Παράδειγμα προς αποφυγή
Παράδειγμα προς αποφυγή
Δεν ξέρω που έλαβε χώρα το περιστατικό αλλά τα λάθη που έγιναν εξ' αρχής είναι πολλά.
http://www.youtube.com/watch?v=gRNWKpNT6GY
http://www.youtube.com/watch?v=gRNWKpNT6GY
-
- Δημοσιεύσεις: 720
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Παράδειγμα προς αποφυγή
Το κυριότερο λάθος βασικά είναι ένα. Από τον τρόπο που προσπαθεί να απογειωθεί ο τύπος ,είναι ολοφάνερο ότι ΔΕΝ είναι έτοιμος για τέτοιο αεροπλάνο. Δεν απογειώνεται το τζετ σαν ΥΑΚ-54. Αλλά δυστυχώς είναι πολλοί οι κάγκουροσυμβουλάτορες σήμερα, που έχουν καλλιεργήσει νοοτροπίες του τύπου δέκα ώρες στον εξομοιωτή και μετά έτοιμος για 747 και μάλιστα 1 προς 1.
Φιλικά Κώστας.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Παράδειγμα προς αποφυγή
Με μια κουβεντα ο τυπος ειναι ΒΟΥΔΙ
Απάντηση: Παράδειγμα προς αποφυγή
Παιδιά χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν σας νομίζω πως κάνετε λάθος.
Το σίγουρο είναι ένα. Ο τύπος έκανε λάθος εκτίμηση γιά το πεδίο απογείωσης ενός τέτοιου αεροσκάφους (γρασίδι) και ότι έδωσε για άγνωστο λόγο ''φουλ στοιχεία'' στο κινητήρα (το ίδιο λάθος το κάνουν ως επί των πλείστων το 99% των μοντελίστων αφού κανονικά πρέπει να χρησιμοποιούν τον κανόνα των 3/3 για την περίπτωση στολαρίσματος του κινητήρα αλλά και της απότομης ροπής του χωρίς να προλάβεις να τον ''μαζέψεις'' με το Rudder).
Τέτοια αεροσκάφη χρειάζονται οπως και δήποτε κανονική και μόνο άσφαλτο για να μπορούν να ''πατάνε'' καλά στην τροχοδρόμιση τους.
Από ότι βλέπει το μάτι μου το αεροσκάφος αναπήδησε στο γρασίδι με αποτέλεσμα την στιγμή που έδωσε φούλ στοιχεία τον μάζεψε η ροπή.
Επίσης θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι τα αεροπλάνα που έχουν τουρμπίνα συμπεριφέρονται σαν πισόβαρα κατά την στιγμή της απογείωσεις με αποτέλεσμα να θέλουν από μόνα τους να ''σηκώσουν'' μύτη (πράγμα που το έπαθε με την αναπήδηση του ριναίου τροχού.
Επειδή λοιπόν αυτά τα αεροσκάφη έχουν και ένα άλλο μειονέκτημα ότι δεν μπορούν να ανεβάσουν ή να κατεβάσουν στοιχεία πολύ γρήγορα απο την στιγμή που έδωσες φουλ στοιχεία πρέπει να ''φύγεις''.
Επίσης βλέπω ότι ο τύπος απογειώνετε στολαρισμένος αφού προσπάθησε να μην χτυπήσει το πλήθος που κακός ήταν στο διάδρομο.
Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να χρησιμοποιήσης το Rudder και μόνο και με φιδώ τα Ailerons (αν προσπαθήσεις να διορθώσεις μόνο με Ailerons τα αποτελέσματα θα αποβούν καταστροφικά).
Μάλλον λοιπόν θα έλεγα ότι ο τύπος σίγουρα δεν είναι ''φρέσκος'' και ότι σίγουρα δεν ήταν ''Βούδι'' (είναι πολύ εύκολο να αποκαλούμε κάποιον έτσι, από το να δούμε και να αναλύσουμε τα λάθη του για να μην το κάνουμε εμείς την επόμενη φορά).
Με Αγάπη
Μάριος Παπαδόπουλος
Το σίγουρο είναι ένα. Ο τύπος έκανε λάθος εκτίμηση γιά το πεδίο απογείωσης ενός τέτοιου αεροσκάφους (γρασίδι) και ότι έδωσε για άγνωστο λόγο ''φουλ στοιχεία'' στο κινητήρα (το ίδιο λάθος το κάνουν ως επί των πλείστων το 99% των μοντελίστων αφού κανονικά πρέπει να χρησιμοποιούν τον κανόνα των 3/3 για την περίπτωση στολαρίσματος του κινητήρα αλλά και της απότομης ροπής του χωρίς να προλάβεις να τον ''μαζέψεις'' με το Rudder).
Τέτοια αεροσκάφη χρειάζονται οπως και δήποτε κανονική και μόνο άσφαλτο για να μπορούν να ''πατάνε'' καλά στην τροχοδρόμιση τους.
Από ότι βλέπει το μάτι μου το αεροσκάφος αναπήδησε στο γρασίδι με αποτέλεσμα την στιγμή που έδωσε φούλ στοιχεία τον μάζεψε η ροπή.
Επίσης θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι τα αεροπλάνα που έχουν τουρμπίνα συμπεριφέρονται σαν πισόβαρα κατά την στιγμή της απογείωσεις με αποτέλεσμα να θέλουν από μόνα τους να ''σηκώσουν'' μύτη (πράγμα που το έπαθε με την αναπήδηση του ριναίου τροχού.
Επειδή λοιπόν αυτά τα αεροσκάφη έχουν και ένα άλλο μειονέκτημα ότι δεν μπορούν να ανεβάσουν ή να κατεβάσουν στοιχεία πολύ γρήγορα απο την στιγμή που έδωσες φουλ στοιχεία πρέπει να ''φύγεις''.
Επίσης βλέπω ότι ο τύπος απογειώνετε στολαρισμένος αφού προσπάθησε να μην χτυπήσει το πλήθος που κακός ήταν στο διάδρομο.
Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να χρησιμοποιήσης το Rudder και μόνο και με φιδώ τα Ailerons (αν προσπαθήσεις να διορθώσεις μόνο με Ailerons τα αποτελέσματα θα αποβούν καταστροφικά).
Μάλλον λοιπόν θα έλεγα ότι ο τύπος σίγουρα δεν είναι ''φρέσκος'' και ότι σίγουρα δεν ήταν ''Βούδι'' (είναι πολύ εύκολο να αποκαλούμε κάποιον έτσι, από το να δούμε και να αναλύσουμε τα λάθη του για να μην το κάνουμε εμείς την επόμενη φορά).
Με Αγάπη
Μάριος Παπαδόπουλος
Απάντηση: Παράδειγμα προς αποφυγή
Για μένα το μεγάλο λάθος ήταν (1) ο κόσμος στο διάδρομο καθώς και (2) του πιλότου το λάθος ότι ξεκίνησε με τόσους μπροστά του. Θα έπρεπε να πει π.χ. είτε ξέρει λίγο είτε πολύ να το χειρίζεται, να κάνει ο κόσμος άκρη γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται.
Απάντηση: Παράδειγμα προς αποφυγή
Συμφωνώ απολύτος μαζί σου.
Να ξέρεις όμως πως πολλές φορές ο χειριστής μπορεί να κάνει σημαντικά λάθη, ειδικά όταν το μοντέλο κάνει την παρθενική του πτήση (ίσως) γιατί η αδρεναλίνη του έχει ''χτυπήσει κόκκινο'' και πολλές φορές βρίσκεται στην κατάσταση ''Αυτός και το αεροπλάνο μόνο'' άρα δεν βλέπει τίποτα άλλο.
Καλό είναι λοιπόν σε όλες τις περιπτώσεις εκτός του ότι πρέπει να έχει μαζί του έναν καλό βοηθό κοινής εμπιστοσύνης που δεν είναι στρεσαρισμένος για να τον συμβουλεύει και να ψάχνει για τύχον παραλείψεις όχι μόνο όσο αφορά την πτήση αλλά και την ασφάλεια του χώρου όσο και των υπαρχόντων σε αυτόν.
Επιπρόσθετα δεν είναι τυχαίο ότι σε χώρους οργανομένους υπάρχει και ο αλητάρχης του οποίου η κυριότερη δουλεία είναι η ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Εγώ θα πώ τούτο και μόνο. Σκεφτήτε ένα αεροδρόμιο χωρίς Πύργο ελέγχου και τι χάος θα επικρατήσει (από ατυχήματα και ευτράπελα) παρόλο που έχουμε να κάνουμε με επαγγελματίες πιλότους που έχουν και περισσότερες γνώσεις από εμάς αλλά το κυριότερο έχουν εκπαιδευτεί για να τήρουν και μόνοι τους τους κανονισμούς ασφαλείας!!!!!!!!!!
Να ξέρεις όμως πως πολλές φορές ο χειριστής μπορεί να κάνει σημαντικά λάθη, ειδικά όταν το μοντέλο κάνει την παρθενική του πτήση (ίσως) γιατί η αδρεναλίνη του έχει ''χτυπήσει κόκκινο'' και πολλές φορές βρίσκεται στην κατάσταση ''Αυτός και το αεροπλάνο μόνο'' άρα δεν βλέπει τίποτα άλλο.
Καλό είναι λοιπόν σε όλες τις περιπτώσεις εκτός του ότι πρέπει να έχει μαζί του έναν καλό βοηθό κοινής εμπιστοσύνης που δεν είναι στρεσαρισμένος για να τον συμβουλεύει και να ψάχνει για τύχον παραλείψεις όχι μόνο όσο αφορά την πτήση αλλά και την ασφάλεια του χώρου όσο και των υπαρχόντων σε αυτόν.
Επιπρόσθετα δεν είναι τυχαίο ότι σε χώρους οργανομένους υπάρχει και ο αλητάρχης του οποίου η κυριότερη δουλεία είναι η ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Εγώ θα πώ τούτο και μόνο. Σκεφτήτε ένα αεροδρόμιο χωρίς Πύργο ελέγχου και τι χάος θα επικρατήσει (από ατυχήματα και ευτράπελα) παρόλο που έχουμε να κάνουμε με επαγγελματίες πιλότους που έχουν και περισσότερες γνώσεις από εμάς αλλά το κυριότερο έχουν εκπαιδευτεί για να τήρουν και μόνοι τους τους κανονισμούς ασφαλείας!!!!!!!!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Παράδειγμα προς αποφυγή
χαχαχαχα......καλή φάση.
I like
I like
-
- Δημοσιεύσεις: 87
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 16, 2010 9:09 pm
Απάντηση: Παράδειγμα προς αποφυγή
Μάριος Παπαδόπουλος έγραψε: ↑Παιδιά χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν σας νομίζω πως κάνετε λάθος.
Το σίγουρο είναι ένα. Ο τύπος έκανε λάθος εκτίμηση γιά το πεδίο απογείωσης ενός τέτοιου αεροσκάφους (γρασίδι) και ότι έδωσε για άγνωστο λόγο ''φουλ στοιχεία'' στο κινητήρα (το ίδιο λάθος το κάνουν ως επί των πλείστων το 99% των μοντελίστων αφού κανονικά πρέπει να χρησιμοποιούν τον κανόνα των 3/3 για την περίπτωση στολαρίσματος του κινητήρα αλλά και της απότομης ροπής του χωρίς να προλάβεις να τον ''μαζέψεις'' με το Rudder).
Τέτοια αεροσκάφη χρειάζονται οπως και δήποτε κανονική και μόνο άσφαλτο για να μπορούν να ''πατάνε'' καλά στην τροχοδρόμιση τους.
Από ότι βλέπει το μάτι μου το αεροσκάφος αναπήδησε στο γρασίδι με αποτέλεσμα την στιγμή που έδωσε φούλ στοιχεία τον μάζεψε η ροπή.
Επίσης θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι τα αεροπλάνα που έχουν τουρμπίνα συμπεριφέρονται σαν πισόβαρα κατά την στιγμή της απογείωσεις με αποτέλεσμα να θέλουν από μόνα τους να ''σηκώσουν'' μύτη (πράγμα που το έπαθε με την αναπήδηση του ριναίου τροχού.
Επειδή λοιπόν αυτά τα αεροσκάφη έχουν και ένα άλλο μειονέκτημα ότι δεν μπορούν να ανεβάσουν ή να κατεβάσουν στοιχεία πολύ γρήγορα απο την στιγμή που έδωσες φουλ στοιχεία πρέπει να ''φύγεις''.
Επίσης βλέπω ότι ο τύπος απογειώνετε στολαρισμένος αφού προσπάθησε να μην χτυπήσει το πλήθος που κακός ήταν στο διάδρομο.
Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να χρησιμοποιήσης το Rudder και μόνο και με φιδώ τα Ailerons (αν προσπαθήσεις να διορθώσεις μόνο με Ailerons τα αποτελέσματα θα αποβούν καταστροφικά).
Μάλλον λοιπόν θα έλεγα ότι ο τύπος σίγουρα δεν είναι ''φρέσκος'' και ότι σίγουρα δεν ήταν ''Βούδι'' (είναι πολύ εύκολο να αποκαλούμε κάποιον έτσι, από το να δούμε και να αναλύσουμε τα λάθη του για να μην το κάνουμε εμείς την επόμενη φορά).
Με Αγάπη
Μάριος Παπαδόπουλος
:D Μπραβο για την σκεψη!!!!
Απάντηση: Παράδειγμα προς αποφυγή
Σαν Πλοίαρχος του Εμπορικού Ναυτικού κάνωντας συνέχως σεμινάρια έμαθα να σκέφτομαι διαφορετικά από έναν άνθρωπο που έμαθε να απλοποιεί τα πράγματα και να σκέφτετε σαν να οδηγεί ένα αυτοκίνητο ή μία μοτοσυκλέτα (Τρακάραμε γιατί αυτός έφταιγε), (Μας τράκαρε ο Μ.....ς), (Εγώ πήγαινα κανονικά στον δρόμο μου και αυτός έπεσε απάνω μας), (Αυτός έφταιγε!!!!!). Εσύ τον πήρες χαμπάρι από πρίν τι μ.....ς είναι ;;;;;;;;;;;;;; Τι έκανες για να γλυτώσεις ;;;;;;;;;;; Είχες γνώση του περιβάλλοντος στο οποίο είσαι και που θα πας ή θα σταματήσεις για να γλυτώσεις από έναν τέτοιο τύπο σαν αυτόν (μιάς και δεν είναι λίγοι αυτοί αλλά και άδετοι);;;;;;;;;;;;;;;;;;
Από τα σεμινάρια και την Ακαδήμια Ασπροπύργου μάθαμε λοιπόν ότι για να γίνει ατύχημα ή να δημιουργηθεί μιά επικίνδυνη κατάσταση πρέπει να υπάρχουν σωρεία λαθών και παραλέιψεων τόσο σε ένα ατύχημα που εμπλέκετε ένα ή πολλά πλοία.
Θα σας φέρω ένα απλό παράδειγμα σωρείας λαθών.
Το Ε/Π που έπεσε στη βραχονησίδα πέρνωντας μαζί στον ύγρο του τάφο και 85 ανθρώπινες ψυχές και έναν αμεληματικά άθλιο στην δουλειά του Λιμενάρχη που πέθανε από την καρδιά του (Αχ ..... τον κακομοίρη!!!! Αφού ήταν αρεστός από όλους ''Καλός άνθρωπος'' αλλά στην κύρια δουλειά του ''νούλα'') αφού αποδείχτηκε ότι εκ των πραγμάτων ότι δεν ήταν ικάνος ούτε είχε τα ικανά μέσα (αφού γνώριζε ότι δεν τα είχε θα έπρεπε να παραιτηθεί και όχι να παίζει το κεφάλι του ''κορώνα-γράμματα'') να διαχειριστεί μιά επερχόμενη κρίση.
Ναί, είχαμε να κάνουμε με έναν άθλιο Αξιωματικό Τήρησης Φυλακής που σίγουρα ήταν υπερόπτης και νόμιζε ότι τα γνώριζε όλα και ότι ήταν ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι ΠΟΤΕ δεν θα του συμβεί ατύχημα ''I am the God of the world'' (Π.χ. Ικαρος). Ομως η πραγματική αιτία που βυθίστηκε το πλοίο δεν ήταν αυτός.
Η πραγματική αμεληματική πράξη που οδήγησε σε αυτό το αποτέλεσμα ήταν ότι στο πλοίο δεν ήταν καμμία υδατοστεγανή πόρτα (διαχωριστική πόρτα ασφαλείας σε περίπτωση ατυχήματος και εισροής ύδατος στους κενούς χώρους ενός σκάφους) κλειστή ως όφειλε συμφώνος των κανονισμών SOLAS (Safety of Life at Sea).
''......οι υδατοστεγανές πόρτες ενός πλοίου θα ενεργοποιούνται πριν τον απόπλου ....και θα απενεργοποιούνται μετά τον κάταπλου του πλοίου σε ''ασφαλές λιμένα''....''(Αχ τους μ.....ς και δεν μας αφήνουν να βγούμε απο το πλοίο και να πάμε στις δουλείες μας και τα σπίτια μας !!!!!!! αλλά μας αφήνουν να περιμένουμε σαν τα ζώα !!!!!! (;;;;;;;;; μήπως είμαστε;;;;;;; εμείς οι επιβάτες;;;;;;;).
Χτυπώντας λοιπόν το πλοίο στους βράχους η ατυχία ήταν ότι χτύπησε και άνοιξε τρύπα με αποτέλεσμα την εισροή ύδατων που πήγε και στα Electrohydraulic Remote ενεργοποιήσεις των υδατοστεγανών πορτών θέτοντας τα ''εκτός'' τόσο απο το Μηχανοστάσιο όσο και απο την ''Γέφυρα'' του πλοίου (αν και λέγετε ότι το σύστημα αυτό ήταν εκτός λειτουργίας από πολύ καιρό πριν πράγμα που σημαίνει ότι κάποιος επιθεωρητής (νηογνώμονας) δεν έκανε σωστά την δουλεία του και εξέδωσε πιστοποιητικό ''Ασφάλειας Ναυσιπλοϊάς'' στο ''χρέπη'' τούτο, τύπου ''Μαϊμού'' που συμφώνα με τα Ελληνικά δεδομένα και πρακτικές γίνετε ως επί των πλείστων και είναι γενική πρακτική γιατί παίζονται ''Πολλά λεφτά''.
Πιστέψετε με βέβαια, αυτό δεν γίνεται μόνο σε Τριτοκοσμικές χώρες σαν την Ελλάδα αλλά και στα καλύτερα σπίτια (δείτε ατυχήματα στο Μισσισιπί, Αμερική, Καναδά αλλά και Αυστραλία και όταν τα διαβάσετε θα γελάτε και θα κλαίτε συγχρόνως !!!!!!!!).
Για να ξαναγυρίσω στο συγκεκριμένο ατύχημα και το τί έγινε πραγματικά (κάποιος ''κ@θρός'' είπε ότι ο Α/Φ έβλεπε στην τηλεόραση ποδόσφαιρο (ε αυτός που το είπε και το διέδωσε είναι για πολλές σφαλιάρες και το λέω εγώ ο Μάριος Παπαδόπουλος αφού σε όλα τα πλοία υπάρχει το σύστημα (ένα πολύ απλό σύστημα που έχουν αποκτήσει εδώ και χρόνια όλα τα επιβατικά (έγινε ατύχημα όταν ο Α/Φ πέθανε στην γέφυρα και προσέκρουσε σε προβλήτα με επιβάτες στην Αμερική με τις μηχανές του στο Full Ahead) αλλά και τα αλλού τύπου πλοία πρόσφατα) το Dead Man Alarm το οποίο πρέπει να το πατάς κάθε 2 λεπτά (βρίσκετε σε σημείο στο ''καθρέφτη'' του πλοίου ώστε να σε αναγκάσει να δείς έξω τι γίνεται) αλλιώς ενεργοποιήτε συναγερμός σε όλες τις καμπίνες των Αξιωματικών Καταστρώματος και του Πλοιάρχου (αυτός το ενεργοποιεί ή απενεργοποιεί από την καμπίνα του).(Αν λοιπόν αυτό το σύστημα ήταν απενεργοποιημένο η ευθύνη είναι και βαραίνει μόνο τον Πλοίαρχο).
Οταν λοιπόν οι μηχανικοί του πλοίου είδαν την εισροή υδάτων και ότι δεν μπορούν να ενεργοποίησουν τις υδατοστεγής πόρτες απο τα ''Remote'' την ''κάνανε'' και ''Ο σώζων εαυτό σωθήτω'' (Γενική πρακτική στους μηχανικούς τέτοιου τύπου πλοίων είναι ''.... Μη μου κλείνεις τις πόρτες γ....λη, γιατί βιάζομαι και δεν μπορώ για να πάω από το ένα μέρος στο άλλο να ανοίγω και να κλείνω τις πόρτες αυτές...... Αν πάλι δεν ''παίρνεις από λόγια'' εγώ θα σου βάλω ένα ''Γαντζόκλειδο με τάκους'' γιά να μην μπορούν να κλείσουν από ''πάνω''!!!!!!!!''. Ερώτηση. Γελάτε;;;;; ή Κλαίτε τώρα;;;;;;;;
Το αποτέλεσμα η απόλυτη καταστροφή το κλάμα και ο οδηρμός!!!!!!!!!!!!!
Σε 20 λεπτά το πλοίο πήγε όπως λέμε ''αμανάτη'' στο πάτο παίρνωντας η μπάλα και όλους τους Αξιωματικούς της Παγκόσμιας Εμπορικής Ναυτιλίας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Καποίος διασοθέντας κ@θρός βγήκε στην τηλεόραση και είπε μετά '' ..... κοιτάχτε σε τι κατάσταση ήταν το σωσίβιο μου........''.
Κανένας δεν βγήκε να του πεί όμως ''... αυτό π@νιβλ@κ@ σε έσωσε...'' γιατί πληρούσε τις προϋποθέσεις να το κάνει εκ των πραγμάτων.
Τελειώνοντας αν ανατρέξετε σε ατυχήματα με δύο ή περισσότερα πλοία θα δέιτε από τις αποφάσεις των δικαστών πόσα λάθη και παραλείψεις είχαν γίνει και σε κανένα δεν έφταιγε 100% μόνο το ένα εκ των δύο πλοίων. ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΕΝΑΣ "ΒΛΑΚΑΣ'' Ή ΕΝΑ "ΒΟΥΔΙ''.
Το ίδιο συμβαίνει και στα αεροπλάνα που ακόμα και αν γίνει ατύχημα κανείς δεν γνωρίζει πραγματικά τι έγινε παρόλο που έχεις να κάνεις με επαγγελματίες που έχουν μάθει να διατηρούν την ψυχραιμία τους σε επικινδυνές καταστάσεις και να βρίσκουν λύσεις.Επίσης όλοι γνωρίζουμε ότι τα εξομειώνουν (ατυχήματα) με πολλούς έμπειρους πιλότους (εν ψυχρό)(αφού στην πραγματικότητα δεν ''παίζει'' η αδρεναλίνη)(αλήθεια νομίζει κανείς ότι μπορεί να την ελέγξει και να την μετριάσει;;;;;;;;;). Συνετό λοιπόν είναι να ''σιωπούμε'' και να ''μαθαίνουμε'' από τα λάθη μας.
Από τα σεμινάρια και την Ακαδήμια Ασπροπύργου μάθαμε λοιπόν ότι για να γίνει ατύχημα ή να δημιουργηθεί μιά επικίνδυνη κατάσταση πρέπει να υπάρχουν σωρεία λαθών και παραλέιψεων τόσο σε ένα ατύχημα που εμπλέκετε ένα ή πολλά πλοία.
Θα σας φέρω ένα απλό παράδειγμα σωρείας λαθών.
Το Ε/Π που έπεσε στη βραχονησίδα πέρνωντας μαζί στον ύγρο του τάφο και 85 ανθρώπινες ψυχές και έναν αμεληματικά άθλιο στην δουλειά του Λιμενάρχη που πέθανε από την καρδιά του (Αχ ..... τον κακομοίρη!!!! Αφού ήταν αρεστός από όλους ''Καλός άνθρωπος'' αλλά στην κύρια δουλειά του ''νούλα'') αφού αποδείχτηκε ότι εκ των πραγμάτων ότι δεν ήταν ικάνος ούτε είχε τα ικανά μέσα (αφού γνώριζε ότι δεν τα είχε θα έπρεπε να παραιτηθεί και όχι να παίζει το κεφάλι του ''κορώνα-γράμματα'') να διαχειριστεί μιά επερχόμενη κρίση.
Ναί, είχαμε να κάνουμε με έναν άθλιο Αξιωματικό Τήρησης Φυλακής που σίγουρα ήταν υπερόπτης και νόμιζε ότι τα γνώριζε όλα και ότι ήταν ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι ΠΟΤΕ δεν θα του συμβεί ατύχημα ''I am the God of the world'' (Π.χ. Ικαρος). Ομως η πραγματική αιτία που βυθίστηκε το πλοίο δεν ήταν αυτός.
Η πραγματική αμεληματική πράξη που οδήγησε σε αυτό το αποτέλεσμα ήταν ότι στο πλοίο δεν ήταν καμμία υδατοστεγανή πόρτα (διαχωριστική πόρτα ασφαλείας σε περίπτωση ατυχήματος και εισροής ύδατος στους κενούς χώρους ενός σκάφους) κλειστή ως όφειλε συμφώνος των κανονισμών SOLAS (Safety of Life at Sea).
''......οι υδατοστεγανές πόρτες ενός πλοίου θα ενεργοποιούνται πριν τον απόπλου ....και θα απενεργοποιούνται μετά τον κάταπλου του πλοίου σε ''ασφαλές λιμένα''....''(Αχ τους μ.....ς και δεν μας αφήνουν να βγούμε απο το πλοίο και να πάμε στις δουλείες μας και τα σπίτια μας !!!!!!! αλλά μας αφήνουν να περιμένουμε σαν τα ζώα !!!!!! (;;;;;;;;; μήπως είμαστε;;;;;;; εμείς οι επιβάτες;;;;;;;).
Χτυπώντας λοιπόν το πλοίο στους βράχους η ατυχία ήταν ότι χτύπησε και άνοιξε τρύπα με αποτέλεσμα την εισροή ύδατων που πήγε και στα Electrohydraulic Remote ενεργοποιήσεις των υδατοστεγανών πορτών θέτοντας τα ''εκτός'' τόσο απο το Μηχανοστάσιο όσο και απο την ''Γέφυρα'' του πλοίου (αν και λέγετε ότι το σύστημα αυτό ήταν εκτός λειτουργίας από πολύ καιρό πριν πράγμα που σημαίνει ότι κάποιος επιθεωρητής (νηογνώμονας) δεν έκανε σωστά την δουλεία του και εξέδωσε πιστοποιητικό ''Ασφάλειας Ναυσιπλοϊάς'' στο ''χρέπη'' τούτο, τύπου ''Μαϊμού'' που συμφώνα με τα Ελληνικά δεδομένα και πρακτικές γίνετε ως επί των πλείστων και είναι γενική πρακτική γιατί παίζονται ''Πολλά λεφτά''.
Πιστέψετε με βέβαια, αυτό δεν γίνεται μόνο σε Τριτοκοσμικές χώρες σαν την Ελλάδα αλλά και στα καλύτερα σπίτια (δείτε ατυχήματα στο Μισσισιπί, Αμερική, Καναδά αλλά και Αυστραλία και όταν τα διαβάσετε θα γελάτε και θα κλαίτε συγχρόνως !!!!!!!!).
Για να ξαναγυρίσω στο συγκεκριμένο ατύχημα και το τί έγινε πραγματικά (κάποιος ''κ@θρός'' είπε ότι ο Α/Φ έβλεπε στην τηλεόραση ποδόσφαιρο (ε αυτός που το είπε και το διέδωσε είναι για πολλές σφαλιάρες και το λέω εγώ ο Μάριος Παπαδόπουλος αφού σε όλα τα πλοία υπάρχει το σύστημα (ένα πολύ απλό σύστημα που έχουν αποκτήσει εδώ και χρόνια όλα τα επιβατικά (έγινε ατύχημα όταν ο Α/Φ πέθανε στην γέφυρα και προσέκρουσε σε προβλήτα με επιβάτες στην Αμερική με τις μηχανές του στο Full Ahead) αλλά και τα αλλού τύπου πλοία πρόσφατα) το Dead Man Alarm το οποίο πρέπει να το πατάς κάθε 2 λεπτά (βρίσκετε σε σημείο στο ''καθρέφτη'' του πλοίου ώστε να σε αναγκάσει να δείς έξω τι γίνεται) αλλιώς ενεργοποιήτε συναγερμός σε όλες τις καμπίνες των Αξιωματικών Καταστρώματος και του Πλοιάρχου (αυτός το ενεργοποιεί ή απενεργοποιεί από την καμπίνα του).(Αν λοιπόν αυτό το σύστημα ήταν απενεργοποιημένο η ευθύνη είναι και βαραίνει μόνο τον Πλοίαρχο).
Οταν λοιπόν οι μηχανικοί του πλοίου είδαν την εισροή υδάτων και ότι δεν μπορούν να ενεργοποίησουν τις υδατοστεγής πόρτες απο τα ''Remote'' την ''κάνανε'' και ''Ο σώζων εαυτό σωθήτω'' (Γενική πρακτική στους μηχανικούς τέτοιου τύπου πλοίων είναι ''.... Μη μου κλείνεις τις πόρτες γ....λη, γιατί βιάζομαι και δεν μπορώ για να πάω από το ένα μέρος στο άλλο να ανοίγω και να κλείνω τις πόρτες αυτές...... Αν πάλι δεν ''παίρνεις από λόγια'' εγώ θα σου βάλω ένα ''Γαντζόκλειδο με τάκους'' γιά να μην μπορούν να κλείσουν από ''πάνω''!!!!!!!!''. Ερώτηση. Γελάτε;;;;; ή Κλαίτε τώρα;;;;;;;;
Το αποτέλεσμα η απόλυτη καταστροφή το κλάμα και ο οδηρμός!!!!!!!!!!!!!
Σε 20 λεπτά το πλοίο πήγε όπως λέμε ''αμανάτη'' στο πάτο παίρνωντας η μπάλα και όλους τους Αξιωματικούς της Παγκόσμιας Εμπορικής Ναυτιλίας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Καποίος διασοθέντας κ@θρός βγήκε στην τηλεόραση και είπε μετά '' ..... κοιτάχτε σε τι κατάσταση ήταν το σωσίβιο μου........''.
Κανένας δεν βγήκε να του πεί όμως ''... αυτό π@νιβλ@κ@ σε έσωσε...'' γιατί πληρούσε τις προϋποθέσεις να το κάνει εκ των πραγμάτων.
Τελειώνοντας αν ανατρέξετε σε ατυχήματα με δύο ή περισσότερα πλοία θα δέιτε από τις αποφάσεις των δικαστών πόσα λάθη και παραλείψεις είχαν γίνει και σε κανένα δεν έφταιγε 100% μόνο το ένα εκ των δύο πλοίων. ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΕΝΑΣ "ΒΛΑΚΑΣ'' Ή ΕΝΑ "ΒΟΥΔΙ''.
Το ίδιο συμβαίνει και στα αεροπλάνα που ακόμα και αν γίνει ατύχημα κανείς δεν γνωρίζει πραγματικά τι έγινε παρόλο που έχεις να κάνεις με επαγγελματίες που έχουν μάθει να διατηρούν την ψυχραιμία τους σε επικινδυνές καταστάσεις και να βρίσκουν λύσεις.Επίσης όλοι γνωρίζουμε ότι τα εξομειώνουν (ατυχήματα) με πολλούς έμπειρους πιλότους (εν ψυχρό)(αφού στην πραγματικότητα δεν ''παίζει'' η αδρεναλίνη)(αλήθεια νομίζει κανείς ότι μπορεί να την ελέγξει και να την μετριάσει;;;;;;;;;). Συνετό λοιπόν είναι να ''σιωπούμε'' και να ''μαθαίνουμε'' από τα λάθη μας.
Απάντηση: Παράδειγμα προς αποφυγή
http://www.youtube.com/watch?v=SpveweAqGYM&feature=player_embedded
Εδώ ποιός φταίει;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!
Εδώ ποιός φταίει;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!
Απάντηση: Παράδειγμα προς αποφυγή
Μην προτρέξει κανείς να πεί ότι φταίει το RC.
100% ο Αλητάρχης του χώρου του αεροδρομίου αν υπάρχει και το επέτρεψε αυτό γιατί αν γινόταν θανατηφόρο ατύχημα ΑΥΤΟΝ θα έψαχνε πρώτον η Αστυνομία και μετά τον χειριστή του Τ/Κ για αμέλεια και μόνο αλλίως φταίει 55% ο αλεξιπτωτιστής και 45% το Τ/Κ εφόσον ο Τ/Κ δεν έχει γνώση κανονισμών αλλά ούτε και κανένα σίγουρα πτυχίο.
Συμφωνείτε;;;;;;
Καταλάβατε τώρα αυτό που λένε οι σοφοί Αρχαίοι Υμόν Πρόγονοι ''Μεγάλη μπουκιά φάε αλλά ......... ''.
100% ο Αλητάρχης του χώρου του αεροδρομίου αν υπάρχει και το επέτρεψε αυτό γιατί αν γινόταν θανατηφόρο ατύχημα ΑΥΤΟΝ θα έψαχνε πρώτον η Αστυνομία και μετά τον χειριστή του Τ/Κ για αμέλεια και μόνο αλλίως φταίει 55% ο αλεξιπτωτιστής και 45% το Τ/Κ εφόσον ο Τ/Κ δεν έχει γνώση κανονισμών αλλά ούτε και κανένα σίγουρα πτυχίο.
Συμφωνείτε;;;;;;
Καταλάβατε τώρα αυτό που λένε οι σοφοί Αρχαίοι Υμόν Πρόγονοι ''Μεγάλη μπουκιά φάε αλλά ......... ''.
Απάντηση: Παράδειγμα προς αποφυγή
Συμφωνώ με σχετικά με το ποιος έχει την ευθύνη σε τέτοια περιστατικά. Αυτά είναι καλά παραδείγματα για δούμε ότι πολλές φορές μπορεί να γίνουν κουλά πράγματα ακόμα και αν πιστεύουμε ότι είναι αδύνατο.
Αυτά ομως τα κουλά μπορεί να στοιχίσουν σε άλλους και να μας τρέχουν και εμάς μετά. Οπότε καλό θα είναι πριν κάνουμε οποιαδήποτε ενέργεια στην ζωή μας, και σαν άτομα να δούμε μήπως αυτή μπορεί να βλάψει άλλον ανά περιπτώσεις και να εξετάσουμε όσο το δυνατόν γίνεται τις χειρότερες εκβάσεις αυτού που θα κάνουμε με κύριο γνώμονα το γεγονός ότι κάτι θα γίνει από δικό μας λάθος.
Αυτά ομως τα κουλά μπορεί να στοιχίσουν σε άλλους και να μας τρέχουν και εμάς μετά. Οπότε καλό θα είναι πριν κάνουμε οποιαδήποτε ενέργεια στην ζωή μας, και σαν άτομα να δούμε μήπως αυτή μπορεί να βλάψει άλλον ανά περιπτώσεις και να εξετάσουμε όσο το δυνατόν γίνεται τις χειρότερες εκβάσεις αυτού που θα κάνουμε με κύριο γνώμονα το γεγονός ότι κάτι θα γίνει από δικό μας λάθος.
Απάντηση: Παράδειγμα προς αποφυγή
Αγαπήτε φίλε μου μπορεί να έχεις δίκιο άλλα τα πράγματα στην πραγματικότητα της ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ δεν είναι έτσι.
Θα σου υπενθυμίσω έναν κανόνα που και σείς κάπου τον έχετε ακούσει.
1=Κανένα
Η ασφάλεια απαιτεί συλλογικότητα και ποτέ δεν εξαρτάται από ένα μόνο άτομο αλλιώς το αποτέλεσμα θα είναι καταστροφικό.
Εσύ μπορεί να έχεις όλη την διάθεση, τα εφόδια και την παιδεία να θέλεις να τηρήσεις τουλάχιστον τους στοιχειώδης κανόνες ασφαλείας αλλά κάποια στιγμή ''θα την κάνεις τι μ......α'' χωρίς να το καταλάβεις. Ή πιστεύεις το αντίθετο;;;;; (ουδείς αλλάθητος).
Το θέμα είναι τι μηχανισμούς θα μηχανευτώ για να σε προφυλλάξω εγώ το δεύτερο, τρίτο μάτι απο ''Πάσαν νόσο και μ.....α''.
Θα σου υπενθυμίσω έναν κανόνα που και σείς κάπου τον έχετε ακούσει.
1=Κανένα
Η ασφάλεια απαιτεί συλλογικότητα και ποτέ δεν εξαρτάται από ένα μόνο άτομο αλλιώς το αποτέλεσμα θα είναι καταστροφικό.
Εσύ μπορεί να έχεις όλη την διάθεση, τα εφόδια και την παιδεία να θέλεις να τηρήσεις τουλάχιστον τους στοιχειώδης κανόνες ασφαλείας αλλά κάποια στιγμή ''θα την κάνεις τι μ......α'' χωρίς να το καταλάβεις. Ή πιστεύεις το αντίθετο;;;;; (ουδείς αλλάθητος).
Το θέμα είναι τι μηχανισμούς θα μηχανευτώ για να σε προφυλλάξω εγώ το δεύτερο, τρίτο μάτι απο ''Πάσαν νόσο και μ.....α''.
-
- Δημοσιεύσεις: 472
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm
Απάντηση: Παράδειγμα προς αποφυγή
Για να χτυπήσει κανείς παλαμάκια θέλει δύο χέρια...