Μιας και πολλά μοντέλα του ESM παρουσιάζονται εδώ είπα να παρουσιάσω και το Spitfire (το μόνο που έχω του ESM αλλά όχι το μόνο Spit που έχω). Αν και λάτρης του ΜΚΙΙ το συγκεκριμένο μοντέλο είναι πολύ όμορφο και πολύ καλό πτητικά. Βάζω και μερικές φωτογραφίες από την συναρμολόγηση η οποία αρχικά έγινε με 120άρι κινητήρα OS Pump, αλλά ευτυχώς δεν το πέταξα με αυτόν και αργότερα έβαλα τον 200άρι OS Pump o οποίος ευτυχώς μπαίνει στην ίδια βάση και στις ίδιες τρύπες με τον 120άρι. Όπως όλα τα μοντέλα του ESM πήρε πολύ μολύβι μπροστά για να ζυγίσει και τελικά βγήκε 7,5 κιλά. Έχει 9κιλα servo Futaba, Robart 700RS 90 Μοίρες Springdown air-retracts με Robart Straight RoboStrut 7/16". Μετά από τη πρώτη του πτήση διαπίστωσα με έκπληξη (Άγιο είχα) ότι στα servo του elevator- rudder είχαν φύγει οι 2 από τις 4 βίδες !@/-=}{{....τώρα από το ζόρι ή από τους κραδασμούς;...ο Θεός ξέρει..πάντως ευτυχώς δεν έφυγαν εντελώς...αυτά προς το παρόν.
Spitfire MK-XIV του ESM
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Spitfire MK-XIV του ESM
'Ομορφο μοντέλο.
Τα κιλά όμως πολλά....
Υπάρχει κάποιος λόγος που όλα τα ESM θέλουν τόσο βάρος για έρθουν σε σωστό CG.....
....μήπως τελικά είναι μόνο για βενζίνα όλα αυτά τα μοντέλα.
Τα κιλά όμως πολλά....
Υπάρχει κάποιος λόγος που όλα τα ESM θέλουν τόσο βάρος για έρθουν σε σωστό CG.....
....μήπως τελικά είναι μόνο για βενζίνα όλα αυτά τα μοντέλα.
Απάντηση: Spitfire MK-XIV του ESM
Είναι εποξική η άτρακτο και βαραίνει πολύ η ουρά...είναι και απόλυτα scale τα μοντέλα και έτσι συμβαίνει αυτό....μέχρι 7,5 κιλά ο 200άρις το πάει καλά..πολλά μοντέλα του ESM φτάνουν και τα 9 ή 10 κιλά και εκεί φυσικά μόνο βενζίνα!!
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 09, 2010 8:41 am
Απάντηση: Spitfire MK-XIV του ESM
Σχεδον ολα τα μοντελα του esm λογω της οσο το δυνατον περισσοτερο scale σχεδιασης εχουν πολυ κοντα την αποσταση καθρεπτη χειλους προσβολης με συνεπεια την προσθηκη βαρους για να ισοροπησει το μοντελο.Στα περισσοτερα μοντελα χρειαζεται μια προσθηκη περιπου 1 με 1.5 κιλο περαν της μηχανης.Οσο για το Typhoon εκει καποιος τα βλεπει ολα αφου για να ζυγισει χρειαζονται τουλαχιστον 2 κιλα.Ολα αυτα με δεδομενο οτι θα τα ζυγισει καποιος στο σημειο που λεει ο κατασκευαστης.
Οσον αφορα το μοτερ τα προτεινομενα 120-140 τετραχρονα ουτε για πλακα δεν μπορουν να σηκωσουν αυτα τα μοντελα εκτος ισως το stuka.
Απο κει και περα ειναι επιλογη του καθενος τι μοτερ θα βαλει.Οι περισσοτεροι χρησιμοποιουν βενζινη λογω κοστους και δυναμης αλλα το ιδανικο (οχι για τηνΕλλαδα βεβαια)ειναι η Saito 220 t. για τα 2μετρα και os max 180 η saito 150 για τα 1.80.Με αυτες τις επιλογες εχει καποιος μια πτηση full-scale.
Οσον αφορα το μοτερ τα προτεινομενα 120-140 τετραχρονα ουτε για πλακα δεν μπορουν να σηκωσουν αυτα τα μοντελα εκτος ισως το stuka.
Απο κει και περα ειναι επιλογη του καθενος τι μοτερ θα βαλει.Οι περισσοτεροι χρησιμοποιουν βενζινη λογω κοστους και δυναμης αλλα το ιδανικο (οχι για τηνΕλλαδα βεβαια)ειναι η Saito 220 t. για τα 2μετρα και os max 180 η saito 150 για τα 1.80.Με αυτες τις επιλογες εχει καποιος μια πτηση full-scale.
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Spitfire MK-XIV του ESM
Thanks Νίκο, πολύ καλά info όλα όσα γράφεις.
Απάντηση: Spitfire MK-XIV του ESM
ΔΕΔΕΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε: ↑Σχεδον ολα τα μοντελα του esm λογω της οσο το δυνατον περισσοτερο scale σχεδιασης εχουν πολυ κοντα την αποσταση καθρεπτη χειλους προσβολης με συνεπεια την προσθηκη βαρους για να ισοροπησει το μοντελο.Στα περισσοτερα μοντελα χρειαζεται μια προσθηκη περιπου 1 με 1.5 κιλο περαν της μηχανης.Οσο για το Typhoon εκει καποιος τα βλεπει ολα αφου για να ζυγισει χρειαζονται τουλαχιστον 2 κιλα.Ολα αυτα με δεδομενο οτι θα τα ζυγισει καποιος στο σημειο που λεει ο κατασκευαστης.
Οσον αφορα το μοτερ τα προτεινομενα 120-140 τετραχρονα ουτε για πλακα δεν μπορουν να σηκωσουν αυτα τα μοντελα εκτος ισως το stuka.
Απο κει και περα ειναι επιλογη του καθενος τι μοτερ θα βαλει.Οι περισσοτεροι χρησιμοποιουν βενζινη λογω κοστους και δυναμης αλλα το ιδανικο (οχι για τηνΕλλαδα βεβαια)ειναι η Saito 220 t. για τα 2μετρα και os max 180 η saito 150 για τα 1.80.Με αυτες τις επιλογες εχει καποιος μια πτηση full-scale.
Σωστές οι πληροφορίες του Νίκου αν και δεν είχε με το δικό του spit καλή εντύπωση με τον 200άρι τον OS και ίσως γι αυτό δεν τον προτείνει. Εγώ τον προτίμησα λόγω της pump που έχει και η τροφοδοσία του κινητήρα είναι απρόσκοπτη. Όλοι οι Pump της OS (έχω και τον 90άρι και τον 120άρι) δουλεύουν άψογα η δε pump σε μια περίπτωση με έχει σώσει. Οι saito είναι ελαφροί και δυνατοί κινητήρες και εκεί πλεονεκτούν. Έναν 115Α που έχω λειτουργεί άψογα και παίρνει μέχρι 16:6 έλικα.