Σελίδα 7 από 12

Απάντηση: Ελληνικό

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 08, 2013 9:17 pm
από dgiatr
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: Μοντελάρα Δημήτρη !!!!!!!!!!!!
Διόρθωσε με αλλά νομίζω οτι το μοντέλο αυτό βγαίνει κάπου στα 7 αντε 8 κιλά βαρύ βαρύ
Πώς κατάφερες να 12αρίσει

Aντώνη, 8 κιλά δεν βγαίνει αυτό το αεροπλάνο που να κτυπιέσαι!!!ακόμα κι αν δεν το έχεις ζυγίσει στο 1/4 αλλά εκεί που λέει ο κατασκευαστής όπως κάνει ο φίλος Δημήτρης (palafdim), η διαφορά σε συνολικό βάρος σε αυτή την περίπτωση (μεταξύ 1/4 και ζυγίσματος στο σημείο που δηλώνει ο κατασκευαστής δηλαδή) δεν είναι παραπάνω από 1/2 με 3/4 του κιλού. Επειδή σε αυτό το μοντέλο ο esm έχει προσπαθήσει να αντιγράψει το πραγματικό αεροπλάνο με μεγάλη ακρίβεια έχει τοποθετήσει τη μηχανή πολύ κοντά στο φτερό, όπως άλλωστε είναι και στο πραγματικό, με αποτέλεσμα να χρειάζεσαι επιπλέον 2 κιλά έρμα!!!^%^ για να ζυγίσεις με 30άρα μηχανή βενζίνα(....σίγουρα θα έπρεπε να βάλω μεγαλύτερη μηχανή...), επιπρόσθετα η εποξική άτρακτος σε συνδιασμό με το ότι όλη η ουρά είναι εποξική (rudder-fin, elevator-stabilizer) και όχι κτιστή (οπότε και ελαφρύτερη) συντελούν στο μεγάλο τελικό βάρος....περιττό να σου πώ ότι έχω επισημη πρόταση απο την BP-TEXACO να ξεκινήσουμε "γεωτρήσεις" στο Ελληνικό με τη βοήθεια του Typhoon!

Απάντηση: Ελληνικό

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 08, 2013 9:39 pm
από Αντώνης Κριτζάς
xm!! εσύ ξέρεις που το έχτισες
Οπως και να έχει ειναι αεροπλανάρα!!!

Απάντηση: Ελληνικό

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 29, 2013 7:29 pm
από Αντώνης Κριτζάς
............καί άλλο ένα μοντέλο απο τον Δημήτρη !!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=5uUX6SbDd8k

Απάντηση: Ελληνικό

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 29, 2013 8:15 pm
από orck
Ωχ, δυσκολα θα το καταριψουμε αυτο το Zero στο Ελληνικο.
Ετοιμαζω ενα Hellcat για να χτυπηθουμε στον αερα (εαν καταφερω και το απογειωσω φυσικα:D)

Απάντηση: Ελληνικό

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 29, 2013 10:03 pm
από Mogolos
Μη φοβάσαι τιποτα Παναγιώτη, για πλάκα "τον έχεις" με την "Γατα".
Θα σου κανω μαθηματα όποτε θες... +(*)

Απάντηση: Ελληνικό

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 31, 2013 12:31 pm
από dgiatr
Mogolos έγραψε: Μη φοβάσαι τιποτα Παναγιώτη, για πλάκα "τον έχεις" με την "Γατα".
Θα σου κανω μαθηματα όποτε θες... +(*)

Γιαννάκη εάν πρόκειται να ξανακατεύεις στο Ελληνικό με τη "ψιψίνα" σου θα πρέπει να το ξανασκευτείς...>:(

Απάντηση: Ελληνικό

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 31, 2013 2:13 pm
από Mogolos
χαχαχαχααχαχ

Απάντηση: Ελληνικό

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 04, 2013 8:34 pm
από george_karasoulas
Γεια σας φίλοι


Καλό το μεσημέρι-απόγευμα σήμερα στο Ελληνικό, με αρκετό κόσμο, όχι όμως τόσο που να υπάρχει πρόβλημα στον αέρα.

Ο άνεμος το μεσημέρι ήταν περί τα 2 Bft με gusts όμως που έφταναν και τα 4 Bft κάποιες στιγμές, αλλά το απόγευμα έπεσε η ένταση και σταθεροποιήθηκε η διεύθυνση του, πάνω στον διάδρομο, άρα οι συνθήκες ήταν ιδανικές.

Στην 1η φωτογραφία από αριστερά φαίνεται ο κόσμος το απόγευμα.

Η έκπληξη της ημέρας όμως ήταν ο αγαπητός φίλος αερομοντελιστής κ. Γιάννης "Στρατηγός", ο οποίος εμφανίστηκε με θερμικό (!) αεροπλάνο, το "LEKI" της GRAUPNER, με μηχανή SAITO .90 !

Στις επόμενες 2 φωτογραφίες φαίνεται ο κ. Γιάννης με τον κ. Δημ. Κορασίδη, που τον βοηθά στη ρύθμιση της μηχανής του μοντέλου, το οποίο πέταξε εξαιρετικά!


Με φιλικούς χαιρετισμούς


Γιώργος Καρασούλας

Απάντηση: Ελληνικό

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 05, 2013 3:18 pm
από dgiatr
CMPRO ME 109 F
1,85 M 7,5 KGR
SUPER CUSTOM 180 4T

http://www.youtube.com/watch?v=60gqEFDX5YY

Απάντηση: Ελληνικό

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 05, 2013 9:56 pm
από RedCharly
Οι τροχοι του ειναι ολα τα λεφτα

Απάντηση: Ελληνικό

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 07, 2013 8:55 am
από dgiatr
oav163 έγραψε: Οι τροχοι του ειναι ολα τα λεφτα

Σπύρο έχει πέσει "κόψιμο-ράψιμο" στη θέση των σκελών πάνω στο φτερό για να τα φέρω σε όσο γίνεται πιο scale θέση (δηλαδή πιο κοντά στην άτρακτο), γιατί η cmpro τα είχε τοποθετήσει πιο έξω προς τα άκρα των φτερών και με μικρότερη γωνία μεταξύ τους με αποτέλεσμα να μην είναι καθόλου scale μεν αλλά απο την άλλη έκαναν το αεροππλάνο πολύ πιο εύκολο στην απογείωση.

Απάντηση: Ελληνικό

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 02, 2013 5:25 pm
από george_karasoulas
Λίγα λόγια για την δραστηριότητα στο Ελληνικό, το Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Γεια σας φίλοι

Αρκετά καλός ο καιρός το Σάββατο, με Νοτιοανατολικό άνεμο 2-3 BFT και καλή θερμοκρασία. Ο κόσμος πολύς στις 1 το μεσημέρι, όπως μπορείτε να δείτε από την πιο κάτω φωτογραφία (αριστερά), χωρίς όμως να δημιουργούνται προβλήματα εναέριου traffic.

Πολλά ήταν και τα αξιόλογα μοντέλα.

Στην μεσαία φωτογραφία φαίνεται το PILATUS PC9 του κ. Κώστα, με εκπέτασμα 2 μέτρα και 4-χρονη μηχανή βενζίνης της SAITO, 30 cc. Ωστόσο, όπως μας είπε ο κ. Κώστας, αν και SAITO, δεν ήταν και πολύ ευχαριστημένος από τη λειτουργία της μηχανής, που παρουσίαζε δυσκολίες στη ρύθμιση. Ο ίδιος μας ενημέρωσε ότι το καινούργιο μοντέλο της SAITO, το “B” έχει πολλές βελτιώσεις. Στην δεξιά φωτογραφία φαίνεται ο επιβλητικός κινητήρας.

Απάντηση: Ελληνικό

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 02, 2013 5:32 pm
από george_karasoulas
Στην επόμενη φωτογραφία αριστερά φαίνεται το τεράστιο SPITFIRE του κ. Δημ. Γιατράκου. Μοντέλο της ESM, με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, είχε εκπέτασμα 2.2 μέτρα, βάρος 13 KGR (!) και ήταν εφοδιασμένο με δίχρονη μηχανή βενζίνης 55 cc της Κινέζικης εταιρείας ΕΜΕ. Όπως την είδαμε και όπως μας διαβεβαίωσε ο κ. Γιατράκος, η μηχανή είναι πολύ αξιόπιστη και είναι τουλάχιστον της ίδιας ποιότητας όπως οι γνωστές DLE. Την είχε προμηθευτεί από το κατάστημα sdshobby.com (Κίνα).

Στην ίδια φωτογραφία στο βάθος φαίνεται ένα ακόμη πολύ αξιόλογο μοντέλο, το MESSERSCHMITT BF-109 του κ. Νίκου, της CM-PRO, με εκπέτασμα 1.80 μέτρα και βάρος 7 KGR. Ήταν εφοδιασμένο με μηχανή 20 cc της DLE, που αν εξαιρέσουμε τον εκκωφαντικό –ειδικά για SCALE μοντέλο- θόρυβο που έκανε, δούλεψε πολύ καλά.

Ο κ. Νίκος αποφάσισε να βελτιώσει την εμφάνιση του μοντέλου βάφοντας το εκ νέου ο ίδιος με καμουφλάζ "desert" και για τον σκοπό αυτό χρησιμοποίησε χρώματα που χρησιμοποιούνται στον στατικό μοντελισμό τα οποία υπάρχουν έτοιμα στην επιθυμητή (αερομοντελιστική) χρωματική απόχρωση. Όταν τελειώσει το βάψιμο του μοντέλου, θα επικαλυφθεί με βερνίκι πολυουρεθάνης 2 συστατικών, το οποίο διατίθεται είτε σε SPRAY, είτε σαν βερνίκι με καταλύτη και ειδικό διαλυτικό, για αερογράφο, λύση την οποία προτίμησε ο ίδιος.

Στην δεξιά φωτογραφία, φαίνεται το SPITFIRE έτοιμο για απογείωση.

Απάντηση: Ελληνικό

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 02, 2013 5:34 pm
από george_karasoulas
Το εντυπωσιακό όμως της ημέρας ήταν ότι τα δύο μοντέλα πέταξαν κάποια στιγμή ταυτόχρονα, προσομοιώνοντας τις συνθήκες μιας εικονικής αερομαχίας του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου!

Μερικές φορές ήταν τόσο αληθοφανής η “αερομαχία” και το κυνηγητό στον αέρα, με εντυπωσιακούς ελιγμούς καταδίωξης, ώστε δεν έλειψαν τα επιφωνήματα αγωνίας από τους παρισταμένους!


Με φιλικούς χαιρετισμούς


Γιώργος Καρασούλας

Απάντηση: Ελληνικό

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 03, 2013 7:11 am
από dgiatr