Σελίδα 6 από 12
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 08, 2010 12:48 am
από Τρύφωνας
Γειά σου Αντώνη και λοιπή παρέα..
Το 60άρι μέγεθος (1.65 άνοιγμα φτερών) είναι ο.κ. για Μαραθώνα. Άσε που πετάνε και πιο σωστά απο τα 40αράκια.....
Το καινούργιο αεροπλάνο του mogolos είναι σκέτη κούκλα...(το είδα σήμερα να ανοιγοκλείνει και τα retracts του με τα καπάκια ..).
Αναμένουμε για φωτό ....
Τρύφωνας
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 08, 2010 9:11 am
από Mogolos
Ναι ειναι αλήθεια ότι εχω παραμελήσει το θεμα των φωτό. Σημερα με το καλό θα βγαλω μερικές, οπότε το βράδυ ή αυριο το πρωί θα τις εχω "ανεβάσει" _Β_Ο
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 08, 2010 12:39 pm
από Αντώνης Κριτζάς
αφου το λέει ο Τρύφωνας:,) ...............είναι garantie
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 08, 2010 9:02 pm
από Mogolos
Να και οι φωτογραφίες...
Τριφωναααα, μην βαλεις τα κλάματα σε παρακαλώ
χαχαχαχαχα
Το κοουλ ήρθε και "κουμπωσε" μια χαρά.
Το buble ολα τα λεφτα
Τα σκέλη μια χαρά
Ο dammy μας κουρασε λίγο
και αυριο F I R E U P ! ! !
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 08, 2010 9:10 pm
από Mogolos
kai μερικές ακόμα
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 08, 2010 9:12 pm
από Mogolos
και μια με τα σκελη κλειστα...
+(*)
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 08, 2010 10:07 pm
από Αλεξης
Mogole καταρχην συγχαρητηρια για το αεροπλανο σου, ειναι πολυ ωραιο.
Θα ηθελα να σε ρωτησω αν υπολογισες ποσες ωρες συνολικα σου πηρε να το κατασκευασεις.
Ετσι για να παρουμε μια ιδεα εμεις που εχουμε κατι τετοιο στο πισω μερος του μυαλου μας ακομα.
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 08, 2010 11:17 pm
από Mogolos
Αλεξης έγραψε: ↑Mogole καταρχην συγχαρητηρια για το αεροπλανο σου, ειναι πολυ ωραιο.
Θα ηθελα να σε ρωτησω αν υπολογισες ποσες ωρες συνολικα σου πηρε να το κατασκευασεις.
Ετσι για να παρουμε μια ιδεα εμεις που εχουμε κατι τετοιο στο πισω μερος του μυαλου μας ακομα.
Gia το κιτ (κατασκευή ξυλάκι ξυλάκι) εκανα γύρω στους 2 μηνες.
Για αυτό που ήταν βασικά ετοιμο, μου πείρε 3-4 μερες με 4-5 ωρες την ημέρα
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 09, 2010 12:22 am
από Αντώνης Κριτζάς
κουκλί ............πολύ θα ήθελα να το δώ την Κυριακή αλλα με τον αέρα που βλέπω στον Μαραθώνα την Κυριακή μάλλον παίζει Ακραίφνιο
Αν όμως αλλάξει λες να είσαι εκεί?
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 09, 2010 7:26 am
από Mogolos
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑κουκλί ............πολύ θα ήθελα να το δώ την Κυριακή αλλα με τον αέρα που βλέπω στον Μαραθώνα την Κυριακή μάλλον παίζει Ακραίφνιο
Αν όμως αλλάξει λες να είσαι εκεί?
Κατα 99,999% εκει θα ειμαι
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 09, 2010 8:12 am
από Mogolos
zorzinio έγραψε: ↑5,5 κιλα!!! Μαλλον πρεπει να το πηγαινεις μαλιοκουβαρα για να πεταει...
Και στο κατεβασμα? Αλεξιπτωτο για να φρεναρει??
Πολυ βαρυ μου ακουγεται.
Θα περιμενω να μαθω για το θερμικο σου πριν ξεκινησω
Τhnx για την ενημερωση.
Η ταχύτητα ειναι σχετική (οπως έλεγε και ο συγχωρεμενος ο Αλφρεδος :p)
Με τα φλαπσ όμως ερχεται μια χαρα κάτω. Μην σε τρομάζει το βαρος σε ενα σκάφος. Ειδικά αν εχει μεγάλο φτερό.
Και να ξέρεις ότι η αντωση δεν αλλαζει αναλογικά με το φτερό. Αν ενα φτερό 100εκ "σηκώνει" 1000γρ, ενα φτερό 160εκ σηκώνει πολύ περισότερο από 1600γρ. (σκέψου ότι τα φοαμ στα 100εκ ειναι 600-800γρ, και στο 160 τα μπαλσα ειναι 4-5 κιλά!!!)
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 09, 2010 9:00 am
από CARAPIS
..., γιαααα να βοηθησω λιγο τα πραγματα,ειπαμεεεεεεε......
..., σε οοοολα τα α/φ αυτο που πραγματικα μετραει ειναι Ο ΠΤΕΡΥΓΙΚΟΣ ΦΟΡΤΟΣ (wing loading).-
Aνεξαρτητα απο το μηκος, απο το φαρδος, απο το παχος, κλπ, το εαν το α/φ πλαναρει καλυτερα ειναι αποκλειστικα αποτελεσμα του παραπανω (wing loading), ολα τα υπολοιπα αλλαζουν καποια επι μερους χαρακτηρηστικα..._Β_Ο
Το 'καλο' α/φ πεταει με την πτερυγα και οοοχι με τον κινητηρα.._Β_Ο.
Χρησταρας
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 29, 2011 9:47 am
από Mogolos
Ενα χρόνο μετά και ο "Απέθαντος" (p47 kit) είπε να αναβαθνιστεί.
Από ηλεκρτικός θα μετατραπεί σε 20cc βενζίνα. Το νίτρο ειναι ακρηβό!!
Σκοπός της αναβάθμισης ειναι να γίνει "βαφτό" και με πανελς.
Αφού λοιπόν βγάλαμε το Monokot και τρίψαμε κάναμε τις απαραίτητες επισκευές. Να ξερετε ότι το μονοκιτ "κρήβει" πολλά μικροσπασίματα (οχι δομικά ευτυχώς) στην ατρακτο και τα φτερα.
Με υπομονή λοιπόν αντικαταστήσαμε όσα κομμάτια μπάλσα χρειάστηκε και το πλακώσαμε στον στόκο. Το τί τριψιμο εχω ρίξει αυτές τις μερες δεν λέγεται!!! Αυριο θα ανεβάσω φωτό.
ps: Η αφαίρεση του μονοκοτ ειναι αρκετά χρονοβόρα. Πιο πολύ χρόνο εκανα για να το βγάλω, απ΄ότι να το βάλω.>:(
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 29, 2011 1:10 pm
από King Kostas
Γιάννη, τα πολλά λόγια είναι φτώχια.......ΜΠΡΑΒΟ ρε μάγκα, ωραία και τα δυο.
Υ.Γ.: Και κάτι σχετικό με P47 που μου άρεσε και αφορά σε σχέδια, λεπτομέρειες και πληροφορίες του αληθινού σε αυτό το site,
http://www.rwebs.net/avhistory/ και εδώ
http://www.rwebs.net/avhistory/history/p-47.htm
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 30, 2011 8:45 am
από Mogolos
Ουφ!!! Το πολύ το τρίψιμο τελειωσε. Σημερα με το καλό θα τριψω και το 2ο χερι στόκου στο φτερό και θα αρχίσω να κάνω τα πανελς.