Σελίδα 1 από 1

Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 27, 2009 1:18 pm
από mrkaza
Τα υλικά της συνταγής
3 Ψηφιακα Servo Hitec hs-5485HB
Ενα Turnigy SK 42-60 500 kv
Esc Turnigy 85 A με 4 Α Bec
Μπαταρία 6s
Μερικά δερματικά
Ενα κομμάτι Κόντρα πλακέ για βάση μπαταρίας .
Μερικά κομμάτια Balsa για κόντρες στη βάση
Μια βαση για Firewall http://www.planodio.gr/shop/planodio-alloy-composite-firewall-mount-110-45mm-.html

2 παξιμάδια ασφάλειας και 2 βιδες .
Εποχυ και Cyanoacrylic κολα

Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 27, 2009 1:19 pm
από mrkaza
Το μοντέλο αυτό επιλέχθηκε γιατί είχε χώρο μπροστά – ανοικτό για μπαταρία επίσης γιατί είναι αρκετά μεγάλο .

Βάζω Photo απο το Windsheld που δεν είναι κολλημένο

Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 27, 2009 1:20 pm
από mrkaza
Δε θα αναφερθώ στα του ARF αλλά στα της μετατροπής του σε ηλεκτρικό

Οι αλλαγές .
Τρυπήθηκε η βάση για Firewall ώστε να ταιριάζουν οι βίδες καθώς είχε μια μικρή διάφορα και τοποθετήθηκε στο Firewall

Μεγαλωθηκε η τρυπά που είχε μπροστά και στο πάνω μέρος του Firewall ώστε να μπαίνουν τα καλώδια ποιο άνετα .

Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 27, 2009 1:22 pm
από mrkaza
Κατασκευάσθηκε και εγκαταστάθηκε – κολλήθηκε Battery Bay .

Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 27, 2009 1:23 pm
από mrkaza
Δημιουργία θέσης για να κρατάμε το αφαιρούμενο Windshield με λάστιχα .

Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 27, 2009 1:25 pm
από mrkaza
Μοτέρ + Esc στη θέση τους και photo που φαίνεται το Down Trust

Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 27, 2009 2:21 pm
από Αντώνης Κριτζάς
( το επόμενο project σου πρέπει να είναι φωτ/κη μηχανή με close up λειτουργία :oo)

Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 27, 2009 11:11 pm
από mrkaza
sos.o.ka έγραψε: ( το επόμενο project σου πρέπει να είναι φωτ/κη μηχανή με close up λειτουργία :oo)


Αν και δεν ειναι στο επομενο ... αφου το ζητησατε :) μολις φορτισουν οι μπαταριες θα εχει κιαλες

Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 28, 2009 12:03 am
από mrkaza
Ορίστε και οι υπόλοιπες

Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 29, 2009 11:34 pm
από mrkaza
Το μοντέλο αυτό πέταξε σήμερα και είναι ΤΕΛΕΙΟ μπορεί να το επιβεβαιώσει και ο Λυκούργος όπου έκανε την πρώτη πτήση του για να το τριμαρη κτλ κτλ :D.

Σταθερό , μεγάλο , προβλέψιμο και έρχεται για προσγείωση ΑΡΓΑ πολύ αργά .

Μια φορά που ξεχάσαμε να βάλουμε Timer κατέβηκε “Dead stick” χωρίς κανένα πρόβλημα .

Πρώτη πτήση έγινε με 14/7 Turnigy Cherry Wood slow Fly 14/7 propeller όπου είναι υπερβολική για το μοτέρ καθώς είναι πολύ φαρδιά αλλά ήθελα να έχω καβατζα δύναμη και ας μην χρειαστεί καλλίτερα να έκαιγα μοτέρ μετά από λίγο παρά να μην είχα αρκετή δύναμη .

Καθώς από δύναμη είχαμε αρκετή και ας είναι το Moter 40-60 και το μοντέλο 60αρη η επόμενη πτήση έγινε με 13/6 XR slow fly propeller και όπως ήταν φυσικό κερδίσαμε χρόνο πτήσης καθως ανεβεικε το Efficensy .

Επόμενες δόκιμες θα είναι με Apc 13/6.5 Apc 14/7 Thin electric

13/7 XR 14/6 XR 14/7 XR όπου μάλλον θα καταλήξω στης 13/6,5 -14/7 Apc καθώς βρίσκονται ποιο εύκολα αλλά θα εξαρτηθεί και από τι διαφορά στο χρόνο πτήσης

Αλλά μάλλον σαν πτήση θα μου αρέσει η 14/6 Xrκαι σαν αυτονομία η 13/7 Xr

Μετά απο 5 λεπτά πτήσης η μπαταρία πήρε πίσω σχεδόν 1700 mha με την 14/7 και 1200 mha με την 13/6 Xr πιστεύω οτι με μια 13/7 Xr θα πέσω στα 1100 ώστε να μπορώ να εχω 10λεπτες πτήσεις με την 2650 6s αν και μάλλον θα παω σε 3000 Mha μπαταρίες ώστε να είμαι λίγο ποιο Safe .

Ετσι και αλιος 50 gr σε 60αρη μοντέλο ΔΕ φαίνονται

Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 30, 2009 12:19 am
από CARAPIS
Καλα νεα Παναγιωτη

Μπραβο, χαιρομαι που ολα πηγαν καλα, αντε καλες πτησεις και συνεχεια δοκιμων !V:))