esm f7f tigercat
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
esm f7f tigercat
γεια σας κυριοι.αλλοενα θεμα γεια σας.θελω να αποκτησω αυτο το μοντελο και ερχεται προς τα εδω.η ερωτηση ειναι απλη.ηλεκτρικο η βενζινα?νιτρο δεν το συζηταμε.τωρα να αναφερω οτι θελει γυρο στο rudder και power box σιγουρα.
απο εκει και περα να δω σε τι θα καταληξουμε ηλεκτρικο η βενζινη?το εχω παραγγειλεικαι με σκελη που μπαινουν μεσα στο μοντελο!
φιλικα γιοργος
απο εκει και περα να δω σε τι θα καταληξουμε ηλεκτρικο η βενζινη?το εχω παραγγειλεικαι με σκελη που μπαινουν μεσα στο μοντελο!
φιλικα γιοργος
-
- Δημοσιεύσεις: 127
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 5:12 pm
Απάντηση: esm f7f tigercat
Κανα linkaki φίλε Γιώργο;;
Αντώνης
Αντώνης
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: esm f7f tigercat
να πω επισης οτι μαζι σκεφτομαι να παρω απο τον kondor Β-25 και ενα BF-110.ξερετε αν φερνει κανενας αυτα τα μοντελα εδω ελλαδα?αλλιως θα παω μαλλον απο καναδα.αυτες ειναι τα λινκ
http://www.kmp.ca/product_info.php?products_id=210&osCsid=0f1352d019a6982e2895def33b1a7182
http://www.kmp.ca/product_info.php?cPath=22&products_id=31&osCsid=0f1352d019a6982e2895def33b1a7182
αυτα τα σκεφτομαι κατα τον μαρτη.γιατι εχω παραγγειλη ενα Β-25 της hangar-9.
http://www.kmp.ca/product_info.php?products_id=210&osCsid=0f1352d019a6982e2895def33b1a7182
http://www.kmp.ca/product_info.php?cPath=22&products_id=31&osCsid=0f1352d019a6982e2895def33b1a7182
αυτα τα σκεφτομαι κατα τον μαρτη.γιατι εχω παραγγειλη ενα Β-25 της hangar-9.
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: esm f7f tigercat
φυσικα φιλε αντωνη αυτο ειναι το link
http://shop.singahobby.com/?q=product/brand/ESM&from=8
φιλικα γιωργος
http://shop.singahobby.com/?q=product/brand/ESM&from=8
φιλικα γιωργος
-
- Δημοσιεύσεις: 127
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 5:12 pm
Απάντηση: esm f7f tigercat
Γίωργο μου,
Πολυ ομορφο μοντελλο..
Οσο για ηλεκτρικό ή θερμικό .... δύσκολη αποφαση και ειλικρινά μονο εσυ μπορεις να την πάρεις...
Τώρα.... άν έχεισ "προίκα" απο ηλεκτρικά τέτοιου μεγέθους, μπορείς να το προχωρήσεις, άν οχι.. για σκέψου για βενζίνα..
Φιλικά,
Αντώνης
Πολυ ομορφο μοντελλο..
Οσο για ηλεκτρικό ή θερμικό .... δύσκολη αποφαση και ειλικρινά μονο εσυ μπορεις να την πάρεις...
Τώρα.... άν έχεισ "προίκα" απο ηλεκτρικά τέτοιου μεγέθους, μπορείς να το προχωρήσεις, άν οχι.. για σκέψου για βενζίνα..
Φιλικά,
Αντώνης
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: esm f7f tigercat
το μοντελο χρησιμοποιηθηκε απο την αμερικη και στις αρχές του 1941, Grumman άρχισε τα σχέδιο-εργασία σε έναν νέο twin-engined μαχητή για το πολεμικό τμήμα, για τη χρήση σε ένα προγραμματισμένο μεγαλύτερο αεροπλανοφόρο ευρισκόμενος στη μέση του δρόμου-κατηγορίας. Στις 30 Ιουνίου 1941, Grumman ανατέθηκε μια σύμβαση για να χτίσει δύο πρωτότυπα, το πρώτο των οποίων πέταξε Δεκεμβρίου 1943. Το xf7f-1 Tigercat ήταν ασυνήθιστο για έναν μαχητή, με τα τοποθετημένα φτερά του, τις δίδυμες underwing-τοποθετημένες μηχανές, την κατασκευή όλος-μετάλλων και το τρίκυκλο συστημα προσγειωσης.Προτού να πετάξει για πρώτη φορά το πρωτότυπο ακόμη και, Grumman συμβλήθηκε για να χτίσει 500 για το αμερικανικό Στράτευμα Πεζοναυτών, που χρησιμοποιείται ως αεροσκάφη στενης-υποστήριξης για τις ογκώδεις διαδικασίες προσγείωσης έπειτα εν εξελίξει στον Ειρηνικό. Η παράδοση άρχισε Απριλίου 1944. Τα πρώτα 34 F7F-1s ήταν παρόμοια με τα πρωτότυπα, κατόπιν 30 παραλλαγές νύχτα-μαχητών δύο-καθισμάτων (αποκαλούμενες F7F-2Ns) παρήχθησαν. Έπειτα, 189 πρότυπα ενιαίος-καθισμάτων αποκαλούμενα F7F-3s χτίστηκαν που χαρακτήρισε ελαφρώς ισχυρότερες ρ-2800 μηχανές, τους ελαφρώς μεγαλύτερους κάθετους σταθεροποιητές, και μια αύξηση 7% στην ικανότητα καυσίμων.Ένα μεγάλο μέρος της αρχικής διαταγής για Tigercats ακυρώθηκε μετά από την ανακωχη, και δεν είδαν ποτέ τη λειτουργική υπηρεσία στο WWII. Λιγότερο από 100 Tigercats χτίστηκαν μετά από τον πόλεμο ως νύχτα-μαχητές (F7F-3N και F7F-4N), ηλεκτρονική αναγνώριση (F7F-3E) και πλατφόρμες φωτο-αναγνώρισης (F7F-3P), αλλά τα αεριωθούμενος-τροφοδοτημένα αεροπλάνα αντικατέστησαν σύντομα το Tigercat στο αμερικανικό Στράτευμα Πεζοναυτών. Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του '60 και της δεκαετίας του '70, μερικές πωλήθηκαν βαθμιαία ως πλεόνασμα και μετατράπηκαν στα βομβαρδιστικά αεροπλάνα ναπαλμ ή τα σκάφη αεροφωτογραφίας!
και τωρα τι εκανε αυτο το μωρο
Προδιαγραφές (f7f-3):
Μηχανές: Δύο 2,100hp Pratt & Whitney R-2800-34W μηχανές εμβόλων κυλίνδρων
Βάρος: Κενές 16.270 λίβρες., ανώτατη απογείωση 25.720 λίβρες.
Έκταση φτερών: 51ft. 6in.
Μήκος: 45ft. 4.5in.
Ύψος: 16ft. 7in
Απόδοση:
Μέγιστη ταχύτητα στα πόδια 22.200: 435 mph
Κρουαζιέρας ταχύτητα στα πόδια 5.000: 222 mph
Αρχικός αναρριχηθείτε στο ποσοστό: 4.500 πόδια ανά λεπτό
Ανώτατο όριο: πόδια 40.700.
Αυτονομια: 1.200 μίλια
Εξοπλισμός:
Πυροβόλο τεσσάρων 20mm (0.79-ίντσα) στις ρίζες φτερών
Τέσσερα πολυβόλα 12.7mm (0.5-ίντσα) στη μύτη
Μια τορπίλη κάτω από την άτρακτο
2.000 λίβρες. από τις βόμβες (1.000 λίβρες. κάτω από κάθε φτερό)
αυτα ειναι κυριοι
φιλικα γιωργος
και τωρα τι εκανε αυτο το μωρο
Προδιαγραφές (f7f-3):
Μηχανές: Δύο 2,100hp Pratt & Whitney R-2800-34W μηχανές εμβόλων κυλίνδρων
Βάρος: Κενές 16.270 λίβρες., ανώτατη απογείωση 25.720 λίβρες.
Έκταση φτερών: 51ft. 6in.
Μήκος: 45ft. 4.5in.
Ύψος: 16ft. 7in
Απόδοση:
Μέγιστη ταχύτητα στα πόδια 22.200: 435 mph
Κρουαζιέρας ταχύτητα στα πόδια 5.000: 222 mph
Αρχικός αναρριχηθείτε στο ποσοστό: 4.500 πόδια ανά λεπτό
Ανώτατο όριο: πόδια 40.700.
Αυτονομια: 1.200 μίλια
Εξοπλισμός:
Πυροβόλο τεσσάρων 20mm (0.79-ίντσα) στις ρίζες φτερών
Τέσσερα πολυβόλα 12.7mm (0.5-ίντσα) στη μύτη
Μια τορπίλη κάτω από την άτρακτο
2.000 λίβρες. από τις βόμβες (1.000 λίβρες. κάτω από κάθε φτερό)
αυτα ειναι κυριοι
φιλικα γιωργος
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: esm f7f tigercat
οχι φιλε αντωνη απο ηλεκτρικα σε αυτο το μεγεθος δεν εχω για αυτο ζηταω και την γνωμη.αλλα απο οτι φαινεται θα παμε για βενζινη και σκεφτομαι να βαλω και ενα συστημα που εχω βρει που ελεγχει το γκαζι και για τους δυο κινητηρες αυτοματα.δεν κανεις τιποτα!απλα τους βαζεις μπροστα και συχρωνιζουν απο μονη τους!
φιλικα γιωργος
φιλικα γιωργος
-
- Δημοσιεύσεις: 127
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 5:12 pm
Απάντηση: esm f7f tigercat
Γιώργο,
όταν λέω προίκα εννοώ Μπαταρίες κυρίως. Το c-130 βλέπω το πάς για ηλεκτρικό.
Πιστευώ με λίγο σχεδιασμό και βοήθεια απο εδώ και κυρίως απο τον φίλο μας τον Σωτήρη, θα μπορείς να το κάνεις και ηλεκτρικό.
Οσο για τα κιλά, άν δεν το πάρεις το μοντέλλο στα χέρια σου να το ζυγίσεις άδειο, δέν μπορεις να επιστευτείς αυτό που γράφει για 10 κιλά....
Αντώνης
όταν λέω προίκα εννοώ Μπαταρίες κυρίως. Το c-130 βλέπω το πάς για ηλεκτρικό.
Πιστευώ με λίγο σχεδιασμό και βοήθεια απο εδώ και κυρίως απο τον φίλο μας τον Σωτήρη, θα μπορείς να το κάνεις και ηλεκτρικό.
Οσο για τα κιλά, άν δεν το πάρεις το μοντέλλο στα χέρια σου να το ζυγίσεις άδειο, δέν μπορεις να επιστευτείς αυτό που γράφει για 10 κιλά....
Αντώνης
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: esm f7f tigercat
φιλε αντωνη καλησπερα.το μοντελο το εχουν φτιαξει η αμερικανοι και το βγαζουν 10,11,12,13,μεχρι εκει κιλα.τωρα για μπαταριες ετσι και αλλιως σκεφτουμουν να αγορασω.με τα πραγματα που χρειαζεται να πεταει και τισ μπαταριες σκεφτομαι κατα το καλοκαιρι να ειναι ετοιμο για πτηση.τωρα για μπαταριες λιπο των 6 στοιχειων και 6ΑΗ.σερβο 9κιλων,μοτερ της e-flight Power 90 Brushless Outrunner Motor 325Kv
speedcontrol castle creations και συγκεκριμενα Phoenix HV-85 High Voltage ESC
.σιγουρα καποιο power box.οποτε μονο αυτα αν βαλουμε και 4 μπαταριες flight power παντα ειναι απο 1000 μεχρι 1200 ευρω.οποτε σιγα σιγα.
speedcontrol castle creations και συγκεκριμενα Phoenix HV-85 High Voltage ESC
.σιγουρα καποιο power box.οποτε μονο αυτα αν βαλουμε και 4 μπαταριες flight power παντα ειναι απο 1000 μεχρι 1200 ευρω.οποτε σιγα σιγα.
Απάντηση: esm f7f tigercat
Επίσης όλα τα μοντέλα της ESM αντιπροσωπεύονται στην Ελλάδα απο την εταιρεία DIAMOND MODELS. Τα αεροπλάνα της ESM είναι τα ίδια με της ΥΤ. Η διαφορά τους είναι μόνο στην τιμή, μιας και η ESM που είναι φθηνότερη προφανώς είναι η κατασκευάστρια εταιρεία (εργοστάσιο), ενώ η ΥΤ ένας απλός ντιστρίμπιουτορ. Επόμενο λοιπόν είναι το ΥΤ να κοστίζει περισσότερο μιας και στο κανάλι της διανομής εμπλέκεται μια ακόμη εταιρεία.
Για περισσότερες πληροφορίες:
http://www.diamond-models.gr/index.php
Για περισσότερες πληροφορίες:
http://www.diamond-models.gr/index.php