Σελίδα 7 από 10
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 09, 2013 10:59 pm
από RedCharly
Μπράβο ρε Αντώνη. Το αριστερό
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 09, 2013 11:02 pm
από xristos
oav163 έγραψε: ↑Άγνωστης ταυτότητας δυστυχώς.....
`M`μπραβο, ολοι μας στην ντιζα του κινητηρα βαζουμε το φθηνοτερο σερβο
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 09, 2013 11:05 pm
από ankon
Α ρε ξύλο που θέλετε.Βάζετε servo άγνωστα απο την "βαθειά" Κίνα.Ευτυχώς που το κατέβασες σώο!!!! Βάλε κάποιο με όνομα για να ξέρεις και ποιόν να βρίσεις στο κάτω κάτω ....!=B=
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 09, 2013 11:11 pm
από RedCharly
Futaba εννοείτε!!!!!
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 09, 2013 11:18 pm
από ankon
Futaba -Hitec-savox
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 10, 2013 12:09 am
από Αντώνης Κριτζάς
ankon έγραψε: ↑ Βάλε κάποιο με όνομα για να ξέρεις και ποιόν να βρίσεις στο κάτω κάτω ....!=B=
Καταπληκτικό!!:D:D:D
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 10, 2013 1:49 am
από Charis
ankon έγραψε: ↑Futaba -Hitec-savox
Φιλε μου αν δεν ξεκαβαλησει λιγο το καλαμι η Futaba -Hitec-savox και να κατεβάσουν τις τιμές τους δεν νομίζω ότι αξίζει .Με 4 τέτοια servo αγοράζεις άλλο ένα 60αρι μοντέλο. Δε λέω καλά είναι , αλλά και με τα κινέζικα κάνουν τι δουλειά τους αρκετοί στο χώρο του αερομοντελισμού χωρείς κανένα πρόβλημα.Το πραγμα ειναι απλο...Και BMW να παρεις αν τη πηγαίνεις μόνιμα με 7000 στροφές θα στα δώσει στο χέρι._P_P
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 10, 2013 2:07 am
από Charis
Η γνώμη μου είναι ότι το servo του γκαζιού την είχε ακούσει στο προηγούμενο πέσιμο και απλά παρέδωσε τώρα.~!!
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 10, 2013 8:53 am
από ankon
Charis έγραψε: ↑Φιλε μου αν δεν ξεκαβαλησει λιγο το καλαμι η Futaba -Hitec-savox και να κατεβάσουν τις τιμές τους δεν νομίζω ότι αξίζει .Με 4 τέτοια servo αγοράζεις άλλο ένα 60αρι μοντέλο. Δε λέω καλά είναι , αλλά και με τα κινέζικα κάνουν τι δουλειά τους αρκετοί στο χώρο του αερομοντελισμού χωρείς κανένα πρόβλημα.Το πραγμα ειναι απλο...Και BMW να παρεις αν τη πηγαίνεις μόνιμα με 7000 στροφές θα στα δώσει στο χέρι._P_P
Καλημέρα Charis
Εξαρτάται απο τι μοντέλα φτιάχνει κανείς και εάν θέλεις το μοντέλο σου να πετά χωρις να τρέμεις για το πότε θα σου σταματήσει ένα φθηνό υλικό που έβαλες.Τώρα αν θέλεις να αυξήσεις τον αριθμό των μοντέλων σου εξοικονομώντας χρήματα από τα υλικά που βάζεις στα άλλα, είναι δικαίωμα σου.Έχω χρησιμοποιησει και εγώ κινέζικα προιόντα ,αλλά και εκεί υπάρχουν διαφορές.Υπάρχουν κινέζικα servo που κοστίζουν 40 - 60 ευρω.Πράγμα που με την δική σου λογική δεν θα έδινες.
Αυτό που θέλω να πω στους νέους μοντελιστές είναι οτι τα servo που βάζετε στο γκάζι να έχουν μεταλικά γρανάζια και εάν έχετε την δυνατότητα όλα τα servo να τα δοκιμάζετε για κάποιο χρόνο στον πάγκο.Είναι μια πολύ απλή διαδικασία.
Άγγελος
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 10, 2013 10:19 am
από Mogolos
Ισωε τελικά και το προηγούμενο σβησιμο να ηταν από το σερβο που παρεδιδε πνεύμα
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 10, 2013 12:57 pm
από RedCharly
Charis έγραψε: ↑Η γνώμη μου είναι ότι το servo του γκαζιού την είχε ακούσει στο προηγούμενο πέσιμο και απλά παρέδωσε τώρα.~!!
Συμφωνω με τον Γιαννη. Ισως να εγινε και αυτο.
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 10, 2013 6:20 pm
από Charis
ankon έγραψε: ↑Καλημέρα Charis
Εξαρτάται απο τι μοντέλα φτιάχνει κανείς και εάν θέλεις το μοντέλο σου να πετά χωρις να τρέμεις για το πότε θα σου σταματήσει ένα φθηνό υλικό που έβαλες.Τώρα αν θέλεις να αυξήσεις τον αριθμό των μοντέλων σου εξοικονομώντας χρήματα από τα υλικά που βάζεις στα άλλα, είναι δικαίωμα σου.Έχω χρησιμοποιησει και εγώ κινέζικα προιόντα ,αλλά και εκεί υπάρχουν διαφορές.Υπάρχουν κινέζικα servo που κοστίζουν 40 - 60 ευρω.Πράγμα που με την δική σου λογική δεν θα έδινες.
Αυτό που θέλω να πω στους νέους μοντελιστές είναι οτι τα servo που βάζετε στο γκάζι να έχουν μεταλικά γρανάζια και εάν έχετε την δυνατότητα όλα τα servo να τα δοκιμάζετε για κάποιο χρόνο στον πάγκο.Είναι μια πολύ απλή διαδικασία.
Άγγελος
Καλησπερα Αγγελε,
Είπα την άποψή μου για τα servo διότι ο φίλος Δημήτρης πετάει αεροπλάνα στα 50cc με servo των 10 ευρώ, εδώ και χρόνια από ότι μου έχει πει, και δεν έχει αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα.
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 10, 2013 6:37 pm
από ankon
Φιλε charis ,μακάρι να μην έχει κανένα πρόβλημα και δεν κακίζω κανέναν για του τι υλικά χρησιμοποιεί,όμως προέχει το θέμα της ασφάλειας.Έχω δεί αεροπλάνα να πέφτουν σε λεωφόρο λόγω κακών υλικών και κακοτεχνιών για αυτό το λέω.Εκεί που πετάτε δεν είναι και ο ιδανικός χώρος με τόσες λεωφόρους γύρω γύρω.Θα μπορούσα να αναφέρω πολλα παραδείγματα ακόμα και προσωπικά,για αυτο πέρνω τα μέτρα μου!
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 10, 2013 11:07 pm
από Aνδρεας Μανδαρακας
Παντως,καθε ειδους εξαρτημα και συσκευη,λογω επαγγελματος, κατασκευαζεται στην κινα.Αν ζητησεις απο τον κινεζο κατασκευαστη σε καθε ειδους αντικειμενο την αναλογη ποιοτητα θα πληρωσεις το αναλογο τιμημα και θα εχεις την αναλογη αξιοπιστια.Εκει ειναι η διαφορα μεταξυ των επωνυμων εταιριων και τον απλων φθηνων σερβο,οπου τα ηλεκτρονικα τους η και ολοκληρο,μπορει να κατασκευαζονται και στο ιδιο εργοστασιο.
Παρατηρηστε απλως οτι οτιδηποτε καινουργιο πλασαρετε απο επωνυμη εταιρια,σε λιγες εβδομαδες η και μερες εμφανιζεται το αντιστοιχο, φθηνοτερο και με καλα αντιστοιχες προδιαγραφες.
Γι αυτο μην επιλεγεται τα φθηνα(αναλογα με την αξια του μοντελου)γιατι θα εισπραξετε και την αναλογη αξιοπιστια.
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 10, 2013 11:33 pm
από aliios
Έχω την αίσθηση (λανθασμένα ίσως) ότι υπάρχει μια τάση ισοπέδωσης.
Υπόθεση εργασίας: Το ίδιο εργοστάσιο (Κινέζικο) κατασκευάζει δύο σερβομηχανισμούς με την ίδια ακριβώς ποιότητα και υλικά. Στο ένα κολλιέται η ετικέτα "Futaba" και στο άλλο η ετικέτα "Νο name". Προφανώς η τιμή πώλησής τους θα είναι και εντελώς διαφορετική, ενώ στην ουσία πρόκειται για το ίδιο ακριβώς προϊόν.
Ο κινέζος κατασκευάζοντας προϊόντα για τον "επώνυμο" Ευρωπαίο ή Αμερικάνο, αποκτά δωρεάν κάτι που ο Ευρωπαίος ή ο Αμερικάνος έχει χρυσοπληρώσει και αυτο λέγεται τεχνογνωσία. Συνυπολογίζοντας το γεγονός ότι ο "Επώνυμος" θέλει να πληρωθεί το λεγόμενο "brand name"1 του, φτάνουμε σε διαφορές τιμής στις περισσότερες φορές "παράλογες".
Θα ήθελα να τονίσω (μετά απο 10ετή συνεργασία με κινέζικα εργοστάσια) ότι ο κινέζος μπορεί να φτιάξει "αντιγραφές" προϊόντων εφάμιλες σε ποιότητα με τα αντίστοιχα επώνυμα ή τελείως φτηνιάρικες "απομιμήσεις". Εξαρτάται συνήθως τι θα του ζητηθεί απο τον πελάτη του.
Καταλήγωντας η προσωπική μου εκτίμηση συνοψίζεται στην ακόλουθη φράση.
Ναί στα "φθηνά" και μακρυά απο τα "φτηνιάρικα".