THROTTLE-CUT ΣΤΗΝ X9303

Απάντηση
manosm1
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 09, 2008 12:05 pm

THROTTLE-CUT ΣΤΗΝ X9303

Δημοσίευση από manosm1 »

ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ (ΟΣΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗΝ X9303 ΤΗΣ JR) THROTTLE CUT ΜΕΣΩ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΓΙΑ ΘΕΡΜΙΚΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ. ΔΟΥΛΕΥΕΙ 100%. ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ (ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ AUTO ROTETION ΜΕ ΤΟ THRO-HOLD ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ NA ΣΒΗΝΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ) ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΕΣ ΑΛΡΚΕΙ ΝΑ ΤΗΡΗΘΟΥΝ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ:

ΟΔΗΓΙΕΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ THROTTLE – CUT ΜΕ ΤΗΝ Χ9303 ΓΙΑ ΘΕΡΜΙΚΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ
ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ TRAINER, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΒΗΝΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΟΤΑΝ ΠΑΤΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΦΟΣΟΝ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΡΕΛΑΝΤΙ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΜΕ ΜΙΞΗ. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:


1. ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ SYSTEM MENOY (ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΜΠΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ENT).
ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ DEVICESEL ΜΕΝΟΥ. ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥ. ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΤΟ AUX4. ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΛΟΓΕΑ (ROLL SELECTOR) ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΤΑΜΕ BUTN. ΡΟΛΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΛΟΓΕΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ INH ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ «ΕΚΠΕΜΠΕΙ» ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ (AUX4) ΣΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ. ΤΟ ΟΤΙ ΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ AUX4 ΣΕ ΙΝΗ ΔΕΝ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΜΠΟ.


2. ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕΝΟΥ (ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΜΠΟ ΚΑΙ ΠΑΤΑΜΕ LIST) ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ FUNC.LIST.
ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ PROG.MIX3. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ (INH) ΠΑΤΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΛΟΓΕΑ ΣΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ INH ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ. ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΤΟ AUX4 ΩΣ MASTER KAI TO THRO ΩΣ SLAVE. ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝ ΠΙΕΣΕΤΕ ΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ TRAINER, ΘΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΜΑΥΡΗ ΠΑΥΛΑ ΔΕΞΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ PROG.MIX3)>0 ή 1 ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΟΤΑΝ ΠΙΕΖΕΤΑΙ Ο ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΑΝΩ ΟΤΑΝ Ο ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΑΦΗΝΕΤΑΙ.


3. ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ THROTTLE – CUT ΣΕ ΦΟΥΛ ΓΚΑΖΙΑ, ΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ THRO STK ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ 12 (ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΛΟΓΕΑ). ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΚΙΝΕΙΤΕ ΤΟΝ ΜΟΧΛΟ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ ΣΤΟΝ ΠΟΜΠΟ, Η ΤΙΜΗ ΣΤΑ ΔΕΞΙΑ ΤΗΣ ΕΝΔΕΙΞΗΣ PROG.MIX3)> ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΠΟ 0 ΣΕ 1. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ 0 ΣΕ ΦΟΥΛ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ 1 ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ. ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΛΟΓΕΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ POS0. ΘΕΤΟΥΜΕ (ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ) ΤΙΣ ΔΥΟ ΤΙΜΕΣ ΣΤΟ 0% ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΛΟΓΕΑ ΚΑΙ ΠΙΕΖΟΝΤΑΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ TRAINER. ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ POS1. ΜΕ ΑΦΗΜΕΝΟ ΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ TRAINER, ΘΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ 0. ΜΕ ΠΑΤΗΜΕΝΟ ΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ TRAINER ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΙΜΗ 100%. ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ AIL, GER Κ.Λ.Π. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ POS0. ΤΟ OFFSET ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 0.


4. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΩΣΤΑ, ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΕΝΟΥ MONITOR.
ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, Η ΜΠΑΡΑ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ (THROTTLE) ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ ¾ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΧΛΟ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ ΣΤΟΝ ΠΟΜΠΟ ΣΤΗΝ ΧΑΜΗΛΩΤΕΡΗ ΘΕΣΗ (ΡΕΛΑΝΤΙ). ΑΝ ΠΙΕΣΕΤΕ ΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ TRAINER, ΘΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΟΤΙ Η ΜΠΑΡΑ ΘΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ (ΟΠΟΤΕ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΘΑ ΣΒΗΝΕΙ). ΑΝ ΤΟ THROTTLE ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΔΑ (REVERSE) ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΡΕΛΑΝΤΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ (3/4), ΚΑΙ ΠΙΕΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ TRAINER Η ΜΠΑΡΑ ΘΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΕΞΙΑ.
ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ, ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ (ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ…)! Ru@%
Απάντηση

Επιστροφή στο “Τηλεκατεύθυνση - Πομπός - Δέκτης - Servo - accessories & Flight Simulators”