Προβλημα με κινητηρα K&B 40 αεροπλανικο
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2010 8:56 pm
Προβλημα με κινητηρα K&B 40 αεροπλανικο
Παιδες καλησπερα σας
Εχω τον παραπανω κινητηρα διχρονο τον οποιο,μετα απο καποιους μηνες σε ακινησια,επιχειρησα να λειτουργησω.Το προβλημα με αυτον τον κινητηρα ειναι οτι οταν του δινω σχετικα αποτομα γκαζι μου μπουκωνει και παει να σβησει.Τον ανοιξα με ενα φιλαρακι που ασχολουμαστε με τα μηχανολογικα και ειναι σαινι,καθαρισα λιγο τις θυριδες,τα αλλα ηταν καλα,τον βιδωσα καλα,του εβαλα καινουργιο μπουζι,αλλαξα και ελικα μιας και η αλλη ειχε το μαυρο της το χαλι και ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.>:(Εχω την εντυπωση οτι δεν παιρνει αρκετο καυσιμο..>F<..Τα φωτα σας παρακαλω γιατι εχω απελπιστει και λεω να τον πεταξω και να παρω τον παρακατω O.S max
http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=37&products_id=629
....Thanks
Ορεστης
Εχω τον παραπανω κινητηρα διχρονο τον οποιο,μετα απο καποιους μηνες σε ακινησια,επιχειρησα να λειτουργησω.Το προβλημα με αυτον τον κινητηρα ειναι οτι οταν του δινω σχετικα αποτομα γκαζι μου μπουκωνει και παει να σβησει.Τον ανοιξα με ενα φιλαρακι που ασχολουμαστε με τα μηχανολογικα και ειναι σαινι,καθαρισα λιγο τις θυριδες,τα αλλα ηταν καλα,τον βιδωσα καλα,του εβαλα καινουργιο μπουζι,αλλαξα και ελικα μιας και η αλλη ειχε το μαυρο της το χαλι και ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.>:(Εχω την εντυπωση οτι δεν παιρνει αρκετο καυσιμο..>F<..Τα φωτα σας παρακαλω γιατι εχω απελπιστει και λεω να τον πεταξω και να παρω τον παρακατω O.S max
http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=37&products_id=629
....Thanks
Ορεστης
Απάντηση: Προβλημα με κινητηρα K&B 40 αεροπλανικο
Γεια σου φιλε μου
Ο κινητηρας αυτος ειναι καλος ,ομως εχει ενα μικρο<<προβλημα >>. Σε αυτους τους κινητηρες ειναι ρυθμιση της μικρης βελονας η οποια ειναι πολυ μικρομετρικη γυρω στις 75 μοιρες. Θα προσπαθησεις να ρυθμισεις απειροελαχιστα κλεινωντας λιγο προς τα δεξια.Ελπιζω να τα καταφερεις.Οσο για την LA αστην ,δεν εχει ρουλεμαν,παρε κατι καλυτερο οπως την ΑΧ.
Αγγελος
Ο κινητηρας αυτος ειναι καλος ,ομως εχει ενα μικρο<<προβλημα >>. Σε αυτους τους κινητηρες ειναι ρυθμιση της μικρης βελονας η οποια ειναι πολυ μικρομετρικη γυρω στις 75 μοιρες. Θα προσπαθησεις να ρυθμισεις απειροελαχιστα κλεινωντας λιγο προς τα δεξια.Ελπιζω να τα καταφερεις.Οσο για την LA αστην ,δεν εχει ρουλεμαν,παρε κατι καλυτερο οπως την ΑΧ.
Αγγελος
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2010 8:56 pm
Απάντηση: Προβλημα με κινητηρα K&B 40 αεροπλανικο
Αγγελε κατ'αρχας thanks για την απαντηση...+(*)
Εχεις δικιο για τον OS max δεν το ειχα παρατηρησει οτι δεν ειχε ρουλεμαν..αρα μαλλον δεν αξιζει ο LA.
Οσον αφορα τις συμβουλες που μου εδωσες για να ειμαι απολυτως ειληκρινης δεν πολυκαταλαβα τι λες. w
Εχεις δικιο για τον OS max δεν το ειχα παρατηρησει οτι δεν ειχε ρουλεμαν..αρα μαλλον δεν αξιζει ο LA.
Οσον αφορα τις συμβουλες που μου εδωσες για να ειμαι απολυτως ειληκρινης δεν πολυκαταλαβα τι λες. w
-
- Δημοσιεύσεις: 730
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Προβλημα με κινητηρα K&B 40 αεροπλανικο
Ο Αγγελος δεν μιλάει για την κύρια βελόνα αλλά γιαυτήν που ρυθμίζει το μίγμα του ραλαντί . Για τη λεγόμενη "μικρή" που συνήθως είναι χωμένη στο βαρελάκι του καρμπυρατέρ.
Τώρα για την LA δεν είναι μόνο ότι έχει κουζινέτα αλλά και ότι το καρμπυρατέρ είναι non metered που σημαίνει ότι δεν έχει σύστημα μεταβολής της ροής του καυσίμου ανάλογα με το άνοιγμα του γκαζιού. Εχει απλά ένα σύστημα air bleed της κακιάς ώρας για μια τρα LA LA ρύθμιση στο ραλαντί κι αν δοκιμάσεις ανάποδη πτήση δεν της αρέσει καθόλου.
Φιλικά Κώστας.
Τώρα για την LA δεν είναι μόνο ότι έχει κουζινέτα αλλά και ότι το καρμπυρατέρ είναι non metered που σημαίνει ότι δεν έχει σύστημα μεταβολής της ροής του καυσίμου ανάλογα με το άνοιγμα του γκαζιού. Εχει απλά ένα σύστημα air bleed της κακιάς ώρας για μια τρα LA LA ρύθμιση στο ραλαντί κι αν δοκιμάσεις ανάποδη πτήση δεν της αρέσει καθόλου.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Προβλημα με κινητηρα K&B 40 αεροπλανικο
Να δες κάπως έτσι είναι...
- Συνημμένα
-
- 48mix.gif (6.11 KiB) Προβλήθηκε 238 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2010 8:56 pm
Απάντηση: Προβλημα με κινητηρα K&B 40 αεροπλανικο
Aααα τωρα καταλαβαα #**.Πραγματι την εχει αυτην την βελονα.Εν τω μεταξυ σημερα το ξαναδοκιμασα αλλαζοντας ντεποζιτο για δοκιμη αλλα και παλι τα ιδια.Στις χαμηλες στροφες αρχιζει και ριχνει μονο του κι αλλο τις στροφες ωσπου σβηνει και ενα θεμα με το αποτομο γκαζι το εχει...Μπουκωνει..Δεν εχω κανει ακομα τη ρυθμιση αλλα θα το δοκιμασω και θα ενημερωσω.Θα βοηθησει αυτο στο προβλημα του αποτομου γκαζιου?? Οσον αφορα το τρα LA LA καλυτερα να μεινω μακρυα !@/-=}{{ .Ποιος μπλεκει με διαρροες λαδιου απο μπροστα.Σας ευχαριστω για τα φωτα σας :,).Θα ενημερωσω για εξελιξεις..
-
- Δημοσιεύσεις: 730
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Προβλημα με κινητηρα K&B 40 αεροπλανικο
Η ρύθμιση της μικρής βελόνας επιδρά όχι μόνο στο σωστό ραλαντί αλλά και στην απόκριση της μηχανής κατά το άνοιγμα του γκαζιού. Μια σωστή ρύθμιση λοιπόν ,σίγουρα θα βοηθήσει κατά το απότομο άνοιγμα. Απλά την μικρή θα την πειράξεις αφού πρώτα έχεις ρυθμίσει σωστά την κύρια και πάντα μικρομετρικά. Και να ξέρεις ότι ,το σβήσιμο κατά το απότομο άνοιγμα του γκαζιού μπορεί να προκαλείται όχι μόνο από πολύ πλούσια αλλά και από πολύ φτωχιά ρύθμιση της μικρής.
Ενας τρόπος για να διαπιστώσεις, σε περίπτωση αμφιβολίας, που περίπου βρίσκεσαι, είναι ο εξής. Αφήνεις τη μηχανή να δουλέψει στα ραλαντί για δέκα περίπου δευτερόλεπτα και κατόπιν σφίγγεις με τα δάκτυλα το σωληνάκι ,που τροφοδοτεί τη μηχανή. Αν ακούσεις τη μηχανή αμέσως να επιβραδύνει, να πνίγεται και να σβήνει, τότε η μικρή είναι πολύ φτωχιά. Αν κρατήσει σταθερές στροφές για πάνω από πέντε δευτερόλεπτα και στη συνέχεια αρχίσει να επιταχύνει, τότε είναι υπερβολικά πλούσια. Κανονικά, θα πρέπει να κρατήσει περίπου σταθερές στροφές για σχεδόν δύο δευτερόλεπτα και κατόπιν να αρχίσει να επιταχύνει μέχρι που κάποια στιγμή θα ξαναεπιβραδύνει απότομα σαν να πνίγεται και θα σβήσει. Αν το καταφέρεις αυτό είσαι πολύ κοντά στη σωστή ρύθμιση.
Φιλικά Κώστας.
Ενας τρόπος για να διαπιστώσεις, σε περίπτωση αμφιβολίας, που περίπου βρίσκεσαι, είναι ο εξής. Αφήνεις τη μηχανή να δουλέψει στα ραλαντί για δέκα περίπου δευτερόλεπτα και κατόπιν σφίγγεις με τα δάκτυλα το σωληνάκι ,που τροφοδοτεί τη μηχανή. Αν ακούσεις τη μηχανή αμέσως να επιβραδύνει, να πνίγεται και να σβήνει, τότε η μικρή είναι πολύ φτωχιά. Αν κρατήσει σταθερές στροφές για πάνω από πέντε δευτερόλεπτα και στη συνέχεια αρχίσει να επιταχύνει, τότε είναι υπερβολικά πλούσια. Κανονικά, θα πρέπει να κρατήσει περίπου σταθερές στροφές για σχεδόν δύο δευτερόλεπτα και κατόπιν να αρχίσει να επιταχύνει μέχρι που κάποια στιγμή θα ξαναεπιβραδύνει απότομα σαν να πνίγεται και θα σβήσει. Αν το καταφέρεις αυτό είσαι πολύ κοντά στη σωστή ρύθμιση.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Προβλημα με κινητηρα K&B 40 αεροπλανικο
καλησπέρα!
Επειδή είπες οτι την έχεις πολύ καιρό σε αχριστεία μήπως το καρμπιρατέρ
έχει κάποιο λαστιχάκι που έχει χαλάσει; γενικά κοίτα το καρμπιρατέρ
μήπως παίρνει αέρα απο πουθενά αλλού και εγώ το είχα πάθει αυτό.
Επειδή είπες οτι την έχεις πολύ καιρό σε αχριστεία μήπως το καρμπιρατέρ
έχει κάποιο λαστιχάκι που έχει χαλάσει; γενικά κοίτα το καρμπιρατέρ
μήπως παίρνει αέρα απο πουθενά αλλού και εγώ το είχα πάθει αυτό.
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2010 8:56 pm
Απάντηση: Προβλημα με κινητηρα K&B 40 αεροπλανικο
Παιδια καλησπερα σας,
Δυστυχως ολες μου οι προσπαθειες απεβησαν ακαρπες...w
Δυστυχως ολες μου οι προσπαθειες απεβησαν ακαρπες...w
Απάντηση: Προβλημα με κινητηρα K&B 40 αεροπλανικο
δοκιμασες να αλλαξεις μπουζι? ταλαιπωρηθηκα και εγω με τον δικο μου 28αρη καθησα σχεδον μια βδομαδα να αναβω να σβηνει στο τελος
καταλαβα οτι η εξατμιση μου ειχε χασει βολτες στην μια βιδα και δεν ειχε συμπιεση λογικο μετα απο τοσα χρονια ακινησιας ,ετσι περιμενω εξατμιση
θα σου προτεινα να λυσεις τον κινητηρα να τον καθαρισεις λαμπικο να αλλαξεις μπουζι να δεις οτι ολα ειναι στεγανα και αν παλι εχεις προβλημα
αστον δεν αξιζει να κανεις κατι παραπανω
Απάντηση: Προβλημα με κινητηρα K&B 40 αεροπλανικο
δεν ξερω ποσες στροφες σου λεει να γυρισεις την μεγαλη
αλλα 2,5 στροφες που λεει για τον 28αρη με tornado καυσιμο
οχι ειναι πολλες ειναι παραπολλες και οταν ανοιγει full μπουκωνει και σβηνει
την μικρη να την βαλεις στην μεση φτιαξε το full αν λεει το manual 3 στροφες ειναι πολλες θα κλεισεις εκει που δεν σβηνει θα κλεισεις θα ανεβασεις θα κλεισεις μεχρι σιγα σιγα να φτασεις φουλ
μετα λιγο η μικρη προς τα δεξια μεχρι να κρατησει ρελαντι κατεβαζεις βλεπεις που κραταει κλεινεις βλεπεις αν κραταει
αν και μαλλον πρεπει να τον εχεις παρατησει αν δεν το εχεις δοκιμασε τα
αυτα απο μενα
δεν εχουν σχεση με τους os αλλα στην εποχη τους ειχαν καλη φημη και ειναι νευρικοι
αλλα 2,5 στροφες που λεει για τον 28αρη με tornado καυσιμο
οχι ειναι πολλες ειναι παραπολλες και οταν ανοιγει full μπουκωνει και σβηνει
την μικρη να την βαλεις στην μεση φτιαξε το full αν λεει το manual 3 στροφες ειναι πολλες θα κλεισεις εκει που δεν σβηνει θα κλεισεις θα ανεβασεις θα κλεισεις μεχρι σιγα σιγα να φτασεις φουλ
μετα λιγο η μικρη προς τα δεξια μεχρι να κρατησει ρελαντι κατεβαζεις βλεπεις που κραταει κλεινεις βλεπεις αν κραταει
αν και μαλλον πρεπει να τον εχεις παρατησει αν δεν το εχεις δοκιμασε τα
αυτα απο μενα
δεν εχουν σχεση με τους os αλλα στην εποχη τους ειχαν καλη φημη και ειναι νευρικοι
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Προβλημα με κινητηρα K&B 40 αεροπλανικο
+1
Γενικά ότι και να πάρεις...να έχει ball bearings...στο στρόφαλο-αξονάκι του.
Απάντηση: Προβλημα με κινητηρα K&B 40 αεροπλανικο
τελικα η μικρη θα την ανοιξεις full kai μετα θελει ενα τσιμπημα ας το πουμε προς τα δεξια εμενα doyleyei doyleuei^%^