Σελίδα 1 από 1
Spitfire MK-XIV του ESM
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 13, 2011 8:17 am
από palafdim
Απάντηση: Spitfire MK-XIV του ESM
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 13, 2011 2:03 pm
από King Kostas
'Ομορφο μοντέλο.
Τα κιλά όμως πολλά....
Υπάρχει κάποιος λόγος που όλα τα ESM θέλουν τόσο βάρος για έρθουν σε σωστό CG.....
....μήπως τελικά είναι μόνο για βενζίνα όλα αυτά τα μοντέλα.
Απάντηση: Spitfire MK-XIV του ESM
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 13, 2011 9:17 pm
από palafdim
Είναι εποξική η άτρακτο και βαραίνει πολύ η ουρά...είναι και απόλυτα scale τα μοντέλα και έτσι συμβαίνει αυτό....μέχρι 7,5 κιλά ο 200άρις το πάει καλά..πολλά μοντέλα του ESM φτάνουν και τα 9 ή 10 κιλά και εκεί φυσικά μόνο βενζίνα!!
Απάντηση: Spitfire MK-XIV του ESM
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 14, 2011 8:41 am
από ΔΕΔΕΣ ΝΙΚΟΣ
Σχεδον ολα τα μοντελα του esm λογω της οσο το δυνατον περισσοτερο scale σχεδιασης εχουν πολυ κοντα την αποσταση καθρεπτη χειλους προσβολης με συνεπεια την προσθηκη βαρους για να ισοροπησει το μοντελο.Στα περισσοτερα μοντελα χρειαζεται μια προσθηκη περιπου 1 με 1.5 κιλο περαν της μηχανης.Οσο για το Typhoon εκει καποιος τα βλεπει ολα αφου για να ζυγισει χρειαζονται τουλαχιστον 2 κιλα.Ολα αυτα με δεδομενο οτι θα τα ζυγισει καποιος στο σημειο που λεει ο κατασκευαστης.
Οσον αφορα το μοτερ τα προτεινομενα 120-140 τετραχρονα ουτε για πλακα δεν μπορουν να σηκωσουν αυτα τα μοντελα εκτος ισως το stuka.
Απο κει και περα ειναι επιλογη του καθενος τι μοτερ θα βαλει.Οι περισσοτεροι χρησιμοποιουν βενζινη λογω κοστους και δυναμης αλλα το ιδανικο (οχι για τηνΕλλαδα βεβαια)ειναι η Saito 220 t. για τα 2μετρα και os max 180 η saito 150 για τα 1.80.Με αυτες τις επιλογες εχει καποιος μια πτηση full-scale.
Απάντηση: Spitfire MK-XIV του ESM
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 14, 2011 9:35 am
από King Kostas
Thanks Νίκο, πολύ καλά info όλα όσα γράφεις.
Απάντηση: Spitfire MK-XIV του ESM
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 14, 2011 6:36 pm
από palafdim
ΔΕΔΕΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε: ↑Σχεδον ολα τα μοντελα του esm λογω της οσο το δυνατον περισσοτερο scale σχεδιασης εχουν πολυ κοντα την αποσταση καθρεπτη χειλους προσβολης με συνεπεια την προσθηκη βαρους για να ισοροπησει το μοντελο.Στα περισσοτερα μοντελα χρειαζεται μια προσθηκη περιπου 1 με 1.5 κιλο περαν της μηχανης.Οσο για το Typhoon εκει καποιος τα βλεπει ολα αφου για να ζυγισει χρειαζονται τουλαχιστον 2 κιλα.Ολα αυτα με δεδομενο οτι θα τα ζυγισει καποιος στο σημειο που λεει ο κατασκευαστης.
Οσον αφορα το μοτερ τα προτεινομενα 120-140 τετραχρονα ουτε για πλακα δεν μπορουν να σηκωσουν αυτα τα μοντελα εκτος ισως το stuka.
Απο κει και περα ειναι επιλογη του καθενος τι μοτερ θα βαλει.Οι περισσοτεροι χρησιμοποιουν βενζινη λογω κοστους και δυναμης αλλα το ιδανικο (οχι για τηνΕλλαδα βεβαια)ειναι η Saito 220 t. για τα 2μετρα και os max 180 η saito 150 για τα 1.80.Με αυτες τις επιλογες εχει καποιος μια πτηση full-scale.
Σωστές οι πληροφορίες του Νίκου αν και δεν είχε με το δικό του spit καλή εντύπωση με τον 200άρι τον OS και ίσως γι αυτό δεν τον προτείνει. Εγώ τον προτίμησα λόγω της pump που έχει και η τροφοδοσία του κινητήρα είναι απρόσκοπτη. Όλοι οι Pump της OS (έχω και τον 90άρι και τον 120άρι) δουλεύουν άψογα η δε pump σε μια περίπτωση με έχει σώσει. Οι saito είναι ελαφροί και δυνατοί κινητήρες και εκεί πλεονεκτούν. Έναν 115Α που έχω λειτουργεί άψογα και παίρνει μέχρι 16:6 έλικα.