν σκύλος.
3. Το αεροπλάνο απλά στολάρει και μπαίνει σε περιδίνηση λόγο μικρής ταχύτητας και μεγάλης γωνίας προσβολής.
Πάμε για άλλα...
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Θα διαφωνήσω μαζί σου φίλε Γιάννη.
Μπορεί να μου πεις γιατί το αεροπλάνο για να πηγαίνει σε ευθεία πορεία
χρειαζόταν συνέχεια αριστερή κλίση?
Για δες καλά το βίντεο και αν μπορείς, εξήγησε το.
Εγώ επιμένω ότι το αεροπλάνο δεν επεσε από στολάρισμα αλλά από τους
τρεις λόγους που εξήγησα παραπάνω και οχι απο πισοβαρεία ή άλλο λόγο.
Βέβαια το αποτέλεσμα ήταν το αεροπλάνο να μπεί σε σπειρωειδες στολάρισμα
αλλά αυτό ήταν αποτέλεσμα και όχι η αιτία.
Το συγκεκριμένο βίντεο είναι και ο λόγος που φωνάζω και λέω αυτά που λεώ
συνέχεια.
- ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΥ ΜΟΤΕΡ ΣΕ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ
- ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΓΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ
ΘΑ ΤΟ "ΠΑΕΙ" ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!
- ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΑ ΠΗΔΑΛΙΑ ΚΛΙΣΕΩΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΣΤΗΡΙΞΕΩΣ.
ΘΑ ΣΑΣ ΠΡΟΔΩΣΟΥΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ΣΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΣΤΗΡΙΞΕΩΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΦΟΥΛ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟ ΡΑΝΤΕΡ ΜΕ DOWN ΤΟ ELEVETOR ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΔΗΝΙΖΕΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΡΑΒΑΜΕ ΕΛΕΒΑΤΟΡ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΕΣΗ (ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!) ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΠΟΚΟΛΛΗΣΗ ΑΕΡΟΡΕΥΜΑΤΟΣ!!!!! ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΠΡΟΣΟΧΗ - ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ - ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ : βλ. κανόνες forum ... Μηνύματα με χρήση κεφαλαίων γραμμάτων θα διαγράφονται πάραυτα ...
Μπορεί να μου πεις γιατί το αεροπλάνο για να πηγαίνει σε ευθεία πορεία
χρειαζόταν συνέχεια αριστερή κλίση?
Για δες καλά το βίντεο και αν μπορείς, εξήγησε το.
Εγώ επιμένω ότι το αεροπλάνο δεν επεσε από στολάρισμα αλλά από τους
τρεις λόγους που εξήγησα παραπάνω και οχι απο πισοβαρεία ή άλλο λόγο.
Βέβαια το αποτέλεσμα ήταν το αεροπλάνο να μπεί σε σπειρωειδες στολάρισμα
αλλά αυτό ήταν αποτέλεσμα και όχι η αιτία.
Το συγκεκριμένο βίντεο είναι και ο λόγος που φωνάζω και λέω αυτά που λεώ
συνέχεια.
- ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΥ ΜΟΤΕΡ ΣΕ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ
- ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΓΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ
ΘΑ ΤΟ "ΠΑΕΙ" ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!
- ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΑ ΠΗΔΑΛΙΑ ΚΛΙΣΕΩΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΣΤΗΡΙΞΕΩΣ.
ΘΑ ΣΑΣ ΠΡΟΔΩΣΟΥΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ΣΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΣΤΗΡΙΞΕΩΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΦΟΥΛ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟ ΡΑΝΤΕΡ ΜΕ DOWN ΤΟ ELEVETOR ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΔΗΝΙΖΕΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΡΑΒΑΜΕ ΕΛΕΒΑΤΟΡ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΕΣΗ (ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!) ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΠΟΚΟΛΛΗΣΗ ΑΕΡΟΡΕΥΜΑΤΟΣ!!!!! ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΠΡΟΣΟΧΗ - ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ - ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ : βλ. κανόνες forum ... Μηνύματα με χρήση κεφαλαίων γραμμάτων θα διαγράφονται πάραυτα ...
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Καλά λοιπόν είναι να μην ακολουθούμε την γνωστή συνταγή της εκπομπής που
ξεκαρδιστικάμε όλοι μας όταν την είδαμε με τον αστυνομικό της τροχαίας που κάνει
εμπειρογνωμοσύνη "ΣΤΟ ΧΑΝΤΑΚΙ"
ξεκαρδιστικάμε όλοι μας όταν την είδαμε με τον αστυνομικό της τροχαίας που κάνει
εμπειρογνωμοσύνη "ΣΤΟ ΧΑΝΤΑΚΙ"
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Μην μου αγχώνεστε ...απλά κόλλησαν τα aileron λόγω κοψίματος καλωδίων ένεκα ελατωματικής σύνδεσης ,σε σημείο που δεν είχε επιστροφή... και πάει το μοντέλο!! Το τι θα μπορούσε να γίνει είναι μια μεγάλη ιστορια για επόμενα τεύχη.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Επέμενε όσο θες.
Τι να σου εξηγήσω σε Μάριε. Μπορεί απλά να ήθελε τριμάρισμα.
Το αεροπλάνο στολάρει και πέφτει απλά και ωραία, όπως θα έκανε οποιοδήποτε αεροπλάνο σε αυτή την ταχύτητα και με αυτή την γωνία προσβολής.
Το οτι το ΚΒ είναι στο ραδερ προφανώς για σενα δεν παίζει κανεναν ρόλο. Αν θες μπορώ να σου περιγράψω τι κάνει το αεροπλάνο και όταν δεν το πιανει η κάμερα.
Απλά σκέψου ότι το σκάφος ειναι σε δεξια στροφή και ρίχνει το αριστερό φτερό.
Προφανώς αυτό για σενα δεν ειναι στολάρισμα ειναι φυγούρα 3D!!!!
Όσο αφορά μοτέρ, προπέλες κλπ συμφωνώ με αυτά που λές
Τι να σου εξηγήσω σε Μάριε. Μπορεί απλά να ήθελε τριμάρισμα.
Το αεροπλάνο στολάρει και πέφτει απλά και ωραία, όπως θα έκανε οποιοδήποτε αεροπλάνο σε αυτή την ταχύτητα και με αυτή την γωνία προσβολής.
Το οτι το ΚΒ είναι στο ραδερ προφανώς για σενα δεν παίζει κανεναν ρόλο. Αν θες μπορώ να σου περιγράψω τι κάνει το αεροπλάνο και όταν δεν το πιανει η κάμερα.
Απλά σκέψου ότι το σκάφος ειναι σε δεξια στροφή και ρίχνει το αριστερό φτερό.
Προφανώς αυτό για σενα δεν ειναι στολάρισμα ειναι φυγούρα 3D!!!!
Όσο αφορά μοτέρ, προπέλες κλπ συμφωνώ με αυτά που λές
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Μηπως αυτο το θεμα ειναι πιο πολυ για να εχουμε να λεμε κατι αλλα οχι για να καταληγουμε σε συμπερασματα;
Πως μπορει να εχει αποψη καποιος που απλα βλεπει ενα βιντεο οταν δεν βλεπει τις εντολες που δινει ο χειριστης απο την ΤΚ του;
Ειδατε εδω για παραδειγμα οτι γραφτηκαν διαφορα για τα προβληματα του μοντελου και τελικα ηταν κομμενα καλωδια και σερβο που δεν ακουσαν οταν επρεπε.
Πως μπορει να εχει αποψη καποιος που απλα βλεπει ενα βιντεο οταν δεν βλεπει τις εντολες που δινει ο χειριστης απο την ΤΚ του;
Ειδατε εδω για παραδειγμα οτι γραφτηκαν διαφορα για τα προβληματα του μοντελου και τελικα ηταν κομμενα καλωδια και σερβο που δεν ακουσαν οταν επρεπε.