Τραγικό ατύχημα στη Σπάρτη
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 26, 2014 10:35 pm
Σήμερα η μέρα μάλλον δεν ξεκίνησε καλά αφού με το που σηκώθηκα
απ το κρεββάτι το ένα ΕΚΤΑΚΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ μετά το άλλο που
διαδεχόντουσταν από όλα τα κανάλια στης 12 η ώρα ανέφεραν για
τραγικό ατύχημα με αεροπλάνο και τον επιβεβαιωμένο θάνατο των
δύο χειριστών που επεβαίναν σε αυτό στη Σπάρτη!!
Αν και έχω συνηθίσει να ακούω από όλα τα κανάλια όλες τις ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ
των κατά τα άλλα ενημερομένων για όλα τα θέματα δημοσιογράφους και τους "ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΑΝΑ ΘΕΜΑ"(δήμιους
της αλήθειας κατ΄ εμέ) τελικά ενημερώθηκα για τον πραγματικό τύπου
αεροπλάνου που ήταν τελικά ένα είδος υπερέλαφρου αεροπλάνου που είναι
και αμφίβιο (Το AVENTURA II) ενώ χαρακτηριστικό παράδειγμα της άκρατης
παραπληροφόρησης ήταν οι φωτογραφίες που ανέβηκαν στο διαδίκτιο που
έφτασαν το σημείο εκτός του ότι οι περισσότεροι ανέφεραν για τύπου CESSNA
αεροπλάνο, ήρθαν στη δημοσιότητα μέχρι και φωτογραφίες που έδειχναν
ατύχημα με ρόδες ανάποδα σε αποκαϊδια απο μεγάλο επιβατικό αεροπλάνο!!!!
Θα έλεγα λοιπόν ότι καλά θα κάνουν οι δημοσιογράφοι να είναι σίγουροι
για το τι λένε και τι δημοσιεύουν σε φωτογραφίες γιατί πλεον θα πρέπει να
τιμωρουνται παραδειγματικά για να μην κάνουν τα ίδια λάθη ξανά και όχι
να τους ενδιαφέρει το ποιός θα δημοσιεύσει πρώτος την "ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ" μόνο και μόνο για να πουλήσουν "ΑΘΡΩΠΙΝΟ ΠΟΝΟ" ή να χρηστούν
"ΣΠΕΣΙΑΛΙΣΤΕΣ" κάποιοι Κύριοι, κύριοι με μικρό γράμμα.
Το αποτέλεσμα ήταν όλο το απόγευμα να είμαι στο διαδίκτιο για να καταλάβω
τι έγινε και να βγάλω τα δίκα μου συμπεράσματα αφού πλέον δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανέναν παρά μόνο στο εαυτό μου (αν και νομίζω ότι πολλοί
έχουν την ίδια γνώμη με μένα).
Από ότι λοιπόν κατάλαβα το αεροπλάνο μετά την απογείωση και ενώ είχε
πάρει ύψος όχι παραπάνω από 30-40 μέτρα και ενώ η μηχανή του δούλευε
στο μέγιστο των στοιχείων του "καρφώθηκε" με την "μύτη του 15 μέτρα δίπλα
από τον διάδρομο σε έναν ελαιώνα εχωντας χρησιμοποιήσει τον μηχανισμό
απελέυθέρωσεις του ρουκετοβόλου αλεξιπτωτου του.
Το πιθανότερο λοιπόν να "έπεσε" εξαιτίας της απώλειας στηρίξεως που του δημιούργησε το αλεξίπτωτο που του ανάκοψε την πτήσιμη
ταχύτητα του αλλά επειδή δεν μπόρεσε να αποδιπλωθεί κατα το 100% δεν μπόρεσε να του ανακόψει την φόρα που είχε.
Χαρακτηριστικό είναι επίσης μαρτυρία αυτόπτη μάρτυρα που το είδε χωρίς να ανακόπτει στροφές κινητήρα να καρφώνει με την "μύτη".
Θα έλεγα λοιπόν ότι επειδή ο ένας χειριστής τυχαίνει να μάθαμε ότι ήταν
ο εκπεδευτής να αποκλείω να προσπάθησε να γλυτώσει απο ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗΣ σε τέτοιο ύψος αφου θα γνώριζε τα αποτελέσματα της
χρήσης του και το τι θα επακολουθούσε.
Αναρωτιέμαι λοιπόν αν το αίτιο είναι λανθασμένη χρήση της σωστικής συσκεύης από τον δεύτερο χειριστή ή αστοχίας αυτής, γιατί είναι και το κύριο αίτιο του ατυχήματος και όχι σύμφωνα με την ΥΠΑ το ότι δεν είχε σχέδιο
πτήσεως ή το ότι επιχειρούσε σε "ΚΛΕΙΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ" κατά αυτών λόγω άγνωστων συμφερόντων που έχουν κατακρεουργήσει την αεροπορία σαν δραστηριότητα των πολιτών της Ελλαδας αν και δεν είναι το μόνο και είναι κατα πως φάινετε το ελαχιστο που έχουν κάνει οι δημόσιοι οργανισμοί στη Μπανανία που λέγετε ΕΛΛΑΔΑ και θα
ήθελα πραγματικά ακούσω επιτέλους την αλήθεια και όχι .......!!!!
Ευχαριστώ για το βήμα που μου δίνετε και γράφω και θέλω να εκφράσω
τα βαθεία μου συλλυπητήρια στις οικογένιες των θυμάτων που τα θεωρώ
αδέλφια μου και είμαι συνετριμένος για τον άδικο χαμό τους.
απ το κρεββάτι το ένα ΕΚΤΑΚΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ μετά το άλλο που
διαδεχόντουσταν από όλα τα κανάλια στης 12 η ώρα ανέφεραν για
τραγικό ατύχημα με αεροπλάνο και τον επιβεβαιωμένο θάνατο των
δύο χειριστών που επεβαίναν σε αυτό στη Σπάρτη!!
Αν και έχω συνηθίσει να ακούω από όλα τα κανάλια όλες τις ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ
των κατά τα άλλα ενημερομένων για όλα τα θέματα δημοσιογράφους και τους "ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΑΝΑ ΘΕΜΑ"(δήμιους
της αλήθειας κατ΄ εμέ) τελικά ενημερώθηκα για τον πραγματικό τύπου
αεροπλάνου που ήταν τελικά ένα είδος υπερέλαφρου αεροπλάνου που είναι
και αμφίβιο (Το AVENTURA II) ενώ χαρακτηριστικό παράδειγμα της άκρατης
παραπληροφόρησης ήταν οι φωτογραφίες που ανέβηκαν στο διαδίκτιο που
έφτασαν το σημείο εκτός του ότι οι περισσότεροι ανέφεραν για τύπου CESSNA
αεροπλάνο, ήρθαν στη δημοσιότητα μέχρι και φωτογραφίες που έδειχναν
ατύχημα με ρόδες ανάποδα σε αποκαϊδια απο μεγάλο επιβατικό αεροπλάνο!!!!
Θα έλεγα λοιπόν ότι καλά θα κάνουν οι δημοσιογράφοι να είναι σίγουροι
για το τι λένε και τι δημοσιεύουν σε φωτογραφίες γιατί πλεον θα πρέπει να
τιμωρουνται παραδειγματικά για να μην κάνουν τα ίδια λάθη ξανά και όχι
να τους ενδιαφέρει το ποιός θα δημοσιεύσει πρώτος την "ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ" μόνο και μόνο για να πουλήσουν "ΑΘΡΩΠΙΝΟ ΠΟΝΟ" ή να χρηστούν
"ΣΠΕΣΙΑΛΙΣΤΕΣ" κάποιοι Κύριοι, κύριοι με μικρό γράμμα.
Το αποτέλεσμα ήταν όλο το απόγευμα να είμαι στο διαδίκτιο για να καταλάβω
τι έγινε και να βγάλω τα δίκα μου συμπεράσματα αφού πλέον δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανέναν παρά μόνο στο εαυτό μου (αν και νομίζω ότι πολλοί
έχουν την ίδια γνώμη με μένα).
Από ότι λοιπόν κατάλαβα το αεροπλάνο μετά την απογείωση και ενώ είχε
πάρει ύψος όχι παραπάνω από 30-40 μέτρα και ενώ η μηχανή του δούλευε
στο μέγιστο των στοιχείων του "καρφώθηκε" με την "μύτη του 15 μέτρα δίπλα
από τον διάδρομο σε έναν ελαιώνα εχωντας χρησιμοποιήσει τον μηχανισμό
απελέυθέρωσεις του ρουκετοβόλου αλεξιπτωτου του.
Το πιθανότερο λοιπόν να "έπεσε" εξαιτίας της απώλειας στηρίξεως που του δημιούργησε το αλεξίπτωτο που του ανάκοψε την πτήσιμη
ταχύτητα του αλλά επειδή δεν μπόρεσε να αποδιπλωθεί κατα το 100% δεν μπόρεσε να του ανακόψει την φόρα που είχε.
Χαρακτηριστικό είναι επίσης μαρτυρία αυτόπτη μάρτυρα που το είδε χωρίς να ανακόπτει στροφές κινητήρα να καρφώνει με την "μύτη".
Θα έλεγα λοιπόν ότι επειδή ο ένας χειριστής τυχαίνει να μάθαμε ότι ήταν
ο εκπεδευτής να αποκλείω να προσπάθησε να γλυτώσει απο ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗΣ σε τέτοιο ύψος αφου θα γνώριζε τα αποτελέσματα της
χρήσης του και το τι θα επακολουθούσε.
Αναρωτιέμαι λοιπόν αν το αίτιο είναι λανθασμένη χρήση της σωστικής συσκεύης από τον δεύτερο χειριστή ή αστοχίας αυτής, γιατί είναι και το κύριο αίτιο του ατυχήματος και όχι σύμφωνα με την ΥΠΑ το ότι δεν είχε σχέδιο
πτήσεως ή το ότι επιχειρούσε σε "ΚΛΕΙΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ" κατά αυτών λόγω άγνωστων συμφερόντων που έχουν κατακρεουργήσει την αεροπορία σαν δραστηριότητα των πολιτών της Ελλαδας αν και δεν είναι το μόνο και είναι κατα πως φάινετε το ελαχιστο που έχουν κάνει οι δημόσιοι οργανισμοί στη Μπανανία που λέγετε ΕΛΛΑΔΑ και θα
ήθελα πραγματικά ακούσω επιτέλους την αλήθεια και όχι .......!!!!
Ευχαριστώ για το βήμα που μου δίνετε και γράφω και θέλω να εκφράσω
τα βαθεία μου συλλυπητήρια στις οικογένιες των θυμάτων που τα θεωρώ
αδέλφια μου και είμαι συνετριμένος για τον άδικο χαμό τους.