ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ PARKMASTER PRO
Απάντηση: ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ PARKMASTER PRO
Δηλαδή και με ROCK και με TECHNO πετάει, ε; Τι λες;
Χαχαχαχαχαχα
Πολύ καλός! Μπράβο Μάριε.
Χαχαχαχαχαχα
Πολύ καλός! Μπράβο Μάριε.
Απάντηση: ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ PARKMASTER PRO
Ο καλός μύλος όλα τα αλέθει !!!!! αχαχαχαχαχα
Απάντηση: ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ PARKMASTER PRO
Ακόμα και αυτό το έκτρωμα του QQ https://www.youtube.com/watch?v=pjVqNag_lqQ
Απάντηση: ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ PARKMASTER PRO
Ωραιος Μαριε, φαινεται οτι διασκεδαζεις με το Parkmaster Pro το οποιο ειναι το ιδιο με το παλιο Parkmaster αλλα σε αλλα χρωματα. Ειχε τυχει να φτιαξω ενα Parkmaster πισω στο 2009. Εδω μπορεις να δεις ενα video απο το Λεχαιο την ιδια χρονολογια αλλα δυστυχως χωρις ηχο.
https://www.youtube.com/watch?v=DZSY33MKAIw
To QQ ειναι μροσθοβαρο και φαινετα να εχει μικρες κινησεις στα Ail.
Καλες πτησεις.+(*)
Ν
https://www.youtube.com/watch?v=DZSY33MKAIw
To QQ ειναι μροσθοβαρο και φαινετα να εχει μικρες κινησεις στα Ail.
Καλες πτησεις.+(*)
Ν
Απάντηση: ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ PARKMASTER PRO
Εδώ θα σε απογοητεύσω αλλά το καινούργιο Παρκ Μάστερ Προ δεν είναι σαν το παλιό.
Μπορεί το σκάφος να είναι ίδιο σχεδιαστικά αλλά έχουν μπει περισσότερες ενισχύσεις
τόσο στα φτερά και την άτρακτο όσο και στο οριζόντιο και κάθετο σταθερό με αποτέλεσμα
μεγαλύτερη ακαμψία (περισσότερα πλακέ δοκαράκια) που το βοηθάνε να βγάζει πιό εύκολα τα
ακροβατικά που πρέπει να βγάλει μαζί και με δυνατότερο μοτέρ.
Οσο για του QQ ναι αυτή την στιγμή είναι μπροσθόβαρο αλλά αυτό δεν είναι το πραγματικό του πρόβλημα.
Το πραγματικό του πρόβλημα είναι η πραγματική ποιότητα κατασκευής και τα ηλεκτρονικά του.
Πραγματικά θα ήμουν πιο επειικής αν ήταν FMS αλλά είναι E-Flite και η ποιότητα είναι χειρότερη ακόμα και από οποιαδήποτε Κινέζικο !!!!!
Τα προβλήματα λοιπόν του αεροπλάνου εξ' αρχής ήταν
1)Τα ελεβεϊτορ που ενώνονται έιχαν τεράστιους τζόγους.
2)Το μοτέρ ήταν σε λάθος γωνίες με αποτέλεσμα το μοτέρ να "τραβάει" το σκάφος.
3)Το Ράντερ δεν είχε σωστή εφαρμογή και η βίδα που έδεινε για να το ασφαλίσει ήταν μόνο για διακοσμητικό στοιχείο μέσα στο κατα τα άλλα προκατασκευασμένο κιτ.
4)Η ουριαία ρόδα πολύ ασθενική με αποτέλεσμα να την πάρω στο "χερι" με την πρώτη προσγείωση.
Ασε που ήταν τόσο ασθενές το σίδερο που είχαν βάλει που στις πρώτες τροχοδρομήσεις άρχισε να ακουμπάει στο Ράντερ!!!!
5)Το κούμπωμα στα κυρίος φτερά θέλει μεγάλη προσοχή !!!!! Τα περισσότερα βίντεο που είδα, έχασαν
το σκάφος πολλοί απο το ξεκούμπωμα τους σε πολλά βίντεο!!!
6)Τέλος μετά από 4 πτήσεις το ένα σέρβο του αίλερον μας "άφησε χρόνους".
Βέβαια και έστειλα εμαιλ στη Ε-Φλαϊτ και λίγο πολύ τους έβρισα μέχρι εκεί που δεν πάει.
Και βέβαιως έστειλα και στον Σομερζίνι τα χάλια που βρήκα στο κουτί αλλά και γιά την ποιότητα της όλης κατασκευής που θυμίζει όχι αρμολόγηση από Κινέζους αλλά από ουρακοντάγκους της Κίνας.
Για να καταλήξω εγώ προσωπικά αν "βλέπω" Ε-Φλάϊτ θα "πέρνω δρόμο τρέχωντας" και όχι μόνο.
~!!~!!~!!~!!~!!
Μπορεί το σκάφος να είναι ίδιο σχεδιαστικά αλλά έχουν μπει περισσότερες ενισχύσεις
τόσο στα φτερά και την άτρακτο όσο και στο οριζόντιο και κάθετο σταθερό με αποτέλεσμα
μεγαλύτερη ακαμψία (περισσότερα πλακέ δοκαράκια) που το βοηθάνε να βγάζει πιό εύκολα τα
ακροβατικά που πρέπει να βγάλει μαζί και με δυνατότερο μοτέρ.
Οσο για του QQ ναι αυτή την στιγμή είναι μπροσθόβαρο αλλά αυτό δεν είναι το πραγματικό του πρόβλημα.
Το πραγματικό του πρόβλημα είναι η πραγματική ποιότητα κατασκευής και τα ηλεκτρονικά του.
Πραγματικά θα ήμουν πιο επειικής αν ήταν FMS αλλά είναι E-Flite και η ποιότητα είναι χειρότερη ακόμα και από οποιαδήποτε Κινέζικο !!!!!
Τα προβλήματα λοιπόν του αεροπλάνου εξ' αρχής ήταν
1)Τα ελεβεϊτορ που ενώνονται έιχαν τεράστιους τζόγους.
2)Το μοτέρ ήταν σε λάθος γωνίες με αποτέλεσμα το μοτέρ να "τραβάει" το σκάφος.
3)Το Ράντερ δεν είχε σωστή εφαρμογή και η βίδα που έδεινε για να το ασφαλίσει ήταν μόνο για διακοσμητικό στοιχείο μέσα στο κατα τα άλλα προκατασκευασμένο κιτ.
4)Η ουριαία ρόδα πολύ ασθενική με αποτέλεσμα να την πάρω στο "χερι" με την πρώτη προσγείωση.
Ασε που ήταν τόσο ασθενές το σίδερο που είχαν βάλει που στις πρώτες τροχοδρομήσεις άρχισε να ακουμπάει στο Ράντερ!!!!
5)Το κούμπωμα στα κυρίος φτερά θέλει μεγάλη προσοχή !!!!! Τα περισσότερα βίντεο που είδα, έχασαν
το σκάφος πολλοί απο το ξεκούμπωμα τους σε πολλά βίντεο!!!
6)Τέλος μετά από 4 πτήσεις το ένα σέρβο του αίλερον μας "άφησε χρόνους".
Βέβαια και έστειλα εμαιλ στη Ε-Φλαϊτ και λίγο πολύ τους έβρισα μέχρι εκεί που δεν πάει.
Και βέβαιως έστειλα και στον Σομερζίνι τα χάλια που βρήκα στο κουτί αλλά και γιά την ποιότητα της όλης κατασκευής που θυμίζει όχι αρμολόγηση από Κινέζους αλλά από ουρακοντάγκους της Κίνας.
Για να καταλήξω εγώ προσωπικά αν "βλέπω" Ε-Φλάϊτ θα "πέρνω δρόμο τρέχωντας" και όχι μόνο.
~!!~!!~!!~!!~!!
Απάντηση: ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ PARKMASTER PRO
Θέλω να προσθέσω και κάτι ακόμα για τους υποψήφιους αγοραστές αυτού του αεροπλάνου.
Απο ότι φαίνετε ο κύριος Σομερζίνι φτιάχνει αεροπλάνα μόνο για τα δικά του χέρια.
Το σίγουρο είναι ότι είναι μεγάλος ψεύτης και τα βίντεο παρουσίασεις που δείχνει το αεροπλάνο
να τα "κάνει" όλα σίγουρα "φοράει" καλύτερο μοτέρ, το κέντρο βάρους είναι εκτός απο τον "φάκελο"
που δίνει και σίγουρα τα σέρβο που χρησιμοποιεί είναι καλύτερα και με ικανότητα να κάνουν μεγαλύτερες
κινήσεις.
Οσο για την προπέλα που δίνει σίγουρα δεν είναι αυτή που έχει μέσα στο κουτί αφού έχει λαστιχαρίσματα που είναι αδιανόητα για 3δ πτήση.
Ειμαι πεπεισμένος ότι το αεροπλάνο κάνει ότι κάνει, με την ενεργοποιήση του Α3X (γυροσκόπεια).
Με άλλα λόγια το αεροπλάνο γίνετε ναι μεν 3δ αλλά ξοδεύωντας μιά περιουσια σαν να φτιάχνεις ένα μεγαλύτερο ακριβότερο μοντέλο αφού πρέπει να τα αντικαταστήσεις όλα και να παρεμβείς κατασκευαστικά.
Κύριε Σομερζίνι ευχαριστώ !!!!!!!! Αλλά δεν θα ξαναπάρω
Απο ότι φαίνετε ο κύριος Σομερζίνι φτιάχνει αεροπλάνα μόνο για τα δικά του χέρια.
Το σίγουρο είναι ότι είναι μεγάλος ψεύτης και τα βίντεο παρουσίασεις που δείχνει το αεροπλάνο
να τα "κάνει" όλα σίγουρα "φοράει" καλύτερο μοτέρ, το κέντρο βάρους είναι εκτός απο τον "φάκελο"
που δίνει και σίγουρα τα σέρβο που χρησιμοποιεί είναι καλύτερα και με ικανότητα να κάνουν μεγαλύτερες
κινήσεις.
Οσο για την προπέλα που δίνει σίγουρα δεν είναι αυτή που έχει μέσα στο κουτί αφού έχει λαστιχαρίσματα που είναι αδιανόητα για 3δ πτήση.
Ειμαι πεπεισμένος ότι το αεροπλάνο κάνει ότι κάνει, με την ενεργοποιήση του Α3X (γυροσκόπεια).
Με άλλα λόγια το αεροπλάνο γίνετε ναι μεν 3δ αλλά ξοδεύωντας μιά περιουσια σαν να φτιάχνεις ένα μεγαλύτερο ακριβότερο μοντέλο αφού πρέπει να τα αντικαταστήσεις όλα και να παρεμβείς κατασκευαστικά.
Κύριε Σομερζίνι ευχαριστώ !!!!!!!! Αλλά δεν θα ξαναπάρω
Απάντηση: ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ PARKMASTER PRO
Γεια σου Μαριε καλως σε βρηκαμε παλι στο φορουμ
Ότι γραφεις για την e flite με αφορμη το PARKMASTER τα εχω συναντήσει σε ένα καρο BNF εκδόσεις των Blade ε/π της χαχαχαχαχαχαα>:(
Μοντελα bnf που τα ξαναστήνεις με το καλημερα από την αρχη χαχαχαχα
με σεβακια της e flite που καίγονται στον αερα μεσα σε λιγες πτησεις , μοτορια e flite που δεν βγαζουν πανω από 30 πτησεις χωρις να χασουν σε αποδοση τους σε πολυ μεγαλο βαθμο, κατασκευαστικα λαθη που πρεπει να διορθωσεις και και και …….
Αλλα να που η ατιμη τεχνολογικα και σε καινοτομια τρεχει με χιλια …….
Καλες πτησεις και καλο καλοκαιρι …
Ότι γραφεις για την e flite με αφορμη το PARKMASTER τα εχω συναντήσει σε ένα καρο BNF εκδόσεις των Blade ε/π της χαχαχαχαχαχαα>:(
Μοντελα bnf που τα ξαναστήνεις με το καλημερα από την αρχη χαχαχαχα
με σεβακια της e flite που καίγονται στον αερα μεσα σε λιγες πτησεις , μοτορια e flite που δεν βγαζουν πανω από 30 πτησεις χωρις να χασουν σε αποδοση τους σε πολυ μεγαλο βαθμο, κατασκευαστικα λαθη που πρεπει να διορθωσεις και και και …….
Αλλα να που η ατιμη τεχνολογικα και σε καινοτομια τρεχει με χιλια …….
Καλες πτησεις και καλο καλοκαιρι …
Απάντηση: ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ PARKMASTER PRO
Φίλε όχι όμως πλέον με τα δικά μου λεφτά.
Επειδή λοιπόν γνωρίζεις ότι δεν είμαι περσινός αλλά έχω 30 χρόνια στον χώρο, πλέον θα φωνάζω ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΕΦΛΑϊτ μηπως και καταλάβουν ότι τα κοροϊδα δεν υπάρχουν πιά και να μας σεβαστούν αφού εμείς τους δίνουμε φαγητο. Νομίζω ότι η δίαιτα τουλάχιστον από μέρους μου θα τους κάνει καλό.
Επειδή λοιπόν γνωρίζεις ότι δεν είμαι περσινός αλλά έχω 30 χρόνια στον χώρο, πλέον θα φωνάζω ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΕΦΛΑϊτ μηπως και καταλάβουν ότι τα κοροϊδα δεν υπάρχουν πιά και να μας σεβαστούν αφού εμείς τους δίνουμε φαγητο. Νομίζω ότι η δίαιτα τουλάχιστον από μέρους μου θα τους κάνει καλό.
Απάντηση: ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ PARKMASTER PRO
Ευτυχώς που άλλαξα γνωμη τελευταία στιγμή γιστί ήμουν έτοιμος να φτιάξω το Κάρμπον Καπ αλλά λόγω του ότι δεν μπορούσε κάοια ψύχη να με υποστηρίξει φέρνωντας τους πλωτήρες, πήρα αυτό!!!!
Κατά την γνώμη μου ήμουν πολύ τυχερός μέσα στην ατυχία μου.
ΑΜΑ ΔΕΝ ΠΑΘΕΙΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ.
Κατά την γνώμη μου ήμουν πολύ τυχερός μέσα στην ατυχία μου.
ΑΜΑ ΔΕΝ ΠΑΘΕΙΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ.
Απάντηση: ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ PARKMASTER PRO
Parkmaster και Parkmaster Pro ειναι ιδια...μην πεφτετε θυματα του Marketing..το μοντελο στη Νυρεμβεργη και εβαλα τα γελια, επειδη ειναι το ιδιο...οπως και ολη τη γκαμα της Multiplex και HiTec μια εταιρεια πλεον.
Μεταξυ μας υπαρχουν μοντελα EPO και EPP απο τσεχικες εταιρειες με πολυ καλυτερα χαρακτηριστικα απο το PM (Pro).
Καλες πτησεις,
Ν
Μεταξυ μας υπαρχουν μοντελα EPO και EPP απο τσεχικες εταιρειες με πολυ καλυτερα χαρακτηριστικα απο το PM (Pro).
Καλες πτησεις,
Ν
-
- Δημοσιεύσεις: 10
- Εγγραφή: Πέμ Αύγ 08, 2013 11:52 am
Απάντηση: ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ PARKMASTER PRO
Καλησπέρα και απο μένα στην παρέα. Μόλις ολοκλήρωσα και γω το ΠΑΡΚΜΑΣΤΕΡ μου που είχα στα σκαριά κανα μήνα τώρα αλλά δεν έβρισκα χρόνο. Είναι το πρώτο αεροπλάνο που στήνω μόνος μου και μπορώ να πω πως αν και δεν πιάνουν και πολύ τα χέρια μου δεν δυσκολεύτηκα σχεδόν καθόλου. Θεωρω την μουλτιπλεξ μια απο τις κορυφαίες εταιρείες γι αυτο και το υψηλό κόστος. Είμαι κάτοχος easyglider pro, parkmaster, funcub και σαϊτα mini solius! Εντύπωση μου έκανε εκτός απο την ποιότητα υλικών, μανουαλ και κατασκευή είχε κομμένα ακόμη και τα αυτοκόλλητα, έτοιμα!
Απο εβδομάδα δοκιμαστική διότι στο νησι 4-6 μποφορ όλη την εβδομαδα.
γκρρρρρ
Απο εβδομάδα δοκιμαστική διότι στο νησι 4-6 μποφορ όλη την εβδομαδα.
γκρρρρρ