Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 07, 2014 10:33 am
Θα έγραφα "κατασκευή", αλλά μάλλον πρόκειται για συναρμολόγηση...
Λόγω αυξημένου επαγγελματικού stress, αποφάσισα να αφήσω για λίγο τις ακροβατικές πτήσεις και να ασχοληθώ με τις..... υπνοβατικές! *::)
Επιλογή, λοιπόν, του συγκεκριμένου scale subject το οποίο αναμένεται να πετά με ταχύτητα περπατήματος.
Η H9 το δίνει για 2-χρονο 20-26-30cc -το οποίο και θα ήταν αμαρτία- καθότι η πολυστροφία του σε συνδυασμό με χαμηλό cruising speed απλά... δε δένουν. Το μοντέλο παρακαλά για σωστό/αργό ήχο.
4-χρονος, λοιπόν σαν επιλογή - αλλά η στρατηγική απόφαση να εγκαταλειφθεί το νίτρο οδήγησε στην (ακριβή) λύση του απίθανου OS GF40. Εδώ πρέπει να πούμε μπράβο στην Ελληνική αντιπροσωπεία που τον δίνει σε τιμές... Αμερικής! Σα δύναμη μάλλον είναι υπερβολικός για το συγκεκριμένο μοντέλο (βγάζει HP 33cc δίχρονου!), αλλά δεν υπήρχε άλλη επιλογή συν ότι το μοντέλο χρειάζεται το βάρος μπροστά.
Το αεροπλάνο αγοράστηκε από γνωστό κατάστημα της Ευρώπης με κάποιο discount, λόγω του ότι πλέον καταργήθηκε από την H9. *:(
Αφού καταστρώθηκε το concept, αρχίζει το bashing...!
Project: Εγκατάσταση κινητήρα..
Η Η9 δίνει το firewall έτοιμο για εγκατάσταση του δίχρονου EVO 33cc. Πιστεύω ότι αυτό είναι και το μεγαλύτερο σφάλμα του κατασκευαστή, διότι αφ' ενός έρχεται τρυπημένο με blind nuts (τα οποία μπορεί να πέφτουν τελείως λάθος), εφ' ετέρου εάν η μηχανή επιλογής είναι άλλη/μακρύτερη (π.χ. 4-χρονος) τότε υπάρχει πρόβλημα - όπως και σε αυτήν την περίπτωση. Αυτά βέβαια ήταν ήδη γνωστά μετά από αρκετή έρευνα στα forums. Πιστεύω ότι η εταιρία το κατάργησε βασικά λόγω αυτού του σχεδιαστικού προβλήματος - χρειάζεται γερά νεύρα για την παρακάτω μετατροπή (σε τόσο ακριβό αεροπλάνο).
Αφού λοιπόν μετρήθηκαν όλες οι γωνίες του firewall, το μήκος της OS και του cowl, κόπηκε το engine box κατά 34mm προκειμένου να χωρέσει η OS με stand offs των 2.5". Αυτά επελέγησαν για να μη χρειαστεί να κοπεί τρύπα στο firewall για το καρμπυρατέρ. Φτιάχτηκε νέο firewall από 8mm ply και κολλήθηκε με 2.5 μοίρες down και 2 μοίρες right.
Λόγω αυξημένου επαγγελματικού stress, αποφάσισα να αφήσω για λίγο τις ακροβατικές πτήσεις και να ασχοληθώ με τις..... υπνοβατικές! *::)
Επιλογή, λοιπόν, του συγκεκριμένου scale subject το οποίο αναμένεται να πετά με ταχύτητα περπατήματος.
Η H9 το δίνει για 2-χρονο 20-26-30cc -το οποίο και θα ήταν αμαρτία- καθότι η πολυστροφία του σε συνδυασμό με χαμηλό cruising speed απλά... δε δένουν. Το μοντέλο παρακαλά για σωστό/αργό ήχο.
4-χρονος, λοιπόν σαν επιλογή - αλλά η στρατηγική απόφαση να εγκαταλειφθεί το νίτρο οδήγησε στην (ακριβή) λύση του απίθανου OS GF40. Εδώ πρέπει να πούμε μπράβο στην Ελληνική αντιπροσωπεία που τον δίνει σε τιμές... Αμερικής! Σα δύναμη μάλλον είναι υπερβολικός για το συγκεκριμένο μοντέλο (βγάζει HP 33cc δίχρονου!), αλλά δεν υπήρχε άλλη επιλογή συν ότι το μοντέλο χρειάζεται το βάρος μπροστά.
Το αεροπλάνο αγοράστηκε από γνωστό κατάστημα της Ευρώπης με κάποιο discount, λόγω του ότι πλέον καταργήθηκε από την H9. *:(
Αφού καταστρώθηκε το concept, αρχίζει το bashing...!
Project: Εγκατάσταση κινητήρα..
Η Η9 δίνει το firewall έτοιμο για εγκατάσταση του δίχρονου EVO 33cc. Πιστεύω ότι αυτό είναι και το μεγαλύτερο σφάλμα του κατασκευαστή, διότι αφ' ενός έρχεται τρυπημένο με blind nuts (τα οποία μπορεί να πέφτουν τελείως λάθος), εφ' ετέρου εάν η μηχανή επιλογής είναι άλλη/μακρύτερη (π.χ. 4-χρονος) τότε υπάρχει πρόβλημα - όπως και σε αυτήν την περίπτωση. Αυτά βέβαια ήταν ήδη γνωστά μετά από αρκετή έρευνα στα forums. Πιστεύω ότι η εταιρία το κατάργησε βασικά λόγω αυτού του σχεδιαστικού προβλήματος - χρειάζεται γερά νεύρα για την παρακάτω μετατροπή (σε τόσο ακριβό αεροπλάνο).
Αφού λοιπόν μετρήθηκαν όλες οι γωνίες του firewall, το μήκος της OS και του cowl, κόπηκε το engine box κατά 34mm προκειμένου να χωρέσει η OS με stand offs των 2.5". Αυτά επελέγησαν για να μη χρειαστεί να κοπεί τρύπα στο firewall για το καρμπυρατέρ. Φτιάχτηκε νέο firewall από 8mm ply και κολλήθηκε με 2.5 μοίρες down και 2 μοίρες right.