καλησπερα,μπορει καποιος να μου λυση μια απορια για το τι thrust εχει ενα θερμικο μοτερακι και πως καταλαβαινουμε αν μας ειναι αρκετο?δηλ. για την επιλογη καποιου ηλεκτρικου μοτερ,στα χαρακτηριστικα του γραφει καπου 'max thrust' εχεις εναν μπουσουλα στα θερμικα ομως τι γινεται?και δεν εννοω να φτιαξω κατι εμπειρικα η στο περιπου...!
παραδειγμα ενα 15ακι μοτερ https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&uact=8&ved=0CCsQFjAF&url=http%3A%2F%2Fwww.osengines.com%2Fengines-airplane%2Fosmg0016%2Findex.html&ei=AwTVU4fuHa3o7AaZsIC4Dg&usg=AFQjCNEMDvLrw0sBjtl8etyzcEMsqozzhQ&sig2=nTLO2MZhQ3_oZGTp40dAiw
τι thrust μπορει να εχει?ή μεχρι σε τι βαρος αεροπλανου μπορει να μπει?ευχαριστω πολυ!
χαρακτηριστικα μοτερ!
Απάντηση: χαρακτηριστικα μοτερ!
καλησπερα. δεν εχω εμπειρια, αλλα αφου λες...........και δεν εννοω να φτιαξω κατι εμπειρικα η στο περιπου
εχω να πω οτι την ωση δεν την δινει ο κινητηρας αλλα η ελικα.
αναλογα με την ελικα θα ειναι και η ωση σε καποιες συγκεκριμενες στροφες.
μια ελικα με μεγαλη διαμετρο και μικρο βημα εχει μεγαλυτερη ωση απο μια μικρη και με πολυ βημα.υπαρχουν διαφοροι τυποι αλλα δεν τους γνωριζω. παντως κανονικα αμα την βαλεις σε ενα δυναμομετρο. κατι σαν ζυγαρια ισως,..θα μπορεις να υπολογισεις την ωση και να κανεις δοκιμες με διαφορες ελικες.
εχω να πω οτι την ωση δεν την δινει ο κινητηρας αλλα η ελικα.
αναλογα με την ελικα θα ειναι και η ωση σε καποιες συγκεκριμενες στροφες.
μια ελικα με μεγαλη διαμετρο και μικρο βημα εχει μεγαλυτερη ωση απο μια μικρη και με πολυ βημα.υπαρχουν διαφοροι τυποι αλλα δεν τους γνωριζω. παντως κανονικα αμα την βαλεις σε ενα δυναμομετρο. κατι σαν ζυγαρια ισως,..θα μπορεις να υπολογισεις την ωση και να κανεις δοκιμες με διαφορες ελικες.
Απάντηση: χαρακτηριστικα μοτερ!
Αγαπητε χρηστο καλησπερα και ευχαριστω για την αποψη σου...η αληθεια ειναι οτι για ενα ιδανικο αποτελεσμα δυναμης-βαρους-και καταναλωσης χρειαζεται ενα σωστο παντρεμα,ομως η ελικα θα ερθει μετα την επιλογη του μοτερ.τα πειραματα που λες εσυ θα ξεκινησουν στο δευτερο βημα χωρις βεβαια να εχουμε πολλες επιλογες μιας και ο καθε κατασκευαστης(μοτερ) μας προτεινει δυο -τρεις επιλογες απο ελικες.βασικα η απορια μου ειναι 'ενω στα ηλεκτρικα μοτερ μας δινουν την ανωτερη ωση του γιατι δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο και στα θερμικα?η μηπως υπαρχει απλα εγω δεν το βλεπω...ευχαριστω!
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: χαρακτηριστικα μοτερ!
Καλημέρσ,
Οι κατασκευαστές των θερμικών κινητήρων συνήθως αναφέρουν ισχύ (σε ΗΡ) και πολλές φορές έλικες και στροφές αντίστοιχα.
Αν όχι τότε ψάχνεις στο RCUniverse στην ενότητα "Glow Motors", σίγουρα υπάρχουν στοιχεία
Αν έχεις στοιχεία για προπέλες υπολογίζεις την ώσε με αυτό:
Pe Reivers xls
Οι κατασκευαστές των θερμικών κινητήρων συνήθως αναφέρουν ισχύ (σε ΗΡ) και πολλές φορές έλικες και στροφές αντίστοιχα.
Αν όχι τότε ψάχνεις στο RCUniverse στην ενότητα "Glow Motors", σίγουρα υπάρχουν στοιχεία
Αν έχεις στοιχεία για προπέλες υπολογίζεις την ώσε με αυτό:
Pe Reivers xls
Απάντηση: χαρακτηριστικα μοτερ!
o.k ευχαριστω πολυ παιδες!
Απάντηση: χαρακτηριστικα μοτερ!
μανος έγραψε: ↑ μεχρι σε τι βαρος αεροπλανου μπορει να μπει?ευχαριστω πολυ!
Αυτό εξαρτάται και από τον τύπο του μοντέλου πάντα.
Δλδ άλλο μοτέρ θέλει ένα εκπαιδευτικό μοντέλο 2 κιλών και άλλο ένα 3D με το ίδιο βάρος.