Σελίδα 1 από 2

Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 23, 2008 11:52 am
από bf109e
Γεια σε ολους και καλο χειμωνα με πολλες καλες πτησεις. Προσφατα πηρα ενα τσεσνα 177 με πλωτηρες και το εκανα υδροπλανο.
Το πεταξα 3 φορες με κοντρα ανεμο και οι πλωτηρες σηκωναν νερο στην προπελα. Οταν επαιρνε ταχυτητα σταματε αυτο. Στον αερα ολα καλα οπως και στην προσγειωση. Ο αερας πιο μετα αλλαξε και επρεπε να σηκωθω ουρια. Εκει αρχισαν και τα οργανα. Δε μπορουσα να απογειωθω. Πηγαινε οπου ηθελε αυτο με αποτελεσμα σε καποιο αποτομο ζιγκ ζαγκ που εκανε μονο να γυρισει και τουμπα. Με τα πολλα απογειωθηκε αλλα εγω ο μ........κας το πεταξα χωρις να κοιταξω για νερα μεσα και οπως ηταν λογικο εχασα ελεγχο aileron και μετα elevator και πλουτς. Ευτυχως οχι ζημιες. Το θεμα ειναι γιατι εκανε μονο αριστερα δεξια; Δεν πηγαινε ευθεια οταν πεταξα ουρια. Καθως θα ηθελα να μαθω την αποσταση της μυτης μπροστα του πλωτηρα απο το μπροστινο ποδι του τσεσνα που παταει πανω στον πλωτηρα. Για να δω αν ειναι σωστοι. Επισης οι πλωτηρες εχουν μια πολυ μικρη συγκληση προς τα μεσα. Φαινεται αλλα με πολυ παρατηρηση.

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 23, 2008 1:39 pm
από Lemon
Μεγαλο κεφαλαιο τα υδροπλανα. Ομως το να προσπαθεις να απογειώσεις ενα βαρυ μοντελο (πλωτηρες γαρ... νερο δε!) ουρια οπως διαπιστωσες ειναι προβλημα. ποσο μαλλον εαν ειχε κ κυματισμο η θαλασσα λογο του αερα.
Ο κανονας δεν αλλάζει. Απογειωση-προσγειωση παντα κοντρα! Και ειδικα στα υδροπλανα...
Εχω το beaver (υδροπλανο) της ARC, κατηγοριας .46, και παντα μου επιφυλλασει εκπλήξεις κατα την απονήωση... ακομη κ κοντρα...
Οσο για την συγγλιση των πλωτηρων δεν ειναι λαθος. κ στο δικο μου ετσι ειναι.

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 23, 2008 2:49 pm
από hlsat
Για σας παιδια απο την μικρη εμπειρια που εχω στα υδροπλανα αλλα απο την μεγαλη στα αιρμποατ διαπιστωνεται οτι οταν δεν εχεις και τιμονι μεσα στο νερο
δεν εχεις καλο ελεγχο ραντερ για αυτο και δεν ακουη στο δεξια αριστερα καλα Τωρα οσο αφορα τον ανεμο ναι καλυτερα ειναι να τον εχης μπροστα κοντρα δηλαδη ακουη καλυτερα.
Εχω ενα ζευγαρι πλωτηρες της αλλοτε παλε μεγαλης εταιρειας μοντελων της
PILOT ειναι ξυλινη σε κιτ και τους εχω μονταρη μεσα εχει ολοκληρο συστημα απο μεντεσεδες - ντιζες - τιμονια και αλλα υλικα για να μπορη να στριβη το αεροπλανο καλυτερα και ολες αυτες οι εντολες απο το ραντερ μεταφερονται και σε υδροτιμονια και στους δυο πλωτηρες .
Αυτα και πιστευω να σας βοηθησα

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 23, 2008 9:29 pm
από CARAPIS
Σωστοοοοοοσ ο Hlsat, το πηδαλιο κατευθηνσης στους πλωτηρες ειναι Η λυση για την κατευθυντικοτητα των υδροπλανων στο νερο κατα την υδροπορεια & περισσοτερο κατα την φαση της απονηωση

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Αύγ 24, 2008 6:04 pm
από G.Meskos
Τό πρόβλημα στήν κατευθυντικότητα είναι τό πηδάλιο κατευθύνσεως
τού πλωτήρα.Στό Ready πού έχω τό μεγάλωσα κατά 30% καί δέν είδα καμία
ίδιαίτερη καλλιτέρευση.
Σκέπτομαι νά τό πάω στό 100%.Πιστεύω ότι θά διορθωθεί.

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 25, 2008 1:40 am
από bf109e
Το αλλο παλικαρι που ειχαμε παει παρεα ειχε Μπιβερ.Φαινοταν πιο σταθερο απο το τσεσνα στο νερο.

Οχι επειδη φυσαγε προς τα μεσα δεν ειχε κυμα.Και ειχε και λιγο αερα.
Αυτο που καταλαβα ειναι πως το υδροπλανο εχει γερο θεμα με το να σηκωθει.

Στις πρωτες 3 πτησεις που εκανα ειχε κυματακι αλλα ειχα κοντρα τον αερα και απογειωθηκε.Εκανε βεβαια μερικα βατραχακια.

Οι πλωτηρες ποσο πιο μπροστα πρεπει να ειναι απο το σπινερ?

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 25, 2008 1:06 pm
από Lemon
Στο δικο μου (beaver) οι πλωτηρες εξεχουν κατα 2-3εκ. απο το spiner.

Οντως υπαρχει προβλημα με το τιμονι. αν τυχει κ παρει κανενα φυκι απο κατω τοτε ειναι που δεν στριβει με τιποτα.

ειναι ενα προβλημα που με απασχολει ακομη,και δεν εχω βρει σωστη λυση.
σκεφτωμαι να βαλω δυνατο servo(10kg) μηπως και καλυτερευσει το πραγμα...

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 25, 2008 3:03 pm
από bf109e
Αρα καπου εκει εχει γινει το μπερδεμα.Εγω αν ειχα σπινερ θα ηταν ισια αν οχι κανα χιλιοστο πιο πισω.Αρα εκει πρεπει να ειναι το θεμα.Αν ειναι ετσι θελω αλλους πλωτηρες για να παιξει το θεμα.Διοτι αυτοι δεν γινεται με τιποτα να πανε πιο μπροστα με τετοιο κολλημα που εχουν φαει!!!Και αντεε βρες τωρα!!!!

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 26, 2008 2:15 pm
από Lemon
Διορθωνω,και γραφω οτι οι πλωτηρες στο beaver δεν εξεχουν 2-3εκ αλλά τουλάχιστον 6! ...

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 26, 2008 4:16 pm
από bf109e
6??????????????????

αρα ειμαι αλλου για αλλου

Αρα θελω ρκετη δουλεια

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 28, 2008 9:25 pm
από Lemon
Γιά ρίξε μια ματια στη φωτο...

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 28, 2008 9:27 pm
από Lemon
beaver floats

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 29, 2008 1:39 pm
από bf109e
Εχω και το δικο μου απο διαφορες γωνιες
Φαινεται η κοτσανα μου

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 29, 2008 1:42 pm
από bf109e
το υδροπλανο μου

Απάντηση: Arc Cessna 177 Υδροπλάνο

Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 29, 2008 1:44 pm
από bf109e
αλλη μια δεμενο