Σελίδα 6 από 17
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 09, 2010 12:34 pm
από CARAPIS
Rnio έγραψε: ↑Καλησπέρα! Ωραία παρουσίαση!!
ο σωλήνας Pitot μετράει ταχύτητα ρευστών μετρώντας την ολική και στατική
πίεση σου δίνει δυναμική = ταχύτητα.
Πώς κρατάει τις ίδιες ρυθμίσεις στο έδαφος και στον αέρα αφού η πυκνότητα
του αέρα είναι διαφορετική;
Rnio ευχαριστω
Ειναι το πρωτο μου Giant και η πρωτη μου βενζινη και προσπασθω να το παω σιγα και ψαχνωντας ωστε να γινουν τα λιγοτερα εως καθολου αστοχιες-λαθη γινεται.
Για να κραταει οσο πιο σταθερη 'η οσο πιο μικρες της διαφορες γινεται την πιεση του αερα, αρα κατι σαν συστημα Pitot απο οτι καταλαβαινω, για ριξε μια ματια στην πιο κατω παραπομπη...
http://www.flyinggiants.com/forums/showthread.php?t=36023
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 09, 2010 1:31 pm
από Rnio
Απο ότι κατάλαβα δανείζεται το ένα μέρος του σωλήνα pitot αυτό τις ολικής πίεσης, που ο αέρας είναι σταθερός ''ήρεμος''.
Έτσι η εισαγωγή του αέρα στο καρμπιρατέρ, γίνεται χωρίς στροβιλισμούς και έχουμε σταθερή ροή.
Όσο αφορά στο μίγμα, δεν είναι σταθερό στο έδαφος και στον αέρα, γιατί έχει να κάνει με την πυκνότητα. Εμείς ρυθμίζουμε την αναλογία αέρα/καυσίμου, που στοιχειομετρικά είναι λ=14.7/1 δηλ. 14.7 kg αέρα χρειάζονται για να καεί 1 kg καυσίμου.
Όταν γίνει κάτω απο 14.7, τοτε έχουμε "φτωχό μίγμα" και πάνω απο 14.7 έχουμε "πλούσιο μίγμα", όσο αφορά το καύσιμο.
Όσο αλλάζει η πυκνότητα αλλάζει και αυτός ο λόγος. Για αυτό το θέμα μίλησα πριν.
Πάντως μπράβο σου που ψάχνεσαι, να βλέπουμε και καινούριες ιδέες.
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 09, 2010 1:58 pm
από Mogolos
re παιδιά θα μας τρελάνετε?
Για πέστε μου μια υψομετρική διαφορά της ταξεωε των 200 μετρων (που σιγα μην το στειλει κανεις τοσο ψηλά) πόσο διαφορά εχει στο βαρόμετρο? Ποια η διαφορά πίεσης και πυκνότητας του αερα?
0,0001%?
Για σοβαρευθείτε λιγο, δεν εκτοξέυουμε και πύραυλο!!!
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 09, 2010 3:18 pm
από vhal
Σωστά!
Το κυρίαρχο πρόβλημα είναι οι στροβιλισμοί που δημιουργούνται από τη ροή αέρα γύρω από το σύστημα τροφοδοσίας και που αλλάζουν συνέχεια την πίεση που "αισθάνεται" το καρμπυρατέρ σαν ατμοσφαιρική.
Βαγγέλης
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 09, 2010 5:26 pm
από CARAPIS
Παιδια γεια σας και παλι
Χμμμ, μαλλον το περιμενα να εχουμε κατι τετοιο, διαφορετικες-διαφορες αποψεις πανω σε αυτο το θεμα. Ετσι εγινε και γινεται και εξω στο εξωτερικο, υπαρχουν αρκετα σημεια που σηκωνουν συζητηση, ωστε να καταθεσει οποιος εχει την αναλογη γνωση και εμπειρια και το τι εγινε κατα την χρηση μιας -τετοιου ειδους- Gas μηχανης...
Θα ανοιξω λοιπον ενα θεμα ωστε οι παλαιοτεροι στις βενζινομηχανες, να μας καταθεσουν τις εντυπωσεις - εμπειριες χρησης και αποψεις τους, πανω σε αυτο, με τα διαφορα γεγονοτα και συμβαντα που τους ετυχαν
...μηπως και βρουμε καποια ακρη σε ενα τετοιο θεμα με τοοοοσες πολλες παραμετρους που μπορει να επηρεαζουν τη σ ω σ τ η αποδοση ενος κινητηρα Βενζινης.
ΥΓ
Παιδια θααα 'κλεψω' κανα δυο απαντησεις απο εδω να μπουν στο αλλο Θεμα να κανουμε μια αρχη.
Σας ευχαριστω οοολους για την βοηθεια και τον κοπο να μας 'ανοιξετε' τα ματια...43 ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΕΧΩ ΝΑ ΜΑΘΩΩΩΩ...!!!+(*)
Φιλικα
Χρηστος Αραπης
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 11, 2010 10:30 pm
από CARAPIS
Παμε παλι, λιγο ακομη...
Εκλεισε με ενα καπακι το κουτι της μηχανης απο την επανω πλευρα που ηταν ανοικτο για προσβαση στα διαφορα καλωδια, σωληνακια,κλπ, με βιδουλες ωστε να ειναι προσβασιμο σε οποια φαση ξαναχρειαστει και εγινε πιν στο τοιχος του μοτερ με καρμπον ντιζα περιμετρικα ωστε να δεσει οσο γινεται καλυτερα.
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 11, 2010 11:09 pm
από CARAPIS
και συνεχιζουμε...
Τα καλωδια των σερβο, του πηδαλιου ανοδου-καθοδου, περαστηκαν μεσα απο μια φλεξι προστατευτικη επενδυση η(τα) οποια θα γλυστραει(ανε) μεσα σε εναν καρμπον σωληνα ωστε να ειναι δυνατη η συνδεση-αποσυνδεση των πηδαλιων για μεταφορα.
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 11, 2010 11:19 pm
από CARAPIS
Ξαναπερναμε στο μπροστινό μερος του κινητηρα. Ετοιμαζω μια αλουμινενια βαση, η οποια βιδωνεται πανω στα stand-off της μηχανης (τα δυο δεξια), ωστε να αποτελεσει το στηριγμα για την καρμπονοντιζα που θα ανοιγοκλεινει το τσοκ ...
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 12, 2010 7:32 am
από Mogolos
Ωραιος ο Χρηστος!!!!
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 12, 2010 4:07 pm
από CARAPIS
Mogolos έγραψε: ↑Ωραιος ο Χρηστος!!!!
Γιανναρααααα, ευχαριστω, νασε καλα και παντα Ψηλα...!
Συνεχιζω τωρα με την τοποθετηση της καινουργιας αλοyμινενιας βασης του σερβο του Ruder.
Eιναι της γνωστης αφτερ-μαρκετ εταιριας, Secraft. Eφτιαξα ενα σκαλακι με κοντρα πλακε ωστε να εχω ενα ενιαιο επιπεδο πατημα που θα επιτρεψει να πατησει καλα πανω η αλουμινενια πλακα και τοποθετηθηκε στην θεση της με τις απραιτητες βιδες, αναποδα ομως απο οτι δινει ο κατασκευαστης, ωστε να μπορει να αποσυναρμολογηθει εαν χρηαστει και τις ασφαλισα με παξιμαδια ασφαλειας.
Μπηκε το σερβο και η εξτρα στυριξη του αξονα αυτου, που δινει το συγκεκριμενο σετ, ωστε να λειτουργει το σερβο χωρις να εχει μονοπλευρο ζωριζμα ο αξονας του, το οποιο προσθετει αξιοπιστια στην ομαλη και μακροχρονια χωρις τζογους λειτουργεια του.
Στη συνεχεια περαστηκε η καινουργια 'πετονια' που ειναι οτι καλυτερο υπαρχει στην αγορα και ειναι φτιαγμενη απο κεβλαρ τνυμενο με βινυλιο το οποιο πρωτον δεν κοβεται με το τραβηγμα και δευτρον δεν ξετεντωνει ποτε.
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 12, 2010 4:09 pm
από CARAPIS
.,.,.,.,.,...
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 12, 2010 4:13 pm
από CARAPIS
Να και μια συγκριτικη foto για το πριν και το μετα στην τοποθετηση του servo tray...
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 14, 2010 3:39 pm
από CARAPIS
Παιδια γεια σας και παλι
Μπαινουνε στην τελικη ευθεια και ηρθε η ωρα του Cowl, μετρηματα, μετρηματα, μαρκαρισματα, ξαναμετρηματα και κοψιμο προσεκτικο και βημα-βημα,σιγα-σιγα. Δοκιμη και παλι μετρημα και παλι μαρκαρισμα...,κοψιμο και ξανα δοκιμαστικο φορεμα και..., μεχρι να φτασουμε εκει που θελουμε οπτικα και συνεχιζουμε...
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 14, 2010 3:44 pm
από CARAPIS
...,...,...,...
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 14, 2010 3:49 pm
από CARAPIS
......,......,...