Τραγικό ατύχημα στη Σπάρτη
Τραγικό ατύχημα στη Σπάρτη
Σήμερα η μέρα μάλλον δεν ξεκίνησε καλά αφού με το που σηκώθηκα
απ το κρεββάτι το ένα ΕΚΤΑΚΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ μετά το άλλο που
διαδεχόντουσταν από όλα τα κανάλια στης 12 η ώρα ανέφεραν για
τραγικό ατύχημα με αεροπλάνο και τον επιβεβαιωμένο θάνατο των
δύο χειριστών που επεβαίναν σε αυτό στη Σπάρτη!!
Αν και έχω συνηθίσει να ακούω από όλα τα κανάλια όλες τις ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ
των κατά τα άλλα ενημερομένων για όλα τα θέματα δημοσιογράφους και τους "ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΑΝΑ ΘΕΜΑ"(δήμιους
της αλήθειας κατ΄ εμέ) τελικά ενημερώθηκα για τον πραγματικό τύπου
αεροπλάνου που ήταν τελικά ένα είδος υπερέλαφρου αεροπλάνου που είναι
και αμφίβιο (Το AVENTURA II) ενώ χαρακτηριστικό παράδειγμα της άκρατης
παραπληροφόρησης ήταν οι φωτογραφίες που ανέβηκαν στο διαδίκτιο που
έφτασαν το σημείο εκτός του ότι οι περισσότεροι ανέφεραν για τύπου CESSNA
αεροπλάνο, ήρθαν στη δημοσιότητα μέχρι και φωτογραφίες που έδειχναν
ατύχημα με ρόδες ανάποδα σε αποκαϊδια απο μεγάλο επιβατικό αεροπλάνο!!!!
Θα έλεγα λοιπόν ότι καλά θα κάνουν οι δημοσιογράφοι να είναι σίγουροι
για το τι λένε και τι δημοσιεύουν σε φωτογραφίες γιατί πλεον θα πρέπει να
τιμωρουνται παραδειγματικά για να μην κάνουν τα ίδια λάθη ξανά και όχι
να τους ενδιαφέρει το ποιός θα δημοσιεύσει πρώτος την "ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ" μόνο και μόνο για να πουλήσουν "ΑΘΡΩΠΙΝΟ ΠΟΝΟ" ή να χρηστούν
"ΣΠΕΣΙΑΛΙΣΤΕΣ" κάποιοι Κύριοι, κύριοι με μικρό γράμμα.
Το αποτέλεσμα ήταν όλο το απόγευμα να είμαι στο διαδίκτιο για να καταλάβω
τι έγινε και να βγάλω τα δίκα μου συμπεράσματα αφού πλέον δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανέναν παρά μόνο στο εαυτό μου (αν και νομίζω ότι πολλοί
έχουν την ίδια γνώμη με μένα).
Από ότι λοιπόν κατάλαβα το αεροπλάνο μετά την απογείωση και ενώ είχε
πάρει ύψος όχι παραπάνω από 30-40 μέτρα και ενώ η μηχανή του δούλευε
στο μέγιστο των στοιχείων του "καρφώθηκε" με την "μύτη του 15 μέτρα δίπλα
από τον διάδρομο σε έναν ελαιώνα εχωντας χρησιμοποιήσει τον μηχανισμό
απελέυθέρωσεις του ρουκετοβόλου αλεξιπτωτου του.
Το πιθανότερο λοιπόν να "έπεσε" εξαιτίας της απώλειας στηρίξεως που του δημιούργησε το αλεξίπτωτο που του ανάκοψε την πτήσιμη
ταχύτητα του αλλά επειδή δεν μπόρεσε να αποδιπλωθεί κατα το 100% δεν μπόρεσε να του ανακόψει την φόρα που είχε.
Χαρακτηριστικό είναι επίσης μαρτυρία αυτόπτη μάρτυρα που το είδε χωρίς να ανακόπτει στροφές κινητήρα να καρφώνει με την "μύτη".
Θα έλεγα λοιπόν ότι επειδή ο ένας χειριστής τυχαίνει να μάθαμε ότι ήταν
ο εκπεδευτής να αποκλείω να προσπάθησε να γλυτώσει απο ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗΣ σε τέτοιο ύψος αφου θα γνώριζε τα αποτελέσματα της
χρήσης του και το τι θα επακολουθούσε.
Αναρωτιέμαι λοιπόν αν το αίτιο είναι λανθασμένη χρήση της σωστικής συσκεύης από τον δεύτερο χειριστή ή αστοχίας αυτής, γιατί είναι και το κύριο αίτιο του ατυχήματος και όχι σύμφωνα με την ΥΠΑ το ότι δεν είχε σχέδιο
πτήσεως ή το ότι επιχειρούσε σε "ΚΛΕΙΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ" κατά αυτών λόγω άγνωστων συμφερόντων που έχουν κατακρεουργήσει την αεροπορία σαν δραστηριότητα των πολιτών της Ελλαδας αν και δεν είναι το μόνο και είναι κατα πως φάινετε το ελαχιστο που έχουν κάνει οι δημόσιοι οργανισμοί στη Μπανανία που λέγετε ΕΛΛΑΔΑ και θα
ήθελα πραγματικά ακούσω επιτέλους την αλήθεια και όχι .......!!!!
Ευχαριστώ για το βήμα που μου δίνετε και γράφω και θέλω να εκφράσω
τα βαθεία μου συλλυπητήρια στις οικογένιες των θυμάτων που τα θεωρώ
αδέλφια μου και είμαι συνετριμένος για τον άδικο χαμό τους.
απ το κρεββάτι το ένα ΕΚΤΑΚΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ μετά το άλλο που
διαδεχόντουσταν από όλα τα κανάλια στης 12 η ώρα ανέφεραν για
τραγικό ατύχημα με αεροπλάνο και τον επιβεβαιωμένο θάνατο των
δύο χειριστών που επεβαίναν σε αυτό στη Σπάρτη!!
Αν και έχω συνηθίσει να ακούω από όλα τα κανάλια όλες τις ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ
των κατά τα άλλα ενημερομένων για όλα τα θέματα δημοσιογράφους και τους "ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΑΝΑ ΘΕΜΑ"(δήμιους
της αλήθειας κατ΄ εμέ) τελικά ενημερώθηκα για τον πραγματικό τύπου
αεροπλάνου που ήταν τελικά ένα είδος υπερέλαφρου αεροπλάνου που είναι
και αμφίβιο (Το AVENTURA II) ενώ χαρακτηριστικό παράδειγμα της άκρατης
παραπληροφόρησης ήταν οι φωτογραφίες που ανέβηκαν στο διαδίκτιο που
έφτασαν το σημείο εκτός του ότι οι περισσότεροι ανέφεραν για τύπου CESSNA
αεροπλάνο, ήρθαν στη δημοσιότητα μέχρι και φωτογραφίες που έδειχναν
ατύχημα με ρόδες ανάποδα σε αποκαϊδια απο μεγάλο επιβατικό αεροπλάνο!!!!
Θα έλεγα λοιπόν ότι καλά θα κάνουν οι δημοσιογράφοι να είναι σίγουροι
για το τι λένε και τι δημοσιεύουν σε φωτογραφίες γιατί πλεον θα πρέπει να
τιμωρουνται παραδειγματικά για να μην κάνουν τα ίδια λάθη ξανά και όχι
να τους ενδιαφέρει το ποιός θα δημοσιεύσει πρώτος την "ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ" μόνο και μόνο για να πουλήσουν "ΑΘΡΩΠΙΝΟ ΠΟΝΟ" ή να χρηστούν
"ΣΠΕΣΙΑΛΙΣΤΕΣ" κάποιοι Κύριοι, κύριοι με μικρό γράμμα.
Το αποτέλεσμα ήταν όλο το απόγευμα να είμαι στο διαδίκτιο για να καταλάβω
τι έγινε και να βγάλω τα δίκα μου συμπεράσματα αφού πλέον δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανέναν παρά μόνο στο εαυτό μου (αν και νομίζω ότι πολλοί
έχουν την ίδια γνώμη με μένα).
Από ότι λοιπόν κατάλαβα το αεροπλάνο μετά την απογείωση και ενώ είχε
πάρει ύψος όχι παραπάνω από 30-40 μέτρα και ενώ η μηχανή του δούλευε
στο μέγιστο των στοιχείων του "καρφώθηκε" με την "μύτη του 15 μέτρα δίπλα
από τον διάδρομο σε έναν ελαιώνα εχωντας χρησιμοποιήσει τον μηχανισμό
απελέυθέρωσεις του ρουκετοβόλου αλεξιπτωτου του.
Το πιθανότερο λοιπόν να "έπεσε" εξαιτίας της απώλειας στηρίξεως που του δημιούργησε το αλεξίπτωτο που του ανάκοψε την πτήσιμη
ταχύτητα του αλλά επειδή δεν μπόρεσε να αποδιπλωθεί κατα το 100% δεν μπόρεσε να του ανακόψει την φόρα που είχε.
Χαρακτηριστικό είναι επίσης μαρτυρία αυτόπτη μάρτυρα που το είδε χωρίς να ανακόπτει στροφές κινητήρα να καρφώνει με την "μύτη".
Θα έλεγα λοιπόν ότι επειδή ο ένας χειριστής τυχαίνει να μάθαμε ότι ήταν
ο εκπεδευτής να αποκλείω να προσπάθησε να γλυτώσει απο ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗΣ σε τέτοιο ύψος αφου θα γνώριζε τα αποτελέσματα της
χρήσης του και το τι θα επακολουθούσε.
Αναρωτιέμαι λοιπόν αν το αίτιο είναι λανθασμένη χρήση της σωστικής συσκεύης από τον δεύτερο χειριστή ή αστοχίας αυτής, γιατί είναι και το κύριο αίτιο του ατυχήματος και όχι σύμφωνα με την ΥΠΑ το ότι δεν είχε σχέδιο
πτήσεως ή το ότι επιχειρούσε σε "ΚΛΕΙΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ" κατά αυτών λόγω άγνωστων συμφερόντων που έχουν κατακρεουργήσει την αεροπορία σαν δραστηριότητα των πολιτών της Ελλαδας αν και δεν είναι το μόνο και είναι κατα πως φάινετε το ελαχιστο που έχουν κάνει οι δημόσιοι οργανισμοί στη Μπανανία που λέγετε ΕΛΛΑΔΑ και θα
ήθελα πραγματικά ακούσω επιτέλους την αλήθεια και όχι .......!!!!
Ευχαριστώ για το βήμα που μου δίνετε και γράφω και θέλω να εκφράσω
τα βαθεία μου συλλυπητήρια στις οικογένιες των θυμάτων που τα θεωρώ
αδέλφια μου και είμαι συνετριμένος για τον άδικο χαμό τους.
Απάντηση: ΤΡΑΓΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ
Μια ερώτηση ακόμα σε όποιον θέλει να απαντήσει ή απλά να αναρωτηθεί γιατί
αναφέρομαι για άδικο χαμό δύο ανθρώπων.
Αν το αεροδρόμιο λειτουργούσε και απέφερε χρήματα στην Ελληνική κοινωνία
με την πολλαπλή χρήση του συναμά δημιουργηκότητας από την νεολαία της περιοχής
και όχι να κάθετε στις καφετέριες "ξυρίζωντας την μαϊμου", υπήρχε μεγαλύτερη πιθανότητα να έχουν σωθεί
αυτές οι ζωές και να έχουν δουλειά κάποιοι συμπολίτες μας????
ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ
ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ
ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΒΓΕΙ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΣ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ
ΑΔΙΚΟΥ ΧΑΜΟΥ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΑΓΑΠΟΥΝ
ΤΗΝ ΠΤΗΣΗ ΖΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
αναφέρομαι για άδικο χαμό δύο ανθρώπων.
Αν το αεροδρόμιο λειτουργούσε και απέφερε χρήματα στην Ελληνική κοινωνία
με την πολλαπλή χρήση του συναμά δημιουργηκότητας από την νεολαία της περιοχής
και όχι να κάθετε στις καφετέριες "ξυρίζωντας την μαϊμου", υπήρχε μεγαλύτερη πιθανότητα να έχουν σωθεί
αυτές οι ζωές και να έχουν δουλειά κάποιοι συμπολίτες μας????
ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ
ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ
ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΒΓΕΙ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΣ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ
ΑΔΙΚΟΥ ΧΑΜΟΥ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΑΓΑΠΟΥΝ
ΤΗΝ ΠΤΗΣΗ ΖΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Απάντηση: ΤΡΑΓΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ
Συμφωνώ απολυτα στην παραπανω περιγραφη του αιτιου πτωσης
Στο συγκεκριμενο υψος ηταν καθοριστικη για την τυχη του πολύ ελαφριού μοντελου η εκτιναξη του αλεξιπτωτου
Σε αυτό που διαφωνω είναι η αποψη που αναπαρεγεται στα ΜΜΕ ότι εγινε μοιραίο λαθος από τον εκπαιδευομενο χειρίστη να μπερδεψει τον μοχλο εκτιναξης του αλεξιπτωτου με το πηδαλιο ανυψωσης του AVENTURA
Αν είναι δυνατόν ελεος
Πιστευω καθαρη αστοχία υλικου
Κουραγιο στους ανθρωπους τους
Στο συγκεκριμενο υψος ηταν καθοριστικη για την τυχη του πολύ ελαφριού μοντελου η εκτιναξη του αλεξιπτωτου
Σε αυτό που διαφωνω είναι η αποψη που αναπαρεγεται στα ΜΜΕ ότι εγινε μοιραίο λαθος από τον εκπαιδευομενο χειρίστη να μπερδεψει τον μοχλο εκτιναξης του αλεξιπτωτου με το πηδαλιο ανυψωσης του AVENTURA
Αν είναι δυνατόν ελεος
Πιστευω καθαρη αστοχία υλικου
Κουραγιο στους ανθρωπους τους
Απάντηση: ΤΡΑΓΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ
Εδώ είπαν άλλη άποψη ότι μπέρδεψαν το μοχλό αυτό με τον μοχλό ανασήκωσεις σκελών
που από ότι είδα υπάρχει σε αυτόν το τύπο αεροπλάνου και είναι δεξία κάτω από το κόκπιτ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ενώ από ότι υποψιάζομαι ο άλλος μοχλός πρέπει να βρίσκετε απο πίσω τους ψηλά απάνω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
που από ότι είδα υπάρχει σε αυτόν το τύπο αεροπλάνου και είναι δεξία κάτω από το κόκπιτ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ενώ από ότι υποψιάζομαι ο άλλος μοχλός πρέπει να βρίσκετε απο πίσω τους ψηλά απάνω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Απάντηση: ΤΡΑΓΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ
ant1971 έγραψε: ↑Συμφωνώ απολυτα στην παραπανω περιγραφη του αιτιου πτωσης
Στο συγκεκριμενο υψος ηταν καθοριστικη για την τυχη του πολύ ελαφριού μοντελου η εκτιναξη του αλεξιπτωτου
Σε αυτό που διαφωνω είναι η αποψη που αναπαρεγεται στα ΜΜΕ ότι εγινε μοιραίο λαθος από τον εκπαιδευομενο χειρίστη να μπερδεψει τον μοχλο εκτιναξης του αλεξιπτωτου με το πηδαλιο ανυψωσης του AVENTURA
Αν είναι δυνατόν ελεος
Πιστευω καθαρη αστοχία υλικου
Κουραγιο στους ανθρωπους τους
Πολύ φοβάμαι ότι θα συμφωνήσω και εγώ μαζί σου για αστοχία υλικού λόγο
πιθανόν θερμοκρασίας λειτουργίας της σωστικής συσκευής και αναρωτίεμαι
τι τύποι τέτοιων συσκεύων έχουν ενγκριθεί απο την ΥΠΑ που ίσως θα πρέπει
να αρχίσει να ιδρώνει γιατί σταμάτησαν μερικοί να ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
Απάντηση: ΤΡΑΓΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ
Επιτέλους και ένα δημοσιογραφικό άρθρο σοβαρότητας για το ατύχημα!!!!!!!!!!
http://www.defencenet.gr/defence/item/%CF%83%CF%80%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BA%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%BC%CE%BF%CE%AF%CF%81%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%AF%CE%BF%CF%85
http://www.defencenet.gr/defence/item/%CF%83%CF%80%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BA%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%BC%CE%BF%CE%AF%CF%81%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%AF%CE%BF%CF%85
Απάντηση: ΤΡΑΓΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ
Μάριος Παπαδόπουλος έγραψε: ↑Επιτέλους και ένα δημοσιογραφικό άρθρο σοβαρότητας για το ατύχημα!!!!!!!!!!
http://www.defencenet.gr/defence/item/%CF%83%CF%80%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BA%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%BC%CE%BF%CE%AF%CF%81%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%AF%CE%BF%CF%85
Τώρα γράφουν άλλα ...
http://www.defencenet.gr/defence/item/%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B2%CE%BB%CE%AC%CE%B2%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B1-%CE%B7-%CF%80%CF%84%CF%8E%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B9%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%83%CF%80%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7-%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF
Απάντηση: ΤΡΑΓΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ
Heliboy έγραψε: ↑Τώρα γράφουν άλλα ...
http://www.defencenet.gr/defence/item/%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B2%CE%BB%CE%AC%CE%B2%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B1-%CE%B7-%CF%80%CF%84%CF%8E%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B9%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%83%CF%80%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7-%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF
Δυστυχώς διάβασα το άρθρο και πραγματικά δεν μπορώ να το πιστέψω.
Δεν ξέρω πραγματικά αν είναι αλήθεια αυτά που λέει ο μοναδικός αυτόπτης
μάρτυρας και φίλος των αδικοχαμένων.
Πάντος αν έγινε όπως τα λέει το άρθρο θα την έλεγα κίνηση πανικού να
ενεργοποιηθεί το σύστημα εκτίναξης αλεξιπτώτου εκτάκτου ανάγκης και
πραγματικά όχι κίνηση από έναν που ήταν και εκπεδευτής αφού είμαι σίγουρος
ότι θα γνώριζε τι θα συνέβαινε σε τόσο μικρό ύψος αν το ενεργοποιούσε.
Ως συνήθως αυτά τα συστήματα ενεργοποιούνται όταν τέτοια αεροσκάφοι
έχουν πρόβλημα αστοχίας υλικού όπως απώλεια ή σπάσιμο φτερού ή "χάσιμο"
πηδαλίου και όχι "κράτηση" κινητήρα αφού παρόλο που και αν "χάσεις" τον
κινητήρα σου το καλύτερο είναι να το αφήσεις να "πλεύσει" και να το "φλεράρεις" σε μικρό ύψος για να μειώσεις την ταχύτητα πρόσκρουσης σε
περίπτωση που το ύψος σου είναι μικρό και δεν μπορείς να "κυκλώσεις" για
να κάνεις αναγκαστική προσγείωση.
Παραθέτω αντίστοιχο βίντεο από υπερέλαφρο αεροπλάνο που "χάνει" τον
κινητήρα του και ο χειριστής αποφασίζει να προσγειωθεί πάνω σε δένδρο
χωρίς να ενεργοποιήσει το αλεξίπτωτο αν και κάνει ένα λάθος να προσπαθήσει
να κάνει αναγκαστκή προσγείωση στρίβωντας
http://www.youtube.com/watch?v=WFL1i0Jx2rM
Απάντηση: ΤΡΑΓΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ
" Τραγική ειρωνεία. Οι πιλότοι έβγαλαν μία φωτογραφία «selfie» προτού ξεψυχήσουν στο έδαφος της Σπάρτης..."
Και παρατηρώντας την φωτό που έχει λεζάντα "Η τελευταία selfie" βλέπει κανείς αμέσως τον ορίζοντα στο βάθος και αντιλαμβάνεται άμεσα ότι το αεροπλάνο είναι στον αέρα. Προφανέστατα ΔΕΝ είναι η τελευταία selfie αυτή που παρουσιάζει ο δημοσιογράφος (τρομάρα του).
Απαράδεκτη δημοσιογραφία!!! Θα έπρεπε να ντρέπονται
Και παρατηρώντας την φωτό που έχει λεζάντα "Η τελευταία selfie" βλέπει κανείς αμέσως τον ορίζοντα στο βάθος και αντιλαμβάνεται άμεσα ότι το αεροπλάνο είναι στον αέρα. Προφανέστατα ΔΕΝ είναι η τελευταία selfie αυτή που παρουσιάζει ο δημοσιογράφος (τρομάρα του).
Απαράδεκτη δημοσιογραφία!!! Θα έπρεπε να ντρέπονται
Απάντηση: ΤΡΑΓΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ
εγω εχω καταλαβει, οτι τα υπερελαφρα στην ελλαδα πεφτουν απο την ολοκληρωτικη βλακεια.
ο ενας πεφτει γιατι δεν ειχε καυσιμα μαζι με την δημοσιογραφο.....
ο αλλος γιατι δεν ειχε συντηρησει το πανι επικαλυψης του αεροπλανου...και σκοτωνει και ενα παιδι
ο αλλος γιατι προσπαθουσε να πεσασει κατω απο μια γεφυρα...αυτος ηταν μονος του...
βεβαια τα δυστυχηματα απο βλακεια γινονται, αλλα τοσο μεγαλη;;
θα ηταν πιο κατανοητο για εμενα να πουν δεν ηξερε να πεταει, δεν ειχε εμπειρια και συνεβει το μοιραιο......
ο ενας πεφτει γιατι δεν ειχε καυσιμα μαζι με την δημοσιογραφο.....
ο αλλος γιατι δεν ειχε συντηρησει το πανι επικαλυψης του αεροπλανου...και σκοτωνει και ενα παιδι
ο αλλος γιατι προσπαθουσε να πεσασει κατω απο μια γεφυρα...αυτος ηταν μονος του...
βεβαια τα δυστυχηματα απο βλακεια γινονται, αλλα τοσο μεγαλη;;
θα ηταν πιο κατανοητο για εμενα να πουν δεν ηξερε να πεταει, δεν ειχε εμπειρια και συνεβει το μοιραιο......
Απάντηση: ΤΡΑΓΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ
Διαβαζω αρκετα απολυτες αποψεις, ολοι εσεις εχετε διπλωμα για αεροπλανο τετοιου τυπου; Πως μπορει να ξερει καποιος τι εγινε;
defencenet και zougla δεν ειναι σοβαρα μεσα ενημερωσης, παραπληροφορηση και κιτρινισμος στα καλυτερα τους.
Σε καθε περιπτωση μπορει να σκοτωθηκαν αλλα σιγουρα εζησαν πριν συμβει αυτο. @P@
defencenet και zougla δεν ειναι σοβαρα μεσα ενημερωσης, παραπληροφορηση και κιτρινισμος στα καλυτερα τους.
Σε καθε περιπτωση μπορει να σκοτωθηκαν αλλα σιγουρα εζησαν πριν συμβει αυτο. @P@