ASP κινητηρες
ASP κινητηρες
Ανοιγω αυτο το θεμα για τους ASP κινητηρες.
Μπορουμε να γραφουμε εδω τις παρατηρησεις-αποριες-ερωτησεις μας για αυτους τους κινητηρες.
Οι οποιοι απο οτι εχω καταλαβει εχουν πολλους επικριτες αλλα και θαυμαστες.
Ξεκιναω εγω πρωτος με μια ερωτηση-απορια.
Προσφατα παρελαβα εναν 120 τετραχρονο (ο οποιος ειναι ο πρωτος μου τετραχρονος κινητηρας).
Μου φαινεται οτι δεν κουμπωνει καλα το σωμα του κινητηρα εκει που το εχω σημειωσει με κοκκινο.
Ετσι ειναι ολοι η ο δικος μου μονο;
Ειναι λογικο να φαινονται οι βολτες απο τις βιδες;
Δεν θα επρεπε να πατανε πληρως το επανω τμημα με το κατω;
Μπορουμε να γραφουμε εδω τις παρατηρησεις-αποριες-ερωτησεις μας για αυτους τους κινητηρες.
Οι οποιοι απο οτι εχω καταλαβει εχουν πολλους επικριτες αλλα και θαυμαστες.
Ξεκιναω εγω πρωτος με μια ερωτηση-απορια.
Προσφατα παρελαβα εναν 120 τετραχρονο (ο οποιος ειναι ο πρωτος μου τετραχρονος κινητηρας).
Μου φαινεται οτι δεν κουμπωνει καλα το σωμα του κινητηρα εκει που το εχω σημειωσει με κοκκινο.
Ετσι ειναι ολοι η ο δικος μου μονο;
Ειναι λογικο να φαινονται οι βολτες απο τις βιδες;
Δεν θα επρεπε να πατανε πληρως το επανω τμημα με το κατω;
- Συνημμένα
-
- Εικόνα 048.jpg (93.99 KiB) Προβλήθηκε 73 φορές
Απάντηση: ASP κινητηρες
Καλησπερα Αλεξη
Δεν υπαρχει λογος ανησυχιας.Αυτο μπορει να το δεις σε αρκετους κινητηρες.Εχω και εγω ASP , MAGNUM, OS και υπαρχει αυτο το "κενο". Δεν γνωριζω να σου πω το γιατι.....πιθανα για συστολες διαστολες η κατι τετοιο.
PS:Εαν η συσκευασια του κινητηρα δεν ειχε μεσα το manual κατεβασε το manual ενος 120 magnum και θα εισαι οκ.
Φιλικα Βασιλης
Δεν υπαρχει λογος ανησυχιας.Αυτο μπορει να το δεις σε αρκετους κινητηρες.Εχω και εγω ASP , MAGNUM, OS και υπαρχει αυτο το "κενο". Δεν γνωριζω να σου πω το γιατι.....πιθανα για συστολες διαστολες η κατι τετοιο.
PS:Εαν η συσκευασια του κινητηρα δεν ειχε μεσα το manual κατεβασε το manual ενος 120 magnum και θα εισαι οκ.
Φιλικα Βασιλης
Απάντηση: ASP κινητηρες
Οχι, φίλε μου...
Πρέπει να υπάρχει έστω και ένα ελάχιστο κενό έτσι ώστε βιδώνοντας τίς βίδες τής κεφαλής να μπορεί να σφίξει η φλάντζα κεφαλής που βρίσκετε
ανάμεσα από τα 2 "σώματα"
Πρέπει να υπάρχει έστω και ένα ελάχιστο κενό έτσι ώστε βιδώνοντας τίς βίδες τής κεφαλής να μπορεί να σφίξει η φλάντζα κεφαλής που βρίσκετε
ανάμεσα από τα 2 "σώματα"
-
- Δημοσιεύσεις: 10
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 10, 2009 4:14 am
Απάντηση: ASP κινητηρες
Θα συμφωνησω απολυτα με το φιλο teresos,το κενο αυτο υπαρχει για να πατησει η φλαντζα στο χιτωνιο και να μπορει να σφυχτει το "καπακι".Μην ανησυχεις.....
Απάντηση: ASP κινητηρες
Μιας και εχω εμπειρία από ASP μια δυο συμβουλές θα σας δώσω για να τους εχετε για πάντα.
Η ζωή του μοτέρ καθορίζεται κατά 90% από το στρώσιμό του.
Συνεπώς μην βιάζεστε οταν στρώνετε το μοτέρ. Ανοίξτε την μικρή βελόνα ωστε να είναι αρκετά πλούσιο το μείγμα, και την μεγάλη τόσο ώστε ο μοτέρ να δουλεύει ΠΟΛΥ ΜΠΟΥΚΟΜΕΝΟ. Να ξερνάει ακαφτη νιτρομεθανόλη από την εξάτμιση. Φούλ γκάζι να καπνίσει ο τόπος και το αφίνουμε να δουλεύει.
Με την ιδια ρύθμιση κάνουμε 4-6 ντεπόζιτα.
Στην συνέχεια ειμαστε ετοιμοι για πτήση.
Κλείνουμε μικρή και μεγάλη και φύγαμεεεεεε@P@
Προσοχή:
Δεν "σφιρίζουμε" το μοτέρ.
Δεν ειναι OS/Sito/YS κλπ, ειναι ASP με κινέζικα μέταλλα. Φροντίζουμε να εχει αρκετό λαδι το μοτέρ οταν λειτουργεί (να καπνίζει λίγο στον αερα) ώστε να αποβάλει την θερμοτητα, και σιγά σιγά, όσο προσθέτουμε πτήσεις, κλείνουμε την μικρή.
Σε 3-4 ωρες λειτουργίας ειναι τελεια στρωμένος. Ρελαντί "ραπτομηχανή" και δεν σβήνει ουτε με cut!!!
Η ζωή του μοτέρ καθορίζεται κατά 90% από το στρώσιμό του.
Συνεπώς μην βιάζεστε οταν στρώνετε το μοτέρ. Ανοίξτε την μικρή βελόνα ωστε να είναι αρκετά πλούσιο το μείγμα, και την μεγάλη τόσο ώστε ο μοτέρ να δουλεύει ΠΟΛΥ ΜΠΟΥΚΟΜΕΝΟ. Να ξερνάει ακαφτη νιτρομεθανόλη από την εξάτμιση. Φούλ γκάζι να καπνίσει ο τόπος και το αφίνουμε να δουλεύει.
Με την ιδια ρύθμιση κάνουμε 4-6 ντεπόζιτα.
Στην συνέχεια ειμαστε ετοιμοι για πτήση.
Κλείνουμε μικρή και μεγάλη και φύγαμεεεεεε@P@
Προσοχή:
Δεν "σφιρίζουμε" το μοτέρ.
Δεν ειναι OS/Sito/YS κλπ, ειναι ASP με κινέζικα μέταλλα. Φροντίζουμε να εχει αρκετό λαδι το μοτέρ οταν λειτουργεί (να καπνίζει λίγο στον αερα) ώστε να αποβάλει την θερμοτητα, και σιγά σιγά, όσο προσθέτουμε πτήσεις, κλείνουμε την μικρή.
Σε 3-4 ωρες λειτουργίας ειναι τελεια στρωμένος. Ρελαντί "ραπτομηχανή" και δεν σβήνει ουτε με cut!!!
Απάντηση: ASP κινητηρες
Δηλαδη Γιαννη μας λες να κανουμε ΟΤΙ κανουμε σε ολες τις μηχανες.Αυτος ειναι ο κλασσικος τροπος στρωσιματος.
ΜΦΧ
Αγγελος
ΜΦΧ
Αγγελος
Απάντηση: ASP κινητηρες
ankon έγραψε: ↑Δηλαδη Γιαννη μας λες να κανουμε ΟΤΙ κανουμε σε ολες τις μηχανες.Αυτος ειναι ο κλασσικος τροπος στρωσιματος.
ΜΦΧ
Αγγελος
Βασικά, Αγγελε, ναι, αλλα εχουν δει τα ματια μου....
Πάνε και τους "σφιρίζουν" μετα από 3 ντεπόζιτα και σε 3-4 ωρες...
...πάρε τα ρουλεμαν στο χερι, πάρε την μπιέλα κλπ κλπ
Απάντηση: ASP κινητηρες
Το οτι δεν υπαρχουν σεμιναρια για τους νεους μοντελιστες φταιμε μαλλον εμεις.Ο καθενας κανει οτι θελει ,η οτι του πει ενας φιλος του ,η οτι ακουσει ,που πολλες φορες μπορει να ακουσει κατι εντελως λανθασμενο.Ασε παλι που αρκετα παιδια θελουν να κανουν το δικο τους απο δυστροπια του χαρακτηρα τους η λογω ημιμαθειας.
Τουλαχιστον ,αυτο που λεω ,ακουτε τους παλαιους μοντελιστες που κατι περισσοτερο γνωριζουν και δεν σπανε μοντελα απο τετοιου ειδους ζημιες.
Μια μηχανη λοιπον θελει ενα καλο στρωσιμο πολυ πλουσιο για δυο με τρια τεποζιτα στο εδαφος και μετα στον αερα με λιγοτερο πλουσιο μιγμα για καμμια δεκαρια πτησεις με αρκετα loop και ειμαστε ετοιμοι.
Τα loop ειναι ο ιδανικοτερος τροπος γιατι αυξανουμε και μειωνουμε τις στροφες του κινητηρα συνεχως και δεν ζεσταινουμε τον κινητηρα.
Αγγελος
Τουλαχιστον ,αυτο που λεω ,ακουτε τους παλαιους μοντελιστες που κατι περισσοτερο γνωριζουν και δεν σπανε μοντελα απο τετοιου ειδους ζημιες.
Μια μηχανη λοιπον θελει ενα καλο στρωσιμο πολυ πλουσιο για δυο με τρια τεποζιτα στο εδαφος και μετα στον αερα με λιγοτερο πλουσιο μιγμα για καμμια δεκαρια πτησεις με αρκετα loop και ειμαστε ετοιμοι.
Τα loop ειναι ο ιδανικοτερος τροπος γιατι αυξανουμε και μειωνουμε τις στροφες του κινητηρα συνεχως και δεν ζεσταινουμε τον κινητηρα.
Αγγελος
Απάντηση: ASP κινητηρες
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
Οντως δεν ειχε μεσα στην συσκευασια manual και δεν βρηκα καποιο να κατεβασω. Καποια βοηθεια;
Γιαννη χρησιμες οι πληροφοριες σου περι στρωσιματος.
Μπορεις να δωσεις και καποιες ακομα;
Π.χ. στα 4-6 πρωτα ντεποζιτα για ποση ωρα θα πρεπει να δουλευει ο κινητηρας; Θα πρεπει να γινονται διαλλειματα για να κρυωσει;
Οτι πληροφορια περι στρωσιματος δεκτη διοτι δεν υπαρχει πειρα.
Ευχαριστω.
Οντως δεν ειχε μεσα στην συσκευασια manual και δεν βρηκα καποιο να κατεβασω. Καποια βοηθεια;
Γιαννη χρησιμες οι πληροφοριες σου περι στρωσιματος.
Μπορεις να δωσεις και καποιες ακομα;
Π.χ. στα 4-6 πρωτα ντεποζιτα για ποση ωρα θα πρεπει να δουλευει ο κινητηρας; Θα πρεπει να γινονται διαλλειματα για να κρυωσει;
Οτι πληροφορια περι στρωσιματος δεκτη διοτι δεν υπαρχει πειρα.
Ευχαριστω.
Απάντηση: ASP κινητηρες
Φιλε μου
Ας υποτεθει οτι βαζεις ενα 300 ml τεποζιτο για την 120 ,το πρωτο θα το καψεις ολο χωρις διαλειμμα.Δεν θα πειραξεις καθολου την μικρη βιδα του ρελαντι ενω την μεγαλη θα την ανοιξεις στις 4 εως 5 στροφες(αυτο βεβαια εξαρταται και απο τον κινητηρα) .Το ιδιο θα κανεις και για το δευτερο τεποζιτο.Απο το τριτο θα αρχισεις σιγα σιγα να κλεινεις λιγο την μεγαλη ,ωστε να αποκτησει περισοτερες στροφες ο κινητηρας για 10 sec και μετα θα την ξανανοιγεις θα την αφησεις να δουλεψει 2 λεπτα πολυ πλουσια και μετα θα το ξανακανεις .Αυτο θα το κανεις μεχρι τελους του καυσιμου χωρις διαλειμμα.Το ιδιο θα κανεις και στο τεταρτο τεποζιτο.Μετα εισαι ετοιμος να πεταξεις .Την μικρη βιδα δεν θα την πειραξεις καθολου ....υποτιθεται οτι ειναι ρυθμισμενη απο το εργοστασιο.Σε αρκετες περιπτωσεις ομως χρειαζεται να πειραχτει και η μικρη ...οχι ομως στο στρωσιμο.Διαλειμμα κανενα μισαωρο απο το ενα τεποζιτο στο αλλο!
Ελπιζω να πραξεις σωστα και δεν θα εχεις κανενα προβλημα με τον κινητηρα σου.
Φιλικα
Αγγελος
Ας υποτεθει οτι βαζεις ενα 300 ml τεποζιτο για την 120 ,το πρωτο θα το καψεις ολο χωρις διαλειμμα.Δεν θα πειραξεις καθολου την μικρη βιδα του ρελαντι ενω την μεγαλη θα την ανοιξεις στις 4 εως 5 στροφες(αυτο βεβαια εξαρταται και απο τον κινητηρα) .Το ιδιο θα κανεις και για το δευτερο τεποζιτο.Απο το τριτο θα αρχισεις σιγα σιγα να κλεινεις λιγο την μεγαλη ,ωστε να αποκτησει περισοτερες στροφες ο κινητηρας για 10 sec και μετα θα την ξανανοιγεις θα την αφησεις να δουλεψει 2 λεπτα πολυ πλουσια και μετα θα το ξανακανεις .Αυτο θα το κανεις μεχρι τελους του καυσιμου χωρις διαλειμμα.Το ιδιο θα κανεις και στο τεταρτο τεποζιτο.Μετα εισαι ετοιμος να πεταξεις .Την μικρη βιδα δεν θα την πειραξεις καθολου ....υποτιθεται οτι ειναι ρυθμισμενη απο το εργοστασιο.Σε αρκετες περιπτωσεις ομως χρειαζεται να πειραχτει και η μικρη ...οχι ομως στο στρωσιμο.Διαλειμμα κανενα μισαωρο απο το ενα τεποζιτο στο αλλο!
Ελπιζω να πραξεις σωστα και δεν θα εχεις κανενα προβλημα με τον κινητηρα σου.
Φιλικα
Αγγελος
Απάντηση: ASP κινητηρες
ankon έγραψε: ↑Φιλε μου
Ας υποτεθει οτι βαζεις ενα 300 ml τεποζιτο για την 120 ,το πρωτο θα το καψεις ολο χωρις διαλειμμα.Δεν θα πειραξεις καθολου την μικρη βιδα του ρελαντι ενω την μεγαλη θα την ανοιξεις στις 4 εως 5 στροφες(αυτο βεβαια εξαρταται και απο τον κινητηρα) .Το ιδιο θα κανεις και για το δευτερο τεποζιτο.Απο το τριτο θα αρχισεις σιγα σιγα να κλεινεις λιγο την μεγαλη ,ωστε να αποκτησει περισοτερες στροφες ο κινητηρας για 10 sec και μετα θα την ξανανοιγεις θα την αφησεις να δουλεψει 2 λεπτα πολυ πλουσια και μετα θα το ξανακανεις .Αυτο θα το κανεις μεχρι τελους του καυσιμου χωρις διαλειμμα.Το ιδιο θα κανεις και στο τεταρτο τεποζιτο.Μετα εισαι ετοιμος να πεταξεις .Την μικρη βιδα δεν θα την πειραξεις καθολου ....υποτιθεται οτι ειναι ρυθμισμενη απο το εργοστασιο.Σε αρκετες περιπτωσεις ομως χρειαζεται να πειραχτει και η μικρη ...οχι ομως στο στρωσιμο.Διαλειμμα κανενα μισαωρο απο το ενα τεποζιτο στο αλλο!
Ελπιζω να πραξεις σωστα και δεν θα εχεις κανενα προβλημα με τον κινητηρα σου.
Φιλικα
Αγγελος
..., γεια σου Δασκαλεεεεε...., σωστοοοος...!!! +(*)
Απάντηση: ASP κινητηρες
ετσι δεν ειναι βρε και στην ζωη οτι γινεται με σαλιο και υπομονη
κραταει μια ζωη^%^ χε χε καλες πτησεις σε ολους
κραταει μια ζωη^%^ χε χε καλες πτησεις σε ολους
Απάντηση: ASP κινητηρες
Ο χειροτερος εχθρος μιας μηχανουλας κατα τη διαρκεια του στρωσιματος ειναι η υπερθερμανση.
Εχουν περασει απο τα χερια μου αρκετες μηχανες. ΟΛΕΣ μα ΟΛΕΣ δουλευουν σωστα κι αυτο γιατι τις λειτουργουσα με πλουσιο μειγμα στην αρχη.
Οι 4χρονες Asp εργοστασιακα ερχονται ηδη με πλουσιο μειγμα ιδιως στη μικρη τους βελονα. Ακομη και κατα τη διαρκεια του break in, θελει λιγο κλεισιμο γιατι οσες εχω πιασει ηταν πολυ πλουσιες και μπερδευαν πολυ στις χαμηλες.
Το στρωσιμο για εμενα, ειναι ενα με δυο ντεποζιτα στο εδαφος και μετα στον αερα. Δε φανταζεστε τι θερμοκρασιες σηκωνει ο κινητηρας σε μεταλλα που δεν εχουν δεσει οταν τον λειτουργουμε στατικα αρα η προπελα δεν ξεδιπλωνει, συνεπως δεν εχουμε σωστη ψυξη του κινητηρα. Κατα τη διαρκεια της πτησης περισσοτερος αερας ''χτυπα'' τη μηχανη αρα ψυχεται καλυτερα. Η θερμοκρασια ειναι ο χειροτερος εχθρος μια νεας μηχανης. Και οι πρωτες πτησεις, πρεπον ειναι να γινονται χωρις cowl.
Δε θυμαμαι ποτε κανεναν να εχει αγορασει χλοοκοπτικο μηχανακι, η μηχανακι για κοπη ξυλων και να το αφησε 2 ωρες να στρωνει στο ρελαντι πριν ξεκινησει την εργασια του. Ουτε εχω δει καποιον με καινουρια 2χρονη ή τετραχρονη μηχανη ή αυτοκινητο να τα αφησει στο ρελαντι να λειτουργουν για να στρωσουν.
Προσωπικα στο πρωτο ντεποζιτο στωνω τον κινητηρα στις 4500 στροφες με 4-5 στροφες τη μεγαλη ( αναλογα ο κινητηρας ) με ανοιχτο ολο το καρμπυρατερ και το αφηνω να φαει ολο το καυσιμο. Μετα απο μιση ωρα στο δευτερο ντεποζιτο κλεινω τη μεγαλη μεχρι να ανεβασει στροφες για 3 δευτερα και την ανοιγω και παλι στις 5 στροφες για 20 δευτερολεπτα. Την ξανακλεινω για 3 δευτερα και την ανοιγω παλι για αλλα 20. Αυτο το κανω μεχρι να τελειωσει το καυσιμο. Κατα τη διαρκεια του στρωσιματος πιανω συνεχεια την κεφαλη του κινητηρα για να εχω την αισθηση της θερμοτητας. Αφου τελειωσει και το δευτερο ντεποζιτο, ρυθμιζω σε πλουσιο μειγμα και ανεβαινω στον αερα οπου εκει πλεον συνεχιζεται το στρωσιμο με ηπια πτηση ( αποφευγουμε 3d και F3A προγραμμα ). Σε καθε ντεποζιτο κλεινω 1-2 κλικ τη μεγαλη. Αναλογα το κινητηρα μετα απο μισο ή ενα γαλονι εχει στρωσει.
Οι κινητηρες βενζινης απαιτουν περισσοτερο χρονο ιδιως οταν χρησιμοποιειται συνθετικο λαδι μειξης.
Εχουν περασει απο τα χερια μου αρκετες μηχανες. ΟΛΕΣ μα ΟΛΕΣ δουλευουν σωστα κι αυτο γιατι τις λειτουργουσα με πλουσιο μειγμα στην αρχη.
Οι 4χρονες Asp εργοστασιακα ερχονται ηδη με πλουσιο μειγμα ιδιως στη μικρη τους βελονα. Ακομη και κατα τη διαρκεια του break in, θελει λιγο κλεισιμο γιατι οσες εχω πιασει ηταν πολυ πλουσιες και μπερδευαν πολυ στις χαμηλες.
Το στρωσιμο για εμενα, ειναι ενα με δυο ντεποζιτα στο εδαφος και μετα στον αερα. Δε φανταζεστε τι θερμοκρασιες σηκωνει ο κινητηρας σε μεταλλα που δεν εχουν δεσει οταν τον λειτουργουμε στατικα αρα η προπελα δεν ξεδιπλωνει, συνεπως δεν εχουμε σωστη ψυξη του κινητηρα. Κατα τη διαρκεια της πτησης περισσοτερος αερας ''χτυπα'' τη μηχανη αρα ψυχεται καλυτερα. Η θερμοκρασια ειναι ο χειροτερος εχθρος μια νεας μηχανης. Και οι πρωτες πτησεις, πρεπον ειναι να γινονται χωρις cowl.
Δε θυμαμαι ποτε κανεναν να εχει αγορασει χλοοκοπτικο μηχανακι, η μηχανακι για κοπη ξυλων και να το αφησε 2 ωρες να στρωνει στο ρελαντι πριν ξεκινησει την εργασια του. Ουτε εχω δει καποιον με καινουρια 2χρονη ή τετραχρονη μηχανη ή αυτοκινητο να τα αφησει στο ρελαντι να λειτουργουν για να στρωσουν.
Προσωπικα στο πρωτο ντεποζιτο στωνω τον κινητηρα στις 4500 στροφες με 4-5 στροφες τη μεγαλη ( αναλογα ο κινητηρας ) με ανοιχτο ολο το καρμπυρατερ και το αφηνω να φαει ολο το καυσιμο. Μετα απο μιση ωρα στο δευτερο ντεποζιτο κλεινω τη μεγαλη μεχρι να ανεβασει στροφες για 3 δευτερα και την ανοιγω και παλι στις 5 στροφες για 20 δευτερολεπτα. Την ξανακλεινω για 3 δευτερα και την ανοιγω παλι για αλλα 20. Αυτο το κανω μεχρι να τελειωσει το καυσιμο. Κατα τη διαρκεια του στρωσιματος πιανω συνεχεια την κεφαλη του κινητηρα για να εχω την αισθηση της θερμοτητας. Αφου τελειωσει και το δευτερο ντεποζιτο, ρυθμιζω σε πλουσιο μειγμα και ανεβαινω στον αερα οπου εκει πλεον συνεχιζεται το στρωσιμο με ηπια πτηση ( αποφευγουμε 3d και F3A προγραμμα ). Σε καθε ντεποζιτο κλεινω 1-2 κλικ τη μεγαλη. Αναλογα το κινητηρα μετα απο μισο ή ενα γαλονι εχει στρωσει.
Οι κινητηρες βενζινης απαιτουν περισσοτερο χρονο ιδιως οταν χρησιμοποιειται συνθετικο λαδι μειξης.